Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.08.19 , 15:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Правила перевезення пасажирів

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12
Print
Author Topic: Правила перевезення пасажирів  (Read 7443 times)
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #40 on: 18.11.18 , 15:11 »
Share

Maxy, відкрию страшну таємницю. І 10 и 15 років тому і навіть зараз, якщо їде група пасажирів(5+ осіб), навіть в звичайній приміській електричці, яка запізнюється і вони про це повідомлять через локбригаду, у випадку незначного (10-15 хв) запізнення, пасажирський поїзд можуть притримати. Звісно, що рад 1 пасажира ніхто цього робити не буде.
Можливо це теж буде таємницею для когось, але "Правилами..." це все прописано, не обмежуючи к-ть пасажирів... навіть, якщо це буде 1 пасажир, який знає положення "Правил...".
Недавно був випадок, пасажир зателефонував на гарячу лінію, та повідомив про руйнування пересадки на ІС (точно не згадаю, здається)... і все швидко владнали... йому цю пересадку забезпечили.
З чинних Правил:
Quote
8.27. У разі запізнення пасажира в пункт пересадки з вини перевізника (запізнення або відміна погодженого поїзда) і на бажання продовжити поїздку перевізник повинен відправити пасажира без стягнення плати наступним поїздом, щоб пасажир прибув на станцію призначення з найменшим запізненням.
8.29. Якщо пасажир або група пасажирів під час поїздки до пункту пересадки виявлять, що поїзд запізнюється, то вони повинні повідомити провідника (стюарда) вагона або машиніста дизель - чи електропоїзда про пересадку в певному пункті. Провідник вагона (стюард, машиніст) попереджає станцію пересадки про наявність у поїзді таких пасажирів для вжиття заходів щодо затримки поїзда або відправлення їх іншим поїздом.
8.32. У разі виявлення технічної несправності вагона або небезпечних захворювань у пасажирів та інших причин, що унеможливлюють подальше прямування вагона та спричиняють його відчеплення, начальник поїзда повинен розмістити пасажирів на вільні місця у вагонах цього самого поїзда, у тому числі й у вагонах вищої категорії.

У разі відміни поїзда або заміни його на поїзд іншої категорії зі станції формування (обороту) чи на шляху прямування начальник поїзда та начальник вокзалу (станції) повинні організувати пересадку пасажирів до вагонів іншого поїзда.
8.33. Якщо вільних місць немає, начальник поїзда та начальник станції (вокзалу) зобов'язані вжити заходів щодо відправлення пасажирів відчепленого вагона.

8.34. При розміщенні пасажирів відчепленого вагона перевага надається пасажирам з дітьми, хворим, особам похилого віку, інвалідам.

8.35. Переоформлення проїзних документів при відчепленні вагона здійснюється відповідальними працівниками перевізника без участі пасажира.
Тобто, як тут пропонували, варто посилатися на чинні норми і писати, як саме їх викласти в новій редакції.

Також не забуваймо, що за короткий час "Перевізник" = один із кількох конкуруючих перевізників, тому досить пікантно виглядатиме норма Правил про те, що з вини одного перевізника інший повинен нести тягар розрулення ситуації... тобто, приймати пасажира, який не встиг на узгоджений поїзд іншого перевізника. Це можна врегулювати перехресними вимогами, які перевізники-рятівники будуть оформляти на адресу перевізників-спізнювальників.
Незабаром операторів буде кілька (можливо й десяток)... і пасажирів не повинно переймати "хто куди і як"... йому гарантоване паво, а перевізники в претензійному порядку вирішать між собою.
Logged
Александр19
Active user

Posts: 186


View Profile
« Reply #41 on: 19.11.18 , 08:11 »
Share

Після того, як ВР прийме новий Закон про залізничний транспорт, потрібно буде вносити зміни або розробляти нові Правила перевезення пасажирів.
У нас є можливість подати свої пропозиції через Експертну раду МІУ. Прошу писати в цю тему конкретні пропозиції.
А примут ли вообще новый "Закон про залізничний транспорт"? Судя по сайту ВР его отклонили еще 18 октября. http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=62929
Logged
Александр19
Active user

Posts: 186


View Profile
« Reply #42 on: 19.11.18 , 09:11 »
Share


З чинних Правил:
8.27. У разі запізнення пасажира в пункт пересадки з вини перевізника (запізнення або відміна погодженого поїзда)

ИМХО тут ключевое слово "погодженного"

А "неравенство" пассажиров нижних и верхних полок решить деньгами: запровадити коэффициэнты стоимости билета, например 1,05 для нижней полки и 0,95 для верхней.  

Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #43 on: 20.11.18 , 13:11 »
Share

А "неравенство" пассажиров нижних и верхних полок решить деньгами: запровадити коэффициэнты стоимости билета, например 1,05 для нижней полки и 0,95 для верхней.  
А щоб не кричали представники організацій, що декларують опіку над неповносправними громадянами, то додати формулювання
"коефіцієнт збільшення вартості квитка для нижньої полиці не застосовується в разі оформлення квитка для особи з інвалідністю або для особи понад 55 років".
... і питання закрите.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #44 on: 24.11.18 , 20:11 »
Share

Краснопричетний магістр рік тому опублікував своє ноу-хау про автоматизоване нарахування штрафних санкцій за відхилення від графіка:



Джерело: http://csw.kart.edu.ua/article/view/118345/112386

Гадаю, що громадський актив не може пропустити такої нагоди, аби не підтримати ноу-хау магістра. Потрібно цю норму закласти у правила. Не готовий сформулювати, але повинно відповідати таким вимогам:
1) у разі спізнення поїзда більш як на ХХ хвилин, інформація про таке спізнення повинна з'явитись в АСУ Експрес не пізніше, ніж за 5 хв після прибуття поїзда на таку станцію (жодних відміток про спізнення, факт спізнення повинен бути зафіксований засобами автоматизації);
2) квитковий касир на прохання пасажира (за наданим квитком та посвідченням особи) на підставі довідки АСУ Експрес невідкладно оформляє документ на виплату компенсації;
3) за виплатою компенсації пасажир має право звернутися у будь-яку квиткову касу упродовж наступних 30 діб після факту запізнення поїзда на ХХ хвилин.

КШ на цьому ще й докторську захистити може :)))

Для ЛиС'а: в тій же науковій праці КШ маєте можливість ознайомитись з проектом укрупнення диспетчерських центрів... на "аеропортівських" стрілках буде чергувати бабця з кочергою, а Ви бачитимете то все на моніторі, і клацатимете стрілками з єдиного диспетчерського центру (для Київського регіону).
Logged
sergius
Active user

Posts: 3478


View Profile
« Reply #45 on: 24.11.18 , 20:11 »
Share


Фіксувати швидкість по навігатору. Хм-м-м-м-)).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #46 on: 24.11.18 , 22:11 »
Share

Фіксувати швидкість по навігатору. Хм-м-м-м-)).
Тут (десь в іншій темі) мені опонували - дорого... а для КШ - нормально. Хоч десь ми в чомусь з ним сходимось :))) заодно (з координатами) і телеметрію буде перекидати.
"Тривалість відхилення" і "значення відхилення" - докорінно різні поняття, але КШ не бачить між ними різниці. Відхилення може бути -1хв, і тривати 30хв, а може бути -30хв, і нагнати за 30хв (в т.ч. за рахунок скорочених зупинок). Це різні речі, які магістр не усвідомлює... а може він того й не читав взагалі... проплатив, і йому написали "розумну статтю".
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9956


View Profile
« Reply #47 on: 29.11.18 , 15:11 »
Share

Проект наказу Міністерства інфраструктури України

Про затвердження Змін до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України

Насколько реально прислушаются - х.з., но пока ещё есть возможность подавать замечания
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9956


View Profile
« Reply #48 on: 29.11.18 , 15:11 »
Share

Для ЛиС'а: в тій же науковій праці КШ маєте можливість ознайомитись з проектом укрупнення диспетчерських центрів... на "аеропортівських" стрілках буде чергувати бабця з кочергою, а Ви бачитимете то все на моніторі, і клацатимете стрілками з єдиного диспетчерського центру (для Київського регіону).
Я і без нього маю таку можливість :) Все розписувати просто ліньки. Це як Кривопішин "Каскад", до якого відношення не має, на вузлі запатентувати хотів. А може й запатентував.
Ну про АРМ ДГП-ДНЦ-ДСП КШ мабуть не чув взагалі. Те, що він лише "планує", вже давно працює без його відома. Ото прикрість. "Невдача спіткала молодого бійця" :) Ну хіба що "автоматичного обрахування штрафів" немає
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1660


View Profile
« Reply #49 on: 29.11.18 , 16:11 »
Share

Вчора на Робочій групі КШ запропонував до вартості квитка включити додатковий збір в розмірі 1 грн для забезпечення охорони поїздів (приміських та пасажирських) працівниками Поліції. Безплатно Поліція супроводжувати поїзди не буде.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!