Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.12.19 , 14:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Правила перевезення пасажирів

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Print
Author Topic: Правила перевезення пасажирів  (Read 9016 times)
VSK
Active user

Posts: 651


View Profile
« Reply #20 on: 16.11.18 , 15:11 »
Share

Іще потрібно прописати такий пункт: у разі запізнення поїзда більше ніж на 10 хвилин провідник має повідомити пасажирів про це за 30хвилин до прибуття(яке має бути за розкладом).


Запізнення бувають різного характеру, і найчастіше провідники самі не знають, наскільки запізнюється поїзд і що саме сталося (хіба, можливо, начальник поїзда знатиме, і то незавжди...)
Добре перефразую -диспетчер(чи хто це мож робити ) має повідомити начальника поїзда який в свою чергу має повідомити провідників які повідомлять пасажирів.
Цей пункт я прописав в більшості для пасажирів які далі роблять пересадку і вони мають бути повідомлені і уз має налагодити цей механізм
Logged
snookerok
Active user

Posts: 923


View Profile
« Reply #21 on: 16.11.18 , 16:11 »
Share

А на УЗ ще діє це дурнувате правило, що потрібно повідомляти телеграмою начальника поїзда якщо сідаєш не на станції зазначеній у квитку? Якщо так, то було б добре виключити подібні архаїзми з правил. А ще краще - чітко прописати, що сідати дозволено на будь-якій станції після тої, що вказана у квитку з гарантією того, що місце пасажира буде вільне.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1179


View Profile
« Reply #22 on: 16.11.18 , 16:11 »
Share

А на УЗ ще діє це дурнувате правило, що потрібно повідомляти телеграмою начальника поїзда якщо сідаєш не на станції зазначеній у квитку? Якщо так, то було б добре виключити подібні архаїзми з правил. А ще краще - чітко прописати, що сідати дозволено на будь-якій станції після тої, що вказана у квитку з гарантією того, що місце пасажира буде вільне.

пару років назад скасували
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #23 on: 16.11.18 , 20:11 »
Share

Ну насколько мне известно, употреблять спиртное в поезде запрещено, независимо от того имеешь ли ты право на столик или нет. Кроме того представьте себе ситуацию наоборот. Вы с женой на верхних местах, а на нижних местах упомянутые Вами товарищи. И ни в какую не соглашаются предоставить вам на время стол.
Насчет столика - для меня он имеет очень важное значение, однако при необходимости я могу обойтись и без него. В купе я вполне себе комфортно пил чай с печенюшами и на второй полке, единственное что, попросив подать соседям  мне его снизу. На предложение "та супскайся вниз и садись" я отказался, так как подо мною ехала мама с маленьким ребенком в лежачем положении, а сосед с полки напротив, предложивший присесть за столик, сидел еще и с соседом, который ехал на второй верхней. Сидеть на одной полке втроем как в общаке - решил лучше сидеть на верхней полке с подушкой под спиной и пить чай там. Да что там, в крайней поездке соседи с двух верхних полок при поездке со Львова в Днепр на 70 наши соседи тожде ели наверху, сказав, что им так удобнее, хотя мы их приглашали вниз.

Если по сути - это бред заставлять сидеть днем пассажиров с нижних мест. Кто-то с ночной смены едет, кто-то ночью сидел на пересадке, кто-то с маленьким ребенком, пожилой, инвалид, житель другого часового пояса и т.д...

Все, завешаю свой оффтоп.   
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #24 on: 16.11.18 , 20:11 »
Share

Тоді варто написати так (без офіціозу):
1. Перевізник не гарантує "верхньому пасажиру" доступ до стола.
2. Питання доступу до стола "верхній пасажир" врегульовує самостійно із "нижнім пасажиром" в межах "свого" купе.
3. "Нижній пасажир" має право відмовити "верхньому пасажиру" (зі "свого купе", а тим паче із "чужого купе") у доступі до столу, не зважаючи на будь-які доводи "верхнього пасажира".
4. Перевізник не несе відповідальності за конфлікти, що виникають між пасажирами, а також за наслідки цих конфліктів.
5. Усі стосунки між пасажирами, що не врегульовані цим документом повинні бути врегульовані звичаєвим* правом країни формування поїзда.
* - в кожній країні формування є свої звичаї, і варто їх дотримуватись.

Це має бути прописано у правилах, щоб пасажири верхніх полиць не будували собі ілюзій щодо "я маю верхнє місце, але будь-коли маю право будь-кого посунути, щоб посидіти біля столу". Все має бути чесно.

Можна ще пофантазувати про доступ до однієї розетки кількох пасажирів. Хто, як, і з яким пріоритетом.

Logged
Megapups
Active user

Posts: 12449


View Profile
« Reply #25 on: 16.11.18 , 20:11 »
Share

Можно пользоваться столиком и не пользоваться нижней полкой. Например, встать на полу и сербать чай. Или поставить глечик с кефиром на столик тянуться за ним волосатой рукой с верхней полки.
Правила проезда в вагонах иностранных железных дорог (ЧФМ, БЧ, РЖД, АЗ и др.) регулируются соглашением МГПТ.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 10613


View Profile
« Reply #26 on: 16.11.18 , 21:11 »
Share

Тоді варто написати так (без офіціозу):
Пропоную демонтувати столики к єбєням. Ніякіх конфліктів.
Можна ще пофантазувати про доступ до однієї розетки кількох пасажирів. Хто, як, і з яким пріоритетом.
"Я всегда ссобой беру видеокамеру обычный тройник. Никаких конфликтов :)
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 282


View Profile
« Reply #27 on: 16.11.18 , 21:11 »
Share

Оптимальне рішення у іспанців - поки провідник своїм ключем не відкрив верхні полиці, всі сидять, після - всі лежать бо сидіти вже ніяк :)

По суті зараз у правилах записано "7.5. Пасажир повинен займати у вагоні місце, яке вказане в проїзному документі" і, одночасно, "7.14. Пасажири можуть користуватись спальними місцями в будь-який період доби. Підняття й опускання верхніх полиць, на бажання пасажирів, виконують провідники вагонів." У принципі, це вже суперечність, бо як пасажир верхніх полиць всього лише може (а не повинен) користуватись місцем для лежання і одночасно повинен його займати :)

Розмито, можна доповнити пункт 7.5 так: "Пасажир повинен займати у вагоні місце, яке вказане в проїзному документі. У нічних поїздах пасажири верхніх та середніх полиць мають право тимчасово займати частину відповідних нижніх полиць як місце для сидіння у денний час". Слово "тимчасово" дає свободу трактування, але може допомогти і з  перегибом у вигляді "твоя верхня полиця - там і лежи цілий день", і з описаними Кримчанином посиділками.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22785


View Profile
« Reply #28 on: 16.11.18 , 21:11 »
Share

В деяких країнах є правило що у випадку відсутності консенсуса пасажирів - з 23 до 7 ранку всі лежать на своїх полицях, а з 7 до 23 навпаки, всі сидять на нижній. За наявності консенсуса - можливі будь-які варіанти у будь-який час.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 10613


View Profile
« Reply #29 on: 16.11.18 , 21:11 »
Share

В деяких країнах є правило що у випадку відсутності консенсуса пасажирів - з 23 до 7 ранку всі лежать на своїх полицях, а з 7 до 23 навпаки, всі сидять на нижній. За наявності консенсуса - можливі будь-які варіанти у будь-який час.
Мабуть самий найкращий варіант. І нехай самі вирішують хто кому буратіно. Бо в прагненні "покращеннь" можна нагородити ще більше маразмів, ніж є зараз. "Лучшее - враг хорошего" :)
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!