Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 20:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 ... 150
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 74751 times)
boryslav
Active user

Posts: 260


View Profile
« Reply #1280 on: 06.12.18 , 13:12 »
Share Reply with quote

Рейс 3/4 Запорожье - Ужгород. Отправление из Запорожья переложили примерно на полтора часа (с 13:17 на 14:40) и на 47 минут ускорили, что позволило выполнить норматив НЭ. В одну сторону. Убыстрили на участках Шева - Шепетовка и Львов - Ужгород. И последний он преодолевает ровно за 5 часов, а на фрагменте Львов - Стрый дали рекордные 57 минут.
А этот поезд таки будет?
по указанию

Т.е. перспектива его появления стремится к нулю. Точно так же последние пару лет рисуют ивано-франковский поезд, который ни разу не назначали. А нормальное сообщение Запорожья с западными областями необходимо, далеко не всегда и не всем подходит 120-й с его эпичными 25 часами в пути, а в этом году даже на него купить билеты проблематично, не говоря уже об огрызке 86-го.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #1281 on: 06.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote

Iwan, я би не був такий впенений, що саме три групи. Місяць назад їздив до Кремня. І з 13 вагонів вони замінили лише 1.
... виходить, що в Кременчуці буде три групи для формування поїзда.
Користуючись нагодою з'їздив туди. По прибуттю на кінцеву від'єднали 5 останніх вагонів, відтарабанили на 100 метрів і замінили 1. Потім назад приєднали. Змінили нумерацію. Також встигли провести прибирання та завантажити білизну з вугіллям. Ну і наостанок з вагонів 30 та 32 відкачали лайно. І це все за одну годину!

Та і змінювати нумерацію їм вже немає сенсу.
Я трохи заплутався "я би не був такий впенений, що саме три групи"... Тобто, Ви не радите мені бути впевненим, що на перспективу варто мати 3 групи чи як? Розтлумачте, будь ласка.

З нового розкладу вони використали револьверний принцип розміну груп (FIFO, якщо так можна сказати): по ІФ відчепляють з хвоста, і чіпляють у хвіст.
Це дозволяє по Кременчуку мати "заїжджену* групу вагонів" завжди в певному місці а не "раз-там/раз-тут"... це те, до чого їх давно хотів привчити.
* - та, яка 4 ночі каталась
Вони навіть можуть по 3 групи обертати, але тоді 6 ночей доведеться робити... що може викликати незадоволення у провідників, тому 3-я група львівська буде там доречною (Львів-Гомель чи хоча б Чернігів). Буде привабливо як зі Львова до Гомеля, так і вранці з Києва до Гомеля. При цьому в Кременчуку буде +2 год на обіг вагонів.

Цитата зі служебки:
14. Прицепные вагоны: № 1/9, 2/10, 3/11, 4/12, 5/13, 6/14, 7/15, 8/16 Кременчуг‑Ивано‑Франковск курсируют через день отправлением из Кременчуга в голове поезда, с отцепкой по ст. Ивано‑Франковск с хвоста поезда, отправлением из Ивано‑Франковска через день в хвосте поезда, прибытием в Кременчуг в голове поезда.

sergius, я не впевнений, що Ви розумієте теперішню револьверну ротацію груп у складі 149/150. Там нарешті все нормально. Нарешті навчились робити нормальну ротацію... не фізичним розворотом складів, а зміною трафаретів. Крім того маневри з групами вагонів "у хвості" є технологічно простішими, ніж такі ж маневри "у голові"... бо в голові крім того - маневри зі зміною лока.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2668


View Profile
« Reply #1282 on: 06.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote


Я трохи заплутався "я би не був такий впенений, що саме три групи"... Тобто, Ви не радите мені бути впевненим, що на перспективу варто мати 3 групи чи як? Розтлумачте, будь ласка.

Перепрошую, Ви написали 2 групи. Цитування Е_09 збило з пантелику. Помилково подумав, що говорите про 3 групи з нового графіку.
sergius, я не впевнений, що Ви розумієте теперішню револьверну ротацію груп у складі 149/150.
Можливо, бо маніпуляції по Франківську не приймав до уваги. ЯТР, зміни трафарету по Кременчуку вже не буде. Так?
Нарешті навчились робити нормальну ротацію... не фізичним розворотом складів, а зміною трафаретів. Крім того маневри з групами вагонів "у хвості" є технологічно простішими, ніж такі ж маневри "у голові"... бо в голові крім того - маневри зі зміною лока.
Навіщо тоді по Франківську стоянка тривалістю 40 хвилин у бік Кременчука.
Logged
Gornostaeff
Active user

Posts: 201


View Profile
« Reply #1283 on: 06.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

... detected continued

Рейс 83/84 Мариуполь - Киев. Накинули по 5-10 минут. За счет увеличения стоянок на пропуски и дополнительных остановок. Все то же самое. Только вот заинтересовал участок Пятихатки-Стык - Днепр. Даётся 1:48, по пути три остановки по 2 минуты => условно без остановок 1:33. Солидно, как у ШС Но почему то многие другие составы там замедлили (в т.ч. и 103/104).

На мой взгляд, для 103/104 не оставили прежнее время хода, чтобы не перекладывать нитку в Мариуполь. Если его гнать от Пятихаток старым временем хода, то в Мариуполь он может приехать в 11:25-11:30. Но почему-то никто не хочет этого делать...
Logged
sergius
Active user

Posts: 2668


View Profile
« Reply #1284 on: 06.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

Недопонял.

Рейс 103/104 в целом чуток ускорили за счет отмены остановок между Киевом и Пятихатками-Стык. Но есть места, где и замедлили. Например, от Пятихаток-Стык. до Днепра в этом графике до перевода часов было дано 1:35. А с нового графика станет 1:49. Там также замедлят еще несколько других рейсов (не вспомню каких). Поначалу подумал  с путями траблы. Но пример 83/84 демонстрирует, что это не так.
« Last Edit: 06.12.18 , 15:12 by sergius » Logged
sean
Active user

Posts: 3386


View Profile
« Reply #1285 on: 06.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

А враховуючи ось це
Цитата зі служебки:
14. Прицепные вагоны: № 1/9, 2/10, 3/11, 4/12, 5/13, 6/14, 7/15, 8/16 Кременчуг‑Ивано‑Франковск курсируют через день отправлением из Кременчуга в голове поезда, с отцепкой по ст. Ивано‑Франковск с хвоста поезда, отправлением из Ивано‑Франковска через день в хвосте поезда, прибытием в Кременчуг в голове поезда.

я правильно розумію, що тепер номера мінятимуть по Франківську і Ворохті? 1, що прибув до Франківська, назад піде 9?
Logged
Philip
User

Posts: 130


View Profile
« Reply #1286 on: 06.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote



Навіщо тоді по Франківську стоянка тривалістю 40 хвилин у бік Кременчука.
Зазор на запізнення я рахую вдалою ідеєю.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #1287 on: 06.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

sergius, я не впевнений, що Ви розумієте теперішню револьверну ротацію груп у складі 149/150.
Можливо, бо маніпуляції по Франківську не приймав до уваги. ЯТР, зміни трафарету по Кременчуку вже не буде. Так?
Ні, не буде, як і 30-х вагонів. Тепер будуть факультативні в складі кожної групи. Групи повністю ідентичні. Зміни трафаретів необхідна тільки на тому кінці маршруту де відбувається ротація. В даному випадку - пасивна/прихована ротація по ІФ. Вагони Кр-ІФ прямуватимуть з Кр до ІФ під номерами 9-18, а повернуться з ІФ до Кр під номером 1-8, і аналогічно Кр-Ворохта = 1-8, Ворохта-Кр 9-18.
Якби я таке писав їм 2-3 роки тому, то від цього причетних би нудило, а тепер - молодці... взяли і зробили.

Нарешті навчились робити нормальну ротацію... не фізичним розворотом складів, а зміною трафаретів. Крім того маневри з групами вагонів "у хвості" є технологічно простішими, ніж такі ж маневри "у голові"... бо в голові крім того - маневри зі зміною лока.
Навіщо тоді по Франківську стоянка тривалістю 40 хвилин у бік Кременчука.
А вони хіба вміють швидше? На цьому я завше загострюю увагу форумчан та причетних: 6+6 вагонів - у гори, а 6 вагонів - відчепляти у Львові... зупинка по ІФ - 17хв, і купа зекономленого часу "в дорозі" (щонайменше пів години).

Навіщо тоді по Франківську стоянка тривалістю 40 хвилин у бік Кременчука.
Зазор на запізнення я рахую вдалою ідеєю.
Це данина традиції: так було, і "так повинно бути", бо "всяке буває з локомотивами в горах" :)
Logged
VSK
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #1288 on: 06.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

Зараз на 142 між Дарницею та Бахмутом на 10 число продано  плацкарт -60/250, купе 19/360-продано менше 10%місць ну що сказати БРАВО Красноштан і графісти
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #1289 on: 06.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

Зараз на 142 між Дарницею та Бахмутом на 10 число продано  плацкарт -60/250, купе 19/360-продано менше 10%місць ну що сказати БРАВО Красноштан і графісти
Останнє слово - зайве. Парадом керує Краснопень, а графісти - люди підневільні... вони можуть щось там косметичне підправити, по 5-10 хв на кожну сотню км. Яке завдання їм поставили, таке й зробили.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 ... 150
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!