Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.12.19 , 14:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Правила перевезення пасажирів

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Print
Author Topic: Правила перевезення пасажирів  (Read 9014 times)
Lyc
Active user

Posts: 1025


View Profile
« Reply #10 on: 15.11.18 , 22:11 »
Share

Дійсно з одного боку "верхній" пасажир мав би мати доступ до столу, однак реалізуючи це право він порушує право "нижнього пасажира" розпоряджатися своїм місцем на свій розсуд, бо в "нижнього пасажира" такі ж права як і у "верхнього" - будь коли лежати. Однак, я сподіваюсь, що Jyraff та форумчанська спільнота зможе виписати майже ідеальний (ідеальний не можливо) алгоритм взаємодії "верхнього", "середнього" та "нижнього" пасажирів.
Это бред, который не прописать в правилах, а "верхний пассажир" вполне может сделать апгрейт в СВ и там пользоваться своими правами. Может еще на 4 части столик разделим?
Для прикладу, розташування ручної поклажі чітко прописано: нижні пасажири - в рундуку, а верхні - на полиці.
Та же песня стара как мир, верхние все равно очень сильно захотят в рундук. Ведь многие ездят с чемоданами, которые физически не поднимешь на полку.
Как это еще про постель не заикались...
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1057


View Profile
« Reply #11 on: 16.11.18 , 07:11 »
Share

Щодо відкриття продажі за 45 чи 30 днів. Прописати при введенні нового графіку чи серйозних змін (через вікна, перехід на літній/зимовий час ітд.) щоб пасажири точно знали, коли буде відкрито продажу (точна дата і час!). Тобто нехай це буде за 20 днів чи за 10 днів до нового розкладу Але щоб всі були в рівних умовах на придбання квитків, як в інтернеті так і в касах.
Не так (бо то вже "дермократія" буде). При введені нового графіка (перехід на зимовий/літній час, або на літній період і т.д.) продаж квитків відкрити НЕ ПІЗНІШЕ, НІЖ ЗА 30 ДНІВ, при порушенні цієї норми ввести адміністративну відповідальність відповідальних осіб.
Зазначені процеси (як переходи на нові графіки) відомі заздалегідь і до цього треба готуватися завчасно, а не лапшу на вуха пасажирам вішати!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #12 on: 16.11.18 , 11:11 »
Share

Дійсно з одного боку "верхній" пасажир мав би мати доступ до столу, однак реалізуючи це право він порушує право "нижнього пасажира" розпоряджатися своїм місцем на свій розсуд, бо в "нижнього пасажира" такі ж права як і у "верхнього" - будь коли лежати. Однак, я сподіваюсь, що Jyraff та форумчанська спільнота зможе виписати майже ідеальний (ідеальний не можливо) алгоритм взаємодії "верхнього", "середнього" та "нижнього" пасажирів.
Это бред, который не прописать в правилах, а "верхний пассажир" вполне может сделать апгрейт в СВ и там пользоваться своими правами. Может еще на 4 части столик разделим?
Ви вважаєте, що доступ верхнього пасажира до столу - це "брєд"? Особисто мені столик майже ніколи не потрібен... іноді сісти на чуже нижнє місце потрібно. Але про те, що мати хоча б якийсь доступ до стола це не брєд Вам можуть розповісти інші форумчани.

Для прикладу, розташування ручної поклажі чітко прописано: нижні пасажири - в рундуку, а верхні - на полиці.
Та же песня стара как мир, верхние все равно очень сильно захотят в рундук. Ведь многие ездят с чемоданами, которые физически не поднимешь на полку.
Как это еще про постель не заикались...
Про рундуки не я придумав, а навів лише як приклад. Так, можливо це вже якийсь архаїзм. А що з білизною Ви пропонуєте? Які маєте варіанти?
Logged
Lyc
Active user

Posts: 1025


View Profile
« Reply #13 on: 16.11.18 , 12:11 »
Share

Ви вважаєте, що доступ верхнього пасажира до столу - це "брєд"?
Бред - это прописывать людские взаимоотношения в правилах пассажирских перевозок.
Я уже молчу о том, что если на нижней храпит пьяное тело, то доступ к столу Вы не получите. С правилами, без правил - нет разницы, хоть даже с распечаткой по вагону будете ходить.
« Last Edit: 16.11.18 , 12:11 by Lyc » Logged
Megapups
Active user

Posts: 12449


View Profile
« Reply #14 on: 16.11.18 , 12:11 »
Share

Бред, тому що спроби сформулювати правила, як пасажирам верхньої полиці користуватися нижньою, неминуче приводять до того, що обмежуються права нижнього пасажира користуватися своєю полицею. Люди як правило здатні домовлятися поміж собою. А якщо нездатні, то тут правила не допоможуть.
Це як прописати, наприклад, що пасажир чоловічої статі зобов'язаний надати пасажирові жіночої статі можливість переодягнутися в дорожній одяг, вийшовши з купе не менш, ніж на 3 хвилини, але не більше ніж на 5 хвилин. Та навпаки. Жінки мають залишити чоловіків при їх бажанні, щоб вони переодягнулися. Оце ж маячня якась?
Чи наприклад прописати таке.
Якщо пасажир у купейному вагоні або у вагоні СВ має намір розчавити півлітру (або інший обсяг, але не менше 0,25 л. на людину) коньяку (віскі, горілки тощо), то він зобов'язаний пропонувати пасажирам, які його оточують у купе, свій напій. При цьому інші пасажири, які погодилися теж брати участь у розчавленні, зобов'язані запропонувати свої напої, а якщо вони не мають напоїв запропонувати закусон або докласти зусіль щоб такий закусон організувати.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #15 on: 16.11.18 , 13:11 »
Share

Когда едем с супругой, например из Днепра во Львов, всегда стараемся взять в купе обе нижних полки. И не только из-за того, что нижняя полка длиннее.
Одна из недавних поездок показала, что двое незнакомых изначально между собою мужчин, достав еду, попросили у нас доступ к столику. Мы, естественно, им не отказали. Однако это была не еда, а закуска.
Ну да ладно, с обедом пропустить рюмаху, ради Бога, хоть я и не употребляю спиртное (и жена тоже), отношусь к этому терпимо. Но когда уже один завел разговор, о том, что давай еще купим у проводника пива, то тут нам это у же совсем не понравилось. Пришлось заявлять о своих правах на свои места. Один был адекватным, второй не совсем, из-за чего возник конфликт с нами. А теперь некоторые предлагают по сути узаконить такие посиделки.   
Logged
Александр19
Active user

Posts: 208


View Profile
« Reply #16 on: 16.11.18 , 14:11 »
Share

Когда едем с супругой, например из Днепра во Львов, всегда стараемся взять в купе обе нижних полки. И не только из-за того, что нижняя полка длиннее.
Одна из недавних поездок показала, что двое незнакомых изначально между собою мужчин, достав еду, попросили у нас доступ к столику. Мы, естественно, им не отказали. Однако это была не еда, а закуска.
Ну да ладно, с обедом пропустить рюмаху, ради Бога, хоть я и не употребляю спиртное (и жена тоже), отношусь к этому терпимо. Но когда уже один завел разговор, о том, что давай еще купим у проводника пива, то тут нам это у же совсем не понравилось. Пришлось заявлять о своих правах на свои места. Один был адекватным, второй не совсем, из-за чего возник конфликт с нами. А теперь некоторые предлагают по сути узаконить такие посиделки.  

Ну насколько мне известно, употреблять спиртное в поезде запрещено, независимо от того имеешь ли ты право на столик или нет. Кроме того представьте себе ситуацию наоборот. Вы с женой на верхних местах, а на нижних местах упомянутые Вами товарищи. И ни в какую не соглашаются предоставить вам на время стол.
« Last Edit: 16.11.18 , 14:11 by Александр19 » Logged
Жадсон
Active user

Posts: 244


View Profile
« Reply #17 on: 16.11.18 , 14:11 »
Share

Александр19, а ничего что проводники им сами поголовно торгуют, причем в обычных тягах еще из-под полы, а в ис вполне официально?!
Logged
VSK
Active user

Posts: 651


View Profile
« Reply #18 on: 16.11.18 , 15:11 »
Share

Іще потрібно прописати такий пункт: у разі запізнення поїзда більше ніж на 10 хвилин провідник має повідомити пасажирів про це за 30хвилин до прибуття(яке має бути за розкладом).

Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1057


View Profile
« Reply #19 on: 16.11.18 , 15:11 »
Share

Іще потрібно прописати такий пункт: у разі запізнення поїзда більше ніж на 10 хвилин провідник має повідомити пасажирів про це за 30хвилин до прибуття(яке має бути за розкладом).


Запізнення бувають різного характеру, і найчастіше провідники самі не знають, наскільки запізнюється поїзд і що саме сталося (хіба, можливо, начальник поїзда знатиме, і то незавжди...)
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!