Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.11.18 , 05:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      Как узнать путь поезда на станции?

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13
Reply | Print
Author Topic: Как узнать путь поезда на станции?  (Read 4773 times)
sean
Active user

Posts: 3312


View Profile
« Reply #50 on: 29.10.18 , 12:10 »
Share Reply with quote

ЛиС та люто відстоює небажання УЗ розвиватись ;)

До речі, пане ЛиС, гляньте ще приклад того, як зручно паксу бачити деталі платформ з виходами наліво/направо:
https://www.ns.nl/en/journeyplanner/#/?vertrek=Amsterdam&vertrektype=treinstation&aankomst=Eindhoven%20Strijp-S&aankomsttype=treinstation&type=vertrek&tijd=2018-11-12T12:19
« Last Edit: 29.10.18 , 12:10 by sean » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9084


View Profile
« Reply #51 on: 29.10.18 , 20:10 »
Share Reply with quote

ЛиС та люто відстоює небажання УЗ розвиватись ;)
Вибачте, але це виключно Ваша фантазія

Я бував на різних автовокзалах Польщі, але не спостерігав того, що ви побачили в Кракові.
Значить мені "пощастило", і я не кажу що це статистика, але такий факт був.

Це цікаво, але дорого коштує. Є рішення простіші.
Вся справа в тому, що всі вище наведені посилання - це вже такби мовити "кінцевий продукт" для користувача. Мене ж більше цікавить саме технічна частина, тобто "як це працює", і що потрібно, щоб подібне зробити у нас. Для того, щоб написати схожий програмний комплекс ГІВЦу, або ПКТБ потрібно замовлення від того ж ЦЛ, або ЦД. Виключно з власної ініціативи вони цього зробити не можуть. Також треба дозвіл від тих же ЦЛ та ЦД, щоб транслювати з інтранета в інтернет положення поїздів онлайн(для початку хоча б УЗШКшних) на тому ж сайті УЗ, наприклад. Записуйтесь на прийом до Кравцова чи Красноштана, пропонуйте свої ідеї, чому ні?

Щось в мене виникла підозра, що якбитака система функцінувала, то нею б користувалися тільки дописувачі цього форуму :)
Інтернет - велика сила. Опублікують мега-новину, там журналісти підтягнуться, попіарять в новинах пару випусків, і аудиторія збільшиться. А там далі - "лайки", репости, "бабусене радіо", і кількість користувачів збільшиться.
Logged
VB
Active user

Posts: 3473


View Profile
« Reply #52 on: 29.10.18 , 21:10 »
Share Reply with quote

ЛиС та люто відстоює небажання УЗ розвиватись ;)
Вибачте, але це виключно Ваша фантазія

Я думаю, що це "фантазія" абсолютної більшості користувачів даного форуму :)
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9084


View Profile
« Reply #53 on: 29.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote

Я думаю, що це "фантазія" абсолютної більшості користувачів даного форуму :)
Ну це їх право
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 673


View Profile
« Reply #54 on: 30.10.18 , 01:10 »
Share Reply with quote

До речі ще одне. Колись років н-дцять в кожній дирекції був спеціальний підрозділ, такі собі дівчатка щопівгодини обходили диспетчерські кола(тобто дільниці) і збирали інформацію про фактичний рух пасажирських поїздів. Цю інформацію передавали на довідкові центри, щоб людина подзвонивши мала майже точну(похибка 10-15 хв) інформацію. Потім це все діло скоротили. Штат же роздутий, ага. :)
По вашему при современно развитии техники для сбора весьма упорядоченной информации требуется целый штат сотрудников

Звісно і тут можна зробити програмку, набрати штат, щоб оперативно вводити інфу. Але...

Во-первых, не вводить, а выводит из других источников.
Во-вторых, сейчас каким-то образом объявляют и отображают информацию о номерах платформы, опозданиях, нумерации вагонов, те существует точка получения информации, ничего не мешает при получении информации выводить ее не только на табло и информатор, а и в инет.

И еще в аэропортах все отлично работает и опоздания и терминал и выход вещаются в онлайн




Logged
rst
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #55 on: 30.10.18 , 07:10 »
Share Reply with quote

Кстати, насколько я помню, раньше на вокзалах вывешивали расписание (на больших - нарисованное краской на большом щите, на мелких - распечатанное) движения поездов по данной станции, где была указана и платформа. То есть платформа закреплялась за поездом (понятно, что в оперативной обстановке это могло меняться). Сейчас такое вывешивают? Вот хоть бы такую табличку размещали в инете...
Logged
VB
Active user

Posts: 3473


View Profile
« Reply #56 on: 30.10.18 , 08:10 »
Share Reply with quote

Прочитавши тему заново, - Ви отримаєте відповідь на своє питання. Тут згадувалось про це. Варто зазначити, що вся ця інформація не є якоюсь такою, яка звалюється з неба. При введенні в дію нового графіка руху створюється також і нова графічна модель роботи станції, або кажучи мовою офіційною, - план-графік роботи станції. Основою всього є такий план-графік на срок дії всього графіку руху, інформація по розташуванню потягів з якого буде називатися нормативною, а більш оперативніше, і який наразі є основою - добовий план-графік. Це саме те, яке в штатному режимі має виводитися також і в інтернет та іншу довідкову літературу в одному ряду з часом прибуття та відправлення потягів. Ну а у випадку форс-мажорів, коли з якихось причин ситуація змінюється, - червоним кольором зі знаками оклику інформація має розташовуватись поруч з нормативною. Зрозуміло, чому залізничники так вперто будуть виступати проти всього, яке стосується оприлюднення цієї інформації. А якщо інформація червоним має бути ще й пояснена причинами, - то це взагалі крах для них. Бо це є первинним показником роботи всього апарату управління, служби руху, служби колії, служби тяги та всіх інших ШЧ. Для них ідеальний варіант, - це тоді, коли навіть час прибуття та відправлення має бути втаємничений для загалу та вказуватись округлено не те що до 5 хвилин, а до години, а то й до доби, щоб вже напевно.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9084


View Profile
« Reply #57 on: 30.10.18 , 08:10 »
Share Reply with quote

По вашему при современно развитии техники для сбора весьма упорядоченной информации требуется целый штат сотрудников
Я же написал, что это было лет н-дцать назад, когда и мобильные далеко не у всех были. Естественно, что в нынешних условиях это абсолютно не нужно. Насчёт штата - это скорее стёб был.

Во-первых, не вводить, а выводит из других источников.
Во-вторых, сейчас каким-то образом объявляют и отображают информацию о номерах платформы, опозданиях, нумерации вагонов, те существует точка получения информации, ничего не мешает при получении информации выводить ее не только на табло и информатор, а и в инет.
Именно вводить. Выводить - это уже програмно, и без разницы, на сколько источников. Но для того, чтобы выводить - надо, чтобы было что выводить, т.е. эту информацию кто-то должен ввести. Или Вы думаете, что она самса по себе из ниоткуда берётся? На больших вокзалах ДСП передаёт инфу дикторам, и они уже выводят инфу в автоинформатор(или при необходимости объявляют голосом) и на табло. На мелких станциях(где нет инфотабло) ДСП или оператор сам объявляет.
При наличии необходимого програмного комплекса можно вводить инфу в т.ч. и в него, а дальше, как говорится - дело техники. Мешает отсутсвие этого самого програмного комплекса ввода/вывода такой инфы. Выше писал, что для этого надо.

Кстати, насколько я помню, раньше на вокзалах вывешивали расписание (на больших - нарисованное краской на большом щите, на мелких - распечатанное) движения поездов по данной станции, где была указана и платформа. То есть платформа закреплялась за поездом (понятно, что в оперативной обстановке это могло меняться). Сейчас такое вывешивают? Вот хоть бы такую табличку размещали в инете...
Ещё на первых страницах кто-то уже писал, что вышевыается и сейчас. Правда, инфа может меняться при каждой смене расписания, т.к. меняется поездное положение. Насчёт размещения в инете - подайте рацуху Красноштану. Думаю, что добавить поле с № пути, и собрать необходимую инфу по станциям будет не сильно сложно. А ему будет повод в очередной раз пропиарится :)
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9084


View Profile
« Reply #58 on: 30.10.18 , 09:10 »
Share Reply with quote

А якщо інформація червоним має бути ще й пояснена причинами, - то це взагалі крах для них. Бо це є первинним показником роботи всього апарату управління, служби руху, служби колії, служби тяги та всіх інших ШЧ.
Достатнь вказати просто "з технічних причин" :) То для НЧУ потрібна докладна інформація "що, де, коли" для визначення, яка зі служб в тому винна. Зараз вже багато локомотивів обладнано ЖПС-передавачами, і прохід поїздів в АРМах фіксується автоматично, при проходженні певних контрольних точок. Щоправда, не завжди корректно, система поки що в стадії тестування/відладки, але працюе. УЗШКшні машини точно всі з датчиками, саме з них і почали тестування.
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 673


View Profile
« Reply #59 on: 30.10.18 , 09:10 »
Share Reply with quote


Именно вводить. Выводить - это уже програмно, и без разницы, на сколько источников. Но для того, чтобы выводить - надо, чтобы было что выводить, т.е. эту инфмацию кто-то должен ввести. Или Вы думаете, что она самса по себе из ниоткуда берётся? На больших вокзалах ДСП передаёт инфу дикторам, и они уже выводят инфу в автоинформатор(или при необходимости объявляют голосом) и на табло. На мелких станциях(где нет инфотабло) ДСП или оператор сам объявляет.
При наличии необходимого програмного комплекса можно вводить инфу в т.ч. и в него, а дальше, как говорится - дело техники. Мешает отсутсвие этого самого програмного комплекса ввода/вывода такой инфы. Выше писал, что для этого надо.


Если ДСП передает инфу дикторам - инфа уже должна быть введена, и дикторами дополнительно не потребуется ничего вводить. На станциях где есть автоинформатор и/или табло программный комплекс в том или ином виде уже есть. Да его нужно расширить, но говорить что это невозможно и не имеет смысла я бы не стал
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.138 seconds with 20 queries.