Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.12.19 , 05:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 [468] 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 ... 482
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 424059 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 1053


View Profile
« Reply #4670 on: 03.10.19 , 10:10 »
Share Reply with quote

УЗ таки призначила додатковий поїзд 276/275 Львів - Дніпро на жовтень через день.
Так от: ціна на квтики і час в дорозі (особливо Дніпро - Львів 19:48) вражають (м'яко кажучи).

На мою думку,  краще б тоді запустили за маршрутом 86/85 (можливо до Запоріжжя чи Мелітополя), якщо складом ЛЬВ; 231/232, якщо ПРИДН (правда тоді без Вінниці - Тернополя не захочуть).
« Last Edit: 03.10.19 , 10:10 by Дніпровець » Logged
Entony
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #4671 on: 03.10.19 , 10:10 »
Share Reply with quote

До кінця 2019 року Укрзалізниця запустить ще один швидкісний поїзд Інтерсіті Київ – Херсон.

До кінця 2019 року Укрзалізниця запустить ще один швидкісний поїзд Інтерсіті Київ – Херсон. Про це 2 жовтня під час робочої поїздки до Херсона повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
«Сьогодні ми спостерігаємо збільшення пасажиропотоку до Херсона, тому опрацьовуємо питання призначення ще одного швидкісного поїзда в цьому напрямку. Так, до кінця року тут курсуватимуть два швидкісні денні поїзди Інтерсіті та нічний поїзд», - повідомив керівник Укрзалізниці.
Нагадаємо, що в сполученні Київ – Херсон наразі курсують швидкісний поїзд Інтерсіті № 766 та нічний пасажирський поїзд № 102.
Як раніше повідомлялося, 2 жовтня голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов взяв участь в інспекції будівництва контрольних пунктів в’їзду/виїзду для автомобільного сполучення «Каланчак» і «Чонгар» на адміністративній межі Херсонської області з тимчасово окупованою територією АР Крим.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/502856/

Мова напевне йде про 767/768 на постійній основі. Більш нічого вони кращого не придумають.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5025


View Profile
« Reply #4672 on: 03.10.19 , 10:10 »
Share Reply with quote

УЗ таки призначила додатковий поїзд 276/275 Львів - Дніпро на жовтень через день.
Так от: ціна на квтики і час в дорозі (особливо Дніпро - Львів 19:48) вражають (м'яко кажучи).

Сайт БЧ показує,  що там склад Придніпровської.  Цікаво,  це щось у спільний оборот зав'язали?  Чи щось підпарканове дістали?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1053


View Profile
« Reply #4673 on: 03.10.19 , 10:10 »
Share Reply with quote

УЗ таки призначила додатковий поїзд 276/275 Львів - Дніпро на жовтень через день.
Так от: ціна на квтики і час в дорозі (особливо Дніпро - Львів 19:48) вражають (м'яко кажучи).

Сайт БЧ показує,  що там склад Придніпровської.  Цікаво,  це щось у спільний оборот зав'язали?  Чи щось підпарканове дістали?
Це, можливо, від складу 231/232...
Взагалі, такі ціни на купе (лише трохи не дотягують до НЕ), тому, мені здається, що ще б один НЕ не завадавив для Запоріжжя, Дніпро - Львів.
Хоча, інколи, поїзд НЕ 4/3 Запоріжжя - Ужгород не заповнюється, але то від дня тижня ще залежить (бо 1 день +/- багато чого вирішує)! 
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8565


View Profile
« Reply #4674 on: 03.10.19 , 11:10 »
Share Reply with quote

Скоріш за все фірмовий склад від 53/54. Там же в жовтні вивільняється один склад.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1179


View Profile
« Reply #4675 on: 03.10.19 , 12:10 »
Share Reply with quote

Я згоден абсолютно  щодо Чернігова,  бо до 2014 року відправлявся  поїзд у АРК. Аналогічно було із Івано-Франківськом. Сьогодні Чернігів за виключенням регіональних  на Київ зі Славутича та Неданчичів перетворився у білорусько-пітерський анклав (Мінськ-Одеса,(єдиний поїзд з тарифною зупинкою,  що слідує далі,ніж столиця)  Мінськ-Київ ( технічна зупинка), Київ-СПБ та Харків-СПБ.
 Тому для того, щоб Чернігів не був "анклавом", і через столицю не було пересадок напередодні пікових перевезень, я пропоную все ж таки з вами погодитись щодо подовження 7/8 з Чернівців (на зимовий період, графік це вже буде з 08.12 по березень 2020 , а  влітку буде попит на Львів, ІФ, з Чернігова  отже перевести тоді грудень-березень, травень-вересень щоденно або через день, а жовтень-листопад,квітень через день або раз на 4 дні)При цьому з Києва як було так і залишити.  І друге це видовження "Славутича" з травня по вересень, бо крім Одеси чернігівці їдуть ще і в Генічеськ, Кирилівку і т.д.         
Согласен на все 100%

а вы ценник на 7/8 видели?
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 1087


View Profile
« Reply #4676 on: 03.10.19 , 13:10 »
Share Reply with quote

УЗ таки призначила додатковий поїзд 276/275 Львів - Дніпро на жовтень через день.
Так от: ціна на квтики і час в дорозі (особливо Дніпро - Львів 19:48) вражають (м'яко кажучи).

Время в дороге при диком невывозе то такое, а цена то чем вражає ?
Обычный доп с соответствующим коэффициентом, автобусом в разы дороже, самолётом и подавно.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 861


View Profile
« Reply #4677 on: 03.10.19 , 14:10 »
Share Reply with quote

Сьогодні Чернігів за виключенням регіональних  на Київ зі Славутича та Неданчичів перетворився у білорусько-пітерський анклав (Мінськ-Одеса,(єдиний поїзд з тарифною зупинкою,  що слідує далі,ніж столиця)  Мінськ-Київ ( технічна зупинка), Київ-СПБ та Харків-СПБ.
     
[/quote]
Там еще есть ВБС в Днепр видел сегодня на вокзале Чернигова
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5025


View Profile
« Reply #4678 on: 03.10.19 , 14:10 »
Share Reply with quote

УЗ з тими коефіцієнтами майстерно людей розводить на гроші)))
На рівному місці роблять так,  що купейний квиток коштує на 120 грн дорожче ніж у регулярному поїзді. 
В кращому випадку там вагони будуть такі ж як і в 41/42 (якщо дійсно будуть використовувати склад від "Скіфії"). 

Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1053


View Profile
« Reply #4679 on: 03.10.19 , 15:10 »
Share Reply with quote

УЗ таки призначила додатковий поїзд 276/275 Львів - Дніпро на жовтень через день.
Так от: ціна на квтики і час в дорозі (особливо Дніпро - Львів 19:48) вражають (м'яко кажучи).

Время в дороге при диком невывозе то такое, а цена то чем вражає ?
Обычный доп с соответствующим коэффициентом, автобусом в разы дороже, самолётом и подавно.

Я розмірковував про те, додатковий потяг, у якого і так ціна в рази вища курсує 20 годин майже, коли мав би хоча б 17 (Дніпро - Львів), щоб хоч відповідала ціна/час. А пасажири звісно потерплять і так, якщо дефіцит квитків... Хіба з ними рахуються??
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 [468] 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 ... 482
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!