Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.12.19 , 17:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 [440] 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 ... 482
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 424312 times)
Entony
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #4390 on: 12.08.19 , 11:08 »
Share Reply with quote

З 5 вересня встановлюється глибина продажу 60 діб на поїзди:

№ 4/3 Запоріжжя - Ужгород;
№ 7/8 Київ - Івано-Франківськ;
№ 7/8 Харків - Одеса;
№ 12/11 Київ - Новоолексіївка;
№ 12/11 Львів - Одеса;
№ 15/16 Харків - Рахів;
№ 17/18 Харків - Ужгород;
№ 26/36-25/35 Одеса - Львів, Рахів, Перемишль;
№ 29/30 Київ - Ужгород;
№ 38/37 Київ - Запоріжжя;
№ 51/52 Львів - Вроцлав;
№ 63/64 Харків - Київ;
№ 67/68 Київ - Варшава;
№ 79/80 Дніпро - Київ;
№ 81/82 Київ - Ужгород;
№ 89/90 Львів - Перемишль;
№ 92/91 Львів - Київ;
№ 106/105 Одеса - Київ;
№ 117/118 Київ - Чернівці;
№ 738/737 Київ - Запоріжжя;
№ 749/750 Івано-Франківськ - Київ.
Також і на міжнародні безпересадкові вагони.

Тепер зрозуміло чому прийшлось 025/026 "офірмачувати". Він один не вписувався в перелік всяких фірмових, НЕ, трансформерів.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5016


View Profile
« Reply #4391 on: 12.08.19 , 11:08 »
Share Reply with quote


Ну а проблему Житомира решит вопрос продолжения электрификации, желательно в сторону НВ. В этом случае можно избежать смены направление движения. Тогда вполне реально через Житомир пропускать около 3-х пар поездов со стороны Киева.
В такому разі (за твоєю умовою без зміни напрямку) вони будуть кільцеві, - Київ - Київ. Ну або Київ - Новоград. Бо в Новоград лінія з Житомира підходить з південного боку. Не в Житомирі, то в Новограді буде та зміна, щоб пустити потяг кудись на захід через Шепетівку. Хоча з'їзд колись існував, - без заходу на Новоград потяги могли їхати до Шепетівки з Житомиру. Ну й в планах була пряма з виделкою до Рівного та Здолбунова, яку недобудували.

Цитата не моя. Як таке взагалі може вийти?
Logged
tera
Active user

Posts: 696


View Profile
« Reply #4392 on: 12.08.19 , 11:08 »
Share Reply with quote

З різних депо шукають вагони щоб сформувати 261/262 Київ - Ворохта на 16 серпня.
Наприклад, 15 серпня в 280 від Запоріжжя до Києва буде включено 2 купейні вагони. Вагони будуть фірмові купе з коефіцієнтом 5.
Напевне знову когось будуть вести на навчання. Після першого Трускавецького випуску тепер буде перший Ворохтянський чи Буковельський. :)
А ось і розклад.

261 КИЇВ - ВОРОХТА на 16/08-2019

Ну що ж вперше транс 007/008 буде половинитись по ІФ. Значить не за горами і до Чернівців поїде.

262 ВОРОХТА - КИЇВ НА 18/08-2019


Також на 16 і 18 серпня призначили 217/218 Київ - Рахів. Це напевно вперше він поїде по повному маршруті в діючому графіку.
Перший в графіку появився,на Рахів поки ні.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #4393 on: 12.08.19 , 12:08 »
Share Reply with quote

І не факт, що його взагалі заведуть на сайт УЗ. Це ж разовий поїзд для ОГП.
Єдине поки не зрозуміло який склад буде під 217/218.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1840


View Profile
« Reply #4394 on: 12.08.19 , 12:08 »
Share Reply with quote

Також на 16 і 18 серпня призначили 217/218 Київ - Рахів. Це напевно вперше він поїде по повному маршруті в діючому графіку.

Думаю, що 217/218 не буде. Спочатку мабуть планували його, але замовників перевевезення ОПГ не влаштувало відправлення з Києва о 15:02. Тому потім призначили 261 Київ - Ворохта двогрупним з 7 Київ - ІФ, а зворотньо 262 піде окремо (ниткою 218).
Logged
VB
Active user

Posts: 4056


View Profile
« Reply #4395 on: 12.08.19 , 12:08 »
Share Reply with quote


Ну а проблему Житомира решит вопрос продолжения электрификации, желательно в сторону НВ. В этом случае можно избежать смены направление движения. Тогда вполне реально через Житомир пропускать около 3-х пар поездов со стороны Киева.
В такому разі (за твоєю умовою без зміни напрямку) вони будуть кільцеві, - Київ - Київ. Ну або Київ - Новоград. Бо в Новоград лінія з Житомира підходить з південного боку. Не в Житомирі, то в Новограді буде та зміна, щоб пустити потяг кудись на захід через Шепетівку. Хоча з'їзд колись існував, - без заходу на Новоград потяги могли їхати до Шепетівки з Житомиру. Ну й в планах була пряма з виделкою до Рівного та Здолбунова, яку недобудували.

Цитата не моя. Як таке взагалі може вийти?
Приношу щирі вибачення. Тебе цитували там, я  (не розумію навіть чому) прийняв за твоє, й підправив. В дійсності це писав  sergiy.
Logged
sergiy
User

Posts: 124


View Profile
« Reply #4396 on: 12.08.19 , 13:08 »
Share Reply with quote

Це справді писав я. При цьому не мав на меті широко обговорювати проблеми залізничного сполучення Житомира - адже це краще робити в іншій відповідній темі. Просто сприйняв за об`єктивне факт, що потяг з Одеси буде курсувати знову лише до Вінниці.
Logged
lemberg
User

Posts: 24


View Profile
« Reply #4397 on: 13.08.19 , 00:08 »
Share Reply with quote

Кто подскажет, почему все иностранные поезда продаются только в одну сторону? Допустим 68 Киев-Варшава, туда в продаже есть места, обратно нет. Как вообще возможно приобрести через интернет или это только в кассу?
Logged
Владимир
Active user

Posts: 341


View Profile
« Reply #4398 on: 13.08.19 , 00:08 »
Share Reply with quote

Кто подскажет, почему все иностранные поезда продаются только в одну сторону? Допустим 68 Киев-Варшава, туда в продаже есть места, обратно нет. Как вообще возможно приобрести через интернет или это только в кассу?
Тот же самый вопрос. Почему что украинские поезда что беларусские (за исключением 94) по територии Украины продаётся только в одну сторону? (в сторону выезда)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22781


View Profile
« Reply #4399 on: 13.08.19 , 00:08 »
Share Reply with quote

Кто подскажет, почему все иностранные поезда продаются только в одну сторону? Допустим 68 Киев-Варшава, туда в продаже есть места, обратно нет.
не усі, а лише деякі.
на нічний Перемишль - Одеса, денні IC+ Перемишль - Київ і нічний ВБС Вроцлав - Львів - Київ - продаж в напрямку з заходу на схід в інтернеті також працює.
Quote
Как вообще возможно приобрести через интернет или это только в кассу?
На Варшава - Київ - поки-що лише у касі.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 [440] 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 ... 482
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!