Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.12.19 , 15:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Правила перевезення пасажирів

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12
Print
Author Topic: Правила перевезення пасажирів  (Read 9017 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #30 on: 16.11.18 , 21:11 »
Share

Если по теме:

Нужно прописать и ввести ответственность за то, что пассажира оставили в пункте пересадки.

Ввести законодательно, что если разница между прибытием и отправлением поезда, например более 15 минут, то эти поезда автоматически считать согласованными. Независимо от категории этих поездов.

Также внести изменения в правила следующего плана:
в случае, если не состоялась согласованная пересадка по вине УЗ, то УЗ обязано обеспечить пассажира местом на ближайший поезд, либо любой другой по желанию пассажира без доплаты, даже если категория поезда либо вагона выше того, на который у пассажира имеется проездной документ. Если места в вагоне аналогичной категории отсутствуют - обеспечить пассажира местом в вагоне высшей категории без доплаты.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 10613


View Profile
« Reply #31 on: 16.11.18 , 21:11 »
Share

Взагалі, є пропозиція. Береться конкретний пункт правил, який не влаштовує. Цитується в повному обсязі. І  наводиться його нова(пропонуєма) редакція. Тоді в решті решт це буде якось систематизовано, і простіше буде подати на розгляд тому ж Омеляну. Якось так
Logged
tera
Active user

Posts: 696


View Profile
« Reply #32 on: 16.11.18 , 22:11 »
Share

Вирішенням проблем ,чий рундук,столик може стати така технологія,без сміху.
Фільм 5 елемент ,Корбен Далас на борту... 1.15.10.Капсули.Ніякі шкарпетки не тхнуть,вай-фай ,поїсти-- дуй  в бокс для прийняття їжі,рундук в стюарда по номеркам.Фантастика сьогодні,а завтра?
Три капсули вже зараз можна по висоті впхнути,сидіти хочеш,окремі місця.Проблема невивозу вирішена.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22785


View Profile
« Reply #33 on: 16.11.18 , 23:11 »
Share

Ввести законодательно, что если разница между прибытием и отправлением поезда, например более 15 минут, то эти поезда автоматически считать согласованными. Независимо от категории этих поездов.
щоб аж у такому формулюванні - такого немає ніде на світі.

Навіть у країнах де зазвичай пасажири пересідають за кілька хвилин і стиковки навіть 2 хв не рідкість - все-одно будть окремі нехай і суперекзотичні місця де будуть якісь одиничні випадки коли можуть і при 15-хвилинному і навіть більшому запасі часу - поїзди можуть бути не узгодженими.
Все залежить від багатох інших обставин, і не в останню чергу - від відносної популярності напрямку і від тих наслідків, що викликало б затримання 2-го поїзда.

Не в усіх країнах це прозоро. Навіть у наших сусідів все дуже по-різному.
Наприклад у Польщі все на розсуд диспетчера і його дії важко прогнозувати.
В Угорщині трохи легше - там сайт MAV попереджує про стиковки де поїзди один одного не чекають. Хоча на 100% узагальнювати не можна але там в більшості випадків прослідковується логіка - що інтереси пасажирів що прямують по будапештоцентричних напрямках важливіші ніж тих чий напрямкок є широтним відносно Будапешта. Тобто в інтересах будапештоцентричних пасажирів - стиковку забезпечують майже завжди, а от з широтними складніше - якщо затримка поїзда в інтересах широтних пасажирів не створить негативних наслідків будапештоцентричним - як правило теж стиковку забезпечують, інакше широтні пасажири в прольоті (можливо крім останнього рейса перед нічною перервою).

В Словаччині все прозоро - є так би мовити "домашні заготовки" - тобто завчасно придумані плани на всі можливі розузгодження поїздів по усіх важливих станціях де можлива пересадка і можна навіть почитати книжку де всі вони зведені. Там відкриваєш потрібну станцію і там виписано для кожного поїзда як ведуть себе наступні поїзди у випадку його запізнення (в логіці - чекає якщо запізнення не більше ніж X хвилин). Тобто якщо маєш таку книжку - можеш навіть передбачити з вірогідністю понад 90% як розрулить ситуацію диспетчер якщо твій поїзд запізниться.

Logged
VB
Active user

Posts: 4057


View Profile
« Reply #34 on: 17.11.18 , 00:11 »
Share

Все це,- давно забуте старе на наших теренах. Тобто не є вигадкою наших сусідів, а ми такого в очі не бачили. Пошукайте в кінці кожної книжки Службового розкладу часів наркомату, й дехто здивується. Там чітко й грамотно було прописано по вузлових станціях,- який конкретний потяг чекає у випадку запізнення іншого конкретного потяга та максимальний час очікування, а також деякі умови цього всього процесу. Вся інформація була зведена в таблицю й займала місця в залежності від залізниці сторінку чи кілька.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22785


View Profile
« Reply #35 on: 17.11.18 , 00:11 »
Share

ну тоді й поїздів було разів у 10 менше ніж зараз.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 10613


View Profile
« Reply #36 on: 17.11.18 , 01:11 »
Share

Maxy, відкрию страшну таємницю. І 10 и 15 років тому і навіть зараз, якщо їде група пасажирів(5+ осіб), навіть в звичайній приміській електричці, яка запізнюється і вони про це повідомлять через локбригаду, у випадку незначного (10-15 хв) запізнення, пасажирський поїзд можуть притримати. Звісно, що рад 1 пасажира ніхто цього робити не буде.
Logged
VB
Active user

Posts: 4057


View Profile
« Reply #37 on: 17.11.18 , 02:11 »
Share

ну тоді й поїздів було разів у 10 менше ніж зараз.
додайте,- пасажирських. Бо товарних, через меншу вагу, а також безальтернативність залізничних широтних перевезень,- було більше. Звісно,не рекордні роки. Але й вже не теперішні. І поїзна ситуація тоді була інша, і засоби не ті. І зазвичай там все це прописувалось у вигляді варіантних графіків. Тоді на рік як склали графік, то ніхто не рухав пасажирські чи приміські той цілий рік. Та й вантажні теж. Були графікові, а були й резервні нитки. На яку ніякого пасажира навіть за вк не призначали. Були ще такі військові потяги. 50 на 50 вони були графіковими й ділили нитку з вантажним. Навіть коли військовий не призначався, поставити на нитку якийсь підйомний могли лише за погодженням з тими, з ким треба. Тобто не в оперативному порядкові. Існували також швидкі товарні. І не дай бог його здати не за графіком. Це не звичайний товарний. Ну й не забувайте те, що різниця між паровозами в різних видах руху була колосальною. Швидкості, вода та все таке інше. Це наче зараз хюндаї й приміські, якщо не більше сказати. Тобто я хочу сказати те,  що в ті часи було принаймі не легше всунути запізняка
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1301


View Profile
« Reply #38 on: 17.11.18 , 04:11 »
Share

Сьогодні їхав на 706, запізнились хв на 20 (фактично трохи більше), прибули на 9 колію і почув оголошення, що 776 на Харків піде з 8 колії з затримкою на годину. Це з запасом чи просто вільна нитка посеред ночі аж через годину знайшлася?
Для порівняння, зіткнувся з масовою затримкою відправлення поїздів у Празі (від 5 до 240 хв, скасування і перенесення відправлення деяких поїздів на Сміхов, щось типу Видубичів). Ця херня накрила абсолютно всі поїзди з 4 ранку як мінімум до 8-9, в усіх напрямках (на деяких ще й частково замінювали автобусами, але швидше за все з незалежних причин). Мій поїзд не переносили, але оголошували запізнення по черзі на 30, 45, 80, 120, 180 хв, потім раптово 180 змінилися на 170, а потім взагалі оголосили посадку і відправились на 2,5 год пізніше графіка (150 хв). Дивна логіка в тих чехів.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2734


View Profile
« Reply #39 on: 17.11.18 , 10:11 »
Share

Вернемось до правил. Мені сподобалось вживання слова "консенсус". Тому, пропоную блок взаємовідносин між пасажирів почати зі слів: "Відносини між пасажирами регулюються консенсусом. При відсутності консенсусу:.... і тут вже прописати все що потрібно, починаючи від децибелів хропіння і закінчуючи к-тю молекул перегару на кубічний сантиметр :)
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!