Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.11.18 , 05:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Берлін-Евіан

Pages: [1] 2
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Берлін-Евіан  (Read 482 times)
volotar
Active user

Posts: 471


View Profile
« on: 06.11.18 , 23:11 »
Share Reply with quote

Є потреба в середині грудня відвідати Евіан (Évian-les-Bains, на березі Женевського озера) на кілька днів.
Знайшов на форумі тему "Женева-Шамоні" – мабуть, вартує її перечитати. Але так з першого погляду добрим рішенням виглядає комбінація з EasyJet в Женеву, далі якимось (міським?) транспортом в Annemasse, а звідти вже TER-ом в Évian.
Я ніколи не подорожував в тих краях, тож було б цікаво почути думки експертів з мандрівок Женевщиною :)

п.с.: "божевільно-довгі" варіанти добирання виключно залізницею (як от – доїхати з Берліна до Базеля, там переночувати і продовжити далі подорож до Евіана наступного дня) теж можна розглянути, хоча думаю, що цінник на транспорт (не кажучи вже про готель) там буде побільшим, аніж у варіанті з літаком.
« Last Edit: 06.11.18 , 23:11 by volotar » Logged
Гость10
Guest
« Reply #1 on: 07.11.18 , 16:11 »
Share Reply with quote

Да, цены в Швейцарии кусаются. От ЖД вокзада в Женеве ходит автобус № 61 до ЖД станции в Анмасе. Автобус ходит каждые 15 мин., в пик - чаще. Правда, в Анмасе придется пройтись 200-300 метрв пешком, так как маршрут укорочен из-за реконструкции вокзала и прилегающей территории в Анмасе. Хотя, может быть, что уже ремонт улиц завершен. Проезд до Анмаса на автобусе - 2 евро. Билет купить можно у водителя, но надо сказать, что до Анмаса, а то может продать билет по городу (Женеве). Проездной билет основной зоны Женевы в Анмасе не действует, также нельзя проехать с проездным билетом, выдаваемым бесплатно в гостиницах/хостелах г. Женева.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22015


View Profile
« Reply #2 on: 07.11.18 , 17:11 »
Share Reply with quote

Quote
Але так з першого погляду добрим рішенням виглядає комбінація з EasyJet в Женеву, далі якимось (міським?) транспортом в Annemasse, а звідти вже TER-ом в Évian.
ну, дивіться - у Евіан можна доїхати за ~12,7 євро з Женеви (якщо не прилітаєш літаком) або за 10,2 євро з якщо приліт літаком (я далі поясню звідкіля береться така різниця), або за 21 франк на катері з Лозанни (+3 франки якщо у Лозанні з вокзалу до пристані Ouchy хочете їхати на метро, а не спуститись пішки).
Я так дивлюсь на окремі дати в середині грудня - Шпарпрайс-Європа Берлін - Лозанна і Берлін - Женева по 39.9 євро ще ловиться (звісно не на варіант що показується втупу, а якщо визначати де самe ICE найбільш перевантажені і ухилятись від цих ділянок), але на більшість - вже дорожче. А на EasyJet - місця по 35 євро поки є на більшість дат, попри це - на окремі дати ціна вже під 60 євро.
Якщо Ви їдете в ту дату коли літак по 35, а поїзд дорожче - мабуть краще літаком. Але якщо раптом мова про дату, коли поїзд по 39,9 євро ще є, а літак уже по ~60 євро - то вирішуйте самі, я б може поїздом поїхав-би.

З катером Лозанна - Евіан все просто - спустились на пристань Ouchy і там 21 євро. Розклад на сайті cgn.ch
Дешевше ніяк не вийде - знижок за завчасну покупку немає, тому можна купувати квиток на місці, все одно так не дорожче. Довготермінові проїздні і гальбтакс дали-б знижку, але ж їх у Вас немає. Spartageskarte щоправда покриває цей катер, тому є варіант - ловити проїзд залізницею кудись до кордону і далі їдете по шпартаґескарте по 52 франки.
Я не дивно - у дні, коли літак по ~60 - у цьому є сенс. Бо на деякі дати ловиться Супершпарпрайс по 19,9 євро на ділянку Берлін 6:30 - 14:45 Шафгаузен і далі по Spartageskarte можна до самого Евіана їхати (поїздом до Лозанни і далі катером куди Вам треба).

Тепер щодо проїзду Женева - Евіан через Анмас.

На вокзал Анмас ходять з боку Женеви 2 різновиди автобусів:

1. міський транспорт (байдуже, чи це TPGшний трамвай 12 чи автобус 61, чи TACівські внутрішньоанмасівські -  вони всі тарифікуються по тарифу Uniresco, байдуже чи робиться пересадка на кордоні чи використовуються безпересадковий 61). Не існує окремого французького міськтранспортного тарифа у Анмасі, навіть поїздки по Анмасу на TACівських автобусах тарифікуються по тарифу Uniresco (тобто разовий квиток по 2,9 євро).

Тут слід розуміти задумку тарифа Uniresco - оплатити 1 зону неможливо, оплата йде мінімум за 2 зони (по Женеві є ще коротка поїздка), при цьому зона 10 (Женева) "важить" як 2 зони (тому квиток суто на зону 10 буває, а на якусь іншу зону Uniresco  - не буває, лише на 2 зони мінімум). Тобто квитка на міський транспорт суто на зону 82 (Анмас) - не буває (це такий побічний наслідок уніфікації тарифів, в результаті доводиться "прогинатись" під логіку тарифа Uniresco).
Для проїзда на автобусі суто по Аннмасу - можна використати квиток або 82+будь-яка сусідня французька зона (по 2,9 євро) або є хитрий покруч 82+(10 Limite a Rieu) за ті ж 2,9 євро (3.4 франки). Це квиток на всю зону 82 і частину зони 10 між французьким кордоном і Rieu і ціна на нього як на квиток на 2 зони. Квиток 82 + вся зона 10 повністю - коштує як 3-зонний (бо зона 10 має подвійну вагу) - 4,8 франка або 4,1 євро.
Я коли їздив автобусом по Анмасу (при чому посадка в Анмасі і посадка в напрямку вокзала) - водій давав саме квитки 82+10 Limite a Rieu.

До речі внаслідок такої химерної тарифікації складається кумедна ситуація, коли разова поїздка на автобусі по Анмасу коштує дорожче (2.9 євро або 3.4 франки) ніж по Женеві (3 франки).

Надодачу мушу Вам сказати - міський автобус Анмаса - огидно повільний. навіть якби проїзд там коштував звичайні для міст Франції 1 євро з копійками - це було б фу. Зупинки переважно кожні 250-300 м, постійні пригальмовування перед лежачими поліцейськими, якість дурнуваті цикли у світлофорів. На ділянці 2.6 км від Moillesulaz до вокзала Анмаса - аж 7 проміжних зупинок (тобто 8 перегонів) автобус їде по графіку 16 хвилин, це середня швидкість <10 км/год. Надодачу він ще й запізнюється, бо там як раз будується продовження женевського трамвая вглиб Анмаса, майбутній трамвайний коридор рік тому, коли я там був - уже було видно де проляже. Коротше якщо пішки підти від Moillesula до вокзала - то буде довше може хвилин на 10. Зважаючи що це дасть економію 2,9 євро - я б замислився над таким вибором, можливо з оглядом на обставини.  Справа у тому, що трамвай 12 - ходить у кілька разів частіше ніж 61, при чому частину з тих рейсів 12 -у Moillesulaz зустрічає внутрішньоаннмасівський автобус R що підвозить з Moillesulaz до вокзалу Анмаса. Коротше якщо в Женеві найближчим рейсом в потрібну сторону буде автобус 61, або той з рейсів 12 трамвая, що стикується з автобусом R - то можна ще подумати про те, щоб віддати ці 2,9 євро з проїзд ао Аннмасу, а якщо раптом найближчий рейс в потрібну сторону - це трамвай 12 до Moillesulaz, що ні з чим не стикується - я б точно пішов-би пішки з Moillesulaz до вокзалу Аннмаса.
При чому найхимерніше що той-же 61 автобус ділянку по Женеві їде з людською швидкістю, такий цирк - лише по французькій ділянці маршрута.

Ще один нюанс - автобус 61 коло вокзала Анмаса - зупиняється на зупинці Chablais Parc. Це лише 240 м від вокзалу, але за рогом і вокзала з зупинки не видно ну і назва зупинки така, що не дуже легко здогадатись що це вокзал. Що гірше - деякі автоматичні планувальники (наприклад сайт DB) - радять на Chablais parc чекати іншого автобуса щоб на нього пересісти і ним під'їати з Chablais Parc до зупинки що безпосередньо перед вокзалом. Звісно ж це маячня, там лише кілька кроків пішки пройти.

Щодо оплати проїзду - по Женеві


Всі хто прилетів у Женеву літаком - можуть безкоштовно одержати разовий квиток на проїзд міським транспортом по зоні 10 (вся Женева) з чинністю 80 хв (це до речі трохи кращі умови ніж разові квитки що продаються за гроші, там чинність разового квитка на зону 10 - 60 хв,). Просто в залі прильоту (там, куди не можна зайти з вулиці) - стоїть металева коробка з кнопкою, тиснеш кнопку - вилазить квиток. Чинність квитка починається одразу з моменту одержання (тобто взяти "на потім") не можна.
Цей квиток чинний в зоні 10 і на автобус-тролейбус-трамвай і на залізницю

Власне по цьому квитку можна доїхати або до Moillesulaz (спершу поїздом до головного вокзалу Женеви і далі що там раніше буде 12 трамвай чи 61 автобус) або до зупинки SCNFівського автобуса Eaux-Vives і далі все зрозуміло. Якщо ж приїзд у Женеву був поїздом - то або квиток суто на зону 10 по 3 франки, або по 4,90 франки - на зони 10+82.

Тобто якщо приліт літаком - можна спершу найближчими рейсами ломитись у Moillesulaz і там на місці вирішувати - чи йти до ст. Анмас пішки чи ні, то при оплаті проїзду по Женеві живими грішми - слід прорахувати, чи потрібен буде проїзд по Аннмасу і відпочатку зроити правильний вибір між квитками 10 і 10+82.
« Last Edit: 07.11.18 , 17:11 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22015


View Profile
« Reply #3 on: 07.11.18 , 19:11 »
Share Reply with quote

п.с.: "божевільно-довгі" варіанти добирання виключно залізницею (як от – доїхати з Берліна до Базеля, там переночувати і продовжити далі подорож до Евіана наступного дня) теж можна розглянути, хоча думаю, що цінник на транспорт (не кажучи вже про готель) там буде побільшим, аніж у варіанті з літаком.
Одразу є декілька думок:
-взагалі-то там можна і уникнути ночівлі у дорозі і стартувавши зранку - пізно ввечері приїхати
-якщо раптом цікавить можливість дешево ночувати недалеко від Базеля - є готель F1, це у Франції - але недалеко від аеропорта Базель-Мюлуз або зупинки TERів St Louis-La Chausee, від 25 євро в ніч, за окремий номер без власної ванни. Я там жив - цілком терпимо
-якщо згодні на їзду сидячи вночі, але не хочеться платити окремо за сегмент NightJetом, а окремо - за решту - то можна спробувати запхати у комбінацію деякі нічні сидячі поїзди DB - зокрема по пт, нд є ICE Берлін 21:28 - Штуттгарт 4:44 (при чому планувальник змушує з нього вистрибувати по Мангайму о 3 ночі, треба йому "допомагати" запропонувати варіант де цей поїзд використовується аж до Штуттгарта і далі на Швейцарію через Шафгаузен). Хоча на Ваші дати там ціна вже не мінімальна.
Logged
volotar
Active user

Posts: 471


View Profile
« Reply #4 on: 10.11.18 , 16:11 »
Share Reply with quote

Дякую за детальні відповіді!

Наразі, вхідні дані дещо помінялись. Того самого вечора, коли я написав цей пост, я в листах побачив, що DB якраз проводив дводенну акцію для BahnBonus учасників з Super SparPreis квитками. То ж буквально за кілька хвилин до завершення акції я купив квитки в перший клас до Basel Bad за 30 євро (за 20 можна було взяти в другий, але ж іноді приємно побалувати себе залізничним люксусом, тим більше за такі гроші :) ). Тож тепер думаю докупити від Фрайбурга Europa-SparPreis по 20 євро (без BahnCard знижки) до Лозанни, а далі на катер. По грошах  вийде те саме, що й до Женеви (30 євро) і далі автобусом та TER-ом. По часу буде швидше. Нас їде двоє, але жодних знижок для двох, ні на катер, ні на Spartageskarte я не бачив. Якщо є щось, будь ласка, ткніть мене носом :)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22015


View Profile
« Reply #5 on: 10.11.18 , 18:11 »
Share Reply with quote

Так я ж Вам ще тоді написав про супершпарпрайс по 19,9 (щоправда я його Вам пропонував до Шафгаузена і комбінувати зі шпартаґескарте, втім від Шафгаузена можна було б взяти набір квитків аналогічний тому, що Ви берете від Фрайбурґа - адже Зінґен - Лозанна так само по 19,9 ловиться).

Знижок для міні групи з двох осіб, що мандрують разом ані на шпартаґескарте ані на катери - немає.
Logged
volotar
Active user

Posts: 471


View Profile
« Reply #6 on: 13.11.18 , 00:11 »
Share Reply with quote

Так я ж Вам ще тоді написав про супершпарпрайс по 19,9 (щоправда я його Вам пропонував до Шафгаузена і комбінувати зі шпартаґескарте, втім від Шафгаузена можна було б взяти набір квитків аналогічний тому, що Ви берете від Фрайбурґа - адже Зінґен - Лозанна так само по 19,9 ловиться).

Так-так, це я згідно Ваших порад. Я тільки квиток до Базеля купував швидше, ніж Ви відписали, – часу до закриття акції було обмаль, не мав навіть можливості перевірити по чому там були квитки до Лозанни/Женеви. Але інтуїція не підвела :)

Купив той квиток з Фрайбурґа до Лозанни і з подивом бачу Zugbindung в швейцарській частині:
<1080,1185>(13.12.2018)FR-Hbf 15:01 ICE279/BaslSBB 15:59 IC977/Bern 17:04 IR2528
 
Zugbindung мені не заважає, бо я й так хочу пошвидше дістатись Евіана, просто несподівано якось. Поґуґлив трохи і натрапив на такий шедевральний допис на форумі DB: https://community.bahn.de/questions/1279112-zugbindung-sparpreis-europa-schweiz
Схоже, що швейцарський Zugbindung – це баг в софті DB, при чому той баг висить вже 2 роки. Модератори на форумі кажуть, що прив'язки на потяги в Швейцарії немає згідно правил перевезень DB, а користувачі відписують, що навряд чи швейцарські контролери знають напам'ять правила перевезень дойчебану. Комедія :)  
« Last Edit: 13.11.18 , 00:11 by volotar » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22015


View Profile
« Reply #7 on: 13.11.18 , 00:11 »
Share Reply with quote

цікаво, від чого це залежить.
Я кілька разів купував Sparpreis-Europa Schweiz і zugbindungа жодного разу у мене не було. Але маршрут завжди був НЕ через Базель. Маршрути у мене бували через Шафгаузен, Констанц і через Ліндау-Фельдкірх.
Logged
volotar
Active user

Posts: 471


View Profile
« Reply #8 on: 13.11.18 , 01:11 »
Share Reply with quote

цікаво, від чого це залежить.
Я кілька разів купував Sparpreis-Europa Schweiz і zugbindungа жодного разу у мене не було. Але маршрут завжди був НЕ через Базель. Маршрути у мене бували через Шафгаузен, Констанц і через Ліндау-Фельдкірх.

Схоже, що справа таки в Базелі. Цей zugbindung мені може трохи попсути дорогу назад. Я повертаюсь 16.12, це буде неділя, а в неділю перший катер приходить в Лозанну о 10:40. Квиток з Базеля в мене на 14:13 (отут інтуїція підвела, бо очевидно, що треба було брати на годину пізніше), що робить мій розклад доволі напруженим. Варіантів сайт пропонує не так вже й багато: Lausanna-Bern-Basel 11:20-13:29 на двох IC; або Lausanna-Iverdon-Biel-Basel на S5, та двох IC з пересадками в 6 хвилин; або знову ж таки Lausanna-Bern-Basel 11:44-13:59 на IR та EC. І якось, зважаючи на те, що катер в грудні – то не надто надійний вид транспорту, ідея ще мати Zugbindung мені не надто всміхається.

Чи, може, не ризикувати з тим катером і виїхати з Евіану пошвидше, щоб поїхати через Женеву?

п.с.: взагалі-то я щойно подумав, що в суботу в мене справ в Евіані вже жодних немає, якого біса я тоді там буду робити? Можна спокійно перебратись десь до Швейцарії. Що б Ви більше порадили взимку? Лозанну чи Берн (на TripAdvisor пишуть, що там гарні різдвяні ринки), чи ще щось інше по дорозі до Базеля?
« Last Edit: 13.11.18 , 01:11 by volotar » Logged
Гость10
Guest
« Reply #9 on: 13.11.18 , 08:11 »
Share Reply with quote

Летом цугбиндунг в Швейцарии меня подвел. Билет на проезд из Женевы до Берлина был куплен за 2,5 месяца до поездки на сайте DB. Из-за ремонта ЖД путей маршрут поезда был укорочен и была организована автобусная вставка. Об этом я узнал только в поезде. Из-за этого в Базеле я не успел на ночной поезд до Берлина. Пришлось ночью сидеть на вокзале. А зал ожидания был закрыт, лавки в главном зале очень неудобные, туалет ночью не работал. Хорошо, что утром в центре обслуживания пассажиров очень быстро без лишних вопросов проштамповали старый билет и распечатали новый билет на поезд до Берлина. Естественно, не доплачивал ни цента. Я успел на перый поезд до Берлина, который отправлялся спустя 8 минут после начала работы центра обслуживания пассажиров.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.126 seconds with 20 queries.