Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
05.06.20 , 02:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 [432] 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 ... 482
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 511276 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1992


View Profile
« Reply #4310 on: 26.07.19 , 12:07 »
Share Reply with quote

У складах 13/14 лише 2 вагони продаються як вагони з кондиціонером: 8Л та 7К, причому останній продається в одну ціну з рештою купейників (близько 320 грн по повному маршруту).
По факту сьогодні вранці у складі 13 Солотвино - Київ окрім них бачив з кондиціонером 4К (КВР 2008) та 6К (крюк).
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1315


View Profile
« Reply #4311 on: 26.07.19 , 13:07 »
Share Reply with quote

Фірми ми і кременчуцькі бачимо. Ніхто, правда, на уз цього не бачить. І я нічого не хотів, я констатував факт курсування підпарканного лайна.

вчора бачив це одоробло. Крім вже звичного купейного вагону №8 кольору цвілі, під 30-м вагоном, фірмовим купейником, пішов білий амендорф 1981 року.
Logged
sean
Active user

Posts: 4580


View Profile
« Reply #4312 on: 26.07.19 , 14:07 »
Share Reply with quote

УЗі давно треба викорінити те совкове поняття "фірмовий", яке ці дібіли дивним чином визначають віком вагону, а не набором послуг. Якесь позорисько з тими фірмами з дерев'яними рамами, жорсткими полицями (і роздовбаними кріслами в фірмових РЕ - де там взагалі в сраку фірма на тих засмальцованих сідєніях?), цвілями, смердотою, бидлотою провідників і іншим шлаком, абсолютно не тотожним з поняттям "фірмовий". А уся фірма Півд, насільки я уже зрозумів, схоже, є найтиповішим показником того, як похєрити пакса без зайвих зусиль.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9217


View Profile
« Reply #4313 on: 26.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

Ну по суті зараз фірмові поїзди, які навіть гірші за деякі нефірмові тільки формування Південної залізниці. Ну й "Таврія" з відстійними купейними вагонами. По інших - все більш-менш справедливо.
По 13/14 та 123/124 також більш-менш справедливо, бо з нього зняли фірмовість повністю, та й те, що там непогані вагони є без фірмової націнки, то це можна вважати бонусом.

П.С. Не вважаю, що дерев'яні рами це погано (якщо вони в нормальному стані, звісно), бо вони "дихають".
Logged
www3
Active user

Posts: 1276


View Profile
« Reply #4314 on: 26.07.19 , 17:07 »
Share Reply with quote


П.С. Не вважаю, що дерев'яні рами це погано (якщо вони в нормальному стані, звісно), бо вони "дихають".

Деревяные рамы супер если они открываются и летом не задуты пеной или одеялами порезаными :) Крюковцы и то что выходит после КВР меня последнее время бесит, воздуха нет, вентиляцию когда включают, то на верхне полке ночью дубарь (я не даже не про кондиционер). В итоге в них хорошо только во время движения при рабочем кондиционере днем когда за окном от +30 и выше. Отсутсвие окон в купе заказали те, кто ЦМВ не пользуются!
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9217


View Profile
« Reply #4315 on: 26.07.19 , 17:07 »
Share Reply with quote

Я больше говорю про зиму. Когда все задраено как в подводной лодке и нет ни единого притока воздуха, то дышать там нечем, так как открывать форточку зимой это занадто, а так хоть деревянная рама хоть дышит.
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 610


View Profile
« Reply #4316 on: 26.07.19 , 18:07 »
Share Reply with quote

92 больше часа привез. Может, "минеры" шалят? В ночь со среды на четверг по Волочиску было заминирование, чем выбило 49, 120.
Logged
sean
Active user

Posts: 4580


View Profile
« Reply #4317 on: 26.07.19 , 19:07 »
Share Reply with quote

Кого там вночі мінувати у Волочиську? Одного сплячого бомжа? І який взаємозв'язок 49 і 120, якщо між ними понад 8 годин?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4538


View Profile
« Reply #4318 on: 26.07.19 , 22:07 »
Share Reply with quote

То 13 таки й зараз обертається зі 123 і на 13 можна потрапити на такий же страх господній, як я побачив сьогодні?
То давайте перевіримо. Якщо ніхто не вкурсах. Наприклад, записуються номери декількох перших вагонів при русі 13/14 на Київ та з нього, в той же день. Або знімається на відео для візуальної оцінки.
П.С. Не вважаю, що дерев'яні рами це погано (якщо вони в нормальному стані, звісно), бо вони "дихають".
Взимку від цього "дихання" можна захворіти.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9217


View Profile
« Reply #4319 on: 27.07.19 , 12:07 »
Share Reply with quote


Взимку від цього "дихання" можна захворіти.

Ймовірність захворіти через щільно закриті вікна набагато бішьша через відсутність притоку повітря та активного розповсюдження бактерій від інших пасажирів. Чому й лікарі рекомендують постійно провітрювати приміщення а робота вентиляції не заборонена навіть у зимовий період.
Звісно, я маю на увазі що дерев'яні рами не мають щілин у палець товщиною.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 [432] 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 ... 482
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!