Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.07.19 , 15:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 ... 431
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 307331 times)
анатолич
Active user

Posts: 154


View Profile
« Reply #1700 on: 14.01.19 , 19:01 »
Share Reply with quote

106 сейчас вовсе не переполненный идет...

В 105/106 та 73/74  плацкарт на розхват. Люди б і в купе їздили,  але мєжгос занадто дорогий.  Знайома з Дніпра нещодавно їздила цим поїздом до доньки в Москву і назад. Каже,  що коли вже назад виїжджала,  то йшла по перону курського вокзалу до свого плацкартного вагону,  так ледве не кожен провідник з купейних вагонів пропонував окреме купе за доплату. А в її плацкартному вагоні навіть верхні боковухи всі були зайняті. 


За плац согласен,по такой стоимости его в первую очередь и разбирают, хотя я иногда просматривал букинг - за 2-3 дня до отправления вполне можно билеты в плацкарт взять. А купе и СВ полупустые.
Logged
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 204


View Profile
« Reply #1701 on: 14.01.19 , 22:01 »
Share Reply with quote

Да такая картина и в сообщении с той же Беларусью. Всё из-за огромных цен, притом в СМПС есть возможность применения понижающих коэффициентов на основе договорённостей между ЖД администрациями (так поступили в отношении сообщения с той же Польшей - и правильно сделали).
Logged
Entony
Active user

Posts: 3200


View Profile
« Reply #1702 on: 15.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

На літній розклад Пасдеп планує:
- закрутити в оборот 091/092 Львів - Київ та 105/106 Одеса - Київ задля призначення додаткового (денного) Львів - Одеса. Обороти плануються по Львові, Києві та Одесі;
- 141/142 Львів - Бахмут відправляти зі Львова після 15 години;
- 117/118 Чернівці - Київ видовжити до Генічеська;
- 097/098 Ковель - Київ видовжити до Одеси і в обороті з 057/058 Ковель - Одеса;
- московськими перестійними складами від 073/074-077/078 Львів/Ковель - Москва обслуговувати поїзди 085/086 і 087/088 Львів/Ковель - Новоолексіївка. Нарешті додумались!


Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1587


View Profile
« Reply #1703 on: 15.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

пп. 1, 5 - пропозиції, які ми подавали минулої зими на літо 2018 року - як то кажуть, не минуло й року.
п. 4 - подавали тиждень тому на літо 2019 року - якось аж дивно від такої оперативності КШ, мабуть вибори підпирають))))
п. 3 - це чисто Пасдеп. Ідея непогана, але як буде з реалізацією - подивимось. Лозовий щоб довго не думати, як випхнути 118 зранку через Трипілля, зробить йому прибуття до Києва нинішньою ниткою 142, а 142 покладе на нитку 118. Причому прямо з 31 березня....
Хоча, можна було б спробувати прокласти його через Полтаву - Лозову - Запоріжжя. Влітку 2014 року мегагранд 245/246 Чернівці - Генічеськ долав ділянку Київ - Генічеськ за 17 годин без врахування зупинки по Києву, яка тоді була 60 і 75 хвилин.
« Last Edit: 15.01.19 , 14:01 by jbond989 » Logged
yambor
Active user

Posts: 1733


View Profile
« Reply #1704 on: 15.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

п. 3 - це чисто Пасдеп. Ідея непогана, але як буде з реалізацією - подивимось. Лозовий щоб довго не думати, як випхнути 118 зранку через Трипілля, зробить йому прибуття до Києва нинішньою ниткою 142, а 142 покладе на нитку 118. Причому прямо з 31 березня....
Якщо так буде, то 118 стане малопридатним для поїздок в Київ, проте досить нормальним до Дніпра.
ІМХО, краще тоді вже розміняти нитки 140 і 118 щоб 140 був 23:57-8:06, а 118 - 20:50-5:52 .
Якщо по договору з Молдовою можна то 139/140 взагалі до Чернівців проситься
« Last Edit: 15.01.19 , 14:01 by yambor » Logged
Entony
Active user

Posts: 3200


View Profile
« Reply #1705 on: 15.01.19 , 15:01 »
Share Reply with quote

Міняють "шило на мило". Єдиний Чернівецький поїзд буде прибувати в 4 ранку до Києва. Це та сама ситуація, що була з миколаївським 121/122  (в тому варіанті, коли він мав курсувати до Луцька). Відмінили стільки поїздів для Чернівців, давайте тоді ще й прибуття зробимо в 4 ранку. :) Ну але самі Чернівці і винні, якщо "проковтнули" ці всі відміни.
Тепер знову постає питання, що буде з 043/044, якщо 117/118 буде до Генічеська.
Свого часу Чернівці - Генічеськ курсував через Львів - Київ - Полтаву - Запоріжжя.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #1706 on: 15.01.19 , 15:01 »
Share Reply with quote

Я не розумію одного: чому Північній Буковині вигадують транконтинентальні маршрути до Генічеська, коли поруч Румунія (Констанца...Мангалія)?
Logged
klepko
Active user

Posts: 434


View Profile
« Reply #1707 on: 15.01.19 , 18:01 »
Share Reply with quote

Міняють "шило на мило". Єдиний Чернівецький поїзд буде прибувати в 4 ранку до Києва. Це та сама ситуація, що була з миколаївським 121/122  (в тому варіанті, коли він мав курсувати до Луцька). Відмінили стільки поїздів для Чернівців, давайте тоді ще й прибуття зробимо в 4 ранку. :) Ну але самі Чернівці і винні, якщо "проковтнули" ці всі відміни.
Тепер знову постає питання, що буде з 043/044, якщо 117/118 буде до Генічеська.
Свого часу Чернівці - Генічеськ курсував через Львів - Київ - Полтаву - Запоріжжя.
Мене теж дивує питання: чому поїзд з Ужгорода/Чернівців/Франика на південь обовязково має заїжджати до Києва, та ще й улітку. Столиця і так перевантажена, ще й мінус одна колія на аероекспрес. Можна пустити такими варіантами:

Львів - Вінниця - Шевченка - Дніпро - Запоріжжя
Львів - Вінниця - Подільськ - Запоріжжя
Львів - Здолбунів - БЦ - Шевченка - Кропивницький - Запоріжжя
Львів - Христинівка - Шевченка - Дніпро.

Якщо ж комусь кортить пустити на море потяг через Київ, то є Житомир, Ковель, Луцьк, Рівне. Це буде краще, ніж запропонований варіант.
Logged
yambor
Active user

Posts: 1733


View Profile
« Reply #1708 on: 15.01.19 , 18:01 »
Share Reply with quote

Мене теж дивує питання: чому поїзд з Ужгорода/Чернівців/Франика на південь обовязково має заїжджати до Києва, та ще й улітку. Столиця і так перевантажена, ще й мінус одна колія на аероекспрес. Можна пустити такими варіантами:
Це не новий поїзд з Чернівців на південь, а видовження існуючого, що і так займає колію. І його основне призначення возити пасажирів до Києва і з Києва. Тому він і заїжджає в Київ, як і видовжений Ковель-Київ, ІФ-Київ, тощо.
Інша справа, що йому збираються дещо "покращити" графік, що зробить його , м'яко кажучи, менш зручним для цільової аудиторії.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #1709 on: 15.01.19 , 19:01 »
Share Reply with quote

Інша справа, що йому збираються дещо "покращити" графік, що зробить його , м'яко кажучи, менш зручним для цільової аудиторії.
То тенденція останнього часу видовжувати все зі зміщенням часу прходження Києва на ~4:00. Ніби вже й не темно буде (влітку), але ще не комфортний ранок.
Приваблює те, що 250-й з Чернівців о ~16:00 і в Києві о ~8:00, що спокушає на те, щоб ЦМВ-вагони від 6404 Рахів-ІФ "притулилися" по ІФ до того 250-го і поперли разом із ним на Київ. У зворотний бік, я вже писав вчора, може бути так: вивільнена нитка від 357+217+6403:
357 + 217 + 6403 = Київ(14:28)-Хм(19:48-19:53)-Терн(21:44)-Львів(23:39-00:09)-ІФ(2:56-3:46)-Яремче(5:45-5:50)-Ворохта(6:45-6:50)-Ясіня(7:35-7:40)-Рахів(8:40) чернівецька група 249 повернеться до Чернівців о 6:00.
Все ідеально просто.... однак це не скасовує претензії на витягнення 43/44 до Рахова.

п.м. При цьому із Києва на Захід вивільниться наявна нитка від 249.
« Last Edit: 15.01.19 , 19:01 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 ... 431
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!