Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.07.19 , 08:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      поїзд Київ – Берлін

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8
Reply | Print
Author Topic: поїзд Київ – Берлін  (Read 7519 times)
Polonez
User

Posts: 74


View Profile
« Reply #50 on: 31.01.19 , 19:01 »
Share Reply with quote

Омелян анонсировал запуск поездов в Берлин и Кошице в 2019 году:
https://cfts.org.ua/news/2019/01/31/omelyan_anonsiroval_zapusk_poezda_v_berlin_i_koshitse_v_2019_godu_51466

Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 491


View Profile
« Reply #51 on: 31.01.19 , 22:01 »
Share Reply with quote

Омелян анонсировал запуск поездов в Берлин и Кошице в 2019 году:
https://cfts.org.ua/news/2019/01/31/omelyan_anonsiroval_zapusk_poezda_v_berlin_i_koshitse_v_2019_godu_51466

Я надеюсь, что они для берлинского поезда купят несколько новых вагонов РИЦ, чтобы их можно было через Варшаву катать со скоростью 160-200.
Потому что если они будут мудрить что-то через Перемышль - это будет какая-то фигня
Logged
Volotar
Active user

Posts: 565


View Profile
« Reply #52 on: 01.02.19 , 01:02 »
Share Reply with quote

Я надеюсь, что они для берлинского поезда купят несколько новых вагонов РИЦ, чтобы их можно было через Варшаву катать со скоростью 160-200.
Потому что если они будут мудрить что-то через Перемышль - это будет какая-то фигня

Ви занадто хорошої думки про стан польської колії: 160 км/г – це поточний максимум на ділянці Варшава-Франкфурт(О)-Берлін
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22528


View Profile
« Reply #53 on: 01.02.19 , 01:02 »
Share Reply with quote

Поки-що графіки BWE не передбачали швидкостей понад 160 км/г в графіку.  Але я не знаю що буде з швидкостями після того, як закінчать ремонт ділянки Конін - Кутно (обіцяють зробити до червня 2019), може там 200 десь буде.

Втім нові РІЦи КВБЗ як-раз комплектуються візком на 200 км/г. А старим до-речі 160 км/г дозволена.
Ви занадто хорошої думки про стан польської колії: 160 км/г – це поточний максимум на ділянці Варшава-Франкфурт(О)-Берлін
а з правильністю тези в такому формулюванні я не цілком згоден.
НЯР попри те, що швидкість 200 км/г закладена в графіки - у зараз Польщі є лише на CMK, ділянок де 200 км/г можлива по стану колії, але через якісь перешкоди вона тимчасово не використовується - більше.

І здається є ділянки на 200 км/г десь між Варшавою і німецьким кордоном. Всілякі тестові заїзди без пасажирів на 200 км/г на захід від Познані (Опалениця - Новий Томишль) - я знаю, але здається десь східніше (при чому навіть східніше Кутна здається) ще була одна ділянка де можна 200 по стану колії.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3182


View Profile
« Reply #54 on: 01.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Поки-що графіки BWE не передбачали швидкостей понад 160 км/г в графіку.  Але я не знаю що буде з швидкостями після того, як закінчать ремонт ділянки Конін - Кутно (обіцяють зробити до червня 2019), може там 200 десь буде.

https://www.lm.pl/forum/viewtopic.php?f=23&t=784704#p2032014

С уважением, Ульф
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1403


View Profile
« Reply #55 on: 01.02.19 , 16:02 »
Share Reply with quote

От цікаво, як буде виправдовуватись кривоштан (з маленької літери пишу навмисно), якщо німці цей потяг не захочуть в себе бачити взагалі через те, що УЗшні провідники систематично возять контрабанду. Німці куди прискіпливіші за поляків, і на те, на що поляки іноді можуть закрити очі, будуть реагувати цілком серйозно. Наскільки я пам'ятаю, старий Київ – Берлін "Каштан" (№ 29/30) скасували через те, що його провідники масово возили контрабанду через кордон. У німців увірвався терпець, і вони поставили УЗ перед фактом, що цей розсадник контрабанди перестануть пускати в односторонньому порядку.

Якщо пасажиропотік з України до Німеччини зростатиме, краще було б не ганьбити Україну перед німцями, а просити поляків їхній "Метрополь" Перемишль – Берлін зробити вже не причіпною групою до віденського, а самостійним потягом.
Logged
VB
Active user

Posts: 3908


View Profile
« Reply #56 on: 01.02.19 , 18:02 »
Share Reply with quote

Ой, я наче бачу, як Кшишеки з Доротками від контрабанди відмовляться....
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4726


View Profile
« Reply #57 on: 01.02.19 , 19:02 »
Share Reply with quote

Поїзд Київ-Берлін -  це гучно сказано.  Думаю там буде 1-2 ВБС та і все. 
Logged
Volotar
Active user

Posts: 565


View Profile
« Reply #58 on: 01.02.19 , 19:02 »
Share Reply with quote

От цікаво, як буде виправдовуватись кривоштан (з маленької літери пишу навмисно), якщо німці цей потяг не захочуть в себе бачити взагалі через те, що УЗшні провідники систематично возять контрабанду
Митний контроль проводитимуть польські митники. Країни ЄС входять в митний союз, що усуває більшість митних зборів при переміщенні товарів в межах ЄС. Там є свої ліміти на алкоголь та сигарети (НЯП, окремі для кожної країни), але вони суттєво вищі, аніж 2 пачки цигарок:
https://www.zoll.de/EN/Private-individuals/Travel/Travel-within-the-EU/Taxation/Alcohol-tobacco-and-products-containing-coffee/alcohol-tobacco-and-products-containing-coffee_node.html

Quote
Наскільки я пам'ятаю, старий Київ – Берлін "Каштан" (№ 29/30) скасували через те, що його провідники масово возили контрабанду через кордон. У німців увірвався терпець, і вони поставили УЗ перед фактом, що цей розсадник контрабанди перестануть пускати в односторонньому порядку.
Щось Ви не те пам'ятаєте. Справжні причини там були зовсім інші:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=25314.0
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122421.msg440998#msg440998
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1172


View Profile
« Reply #59 on: 01.02.19 , 21:02 »
Share Reply with quote

Поїзд Київ-Берлін -  це гучно сказано.  Думаю там буде 1-2 ВБС та і все. 
"поїзд Київ-Берлін"... Без радикальних спецтарифів на зразок Київ - Варшава набагато актуальніше збільшення частоти поїздів Київ (чи просто Львів) - Перемишль і Київ (тут таки варто щось додати) - Ковель - Холм.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!