Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.08.19 , 15:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Правила перевезення пасажирів

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Print
Author Topic: Правила перевезення пасажирів  (Read 7442 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1660


View Profile
« on: 15.11.18 , 10:11 »
Share

Після того, як ВР прийме новий Закон про залізничний транспорт, потрібно буде вносити зміни або розробляти нові Правила перевезення пасажирів.
У нас є можливість подати свої пропозиції через Експертну раду МІУ. Прошу писати в цю тему конкретні пропозиції.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #1 on: 15.11.18 , 13:11 »
Share

Чинними "Правилами..." передбачено "телеграфно засвідченим викликом про смерть, нещасний випадок"
Quote
3.3. Правом першочергового оформлення проїзду в добових касах користуються:

а) пасажири з дітьми віком до 10 років, а також пасажири - супровідники хворих неповнолітніх дітей, які прямують на санаторно-курортне лікування за путівками, пред'явленими в касу;

б) особи, які їдуть за телеграфно засвідченим викликом про смерть, нещасний випадок;

в) працівники рефрижераторних поїздів та локомотивних бригад;

г) учасники бойових дій;

ґ) учасники війни;

д) ветерани військової служби, ветерани органів внутрішніх справ, ветерани державної пожежної охорони;

е) Уповноважений Верховної Ради України з прав людини та його представники;

є) інваліди з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілі від Чорнобильської катастрофи - I категорії;

ж) державні службовці під час відрядження.

У касах попереднього продажу вищевказаним особам проїзні документи надаються в загальній черзі.

У залізничних вузлах першочергове право на одержання місць, які є в продажу, надається пасажирам після пред'явлення проїзного документа до цього пункту як пересадкового.

Ішими актами припинено надання послуг телеграфного зв’язку загального користування:
Quote
Телеграфний зв'язок

Офіційне повідомлення ПАТ «Укртелеком»

До уваги!

З 1 березня 2018 року припинено надання послуг телеграфного зв’язку загального користування для всіх категорій споживачів, а саме приймання, обробку та передачу на доставку телеграм усіх видів та категорій.
http://www.ukrtelecom.ua/services/customers/telegraph_new

Тому виникає неузгодженість у питанні застосування телеграфно засвідченого виклику про смерть, нещасний випадок, тобто потрібно закріпити більш сучасний механізм дії засвідченого виклику про смерть, нещасний випадок
.
Logged
Александр19
Active user

Posts: 186


View Profile
« Reply #2 on: 15.11.18 , 15:11 »
Share

Прописать в правилах взаимоотношение пассажиров верхней и нижней полок. Дать пассажирам верхних полок право в дневное время сидеть на нижней полке и пользоваться столом(при условии, что пассажир нижней полки не отдыхает).
В большинстве случаев  так  происходит и без прописки в правилах, но попадаются неадекваты, из-за которых приходится весь день по жаре ехать лёжа на верху.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3213


View Profile
« Reply #3 on: 15.11.18 , 15:11 »
Share

Щодо відкриття продажі за 45 чи 30 днів. Прописати при введенні нового графіку чи серйозних змін (через вікна, перехід на літній/зимовий час ітд.) щоб пасажири точно знали, коли буде відкрито продажу (точна дата і час!). Тобто нехай це буде за 20 днів чи за 10 днів до нового розкладу Але щоб всі були в рівних умовах на придбання квитків, як в інтернеті так і в касах.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1046


View Profile
« Reply #4 on: 15.11.18 , 18:11 »
Share

якщо вже УЗ хоче зробити купівлю білизни в люксі обов"язковою - необхідно вказати це в правилах, бо наразі це є "послуга за додаткову плату", але від неї фактично неможливо відмовитись
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 278


View Profile
« Reply #5 on: 15.11.18 , 19:11 »
Share

Прописать в правилах взаимоотношение пассажиров верхней и нижней полок. Дать пассажирам верхних полок право в дневное время сидеть на нижней полке и пользоваться столом(при условии, что пассажир нижней полки не отдыхает).
В большинстве случаев  так  происходит и без прописки в правилах, но попадаются неадекваты, из-за которых приходится весь день по жаре ехать лёжа на верху.
Тут треба більш казуїстично написати, бо поняття "при умові що пасажир не відпочиває" - надто розмите. Наприклад, "У денний час (з 8.00 до 23.00) пасажири верхньої та середньої полиць мають право вимагати у пасажира нижньої полиці надання їм місця для сидіння на нижній полиці та доступ до спільного столу. У нічний час (з 23.00 до 8.00) пасажир нижньої полиці має право вимагати від інших пасажирів звільнити нижню полицю, за винятком 30 хвилин після відправлення з початкової станції та 30 хвилин до прибуття на кінцеву станцію. У м'яких вагонах пасажир середньої полиці має право вимагати переведення середньої полиці у робоче (лежаче) положення у нічний час, у денний час інші пасажири мають право вимагати складання середньої полиці у неробоче положення." Години написані для прикладу, але вони мають бути чітко вказані.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12353


View Profile
« Reply #6 on: 15.11.18 , 20:11 »
Share

Какие-то вредные, если не вредительские инициативы. Получается, верхний пассажир получает в пользование лежачее место в любое время и еще половину нижней полки для сидения в дневное время. А если поезд типа дневного, но с лежачими местами, то получается нижнему вообще не прилечь?
Чувствуется в таких предложениях социалистическо-коллектевистская отрыжка!
Кто какую полку купил, то так пусть и едет. И нижний пассажир имеет право спать или лежать на протяжении всей поездки в любое время суток.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #7 on: 15.11.18 , 21:11 »
Share

В праві є таке поняття як "зловживання правом". Формально довести таке зловживання надто важко. Дійсно з одного боку "верхній" пасажир мав би мати доступ до столу, однак реалізуючи це право він порушує право "нижнього пасажира" розпоряджатися своїм місцем на свій розсуд, бо в "нижнього пасажира" такі ж права як і у "верхнього" - будь коли лежати. Однак, я сподіваюсь, що Jyraff та форумчанська спільнота зможе виписати майже ідеальний (ідеальний не можливо) алгоритм взаємодії "верхнього", "середнього" та "нижнього" пасажирів. Ясна річ, що важно охопити формальністю усі випадки, однак, як на мене, можна максимально охопити усі можливі ситуації.

Можна зробити винятки для 3 і 6 купе, де нижні пасажири мають право ігнорувати побажання верхніх пасажирів.... або "пасажири у 3 і 6 купе на місцях з номером кратним 4 (для 4-місних купе) або 6 (для 6-місних купе) мають право відмовити верхнім та середнім пасажирам зайняти нижнє місце... однак, в такому разі (коли все занадто формально описати) Правила перетворяться на "книгу мудреців", і доведеться створити окремий телеканал де залізничні мудреці будуть трактувати той чи інший пункт.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9956


View Profile
« Reply #8 on: 15.11.18 , 22:11 »
Share

И повязку "юден" "пассажир нижней полки" на рукав при входе. Ну чтоб неповадно остальным было.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #9 on: 15.11.18 , 22:11 »
Share

Можна більш розпливчасто описати: ... крім пасажирів з явними ознаками неповносправності, що пов'язані з опорно-руховим апаратом. Тоді пасажири з хворою печінкою теж почнуть відстоювати своє право на "незвільнення нижнього місця". Як тут усім догодити? В праві є таке поняття, як "звичаєве право" або (з дещо іншої опери) "звичаї ділового обігу", які фактично не формалізовані на папері, але "втряслися" упродовж десятиліть. Тому варто визначити здорову межу, до якої є сенс формалізувати стосунки між пасажирами. Для прикладу, розташування ручної поклажі чітко прописано: нижні пасажири - в рундуку, а верхні - на полиці.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!