Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.01.19 , 21:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      Как узнать путь поезда на станции?

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14
Reply | Print
Author Topic: Как узнать путь поезда на станции?  (Read 7109 times)
VB
Active user

Posts: 3572


View Profile
« Reply #120 on: 08.11.18 , 15:11 »
Share Reply with quote

Взагалі я так гадаю, що ця нумерація вся тягнеться з часів ще пана Кагановича.
не вигадуйте дурниць.
В чому дурниця? Читайте лише те, що бачите. Ця нумерація вся тягнеться з часів ще пана Кагановича.  Як придумали ТРА станції за царя Гороха й перонна колія там була 6-ю, то так вона й тепер там фігурує, не біда що 4-ту розібрали в 60-х. 6-та не стала 4-ю. Оце і все, що я мав на увазі. А Ви щось прочитали поміж рядків.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22186


View Profile
« Reply #121 on: 08.11.18 , 15:11 »
Share Reply with quote

ну і до чого тут Каганович, якщо такий принцип нумерації колій як мінімум вдвічі старший.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7308


View Profile
« Reply #122 on: 08.11.18 , 17:11 »
Share Reply with quote

Також допускаю, що на старих станціях номери колій - ще історичні з часів заснування. Просто з часом могли деякі колії добудовуватися (або демонтовуватися), проте нумерація лишалася старою. І Каганович в даному випадку ні до чого.
Стосовно станцій, які були збудовані під час СРСР - там трохи інший принцип (він доречі діє й нині). Тобто, головні колії завжди мають невеликі номери та позначаються риськими цифрами. Далі по збільшенню йдуть приймально-відправні колії, далі інші, під"їздні, витяжні колії та тупики.

Але це все стосується саме службової нумерації.
Проте, на деяких станціях (це достить рідко, але трапляється) нумерація колій для пасажирів та службова нумерація ідентична, що створює незручнсті для пасажирів. Добре, якщо є вказівники з номерами колій, але вони є не на усіх станціях з такою нелогічною для пасажирів нумерацією. 
Logged
VB
Active user

Posts: 3572


View Profile
« Reply #123 on: 09.11.18 , 02:11 »
Share Reply with quote

ну і до чого тут Каганович, якщо такий принцип нумерації колій як мінімум вдвічі старший.
Так, Ви праві на сто відсотків.  Але є славнозвісне російське"але". До часів Кагановича все, так би мовити, довидавалось, доповнювалось з дореволюційних ще часів, хоча в 1921 році й булі видані ПТЕ, але вони копіювали теж те, що лежало на основі ще 1883 року. Плюс існувала розмитість у термінах, навіть існувало те, що існували ПТЕ для окремих залізниць. Були певні спроби у 1890 та 1911 роках щось об'єднати, можливо воно й прискорилося б,  але жовтневий заколот до 30-х років лише загальмував ці процеси. На офіційних схемах тих часів нумерацію видно виключно арабськими числами, в тому числі головних колій, довжини та ширини мірялись сажнями, та все таке інше. Наприклад могла бути така нумерація, - 1 путь, 2 главн., 3 главн., 4 главн., тобто перша колія не була головною. Були спроби в 1921 році, але вони більше походили на просте виправлення з революційними штампами, хоча вся Європа користувалась вже більш звичними нам зараз схемами з римськими числами для позначення головних колій, а в 1926,1930,1934 роках були просто подовження дії з невеликими поправками, які передували появі саме розгорнутої системи, адаптованої до реалій того часу. Лише у 1936 році при вводі нового ПТЕ за часів Лазаря Кагановича було все кардинально змінене, і ті ПТЕ, до яких ми звикли, - є прямими нащадками саме ПТЕ від 15 червня 1936 року, в яких ми бачимо схеми, в яких фігурують саме римські числа для позначення колій, в тлумаченнях ПТЕ я не знайшов вказівки на римські числа, але вже в наступних ПТЕ від 1.09.1952 вже чітко та ясно вказано, - головні колії мають нумерацію саме римськими літерами.
Logged
rst
User

Posts: 54


View Profile
« Reply #124 on: 23.11.18 , 07:11 »
Share Reply with quote

И в Португалии такая же система, как во Франции-Италии: на малых станциях отправление с левого пути в сторону движения.
В мобильном приложении OSMAnd обнаружил указание номера пути на вокзалах. Но, видимо, только там, где эта инфа передаётся железнодорожниками "наружу". По странам бывшего СССР соответственно ничего не указывается.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22186


View Profile
« Reply #125 on: 23.11.18 , 12:11 »
Share Reply with quote

И в Португалии такая же система, как во Франции-Италии: на малых станциях отправление с левого пути в сторону движения.
в Португалії рух лівосторонній, а у Франції узагальнювати треба обережно (вцілому переважно справді так, однак у Ельзасі - правосторонній).
А з Іспанією у Вас якісь дивні спостереження. Рух на залізницях RENFE переважно правосторонній. Є окремі місця з лівостороннім рухом, зокрема в тунелях по Барселоні, але то таке.
« Last Edit: 26.11.18 , 10:11 by Maxy » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9367


View Profile
« Reply #126 on: 23.11.18 , 15:11 »
Share Reply with quote

По странам бывшего СССР соответственно ничего не указывается.

БЧ реализовало. По 2-м станциям - Минск и Брест.

Табло
Logged
rst
User

Posts: 54


View Profile
« Reply #127 on: 26.11.18 , 07:11 »
Share Reply with quote

Приложение РЖД умеет подсасывать информацию о номере пути для некоторых вокзалов.
В каком пункте меню это видно? Не нахожу...
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12068


View Profile
« Reply #128 on: 26.11.18 , 08:11 »
Share Reply with quote

Logged
rst
User

Posts: 54


View Profile
« Reply #129 on: 26.11.18 , 09:11 »
Share Reply with quote

Megapups, молодцы. Вот только на Курском и показывается путь. На Киевском, Ленинградском, Рижском, Казанском пока что поле для пути пустое. На прочих вокзалах и онлайн-табло нет. Но здорово, что работа ведётся.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!