Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.18 , 13:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      График УЗ 2018/2019 (обсуждение)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12
Reply | Print
Author Topic: График УЗ 2018/2019 (обсуждение)  (Read 6396 times)
www3
Active user

Posts: 523


View Profile
« Reply #80 on: 11.10.18 , 14:10 »
Share Reply with quote

Вангую, що буде неприродне схрещення з "вдалим" графіком. А кого схрещувати, то вище написали, більше претендентів немає наче.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2365


View Profile
« Reply #81 on: 11.10.18 , 14:10 »
Share Reply with quote

Вангую, що буде неприродне схрещення з "вдалим" графіком. А кого схрещувати, то вище написали, більше претендентів немає наче.
Можливо і ні. Ось візьмемо графік 601 з Солотвино. Відправлення в 18 годині, Львів 6 ранку.
Дальше з Києва до Костянтинівки є два поїзди (123/124 і 125/126) з відправленням в 21:13 та в 20:36 відповідно.
Залишається прокласти кусочок Львів - Київ. Ну і десь трохи сповільнити щоб в Києві був на 19-20 годину, а дальше вже на нитку 123/124 чи 125/126.
Так би було найпростіше для графістів.
Звісно ще можна "сувати" плюс-мінус якусь годину.
Але як на мене, то цей новий кругоукраїнський гіперлуп краще прокласти на Дніпро. Але це моя думка лише. :)
« Last Edit: 11.10.18 , 14:10 by Entony » Logged
sergius
Active user

Posts: 2314


View Profile
« Reply #82 on: 11.10.18 , 14:10 »
Share Reply with quote

Скоріш за все буде так:  Київ - Солотвино, Солотвино - Костянтинівка (по нитці якогось 123/124 чи 125/126 від Києва), ну і з Костянтинівки до Києва в депо.
Напевне якось схрестять 13/14 і 601/602.
Щось подібне ми обговорювали відносно "поїзда єднання". Різні варіанти (зараз складно знайти). http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123767.msg475175#msg475175 Один з них - Лисичанськ-Ужгород зі спільним оборотом на Ужгород-Київ та Київ-Лисичанськ. І навпаки.

Профіт повинен був бути у можливості обслуговування по Києву => кращий стан вагонів
« Last Edit: 11.10.18 , 14:10 by sergius » Logged
jbond989
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #83 on: 11.10.18 , 14:10 »
Share Reply with quote

Пасдеп намагатиметься надалі якомога більше поїздів передавати на обслуговування до периферійних депо, оскільки у містах-мільйонниках чимдалі дужче відчувається кадровий голод через мізерні зарплати.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2314


View Profile
« Reply #84 on: 11.10.18 , 15:10 »
Share Reply with quote

Пасдеп намагатиметься надалі якомога більше поїздів передавати на обслуговування до периферійних депо, оскільки у містах-мільйонниках чимдалі дужче відчувається кадровий голод через мізерні зарплати.
Пригадується, що щось подібне хотіли зробити і на початку 2010-хх. Перенести базування вагонів з Києва до Хмеля, а територію віддати під забудови. Ініціатором був якийсь мастодонт типу Кривопішина.
« Last Edit: 11.10.18 , 15:10 by sergius » Logged
Undertaker
Active user

Posts: 209


View Profile
« Reply #85 on: 11.10.18 , 15:10 »
Share Reply with quote

по поводу продления 43 до Днепра/Бердянска слышно?
Скорее всего не будет, на уч. Киев - Мироновка на встречу 4 поезда в пакете попадаются, поэтому остается ехать совсем извращенным маршрутом ч/з Фастов. И именно на это время отправление из Киева попадется новый летний №768 Киев - Херсон, так что там уже завал.
« Last Edit: 11.10.18 , 15:10 by Undertaker » Logged
www3
Active user

Posts: 523


View Profile
« Reply #86 on: 11.10.18 , 15:10 »
Share Reply with quote

Пасдеп намагатиметься надалі якомога більше поїздів передавати на обслуговування до периферійних депо, оскільки у містах-мільйонниках чимдалі дужче відчувається кадровий голод через мізерні зарплати.

Якби ще депо були розташовані якось рівномірніше, а не Хмель-Жмеринка, Полтава-Крменчук, одиноке Шевченка "посеред поля"...
Logged
www3
Active user

Posts: 523


View Profile
« Reply #87 on: 11.10.18 , 15:10 »
Share Reply with quote

Вангую, що буде неприродне схрещення з "вдалим" графіком. А кого схрещувати, то вище написали, більше претендентів немає наче.
Можливо і ні. Ось візьмемо графік 601 з Солотвино. Відправлення в 18 годині, Львів 6 ранку.
Дальше з Києва до Костянтинівки є два поїзди (123/124 і 125/126) з відправленням в 21:13 та в 20:36 відповідно.
Залишається прокласти кусочок Львів - Київ. Ну і десь трохи сповільнити щоб в Києві був на 19-20 годину, а дальше вже на нитку 123/124 чи 125/126.
Так би було найпростіше для графістів.
Звісно ще можна "сувати" плюс-мінус якусь годину.
Але як на мене, то цей новий кругоукраїнський гіперлуп краще прокласти на Дніпро. Але це моя думка лише. :)

 Звичайно було б простіше та логічніше, але приклад 45 та майбутній 141 вказує на інші вихідні данні при розробці графіку руху таких крякозябрів.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4173


View Profile
« Reply #88 on: 11.10.18 , 15:10 »
Share Reply with quote

Еще один кругосветний поезд от компании гуперлупов №14/13 Солотвино - Константиновка с большой вероятностью будет назначен с НГДП. Миграция по бездорожью к прошлому прицепному вагону Донецк - Солотвино продолжается.
Не здивуюсь,  якщо його зафігачать через Харків.  Пасдеп любить нелогічні маршрути типу Лисичанськ-Харків-Дніпро. 
Logged
Zilberg1985
User

Posts: 129


View Profile
« Reply #89 on: 11.10.18 , 15:10 »
Share Reply with quote

Еще один кругосветний поезд от компании гуперлупов №14/13 Солотвино - Константиновка с большой вероятностью будет назначен с НГДП. Миграция по бездорожью к прошлому прицепному вагону Донецк - Солотвино продолжается.
Не здивуюсь,  якщо його зафігачать через Харків.  Пасдеп любить нелогічні маршрути типу Лисичанськ-Харків-Дніпро. 
...А там вже до Запоріжжя і Генічеська недалеко
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.096 seconds with 21 queries.