Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.07.20 , 09:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 [467] 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 ... 482
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 528348 times)
sergius
Active user

Posts: 4628


View Profile
« Reply #4660 on: 30.09.19 , 20:09 »
Share Reply with quote

Гадаю, що основним мотивом такого рішення було забезпечення роботою чернівецького депо.
Його водить локомотив зі Львова
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2012


View Profile
« Reply #4661 on: 30.09.19 , 20:09 »
Share Reply with quote

Для прикладу, сьогодні Нічний Експрес номер 8 з Чернівців вирушить складом з 3-х вагонів, і за 15 хв до відправлення на ділянці Чернівці - Коломия продано 16 квитків.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5543


View Profile
« Reply #4662 on: 30.09.19 , 20:09 »
Share Reply with quote

Може пасажирів ціна відлякує?
Logged
Entony
Active user

Posts: 4191


View Profile
« Reply #4663 on: 30.09.19 , 20:09 »
Share Reply with quote

Тобто виходить, що до Чернівців передали нові вагони. На даний час їх як мінімум 12 штук.
Цікаво. Раніше вони були київської приписки.
Значить після Києва ці новенькі вагони можуть кататись ще кудись (щоб не перестоювати цілий день). Наприклад, в Харків чи в Дніпро.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4628


View Profile
« Reply #4664 on: 30.09.19 , 20:09 »
Share Reply with quote

Між прибуттям/відправленням 7/8 по Києву ≈ 13 годин. Враховуючи наявність маневрів мінусуємо годину. За цей час вони встигнуть з'їздити до Полтави/Сум/Чернігова.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4191


View Profile
« Reply #4665 on: 30.09.19 , 21:09 »
Share Reply with quote

Враховуючи, що з нового графіку 117/118 планують по певних днях тижня (чи на довгі вихідні) видовжувати до Сум, то 007/008 там не потрібен точно.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #4666 on: 30.09.19 , 21:09 »
Share Reply with quote

Потрібно черезденно  в склад 7/8 включити один сидячий вагон, бо не забуваємо, що зробили 667/668 черезденно, і зараз черезденно  в напрямку Чернівці-Львів (вечірній виїзд - нічний,ближче до ранкового приїзд) м'яко кажучи +опа. Особливо по неділях ввечері.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4628


View Profile
« Reply #4667 on: 30.09.19 , 21:09 »
Share Reply with quote

Перелік був даний для показу "досяжної відстані". Сюди ж можна віднести Черкаси та Кропивницький. Звичайно, вагони 7/8 теоретично і до Харкова встигнуть з'їздити з підготовленним ЧС8. Але денний трафік  ІС+ через Полтаву його з високою вірогідністю десь тормозне. І не раз.

Якщо не Суми, то та ж Полтава, з кількома проміжними по Лубнам/Миргородам. Хоча в це подовження якось не дуже віриться. Буде групування по Франківську та Києву. Чи дозріла до цього залізниця.

Задум подовжувати 117/118 до Сум наштовхує на думку про можливу зміну розкладу. Зараз він по Києву о 08:06/20:05. Мінус година по Сумам та до години простою по Києву. У кожен бік ≈ 5 годин подорожі для 16-вагонного складу.
Logged
Владимир
Active user

Posts: 445


View Profile
« Reply #4668 on: 01.10.19 , 09:10 »
Share Reply with quote

Я згоден абсолютно  щодо Чернігова,  бо до 2014 року відправлявся  поїзд у АРК. Аналогічно було із Івано-Франківськом. Сьогодні Чернігів за виключенням регіональних  на Київ зі Славутича та Неданчичів перетворився у білорусько-пітерський анклав (Мінськ-Одеса,(єдиний поїзд з тарифною зупинкою,  що слідує далі,ніж столиця)  Мінськ-Київ ( технічна зупинка), Київ-СПБ та Харків-СПБ.
 Тому для того, щоб Чернігів не був "анклавом", і через столицю не було пересадок напередодні пікових перевезень, я пропоную все ж таки з вами погодитись щодо подовження 7/8 з Чернівців (на зимовий період, графік це вже буде з 08.12 по березень 2020 , а  влітку буде попит на Львів, ІФ, з Чернігова  отже перевести тоді грудень-березень, травень-вересень щоденно або через день, а жовтень-листопад,квітень через день або раз на 4 дні)При цьому з Києва як було так і залишити.  І друге це видовження "Славутича" з травня по вересень, бо крім Одеси чернігівці їдуть ще і в Генічеськ, Кирилівку і т.д.         
Logged
evgeni75
User

Posts: 101


View Profile
« Reply #4669 on: 02.10.19 , 19:10 »
Share Reply with quote

Я згоден абсолютно  щодо Чернігова,  бо до 2014 року відправлявся  поїзд у АРК. Аналогічно було із Івано-Франківськом. Сьогодні Чернігів за виключенням регіональних  на Київ зі Славутича та Неданчичів перетворився у білорусько-пітерський анклав (Мінськ-Одеса,(єдиний поїзд з тарифною зупинкою,  що слідує далі,ніж столиця)  Мінськ-Київ ( технічна зупинка), Київ-СПБ та Харків-СПБ.
 Тому для того, щоб Чернігів не був "анклавом", і через столицю не було пересадок напередодні пікових перевезень, я пропоную все ж таки з вами погодитись щодо подовження 7/8 з Чернівців (на зимовий період, графік це вже буде з 08.12 по березень 2020 , а  влітку буде попит на Львів, ІФ, з Чернігова  отже перевести тоді грудень-березень, травень-вересень щоденно або через день, а жовтень-листопад,квітень через день або раз на 4 дні)При цьому з Києва як було так і залишити.  І друге це видовження "Славутича" з травня по вересень, бо крім Одеси чернігівці їдуть ще і в Генічеськ, Кирилівку і т.д.         
Согласен на все 100%
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 [467] 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 ... 482
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!