Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.18 , 08:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      поїзд Київ – Берлін

Pages: 1 2 [3]
Reply | Print
Author Topic: поїзд Київ – Берлін  (Read 1763 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22015


View Profile
« Reply #20 on: 01.10.18 , 18:10 »
Share Reply with quote

Майте на увазі, що швидкості у 2019 році по Польщі будуть кращі.
На ділянках Люблін - Варшава і Варшава - Познань - великі ремонти (через котрі поїзди ходять в об'їзд), що тривають з минулого року і триватимуть аж до 2019, після ремонту швидкості будуть кращі.

У Варшаві дуже зручно перечипити з 67 до EIC 17001/2 (ЕС42) і так само назад з ЕС43 (EIC 71001/2) на 68
на перший погляд так, але зручність могла б бути суто для залізничніків (і то, якщо не знати таких нюансиків, що до BWE зазвичай зайвий вагон так просто причепити не вийде - він хоч і короткуватий з виду, але там і графік такий, що при наявному стані колій з більшою кількістю вагонів важко тримати).
І для пасажирів я не бачу великої вигоди для пасажира від чогось такого, з тим же успіхом з 67 на 42 і з 43 на 68 можна і ногами пересісти. Більша цінність була б якби "прорубали" можливість проїзду в той час, в котрий зараз немає.
Quote
(поляки ним зможуть їздити як нічним?).
якщо продаж квитків буде в той самий спосіб як на 67/68 зараз і так як було на каштан - то відповідь - в теоріі так (тобто плацкарта, необхідна для такої поїздки - існує, і доклавши певних зусиль її можна придбати), а на практиці ні (ніхто крім кількох залізничних фанатів на рік не буде докладати таких зусиль, люди просто доїдуть в інший спосіб).

Але більша проблема у тому, що навіть коли поляки значною мірою уже відучені від спальних вагонів нічних поїздів (спробуйте прикинути який мізерний відсоток перевезень пасажирів по Польщі відбувається у не сидячих вагонах, не в останню чергу у цьому винна цінова політика ПКП-ІС, доплата за лежаче чи спальне місце вища не лише ніж у Словаччині, а навіть вища ніж у міжнародному сполученні Чехія - Словаччина), тому навіть якщо вирішити проблему з продажем - я б боявся, що пасажира тут не знайдеш.
Але якісь вагони-"компаньйони" щоб доповнити склад до некороткої довжини на німецьку ділянку шляху потрібні, інакше велика питома витрата на оплату ДБшної інфраструктуру.
Якщо трішки пофантазувати (але щоб це не волю фантазії давати) - такі компаньйони могли б з'явитись, якби з'явився-б на додачу до BWE/BGE ще один рейс EC Берлін - Польща, що мав-би кінцеву по Познані (і упирався-би по Познані в ніч в обидва боки, тобто з Познані на Берлін - на 2 години перед першим BWE, і відповідно з Берліна на Познань через 2 години після останнього BWE на Варшаву). Ось до такого EC чіплятись було б можна. Правда що було що чіпляти - потрібен ще поїзд що підвозив-би ці вагони з Києва у Познань рано зранку і забирав-би пізно ввечері (з проходом Варшави в обидва боки серед ночі), котрого поки немає, я б не дуже побоювався його відкривати - якщо проїзд між Україною і Польщею буде по тарифу як у 67/68 думаю бажаючих  набереться. (сам поїзд не обов'язково мусить мати західну кінцеву у Познані, може їхати собі далі там до Щецина може якогось)

Менш фантастичні варіанти, що б воно було життєзданим - мені у голову не приходять.

Quote
А хіба раніше "Каштан" не ходив з вагонами на Варшаву через Сарни та Хелм?
так було наприкінці 90-х, але одночасно інший окремий поїзд Київ - Варшава при цьому також ходив
Тобто був окремо 29/30 Каштан (4 РІЦи до Берліна і 2 купейних Київ - Варшава, варшавські купейні вагони у складі Каштана в обидва боки прямували в денний час) через Сарни і окремо 67/68 Київ - Варшава (з УЗшних купейних і ПКПшного РІЦа) з через Здолбунів. Потім варшавські вагони з 29/30 вилучили і зробили на 1-2 РІЦів до Берліна більше.
А хіба раніше "Каштан" не ходив з вагонами на Варшаву через Сарни та Хелм?  
Ходив через Сарни, але вагонів до Варшави не було. Були тільки до Берліна (з Києва, а раніше ще й з інших міст України вбс додавались по днях).
це вже пізніше
Quote
В певні роки у Польщі до "Каштану" ще додавали ПКПшні вагони у Берлін, а в якийсь рік навіть вагони РЖД і БЧ (вони були саме як вбс до київського "Каштану")
це були різні варіанти графіка.
"Хороший" каштан (той що з Києва рано зранку і назад пізно ввечері з Берліна приїзжав у Київ коло 23) - мав зчеплення по Варшаві з вагонами ПКП Варшава - Берлін, а з РЖДшного йому чіпляли Калінінград - Берлін і лише у Познані і то не весь-час, бо сам калінінградський вагон то ходив то ні.
А потім ПКПшні вагони Варшава - Берлін скасували, і Київ-Берлін став ходиди по-різному залежно від пори року.
"Хорошим" графіком в обидва боки ходив лише в теплу пору року, а на зиму графік мінявся на "поганий" - по Варшаві зчіплявся з вагонами Москва - Берлін графік відповідно був такий,  як у тодішного поїзда Москва - Берлін - з Києва виїзд трішки пізніше (що неістотний недолік), а от назад з Берліна нажаль виїзд був раннім вечором, а не пізнім (і тут уже привабливіть поїзда істотно нижча).
« Last Edit: 01.10.18 , 19:10 by Maxy » Logged
_vs_
Active user

Posts: 968


View Profile
« Reply #21 on: 01.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote

38175 "Przemyślanin" 18:35 - 05:27, назад 83175 (так розумію, що це той самий "Перемишлянин"?) 21:35 - 08:53. Тільки не через Варшаву, а через Краків - Катовіце - Вроцлав. Це міг би бути ВБС Львів - Берлін (а з огляду на раціонального пасажира — просто додатковий човник зі Львова по 1520 десь так о 16:30 і звідти після 9 — можна просто вивозити одеські вагони на Львів і назад).
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22015


View Profile
« Reply #22 on: 01.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote

Група вагонів Перемишль - Берлін у складі Перемишлянина уже  з цього нового графіка вже буде (тільки більш прямою дорогою між Вроцлавом і Німеччиною, не черещ Познань, а через Зельону Ґуру), графіком Берлін 18:41 - 8:47 Перемишль, Перемишль 18:40 - Берлін 9:16:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124376.msg502435#msg502435

А от сабжеві, якщо він буде - доведеться з'являтись на світ в дещо скрутних для свого виживання обставинах - коли поїзд Перемишль - Берлін уже на рік раніше відкрився (тобто як мінімум буде краще розкатаний і відоміший).

Тому там одразу можна перередбачити досить очевидні критерії доцільності появи на світ. Ну наприклад стиковка Київ - Берлін через Перемишль скоріш за все виходитиме дешевше по грошах ніж прямий поїзд (надодачу Sparschiene на Перемишль - Берлін - як я розумію буде, а на Київ - Берлін - боюсь що ні), тому одразу можна прикинути на скільки годин дорога у прямого поїзда Київ - Берлін мала б бути швидшою, щоб виправдати свою вищу вартість проїзду і вибороти собі місце під сонцем в таких обставинах. Я б при часі в дорозі понад 19:59 запропонував-би краще не позоритись і навіть не намагався б його відкривати.
« Last Edit: 02.10.18 , 16:10 by Maxy » Logged
_vs_
Active user

Posts: 968


View Profile
« Reply #23 on: 02.10.18 , 16:10 »
Share Reply with quote

Цікаво, в Польщі розбиття теж працюватиме? Тобто квитки Перемишль - ЗҐ і ЗҐ - Берлін на ті самі поїзди можуть теоретично обійтися дешевше за прямий? У них там зараз якось зовсім недешево виходить Варшава - Берлін, Краків - Прага тощо, хіба що з Україною тарифи оптимізовані.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22015


View Profile
« Reply #24 on: 02.10.18 , 17:10 »
Share Reply with quote

Цікаво, в Польщі розбиття теж працюватиме?
яка там буде тарифікація - важко сказати, але штука ж у тому, що на найцікавішій ділянці - а саме з Вроцлава до Берліна - вони прямуватимуть двогрупним з NightJetом. У NightJetів - ґлобалпрайс. Можна на підставі цього припустити що вагони Перемишль - Берлін - теж зроблять на ґлобалпрайсі. Якщо тарифікація ґлобалпрайс - там цінник можна хоч зі стелі писати (хоча так само можна і поставити цінник, що чисельно збігається з ціною по коопераційному тарифу).
Quote
Тобто квитки Перемишль - ЗҐ і ЗҐ - Берлін на ті самі поїзди можуть теоретично обійтися дешевше за прямий?
по Польщі не можна їздити по внутрішньопольському тарифу в спальних вагонах міжнародних маршрутів. На ділянці Перемишль - Вроцлав - вони "дублються" внутрішньопольськими вагонами Перемишлянина, а от на ділянці західніше Вроцлава - НЯР вагонів з внутрішньопольським маршрутом у складі не буде, там будуть НЯР NightJetівські і ПКПшні на Берлін, тому не дуже ясно чи можна буде взагалі по Жепіну розбити (остання зупинка в Польщі - не ЗҐ, а Жепін), а по Вроцлаву невідомо чи це буде доцільно. Коротше треба чекати цінника і дивитись.
« Last Edit: 02.10.18 , 19:10 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22015


View Profile
« Reply #25 on: 02.10.18 , 19:10 »
Share Reply with quote

слухайте, а я дивлюсь там якщо нема запізнення - по Жепіну як раз буде 12 хвилин, щоб перебігти як-раз на ранковий прямий регіональний Жепін 7:51 - 9:18 Берлін-Ліхтенберґ і приїхати у пункт призначення лише на кілька хвилин пізніше. На регіональні поїзди на цій ділянці вже чинний тариф VBB (тариф Жепін - Берлін АБ - 8,8 євро в один бік, це включно з можливістю потім проїзду по Берліну міським транспортом від місця виходу з поїзда до будь-якої зупинки міського транспорта в зоні А або Б).
Так що вся інтрига в тому, чи буде можливість проїзду Перемишль 18:40 -  7:45 Жепін по внутрішньопольському тарифу. У спальному вагоні - я певен що ні, а от цікаво чим можна буде хоча-б у сидчячому.

Logged
_vs_
Active user

Posts: 968


View Profile
« Reply #26 on: 02.10.18 , 21:10 »
Share Reply with quote

Так розумію, Жепін це щось типу Мостиськ або Зернового, куди прямі поїзди всім до червоної зірки.
Але ЗҐ — це вже десь як Ужгород, чому б не припустити, що туди буде окремий внутрішньопольський маршрут, а на Берлін — ВБС до нього?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22015


View Profile
« Reply #27 on: 02.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote

Так розумію, Жепін це щось типу Мостиськ або Зернового, куди прямі поїзди всім до червоної зірки.
ну, кінцевою внутрішньопольских ПДСів Жепін не є. Однакчерез нього курсують окремі поїзди зі сходу Польщі на Щецин. Попри те що основним маршрутом для ПДСів на Щецин є інша дорога (через Познань - Кжиж). Зокрема наприклад у поточному розкладі - 12 пар ПДСів на день потрапляють у Щецин через Кжиж і 3 пари - через Жепін - Костжин.
Quote
Але ЗҐ — це вже десь як Ужгород, чому б не припустити, що туди буде окремий внутрішньопольський маршрут, а на Берлін — ВБС до нього?
це Ви про який маршрут пишете - Перемишль - Берлін про котрий вже більш-менш все відомо чи про сабжевий гіпотетичний Київ - Берлін?

Якщо про гіпотетичний Київ - Берлін то одразу 3 є думки чому це попри те що можливо, однак менш ймовірно, ніж те що я припустив:
2. ЗҐ трохи не по дорозі (зиґ-заґ на південь невеличкий, але є)
3. і Щецин - це місце пасажирам потрібніше, касовіше і популярніше. Туди доволі часто буває внутрішньопольський невивіз. Знайти достатнє виправдання відкриттю нового поїзда на Щецин набагато легше, ніж на ЗҐ
1. найважливіше - підвоз зі сходу - відносна легкотня, там найкритичніша ділянка для життєздатності - ділянка по Німеччині. Для тією кількості вагонів Київ - Берлін що більш-менш реалістична у перші роки - головна проблема - де б знайти таку групу вагонів до Берліна, котрій можна було б "упати на хвіст" і скооперуватись на ділянку по Німеччині, щоб тягар оплати за ДБшні кілометри не тягти самотужки, бо він вийде надмірним, а намагатись тупо його перекладати його ту кількість пасажирів що є в невеликій кількості вагонів - не вийде - пасажири від цих цін просто розбіжаться - доведено "Каштаном".  Станом на зараз - падати на хвіст нікому. От вагони Перемишль - Берлін з'являються - по з'являється можливість "падати на хвіст" NightJetові Відень - Берлін що як-раз з грудня 2018 переводиться на маршрут через Польщу. Тому я і припускаю, щоб гіпотетичний Київ - Берлін не був мертвонародженим - він мусить теж появи ще чогось нового ПДСного з цього кутка Польщі на Берлін дочекатись щоб падати на хвіст йому, у іншому разі свою появу на світ краще б відкласти. А з того, чого наразі бракує, однак мені видається таким, що було б комерційно успішним - у тих краях як раз бракує ЄвроСіті з Познані на Берлін раніше ніж перший BWE з Варшави припхається і аналогічно після останнього BWE назад.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2765


View Profile
« Reply #28 on: 22.10.18 , 13:10 »
Share Reply with quote

яка там буде тарифікація - важко сказати, але штука ж у тому, що на найцікавішій ділянці - а саме з Вроцлава до Берліна - вони прямуватимуть двогрупним з NightJetом. У NightJetів - ґлобалпрайс. Можна на підставі цього припустити що вагони Перемишль - Берлін - теж зроблять на ґлобалпрайсі.

Только спальный вагон. На сидячки - берите шпарпрейсы ДБ.

С уважением, Ульф
Logged
_vs_
Active user

Posts: 968


View Profile
« Reply #29 on: 23.10.18 , 14:10 »
Share Reply with quote

Якраз виходить хвиля Холм 17:50 - Вроцлав 04:46 і тут цей перемишлянин з NightJetом. Тільки при цьому навіть другу пару Ковель - Холм знищили. Там уночі проблема знайти поїзд, а тут удень...
При цьому і нам не вистачає прямої денної сидячки на Ковель (влітку на Шацькі озера), Сарни тощо — цілий поїзд так заповнити важче, а от пару вагонів під приводом нового сполучення з ЄС(тм) могли б і нашкребти. (Тільки там з шириною колії фігня виходить, якщо доповнити берлінський вагон човниками до Холма. Ці човники можна було б обертати з 97/98 і замінити ними песу, але їм щоразу доведеться міняти візки. От якби замість піар-вагонів просто закрили там діру в сполученні двома парами човників-сидячок по 1520 — і навіть песа не потрібна. Тоді виходить фактично три сполучення на день з Варшавою.)
А взагалі можливо доїхати до Ковеля по прямій хоча б за 8 годин?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.132 seconds with 20 queries.