Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.04.20 , 09:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 ... 482
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 488056 times)
Iwan
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #1470 on: 13.12.18 , 13:12 »
Share Reply with quote

Разовый поезд (там же и дни, на которые он назначен).
Це не зовсім разовий, а "разово" видовжений 143/144.
До речі, що в нього за графік гальмівний у бік Сум — майже 3 години до Бахмача? Там же навіть ельок у цей час немає.
Це обкатка давньої ідеї:
Напівфіналізована візуалізація для 143/144:


...
звісно, можна пришвидшувати, можна також на Могильов... і формування Кременчук. Все можна. Було б бажання. Кравцов не раз згадував "у білорусів немає гір, а лижувати вони полюбляють". Могильов-Ворохта було б саме те, що треба.

Продлить бы 43/44 в Днепропетровск на постоянной основе. Комфорта там все равно околоноля, а как трамвай его не жалко.
Я бы добавил остановок, в первую очередь Каменское + все колхозы. Он бы собирал утром людей из Киева и развозил бы по колхозам, вечером завозил бы их в Киев. Разгрузили бы от колхозников 731/732 хундай.
Надо писать Красноштану.
Було б ідеально, якби Ви доповнили свій текст звернення до КШ такими пунктами:
Quote
5. Зважаючи на те, що для реалізації намірів залізниці щодо продовження маршруту поїзда №43/44 Івано-Франківськ – Київ до Запоріжжя необхідно організувати три склади, то 30 вагонів Івано-Франківського формування (ПКВЧД-6) можуть бути використані, як групи по 10 вагонів у кожному із трьох складів. Іншу групу із 10 вагонів для доповнення до повної схеми складів (20 вагонів) можна сформувати у Запоріжжі на базі наявного ресурсу (вільні вагони та провідники). Залишкові 10 вагонів з парку ПКВЧД-6 можуть бути розподілені для: формування резервного фонду (на разі він відсутній); підкріплення приміських сполучень (там, де задіяно вагони ЦМВ); списання вагонів за фактом природного вибуття з експлуатації.
6. Група із 10 вагонів запорізького формування у кожному із трьох 20-вагонних складів може курсувати за видовженим маршрутом Запоріжжя – Рахів, що додатково підвищить показники використання рухомого складу, забезпечить сполучення Яремчанщини та Рахівщини з Нижнім Подніпров’ям.

Більш розлогі коментарі подані у дописі #2401 Прикарпатської теми.
Нагадаю. Видовженню 43/44 до Рахова кореспондує вкорочення 357/358 до Ворохти (357 із Києва - на 20:05).

Хто знає чи планують перестійними складами  73/74 Москва Львів та 77/78 Москва Ковель призначати якийсь доп на новорічні дати ?
КШ не тримає слова. Мені 2 роки обіцяв Одеса-Рахів, а по факту без стимуляції не обійшлося. Всі його обіцянки - пусті слова.
Хоча в цьому є вигода для нього - розтягувати покращення на роки. 1-й раз побігати по екранах і розповісти про Львів-Бахмут, а за пів року знову побігати по екранах і сказати "Ми такі молодці, нам (під моїм керівництвом) вдалося покращити розклад поїзда".
Не забувайте що у випадку 141/142 що є ще тиск нардепа та громадськості та низька заселеність 141/142. Тож думаю що КШ сам зацікавлений змітити графік. Надіюсь що до нового року презентують новий графік щоб вже з лютого він почав курсувти нормаьним графіком
Вже було погоджено по нормальному... пообіцяв Віктору, і тут все з ніг на голову... аби пізніше переконатися на власних помилках... і зробити так "як треба", і оголосити собі подяку. Чому потрібно робити такі безглузді експерименти, коли одразу можна було зробити так, як треба? Не ідеально, але хоча б наближено з наступними незначними корегуваннями в кращий бік.

А на Ворохту-Рахов что-то продлевают в этом году? А то 143 раскупили через полтора часа после начала продаж, а 217 не назначили, как в прошлом.
217 можна було тільки 10 вагонів розвертати по Львову (Київ-Львів-Київ), а інші 10 - гнати на Рахів (без жодних непродуктивних маневрів по ІФ). Ідеально, усього 30 вагонів.
На Робочих Групах він казав, що їм не дозволяють нічого призначати в бік Ворохти/Рахова через відсутність локомотивів.
Це суттєво змінює ситуацію.

Я бы такие поезда вообще частично резал по Львову и оборачивал львовские вагоны быстрее. Конкретно в сторону Ужгорода по горам это может быть оправдано в плане затрат.
Из Львова за то время оставшаяся группа может днем сгонять в КП, например (конкретно с этим графиком сомнительно, но вообще к такому следует стремиться).
Саме так і з Раховом та Чернівцями можна вчиняти: по Львову половину завертати на Київ, Вінницю, Хм, КП чи куди там потрібно що (виходячи з "вільного часу").
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 506


View Profile
« Reply #1471 on: 13.12.18 , 13:12 »
Share Reply with quote

І як я вже писав взагалі немає нормальних додаткових до ІФ на свята. І вони теж мовчать всі. Так і живемо.
Откроют скоро 250 и 220, всегда были допы на НГ в это направление.
Ось і добре, бо погодження 141/142 до Бахмута вже майже на фінальній стадії. Попри всі старання гробовщиків завести його в Київ о 4 ночі або відмінити в честь нього фастівську електричку, вдалось пропихнути його в Київ на 10 ранку, що є доволі офігенним розкладом. Красноштан тут показав себе досить добрим лобістом, здолавши опір усіх кріпких фахівців, гробовщиків, локомотивщиків та свідків секти "Поєзд нє зайдьот" з відділу ім. старого опердувача Лозового.
По факту маємо зовсім інше:
Сразу было сказано как родили это предложение, что поезду есть место по киеву в 4-30 утра или в 10-00, но "профессура" кричала обратное. При первом варианте неудобное отправление в Бахмут - никто не поедет, как для Харькова - то там пассажир от Киева ездит на скоростном поезде или на дешевом ночном поезде ездят нищеброды, прямого пассажира из участка Львов - Коростень в Харьков не наберется даже на 50% поезда, разве что в выездные дни. При втором варианте - позднее прибытие в Бахмут (полночь), да там и город маленький как для целого поезда, а те кто дальше путь держит на блок-посты то надо ночь проводить в гостиннице или с бомжатиной на вокзале - тоже никто не поедет. Как видно, при обоих раскладах поезд не нужен до Бахмута, как и не нужен заезд в Жжжжж.....итомир. "Офигенный розклад" как и сама идея.
Вы же понимаете, не я выбирал собеседника...
Понимаю, плохая ситуация по умолчанию, уж лучше ЦЦЛ, хотя... зачем оно ему менять поезда, у него хорошее место, вдруг что-то не так пойдет потом и лишат кресла, поэтому не надейтесь на изменения.
що на даний момент відомо про новий розклад 141/142 про який пообіцяв Красноштан?

Новое расписание на 2018-2019 ввели 09.12.2018, учли все предложения, пожелания, проработали разные варианты расписания поездов и отдали на согласование руководству, сохранили текущие нитки и проложили новые поезда по заданию ЦЛ. Все графики подписаны всеми уровнями руководства, следующая разработка на график 2019-2020 начнется летом 2019, вот тогда "мы учтем ваши предложения".
« Last Edit: 13.12.18 , 14:12 by Undertaker » Logged
VSK
Active user

Posts: 1031


View Profile
« Reply #1472 on: 13.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote


Новое расписание на 2018-2019 ввели 09.12.2018, учли все предложения, пожелания, проработали разные варианты расписания поездов и отдали на согласование руководству, сохранили текущие нитки и проложили новые поезда по заданию ЦЛ. Все графики подписаны всеми уровнями руководства, следующая разработка на график 2019-2020 начнется летом 2019, вот тогда "мы учтем ваши предложения".
?????
Як тільки зайшла мова на форумі про 141/142 до Бахмуту і ви написали що проходження Києва буде в 4 ранку всі форумчани писали що така херня не пройде . Я ще написав що вам прийдеться *або спочатку робити нормальний графік або переробляти тоді коли вже всі графіки будуть готові* і тут справдилося. Масові скарги пасажирів та звернення нардепа взяли своє. Є обіцянка від КШ про те що графік буде змінений. І тут ви пишете що ніхто нічого міняти не буде -як це розуміти.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1031


View Profile
« Reply #1473 on: 13.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote

До речі тоді ви писали що поїзд  від Києва до Харкова через Полтаву швидше ніж за  11 год не проїде -результат маємо 9 годин.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2734


View Profile
« Reply #1474 on: 13.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote

разработка на график 2019-2020 начнется летом 2019.
That's the problem. Work on new schedule should be finished by summer, not beginning during summer!!! Amazing lack of professionalism.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2734


View Profile
« Reply #1475 on: 13.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote

Do you find the 253 hrivs price too high for Przemysl - Lviv, Maxy? Maybe it is. But at least we might have prevented an even higher (almost prohibitively higher price) of 390.
253 гривні (sic)? 6 (sic) купейних з місцями для сидіння 2 кл (sic). Це лише я бачу?
Пропонований текст до КШ (на ФБ):
Quote
Вартість проїзду в поїзді 89/90 Львів - Перемишль становить близько 390 грн, що не є конкурентною пропозицією, та може спричинити до низького показника населеності поїзда, що негативно вплине на фінансові результати експлуатації цього поїзда. З метою покращення конкурентності згаданого поїзда (в т.ч. з іншими поїздами) пропоную змінити класифікацію місць у декількох вагонах із К на С2. При цьому, зберігаючи максимальний рівень виручки від реалізації місць С2 на тому ж рівні, що й максимальний рівень виручки від реалізації місць К, вартість квитка С2 повинна становити близько 260 грн.

РОЗРАХУНОК:
36 місць К за ціною 390 грн. генерують максимальну виручку 14040 грн.
Цю ж саму виручку 14040 грн. можна отримати від реалізації 54 місць С2 за ціною 260 грн.
Закиньте цей текст до КШ.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5494


View Profile
« Reply #1476 on: 13.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote


Новое расписание на 2018-2019 ввели 09.12.2018, учли все предложения, пожелания, проработали разные варианты расписания поездов и отдали на согласование руководству, сохранили текущие нитки и проложили новые поезда по заданию ЦЛ. Все графики подписаны всеми уровнями руководства, следующая разработка на график 2019-2020 начнется летом 2019, вот тогда "мы учтем ваши предложения".
?????
Як тільки зайшла мова на форумі про 141/142 до Бахмуту і ви написали що проходження Києва буде в 4 ранку всі форумчани писали що така херня не пройде . Я ще написав що вам прийдеться *або спочатку робити нормальний графік або переробляти тоді коли вже всі графіки будуть готові* і тут справдилося. Масові скарги пасажирів та звернення нардепа взяли своє. Є обіцянка від КШ про те що графік буде змінений. І тут ви пишете що ніхто нічого міняти не буде -як це розуміти.

Не звертайте уваги, це троллінг. Чим більше таких нервових реакцій, тим солодше теребонькають госпідарники на Тверській. Мета цих говновбросів -- щоб люди зневірились в можливості щось змінити на УЗ і перестали дойобуватись до залізничників і створювати їм проблеми.
« Last Edit: 13.12.18 , 15:12 by Віктор Гарвона » Logged
Vert
Active user

Posts: 5662


View Profile
« Reply #1477 on: 13.12.18 , 18:12 »
Share Reply with quote

Какой же поезд в таком случае предлагается для бизнес-пассажиров Приднепровье-Львов, готовых заплатить 800+ за место, и не готовых ехать в 20летних вагонах, где за купе и люксом надо охотиться за месяц/ плюс командировки редко планируются настолько заранее?

Ну они повторяют харьковскую историю - все три бизнес-поезда 1/2, 15/16, 17/18 закрыты от Харькова до Львова. Это неизлечимо.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #1478 on: 13.12.18 , 18:12 »
Share Reply with quote

... как и не нужен заезд в Жжжжж.....итомир. "Офигенный розклад" как и сама идея.
Жжжжж.....итомир - гвоздь программы. Ради него все и создавали, хотя первоначально как один из вариантов рассматривали Киев - Житомир - Шепетовка - Тернополь - Чертков - Черновцы, что даже устраивало многих активистов с Востока и Юга, так как "не через Львов".

Logged
Entony
Active user

Posts: 3878


View Profile
« Reply #1479 on: 14.12.18 , 10:12 »
Share Reply with quote

Призначили обіцяний 179/180 Київ - Дніпро на 23,25,29,30,31/12-2018, 5,8,12/01-2019. Якраз в період курсування 043/044 до Дніпра.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 ... 482
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!