Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.10.18 , 06:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      График УЗ 2018/2019 (обсуждение)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14
Reply | Print
Author Topic: График УЗ 2018/2019 (обсуждение)  (Read 9026 times)
Entony
Active user

Posts: 2375


View Profile
« Reply #90 on: 11.10.18 , 16:10 »
Share Reply with quote

Еще один кругосветний поезд от компании гуперлупов №14/13 Солотвино - Константиновка с большой вероятностью будет назначен с НГДП. Миграция по бездорожью к прошлому прицепному вагону Донецк - Солотвино продолжается.
Не здивуюсь,  якщо його зафігачать через Харків.  Пасдеп любить нелогічні маршрути типу Лисичанськ-Харків-Дніпро. 
Не забувайте, що через Харків ходить 001/002 ІФ - Костянтинівка. "Плодити" більш дешевший поїзд навряд чи захочуть через Харків. Єдине, що залишається це через Полтаву - Лозову.
А може Пасдеп нас всіх здивує і зробить через Дніпро - Павлоград. :)
Logged
Entony
Active user

Posts: 2375


View Profile
« Reply #91 on: 11.10.18 , 16:10 »
Share Reply with quote

по поводу продления 43 до Днепра/Бердянска слышно?
Скорее всего не будет, на уч. Киев - Мироновка на встречу 4 поезда в пакете попадаются, поэтому остается ехать совсем извращенным маршрутом ч/з Фастов. И именно на это время отправление из Киева попадется новый летний №768 Киев - Херсон, так что там уже завал.
Ну і грець з ним. Нехай вже тоді 043/044 залишається лише як ІФ - Київ. Якщо не буде все таки до Рахова чи Дніпра.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3100


View Profile
« Reply #92 on: 11.10.18 , 16:10 »
Share Reply with quote


..А там вже до Запоріжжя і Генічеська недалеко
Артемовск тоже неплохой вариант...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3870


View Profile
« Reply #93 on: 11.10.18 , 19:10 »
Share Reply with quote

Боюсь, це буде 13/14 продовжений до Констахи, тільки 13 мінус 2 години до діючого, а 14 плюс 2 години. Боюсь, що один з констахівських поїздів піде під ніж. В обороті з іншим Київ - Констаха. Маріуполь з цього обороту виведуть. А ще більше боюсь, що на цю думку їх надихнуло спокійне обговорення ідеї відміни одного з поїзда Київ - Констаха. Пам'ятаєте, Верт накинув, Сергіус наполюціонував, Вадим вступився? Дуже хотілось би помилятися.
Logged
VSK
User

Posts: 65


View Profile
« Reply #94 on: 11.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote

Вангую, що буде неприродне схрещення з "вдалим" графіком. А кого схрещувати, то вище написали, більше претендентів немає наче.
Можливо і ні. Ось візьмемо графік 601 з Солотвино. Відправлення в 18 годині, Львів 6 ранку.
Дальше з Києва до Костянтинівки є два поїзди (123/124 і 125/126) з відправленням в 21:13 та в 20:36 відповідно.
Залишається прокласти кусочок Львів - Київ. Ну і десь трохи сповільнити щоб в Києві був на 19-20 годину, а дальше вже на нитку 123/124 чи 125/126.
Так би було найпростіше для графістів.
Звісно ще можна "сувати" плюс-мінус якусь годину.

О оце вже добре виходить.  По Солотвино можна обертати з 13/14 Київ Солотвино і вийде такий оборот Київ-Констаха-Солотвино-Київ.
Таким чином можна і 13/14 зробити графік наближений до екс 99/100 через Бердичів -Здолбунів з прибуттям до Києва  об 8,00 та відправленням біля 19.00.
Таким чином Східне Закарпаттябуде мати аж два поїзда на Київ один через Здолбунів інший через Хмель з зовсім різними графіками та відповідно цільовими аудиторіями.
Тобто виходить приблизно так Солотвино 19;00 Львів 8.00 Київ 18.30 далі до Констахи через Полтаву чи через Суми з відміною 125 чи 123  зворотньо аналогічно . Київ10.00  Львів 20.00 Солотвино 8,30 
601/602 під відміну
Якщо тягнути західніше Києва склад 18 не є доцільно із за недостатнього паспотоку (з таким графіком пасажири Київ Закарпаття ним не поїдуть - це буде трамвай на ділянці Солотвино-Львів-Хмель -Київ ) то можна західніше Києва гнати лише 10-12вагонів з оборотом по Солотвині на Солотвинську групу 13/14 його чопська група буде обертатись сама на себе


Logged
jbond989
Active user

Posts: 1052


View Profile
« Reply #95 on: 11.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote

При призначенні нового поїзда єднання Солотвино - Констянтинівка поїзди 13/14, 601/602 та 123/124 "похоронники" таки похоронять.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2355


View Profile
« Reply #96 on: 11.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote

Але ж він повинен хоч на щось обертатись. Усе не зможуть відмінити. Або будуть розривати (майбутній) оборот 83-125.
Logged
VSK
User

Posts: 65


View Profile
« Reply #97 on: 11.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote

При призначенні нового поїзда єднання Солотвино - Констянтинівка поїзди 13/14, 601/602 та 123/124 "похоронники" таки похоронять.
Якщо пропонований Солотвино Константинівка буде між Києвом та Констнтинівкою орієнтовним графіком 123/124  або 125 /126 в обидва боки  відповідно один із них можна відмінити.
Але от під 13/14 підстроїтися не вийде тому його потрібно лишити бо
пропонований Константинівка -Солотвино не підходить для пасажирів Київ-Закарпаття , він може лише перекрити функціонал 601/602   між Львовом та Закарпаттям
Якщо зараз у напрямку Київ -Закарпаття невивіз то без 13/14 буде просто (не хочу вживати нецензурну лексику)
« Last Edit: 11.10.18 , 22:10 by VSK » Logged
_vs_
Active user

Posts: 955


View Profile
« Reply #98 on: 11.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote

Замість тих покручів краще б узгодили хюндай з Констахи і хоч якийсь поїзд на захід після 23:00 (Хмель і КП не рахується, одна хвилина "пересадки" на Лис-Уж теж).
Logged
Zilberg1985
User

Posts: 129


View Profile
« Reply #99 on: 11.10.18 , 23:10 »
Share Reply with quote

Замість тих покручів краще б узгодили хюндай з Констахи і хоч якийсь поїзд на захід після 23:00 (Хмель і КП не рахується, одна хвилина "пересадки" на Лис-Уж теж).
Дуклу треба вертать
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.143 seconds with 20 queries.