Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.19 , 05:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 [224] 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 ... 322
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 201988 times)
VB
Active user

Posts: 3775


View Profile
« Reply #2230 on: 11.02.19 , 08:02 »
Share Reply with quote

... з нового розкладу стоянку по Сумам збільшили до 30 хвилин у обидва боки. А до того, щоб від'єднати додатковий локомотив вистачало і 10 хвилин.
А змінити провідників, включно з їх всією трахомудією?
Logged
Kaban
Active user

Posts: 2206


View Profile
« Reply #2231 on: 11.02.19 , 09:02 »
Share Reply with quote

Ці причепки їздять по повному маршруту. 2 рази за цей і минулий місяць я їздив цим поїздом до Сум. По сумах відчепки вагонів не було.

Так, їздять вони по повному маршруту, та і букінг це підтверджує
Logged
GenkaUA
User

Posts: 33


View Profile
« Reply #2232 on: 11.02.19 , 10:02 »
Share Reply with quote

А по 142 Львів-Бахмут є вже новий графік
Logged
sergius
Active user

Posts: 3186


View Profile
« Reply #2233 on: 11.02.19 , 12:02 »
Share Reply with quote

... з нового розкладу стоянку по Сумам збільшили до 30 хвилин у обидва боки. А до того, щоб від'єднати додатковий локомотив вистачало і 10 хвилин.
А змінити провідників, включно з їх всією трахомудією?
Дивлячись що включає в себе ця "трахомудія". А взагалі, повинен бути визначений норматив.

До думки про періодичну ротацію вагонів по Сумам підштовхнуло те, що в рейсі 779/780 ще з жовтня час від часу рандомно змінювали купейні вагони (тут). Потім ці самі вагони могли спостерігатися і в 45/46.
Тобто, ще тоді вони не стояли 22 години, а були закручені з 779/780.

Зараз, після зміни розкладу, вони з 45/46 їздять і до Лисичанська. По групі у кожному з трьох складів. Але вони бува змінюються. Туди навіть крюк додають. Чи ТВЗшний плацкарт. І хочете сказати, що це все передали до Ужгорода? Виникає сумнів. Тому і припустив, що вони змінюються по Сумам. Але рідко, коли виникає потреба. По аналогії з рейсом 149/150. А щоб можна було проводити маневри у обох напрямках - збільшили стоянки до 30 хвилин.
« Last Edit: 11.02.19 , 12:02 by sergius » Logged
VB
Active user

Posts: 3775


View Profile
« Reply #2234 on: 11.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

І як Ви це собі уявляєте? Пасажири, прокидайтесь!. Виникла потреба! Речі на вихід, чекайте на пероні, зараз мене відчеплять, вчеплять Гальку, з нею поїдете!
Logged
sergius
Active user

Posts: 3186


View Profile
« Reply #2235 on: 11.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Просто обмежується продаж.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 261


View Profile
« Reply #2236 on: 11.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

А по 142 Львів-Бахмут є вже новий графік
Сайт УЗ показує з 31 березня ту ж саму фігню, з проходом Києва о 4.25-4.45. Красноштан всіх кинув?
Logged
VB
Active user

Posts: 3775


View Profile
« Reply #2237 on: 11.02.19 , 14:02 »
Share Reply with quote

Просто обмежується продаж.
Це робиться іншими методами. Наприклад, - розмін на кінцевих, шляхом включення вагонів понад схеми без продажу квитків.
Logged
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 176


View Profile
« Reply #2238 on: 11.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

Красноштан всіх кинув?

Не факт. Вполне возможно, что графисты просто не смогли по какой-то причине улучшить этот график.

Кое-кто, к сожалению, не хочет понять, что (это по сути аксиома) при значительном удлинении маршрута следования невозможно разработать устраивающий всех потенциальных пассажиров график движения поезда.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3186


View Profile
« Reply #2239 on: 11.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

Просто обмежується продаж.
Це робиться іншими методами. Наприклад, - розмін на кінцевих, шляхом включення вагонів понад схеми без продажу квитків.
Але менш вигідно, аніж якби продаж був "до та "після" Сум. Але не "наскріз".
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 [224] 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 ... 322
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!