Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.07.19 , 09:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 [414] 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 ... 431
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2018-2019 рр. (обговорення)  (Read 308528 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8004


View Profile
« Reply #4130 on: 10.07.19 , 18:07 »
Share Reply with quote

Продовжується улюблена практика УЗ - односторонні зупинки
Я не вижу в данном случае такой практики.
Если это касается Знаменки (ибо это единственная нессиметричная станция для нового варианта 103/104), то здесь наоборот графисты сработали адекватно, ибо поставили 103 под обгон "девяткой" именно на крупной узловой станции с возможностью посадки и высадки, а не по Пантаевке с техстоянкой.
Ради симметричности тормозить ещё и 104 среди ночи по Знаменке для высадки условных пяти-семи человек смысла нет как-бы, ибо у 70 и 84 график более удобный для Знаменки и Мариуполя.
Если Вы про Федоровку, то там остановка в обе стороны - иначе быть не может, так как кроме смены лока, там ещё и смена направления.
Просто в направлении Мариуполя она техническая, ибо путевое развитие станции Федоровка таково, что приём поезда с Плодородия с последующим отправлением на Светлодолинскую не возможен на путь, оборудованный платформой, в обратном направлении такая возможность есть, поэтому остановка тарифная. Это касается всех поездов мариупольского и бердянского направлений, а не только 103/104.
Logged
jwan
Active user

Posts: 652


View Profile
« Reply #4131 on: 10.07.19 , 21:07 »
Share Reply with quote

Прискорюють 103/104, скасовують деякі зупинки.

На фоне ускорения 104/103, я  бы предложил такой вариант:


Прекрасная идея
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4511


View Profile
« Reply #4132 on: 11.07.19 , 10:07 »
Share Reply with quote

А на вброс от Виктора в мой адресс прошу не реагировать. Это ложь. Я нигде не заявлял, что рейс 123/124 будет отменен. Был дискус о рациональности его курсирования. Это разные вещи.

Я вже тобі казав - сам факт "дискурсу" на тему "давай заберемо 123 з Констахи, бо там задохуя поїздів, і направимо частину в Лисичанськ" вже є злочином, особливо якщо це виходить з уст поважного форумчанина.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 610


View Profile
« Reply #4133 on: 11.07.19 , 13:07 »
Share Reply with quote

Хотів запитати у знавців: А які обороти пасажирських вагонів є у поїздів 88/87, 128/127 і 667/668 по станції Ковель. Просто у поїзду 88/87 "Лісова пісня" Ковель - Новоолексіївка суцільний дефіцит місць, а вагони собі стоять в депо!!!
Може з нового графіку щось придумати для їх раціонального використання ?? Розумію, що прокладати нові маршрути/графіки куди складніше, ніж просто розводити руками...
Logged
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 204


View Profile
« Reply #4134 on: 11.07.19 , 14:07 »
Share Reply with quote

Якщо є хоч трохи придатні вагони в депо, то робити 88 щоденним, що тут видумувати ще.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 610


View Profile
« Reply #4135 on: 11.07.19 , 14:07 »
Share Reply with quote

Якщо є хоч трохи придатні вагони в депо, то робити 88 щоденним, що тут видумувати ще.
То зрозуміло. Я просто думав у новому графіку (з 8 грудня) зробити по Ковелю 667 на 88 (128) (на зразок 601 на 86) якщо вийшла б така можливість, і якщо їх взагалі у "поїзд єднання" не придумають об'єднати...
« Last Edit: 11.07.19 , 14:07 by Дніпровець » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1588


View Profile
« Reply #4136 on: 11.07.19 , 14:07 »
Share Reply with quote

88/87 курсує без загального обігу. При періодичності через день задіяно 2 склади, один із яких майже 2 доби стоїть в депо.
Вже давно подавали пропозицію зробити його щоденним двома наявними складами за рахунок зав'язання з 58/57 по тих днях, коли він не в обігу з 128/127. А ̶в̶і̶з̶ болт і нині там...
Logged
sean
Active user

Posts: 3891


View Profile
« Reply #4137 on: 11.07.19 , 14:07 »
Share Reply with quote

Панове, а 46-му оновлювали вагони чи чого купе Київ - Ужгород коштує стільки ж, як в достойному 13-му? І 13 наче ж фірму має, нє?
« Last Edit: 11.07.19 , 14:07 by sean » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 610


View Profile
« Reply #4138 on: 11.07.19 , 14:07 »
Share Reply with quote

Панове, а 46-му оновлювали вагони чи чого купе Київ - Ужгород коштує стільки ж, як в достойному 13-му? І 13 наче ж фірму має, нє?
То у них страх геть пропав, вирішили собі на прощання (перед повною зміною влади) кишені баблом набити... То саме стосується фірмовості 138/137 і 149/150 (останній ще з грудня)!!
Logged
sean
Active user

Posts: 3891


View Profile
« Reply #4139 on: 11.07.19 , 14:07 »
Share Reply with quote

Так і не зрозумів. Відрам 46-го фірму навішали?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 [414] 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 ... 431
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!