Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.11.18 , 04:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      Как узнать путь поезда на станции?

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Reply | Print
Author Topic: Как узнать путь поезда на станции?  (Read 4765 times)
_vs_
Active user

Posts: 968


View Profile
« Reply #20 on: 23.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote

У Києві найбільше западло не з Південним вокзалом, а з північними платформами на схід (або 2х коліями на захід) відносно 12-13.
Logged
rst
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #21 on: 23.10.18 , 23:10 »
Share Reply with quote

планировать пересадку с поезда X на поезд Y, отправляющийся со станции через 10 минут после прибытия на неё поезда X.
Меньше, чем 10. Речь, конечно, о "тех странах".
Logged
tera
Active user

Posts: 469


View Profile
« Reply #22 on: 24.10.18 , 00:10 »
Share Reply with quote

Вибачте, а як у Львові це впливає? Я розумію там Київ, якшо їдеш на таксі, то можна обрати головний чи південний, а у Львові ?шо?

У Львові по частині потягів невідомо чи з центрального чи з приміського. На першу колію головного теж є зручніші способи дістатися, ніж через центральний чи бічний вестибюлі.

Озвучте ті потяги ,котрі були Вам невідомі звідки відправлялись.А то виглядає дивно.Є графік,з приміського тільки приміські.Я звісно можу допустити що, Л-Р,Л-Т,Л-РР,Л-С,Л-К,і таке інше можна відправити з приміського,і то не факт,там з струмом як?А потяги ПДС з приміського?
З обох боків вокзалу є  сходи ніби,і через міст з бокової вулиці,Залізнична вроді.
Певно,що  інші шляхи незаконні.

Quote
Купу разів зіштовхувався з тим самим питанням у Києві чи Львові - бо це впливає на який вокзал їхати, з якого боку, чи йти на перший перон і т д.
За Київ не скажу.А за Львів Ви повинні сказати.

П.С. Дивне враження,Ви консерва,троль чи щось інше...

Logged
LWIEV
Active user

Posts: 514


View Profile
« Reply #23 on: 24.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote

Вибачте, а як у Львові це впливає? Я розумію там Київ, якшо їдеш на таксі, то можна обрати головний чи південний, а у Львові ?шо?

У Львові по частині потягів невідомо чи з центрального чи з приміського. На першу колію головного теж є зручніші способи дістатися, ніж через центральний чи бічний вестибюлі.

Озвучте ті потяги ,котрі були Вам невідомі звідки відправлялись.А то виглядає дивно.Є графік,з приміського тільки приміські.Я звісно можу допустити що, Л-Р,Л-Т,Л-РР,Л-С,Л-К,і таке інше можна відправити з приміського,і то не факт,там з струмом як?А потяги ПДС з приміського?
З обох боків вокзалу є  сходи ніби,і через міст з бокової вулиці,Залізнична вроді.
Певно,що  інші шляхи незаконні.

Quote
Купу разів зіштовхувався з тим самим питанням у Києві чи Львові - бо це впливає на який вокзал їхати, з якого боку, чи йти на перший перон і т д.
За Київ не скажу.А за Львів Ви повинні сказати.

П.С. Дивне враження,Ви консерва,троль чи щось інше...

Щодо постскриптума: WTF?!!

====

По суті приклад: Мукачево, наприклад - звідки? Якщо електричка, то з приміського? Чи з центрального?
Який потяг на 1 колії: Хюндай чи 91/92 і т д
Logged
tera
Active user

Posts: 469


View Profile
« Reply #24 on: 25.10.18 , 00:10 »
Share Reply with quote

Щодо постскриптума: WTF?!!
====
По суті приклад: Мукачево, наприклад - звідки? Якщо електричка, то з приміського? Чи з центрального?
Який потяг на 1 колії: Хюндай чи 91/92 і т д

Ну щодо П.С. Поясню.
На форумі появився фахівець УЗ ундертранкер чи як там його.На інших форумах його б забанили давно за манеру спілкування,але то таке. Появився хтось з турфірми зі Львова,котра знаходиться десь в ....нях,по карті,теж фахівець багаторічний.І тут Ви,з дивним
Quote
Купу разів зіштовхувався з тим самим питанням у Києві чи Львові - бо це впливає на який вокзал їхати, з якого боку, чи йти на перший перон і т д.
Єдиний варіант - дзвонити в довідку в точці прийняття рішення за 10-15 хв до вокзалу.
Имя ,сестра,имя(с)Тобто коли таке було.

Я якось Вас не бачив в останні роки в обговоренні,можливо помиляюсь.Але таке враження, що хтось сюди зайшов зі сторони ...типу ольгінців,котрі тут були,а тепер як закладки проявились.

Але Ви спалились ,Штірліц, парашут мішає,будьоновка палить.
Quote
По суті приклад: Мукачево, наприклад - звідки? Якщо електричка, то з приміського? Чи з центрального?]
Берете розклад на Мукачево,7001,6187,6189,6507,6157.Це на сайті приміського.
829 з Головного,як і інші потяги 800.
В чому проблема?
В тому ,що Ви не місцевий,принаймні зараз.
Бо що то за шляхи на вокзал,про які ніхто не знає.Нє,я знаю,що справжні герої завжди ідуть в обхід,сам такий,але какие ваши доказательства...

Щодо потягу на колії на вокзалі,табло є. Якщо Ви раптом  через міст пішли,Ваші проблеми.Нема шляхів крім вокзалу.
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 514


View Profile
« Reply #25 on: 25.10.18 , 19:10 »
Share Reply with quote

Але Ви спалились ,Штірліц, парашут мішає,будьоновка палить.

Tera, я на цьому форумі з 2006 року. Будете так спілкуватись, поясню чітку адресу, куди направлятись.

Quote
По суті приклад: Мукачево, наприклад - звідки? Якщо електричка, то з приміського? Чи з центрального?]
Берете розклад на Мукачево,7001,6187,6189,6507,6157.Це на сайті приміського.
829 з Головного,як і інші потяги 800.
В чому проблема?
В тому ,що Ви не місцевий,принаймні зараз.
Бо що то за шляхи на вокзал,про які ніхто не знає.Нє,я знаю,що справжні герої завжди ідуть в обхід,сам такий,але какие ваши доказательства...

Питання тредстартера полягає в тому, як довідатись що з якої колії. Першої, третьої і т д. Цього нема на сайті ні по Києву, ні по Львову, ні по інших містах.

Тепер щодо різних вокзалів по Львову. Якщо мені на Стрий чи Мукачево, чи Тернопіль, Рівне - і я не настільки в темі, щоб знати, що "8ХХ з центрального", скажімо, тою електричкою користуюсь раз в два роки - то зрозуміти, що звідки складно. Ось приклад інформації, яка не є вичерпною, але на перших місцях за запитом.
http://lviv-online.com/ua/info/transport/prymiskyj-zaliznychnyj-vokzal/
http://poizdato.net/rozklad-poizdiv/lviv--mukachevo/
http://railway.lviv.ua/scripts/rozklad_2018-v2/station.php?station=509
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12008


View Profile
« Reply #26 on: 25.10.18 , 19:10 »
Share Reply with quote

Людина, яка уявляє собі львівський вузол бодай би на елементарному рівні, у змозі визначити на який вокзал треба йти. Це по-перше. По-друге, на сервісах розкладів надається інформація щодо того, з якого вокзалу відправляється поїзд.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9084


View Profile
« Reply #27 on: 27.10.18 , 16:10 »
Share Reply with quote

Я не зовсім розумію, навіщо колію прибуття/відправлення треба знати в режимі "онлайн"? Для того, щоб на вокзал прибігти за 5 хв до відправлення поїзда, попередньо встановивши GPS-мітку на конкретну колію, і рухатись згідно навігатора?
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 285


View Profile
« Reply #28 on: 27.10.18 , 17:10 »
Share Reply with quote

ЛиС, ну чому Вам недостатньо пояснень, вже даних раніше? Чи Ваша робота на залізниці таки примушує Вас думати в термінах "раз їм треба їхати, то погодяться і десять годин пересадки чекати, і їхати на таксі за 50 кілометрів"? А про онлайн тут якось в основному як про найбільш зручний спосіб, бо не вішати ж це на білбордах у центрах інших міст, і не по радіо ж голосом проговорювати...

І особисто мені поки що не випадало потрапляти в ситуації, коли планувалася пересадка з ПДС на ПДС з проміжком менше 40 хвилин, але багатократно траплялося, що в напрямку з ПДС на приміський дизель-поїзд результат устиг/не_устиг визначали лічені секунди. Що поганого в тому, щоб люди встигали? Щоб могли зарані усвідомити, звідки куди їм переходити?

І знання таких тонкостей МОЖУТЬ впливати на рішення, чи надійна пересадка, на рішення, чи варто планувати таку поїздку для помірно підстаркуватої людини, яка наче й ходить самостійно, але по сходах -- важко й повільно... Таких ситуацій не більшість, але й не настільки мало, щоб просто відмахуватися.

І що доброго в тому, що на Київ-Пасі раніше (скажімо, 15-20 років тому) можна було пройти з перону на 69-й автобус (площа Кривоноса по вулиці Урицького), не_виходячи на привокзальну площу, а тепер не_можна? Нехай людей, яким це треба, мало; але вони є, і навіщо створювати їм проблеми на рівному місці?

І що доброго в тому, що зараз по Дарниці пересадка з голови ПДС, що прибув зі східного напрямку, на приміську електричку потребує накрутити ногами вдесятеро більшу відстань, ніж було б навпростець? (А якщо раптом не_потребує, то про це ніде нема ніякої інформації.)
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9084


View Profile
« Reply #29 on: 27.10.18 , 21:10 »
Share Reply with quote

ЛиС, ну чому Вам недостатньо пояснень, вже даних раніше? Чи Ваша робота на залізниці таки примушує Вас думати в термінах "раз їм треба їхати, то погодяться і десять годин пересадки чекати, і їхати на таксі за 50 кілометрів"? А про онлайн тут якось в основному як про найбільш зручний спосіб, бо не вішати ж це на білбордах у центрах інших міст, і не по радіо ж голосом проговорювати...
У Вас алергія на залізничників? До чого тут те, де я працюю?
І особисто мені поки що не випадало потрапляти в ситуації, коли планувалася пересадка з ПДС на ПДС з проміжком менше 40 хвилин, але багатократно траплялося, що в напрямку з ПДС на приміський дизель-поїзд результат устиг/не_устиг визначали лічені секунди. Що поганого в тому, щоб люди встигали? Щоб могли зарані усвідомити, звідки куди їм переходити?
Якщо людина знає куди йти, то інформація на тому ж таки Київ-Пасі є на табло. Так само і в Дарниці. Як допоможе знання колії? Звичайно, якщо йти "козиними тропами" (з Повітрьофлотьского на приміський вокзал навпрошки по коліям) тоді так, допоможе.
А більше допоможе у випадках ПДС/приміські нормальна узгодженість пересадок. Хоча все/під все підв'язати фізично неможливо.
І знання таких тонкостей МОЖУТЬ впливати на рішення, чи надійна пересадка, на рішення, чи варто планувати таку поїздку для помірно підстаркуватої людини, яка наче й ходить самостійно, але по сходах -- важко й повільно... Таких ситуацій не більшість, але й не настільки мало, щоб просто відмахуватися.
Для підстаркуватої людини?! Впливати на рішення - 3-я колія чи 7-а? Ви серйозно?!
І що доброго в тому, що на Київ-Пасі раніше (скажімо, 15-20 років тому) можна було пройти з перону на 69-й автобус (площа Кривоноса по вулиці Урицького), не_виходячи на привокзальну площу, а тепер не_можна? Нехай людей, яким це треба, мало; але вони є, і навіщо створювати їм проблеми на рівному місці?
"козиними тропами" бо не було паркану? 15+ років, якщо не помиляюся.  От тільки не пам'ятаю - з 1-го перону був вхід в тунель для переходу на Урицького. Здається був, потім при реконструкції його закатали.
І що доброго в тому, що зараз по Дарниці пересадка з голови ПДС, що прибув зі східного напрямку, на приміську електричку потребує накрутити ногами вдесятеро більшу відстань, ніж було б навпростець? (А якщо раптом не_потребує, то про це ніде нема ніякої інформації.)
Добре те, що ніяке напівпритомне тіло не попаде під колеса. Можете при нагоді у Перемишлі скористатися наземним переходом на 4-5 колії. Бажано, так щоб співробітники ПКП поряд були. Ім і розкажете про "що доброго бла бла бла" :)
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.119 seconds with 20 queries.