Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.11.18 , 04:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      Как узнать путь поезда на станции?

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13
Reply | Print
Author Topic: Как узнать путь поезда на станции?  (Read 4769 times)
ЛиС
Active user

Posts: 9084


View Profile
« Reply #40 on: 28.10.18 , 00:10 »
Share Reply with quote

Вибачте, а ось тут що написано? А, ні, трохи не те
« Last Edit: 28.10.18 , 00:10 by ЛиС » Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 283


View Profile
« Reply #41 on: 28.10.18 , 02:10 »
Share Reply with quote

Ну якось так у додатку DB відображається:
Це саме оперативна інформація? І у випадку зміни в додатку теж зміниться номер платформи? Чи просто стан "Яка має бути"?
Виходячи з https://www.bahn.com/en/view/booking-information/booking/seat-reservation-video.shtml, німці вміють оперативно відображати в тому застосунку навіть те, в якій саме частині платформи який вагон зупиниться. Тому гадаю, що й оперативне відображення номера платформи — не проблема.
Logged
rst
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #42 on: 28.10.18 , 02:10 »
Share Reply with quote

у додатку DB
Не тільки в додатку, а й в https://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/dn?protocol=https:
Треба додати, що при плануваннi завжди вказується час, необхідний на перехід пішки з одного потягу на інший.
В trenitalia - тільки в додатку, там вказується навiть колія, а не платформа.
У Німеччині на стикуваннях при запізненні одного потягу наступний чекає прибуття першого.
У мобільних додатках оперативно відображаються затримки.
В продуктах вiд SNCF з цим гірше, але сторонні планувальники майже все показують.
От дивлюсь https://beta.portalpasazera.pl - вказується peron та tor.
На  https://www.traukiniobilietas.lt цього нема )
« Last Edit: 28.10.18 , 02:10 by rst » Logged
rst
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #43 on: 28.10.18 , 08:10 »
Share Reply with quote

Ну якось так у додатку DB відображається:
Місцеві транспортні компанії більш інформативні, ніж DB. Ну от наприклад, vrsinfo.de. Вказується колія (не платформа, як у DB) прибуття на всьому маршруті проходження потягу, кожнiй станції.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1098


View Profile
« Reply #44 on: 28.10.18 , 09:10 »
Share Reply with quote

В наших реаліях треба, щоб сайт УЗ показував онлайн номер колії, напрямок нумерації (схід/захід), з якого вагона починається нумерація (бо буває з 3-го чи 4-го), яким закінчується, а також наявність причіпних вагонів у голові/хвості поїзда.
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 285


View Profile
« Reply #45 on: 28.10.18 , 17:10 »
Share Reply with quote

ЛиС, ну чому Вам недостатньо пояснень, вже даних раніше? Чи Ваша робота на залізниці таки примушує Вас думати в термінах "раз їм треба їхати, то погодяться і десять годин пересадки чекати, і їхати на таксі за 50 кілометрів"? А про онлайн тут якось в основному як про найбільш зручний спосіб, бо не вішати ж це на білбордах у центрах інших міст, і не по радіо ж голосом проговорювати...
У Вас алергія на залізничників? До чого тут те, де я працюю?
Бо мені так здається, що лояльність до своєї структури дещо заважає Вам визнати, що вона могла б працювати і краще. Це буває майже з усіма людьми, питання лише в якій мірі.

І особисто мені поки що не випадало потрапляти в ситуації, коли планувалася пересадка з ПДС на ПДС з проміжком менше 40 хвилин, але багатократно траплялося, що в напрямку з ПДС на приміський дизель-поїзд результат устиг/не_устиг визначали лічені секунди. Що поганого в тому, щоб люди встигали? Щоб могли зарані усвідомити, звідки куди їм переходити?
Якщо людина знає куди йти, то інформація на тому ж таки Київ-Пасі є на табло. Так само і в Дарниці. Як допоможе знання колії? Звичайно, якщо йти "козиними тропами" (з Повітрьофлотьского на приміський вокзал навпрошки по коліям) тоді так, допоможе.
А більше допоможе у випадках ПДС/приміські нормальна узгодженість пересадок. Хоча все/під все підв'язати фізично неможливо.
Що "більше допоможе ... ... ... нормальна узгодженість пересадок" -- звісно, згоден. Але ж Ви самі тут же визнаєте це неможливим. А як допоможе знання колії -- вже написано в цій темі разів із двадцять, і ще буде написано далі в цьому повідомленні.

І знання таких тонкостей МОЖУТЬ впливати на рішення, чи надійна пересадка, на рішення, чи варто планувати таку поїздку для помірно підстаркуватої людини, яка наче й ходить самостійно, але по сходах -- важко й повільно... Таких ситуацій не більшість, але й не настільки мало, щоб просто відмахуватися.
Для підстаркуватої людини?! Впливати на рішення - 3-я колія чи 7-а? Ви серйозно?!
Просто 3-я чи 7-а -- навряд. Хоча це ще залежить від конкретних особливостей конкретного вокзалу. А от чи пересадка з 1-ї колії Київ-Паса на 23-тю колію Києва-Приміського (чи то взагалі не_треба йти по сходам, чи то пройти кілька сходинок, точно не_пам'ятаю), чи з 6-ї Київ-Паса на північну платформу №2 (треба самих лише маршів вгору/вниз пройти сумарно метрів на двадцять по висоті) -- запросто. Аналогічно, чи пересадка з поїзда на поїзд буде на іншу колію цієї ж платформи, чи платформи різні. Є чимало станцій, на яких платформ не так багато, як на Київ-Пасі (так що ймовірність взагалі не_ходити по сходам різко збільшується), і, разом з тим, вихід на деякі лише через сходи. Відразу згадується Вінниця, але, певно, є ще.

Все це особливо актуально, коли пересадці є альтернатива у вигляді пересадки по іншій станції, проїзду трохи більшої частини шляху автобусом чи чиїмось автом, зате зі зручною пересадкою, тощо.

І що доброго в тому, що на Київ-Пасі раніше (скажімо, 15-20 років тому) можна було пройти з перону на 69-й автобус (площа Кривоноса по вулиці Урицького), не_виходячи на привокзальну площу, а тепер не_можна? Нехай людей, яким це треба, мало; але вони є, і навіщо створювати їм проблеми на рівному місці?
"козиними тропами" бо не було паркану? 15+ років, якщо не помиляюся.  От тільки не пам'ятаю - з 1-го перону був вхід в тунель для переходу на Урицького. Здається був, потім при реконструкції його закатали.
Я мав на увазі вхід з перону в тунель.

І що доброго в тому, що зараз по Дарниці пересадка з голови ПДС, що прибув зі східного напрямку, на приміську електричку потребує накрутити ногами вдесятеро більшу відстань, ніж було б навпростець? (А якщо раптом не_потребує, то про це ніде нема ніякої інформації.)
Добре те, що ніяке напівпритомне тіло не попаде під колеса. Можете при нагоді у Перемишлі скористатися наземним переходом на 4-5 колії. Бажано, так щоб співробітники ПКП поряд були. Ім і розкажете про "що доброго бла бла бла" :)
Воно може й так, але поєднувати оце "накрутіть двісті метрів там, де взагалі-то двадцять" із обрізанням електричок по Дарниці -- все-таки знущання. Особливо, якщо я правильно пам'ятаю, що там є чи то недобудовані чи то просто закриті підземні переходи ближче до західного краю основних платформ. Втім, це вже мало стосується інформування про номери колій. Але теж стосується загального ставлення до людей.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2765


View Profile
« Reply #46 on: 28.10.18 , 19:10 »
Share Reply with quote

Ну якось так у додатку DB відображається:
Місцеві транспортні компанії більш інформативні, ніж DB. Ну от наприклад, vrsinfo.de. Вказується колія (не платформа, як у DB) прибуття на всьому маршруті проходження потягу, кожнiй станції.

У ДБ имеюся в виду пути, не платформы. В Польше, может и то, и другое.
В ГДР может, местами тоже.

С уважением, Ульф
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9084


View Profile
« Reply #47 on: 29.10.18 , 00:10 »
Share Reply with quote

Бо мені так здається, що лояльність до своєї структури дещо заважає Вам визнати, що вона могла б працювати і краще. Це буває майже з усіма людьми, питання лише в якій мірі.
Якщо здається, то люди христяться :) Де я писав, що проти того, щоб УЗ працювала краще? Просто я знаю, що нажаль більшість пропозицій - маячня. НЕ тому, що Вони погані, чи не заслуговують уваги. А тому що є більш нагальні потреби.

Що "більше допоможе ... ... ... нормальна узгодженість пересадок" -- звісно, згоден. Але ж Ви самі тут же визнаєте це неможливим. А як допоможе знання колії -- вже написано в цій темі разів із двадцять, і ще буде написано далі в цьому повідомленні.
Якщо на вокзалі 2 поїзда і один приміський - тоді простіше. Якщо десяток поїздів - то в любому випадку зручна пересадка всіх під всі фізично неможлива.

Просто 3-я чи 7-а -- навряд. Хоча це ще залежить від конкретних особливостей конкретного вокзалу. А от чи пересадка з 1-ї колії Київ-Паса на 23-тю колію Києва-Приміського........
Вже пояснював і ще раз повторюся, якщо Ви одразу не зовсім зрозуміли про що я, на прикладі того ж Киїів-Пас. Статична інформація в розкладі просто може стати шкідливою - в розкладі написано, що з Північної, а по факту - з приміського, чи з 12-13 головного вокзалу. Допоможе інформація з розкладу? Ні, навпаки, лише завадить. Бо людина на неї орієнтується, і це лише введе її в оману. Якщо це буде саме оперативна інформація - тоді звісно, корисна. Але для того ж Київ-Пас оперативну інфу про колію можна вивести з автоматичних систем(теоретично) лише по факту, коли ДСП приготує маршрут і відкриє сигнал на певну колію. Тобто за 3-5 хвилин до прибуття поїзда. Я не знаю, як це технічно працює "в європах". На особистому досвіді(правда автобусному) переконався що ніяк не працює. Написано одне - по факту зовсім інше.
До речі ще одне. Колись років н-дцять в кожній дирекції був спеціальний підрозділ, такі собі дівчатка щопівгодини обходили диспетчерські кола(тобто дільниці) і збирали інформацію про фактичний рух пасажирських поїздів. Цю інформацію передавали на довідкові центри, щоб людина подзвонивши мала майже точну(похибка 10-15 хв) інформацію. Потім це все діло скоротили. Штат же роздутий, ага. :) Звісно і тут можна зробити програмку, набрати штат, щоб оперативно вводити інфу. Але...


Я мав на увазі вхід з перону в тунель.
Ну так, був вхід. Але не з усіх платформ, а лише з першої. Біля "бази особливої норми"(спецвагони за парканом)

Воно може й так, але поєднувати оце "накрутіть двісті метрів там, де взагалі-то двадцять" із обрізанням електричок по Дарниці -- все-таки знущання. Особливо, якщо я правильно пам'ятаю, що там є чи то недобудовані чи то просто закриті підземні переходи ближче до західного краю основних платформ.
Є. Недобудовані, бо вихід з них зараз фактично "в нікуди" - в конструкції недобудованого головного вокзалу.  Фактично проблема в тому, що вокзальний комплекс в Дарниці недобудований. Інакше все було б значно простіше. Там окрім входів з ескалаторами ще й ліфти з платформи в тунель мали бути. Але...

І ще одне - в нас нажаль не хочуть притримуватись правил(тих же ПДР, наприклад), мотивуючи "бо мені так зручно", і вимагаючи якихось привілей на основі цієї мотивації. Признаю, що я теж не виключення - інколи порушую(як пішохід), бо мені так зручно :) Але розумію, що таки порушую, і не вимагаю "треба щоб перехід був ось прям тут, бо до іншого переходу мені треба йти 100-200 метрів". А інколи навіть 10-15 метрів ліньки пройти до переходу "бо мені так зручніше". Це з не означає, що переходи треба влаштовувати кожні 10-15 метрів, правда?
Logged
rst
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #48 on: 29.10.18 , 10:10 »
Share Reply with quote

Я не знаю, як це технічно працює "в європах". На особистому досвіді
Ви ж самі розповіли, що власний досвід у вас відсутній ) Бо один єдиний випадок може означати що завгодно, але не має ніякого відношення до статистики чи загальної картини. Я бував на різних автовокзалах Польщі, але не спостерігав того, що ви побачили в Кракові. Але для того, щоб дізнатися "як воно в європах", й не обов'язково туди їздити ) Посилання вже приводили і ще можна привести десятки. У будь-якій європейській країні інформація про колію прибуття/вибуття доступна онлайн. І офлайн теж, бо це відомо наперед, не змінюється. А оперативні зміни оперативно ж вносяться. Не завжди цю інформацію в усій повноті надають самі залізничні компанії - монополісти, але є доступні ресурси, де пасажир має можливість вільно ці дані отримати. Тобто залізничники цією інформацією володіють самі та діляться нею з іншими.

дівчатка щопівгодини обходили диспетчерські кола(тобто дільниці) і збирали інформацію про фактичний рух пасажирських поїздів. Цю інформацію передавали на довідкові центри
Це цікаво, але дорого коштує. Є рішення простіші. Ось на вокзалах голосно оголошують оперативні дані про колії прибуття. Чому б це не вказувати на сайті? Адже є приклади трансляції онлайн інформації про час прибуття-відбуття, фактичного. На московських вокзалах це якось реалізується. Але колію і не намагаються вказувати.
До речі, чому не працює сторінка http://uz.gov.ua/passengers/timetables/? Зарезервована, але порожня.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2669


View Profile
« Reply #49 on: 29.10.18 , 11:10 »
Share Reply with quote

Щось в мене виникла підозра, що якбитака система функцінувала, то нею б користувалися тільки дописувачі цього форуму :)
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 20 queries.