Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.08.19 , 16:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Правила перевезення пасажирів

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12
Print
Author Topic: Правила перевезення пасажирів  (Read 7450 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1660


View Profile
« Reply #70 on: 06.12.18 , 23:12 »
Share

МІУ оприлюднило Проект наказу "Про затвердження Змін до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України". Громадське обговорення триває до 28.12.2018р.
Журналісти вже провели короткий аналіз цих змін
« Last Edit: 07.12.18 , 00:12 by jbond989 » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #71 on: 07.12.18 , 11:12 »
Share

Розпочав вивчення новизни з Додатку 6 - мого улюбленого. Там вже прибрали класифікацію "за класами" залежно від схеми місць у вагоні. Тепер 3+3 з чистою совістю може бути першим класом (як зараз недоекспрес К-Б).
Зникли вагони "О"... як рудимент. Все інше - тупість. Які гарячі напої в ДПКр ? чи в бориспільській песі ?
Сама назва Додатка ТУПА: Система класифікації пасажирських поїздів із рекомендованим рівнем комфорту/сервісу.
Я вважаю, що варто відмовитись від опису поїзда, а зосередитись на описі вагонів... або рознести це на дві окремі таблиці...
Зараз там немає С2 у складі НЕ (до прикладу 15/16). Далі буде. Поки що не знайшов залежність класу місця від схеми вагону.
Також варто переглянути ціноутворення на квиток з пересадкою, не просто просумувати дві вартості (за винятком одного КЗБ), а більш творчо підійти до цього, застосувавши ту ж саму регресивність, що й до цілісного маршруту.
Жодної поправки про телеграми, які скасовані для населення. Міністерство перед новорічними святами хоче скористатись передсвятковими клопотами громадян, і провернути чергову дурню.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #72 on: 09.12.18 , 14:12 »
Share

Ще одна тупість (і очевидна) пропонована МІУ:
Quote
У випадку виявлення подвійного продажу проїзних документів начальник поїзда (старший стюард) в обов’язковому порядку складає акт (довільної форми) у трьох екземплярах, один з яких надає пасажиру, інший екземпляр направляється виробничому підрозділу перевізника для проведення службової перевірки, третій залишається у начальника поїзда (старшого стюарда).»;

А от якому саме із двох пасажирів-претендентів на такий акт ці поправки до Правил не уточнюють. Це явно/очевидно порушує рівність прав пасажирів, які стануть володарями задубльованих квитків, бо одному дають такий акт, а іншому - ні.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #73 on: 09.12.18 , 15:12 »
Share

Уживання рефлексивних/зворотних дієслів у нормативних актах (переважно у підзаконних) є хворобою останнього часу. Правотворча лексика повинна в першу чергу чітко окреслювати права та обов'язки, а не "проїзні документи зберігаються":

Quote
Проїзні документи пасажирів, які слідують у вагонах з місцями для лежання, зберігаються у провідника вагона, крім проїзних документів інформація про які, зберігається на електронних носіях.

Таке формулювання не має прямого стосунку до об'єкта. Виходить так, що суб'єкт (ПД), який за означенням є пасивний, вчиняє щодо себе дію "зберігається". В такому разі Правила не покладають жодного (навіть формального) обов'язку на провідника щодо збереження ПД. Уявіть собі, провідник втратив ваш ПД, і формально він не порушить норм цих Правил. В нормальному варіанті це речення повинно звучати бодай так:

Quote
Провідник вагону з місцями для лежання зобов'язаний зберігати проїзні документи пасажирів цього вагону, крім проїзних документів інформація про які, зберігається на електронних носіях.

Проте, навіть у такому варіанті є переваги на користь пасажира, бо немає уточнення на яких саме електронних носіях... під таке формулювання підпадає навіть сервер ГІОЦ, бо там ця інформація "зберігається".
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 278


View Profile
« Reply #74 on: 10.12.18 , 00:12 »
Share

Зібрав до купи свої думки щодо змін до правил. У вигляді таблички див. тут
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #75 on: 10.12.18 , 12:12 »
Share

Зібрав до купи свої думки щодо змін до правил. У вигляді таблички див. тут
Jyraff, це Ви тільки пройшлися по змінах, а скільки ще там є дуренства від МІУ... не злічити на пальцях рук і ніг. То однозначно потрібно пів року, аби вийти з новими попрравками, бо те, що є - то готували спільноти людей з інвалідністю, і щось під шумок додала УЗ та МІУ, і громадськості показали вже готове до затвердження.

Ось до прикладу, завуальоване право касових залів, залів очікування та станційних приміщень у нічний час "на особливий режим роботи":

Quote
37.4
доповнити новим абзацом такого змісту:
«встановлювати особливий режим роботи касових залів, залів очікування та станційних приміщень у нічний час, на період технологічної перерви в русі пасажирських та приміських поїздів понад 3 години.».

Під цими "безневинними словами" замасковано таке:
касові зали, зали очікування та станційні приміщення у нічний час, на період технологічної перерви в русі пасажирських та приміських поїздів понад 3 години мають право бути закритими.

От і всі "блага Європи" перекочували до УЗ. Це означає, якщо у людини пересадка з 1:30 до 5:30, то їй доведеться мерзнути на вулиці з 2:00 до 5:00, якщо у проміжку 2:00-5:00 на цій станції не спиняються поїзди. Круто? Авжеж круто!
Потім скажуть: "Так це ж особи з інвалідністю та активісти наполягали на внесенні таких змін. Ми тут при чім?". Навіть скажуть, що від активістів не надходило жодних заперечень щодо цього пункту. Суки (причетні до того абзацу), та й годі.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2961


View Profile
« Reply #76 on: 10.12.18 , 13:12 »
Share

От і всі "блага Європи" перекочували до УЗ. Це означає, якщо у людини пересадка з 1:30 до 5:30, то їй доведеться мерзнути на вулиці з 2:00 до 5:00, якщо у проміжку 2:00-5:00 на цій станції не спиняються поїзди.
С такой пересадкой надо комнату отдыха арендовать и поспать 3 часа. Надо же как-то с бомжами на вокзалах бороться.
В Волновахе там вообще по-своему эту проблему решили - всех ночующих на вокзале пенсионных туристов загоняют за символические деньги в плацкартный вагон и отвозят ночевать в тупик, точную сумму не помню, но дешевле, чем аредна койко-места у местных. В Покровске около 20:00 тоже народ из одного зала выгоняют (наверно пригородного), и люди ждут киевского поезда в каком-то другом зале.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #77 on: 10.12.18 , 21:12 »
Share

От і всі "блага Європи" перекочували до УЗ. Це означає, якщо у людини пересадка з 1:30 до 5:30, то їй доведеться мерзнути на вулиці з 2:00 до 5:00, якщо у проміжку 2:00-5:00 на цій станції не спиняються поїзди.
С такой пересадкой надо комнату отдыха арендовать и поспать 3 часа. Надо же как-то с бомжами на вокзалах бороться.
В Волновахе там вообще по-своему эту проблему решили - всех ночующих на вокзале пенсионных туристов загоняют за символические деньги в плацкартный вагон и отвозят ночевать в тупик, точную сумму не помню, но дешевле, чем аредна койко-места у местных. В Покровске около 20:00 тоже народ из одного зала выгоняют (наверно пригородного), и люди ждут киевского поезда в каком-то другом зале.
Так, проблема безхатьків є, і це головна ціль цього абзацу: позбутися безхатьків на вокзалах. Але ж є й інші пасажири, яким зненацька потрібно було їхати (на похорон, до прикладу), і вони брали "аби що, аби тільки поїхати" (в т.ч. з тривалими пересадками). Добре коли ще дають можливість перейти із однієї зали до іншої, а буде гірше, коли такої можливості не буде. Часом доводилось чути ті запахи на вокзалах... тому тут важко однозначно зрозуміти чи втрачаємо чи здобуваємо. Особисто мене воно ніяк не стосується, тільки загострив увагу на такому цікавому абзаці у змінах. Можливо це когось більше турбує, ніж мене.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8146


View Profile
« Reply #78 on: 12.12.18 , 20:12 »
Share

Из "пакращень вже сьогодні" в плане оформления проездных документов.
Столкнулся сегодня с очередным неудобством на первом Запоре.

Прилетел на вокзал за 15 минут до отправления 85/87. Работает три кассы, одна из которых имеет надпись "Администратор". Он тоже продает билеты "на общих основаниях". Нарду в каждую человек по 7-8. К администратору может человек 5. Как всегда все долго и нудно, а время тикает. Я даже не пытаюсь становится в очередь, а подхожу к администратору и спрашиваю:
- В какой кассе я могу купить билет на отходящий поезд.
- В любой работающей, если Вас пропустят.
- А у Вас?
- Можете у меня, если Вас пропустят другие пассажиры.
- Всмысле пропустят, до отправления менее 15 минут, есть же правило, что за 30 минут до отправления продажа без очереди.
- Кто Вам такое сказал?
Я инстинктивно тщательно осматриваю стеклянную перегородку с кучей объявлений. На что администратор мне говорит:
- Ищите надпись?
И вот я ее действительно не нахожу. Ну вот нет, хотя раньше 100% была и я пару раз так экстренно уезжал из Запорожья и кассиры мне всегда помогали. А тут вот ее реально нет. Хотя раньше была, помню точно. Или это я в панике в упор ее не заметил, а меня развели? Сомневаюсь.

Также не нашел надпись о внеочередной печати интернет-билетов. А она там 100% была ранее.

Если это так - то это печалька, так как даже оформив онлайн билет за 20 минут до отхода без дальнейшей печати возможно лишь на ИС+ и то не факт.

Однозначно такого быть не должно. Не должна судьба пассажира решаться волей случая "пропустят/не пропустят", и если хотя бы УЗ не может сделать исключительно все онлайн билеты без обращения в кассу, то хотя бы чтобы пассажир имел возможность законодательно на приоритетное обслуживание в данном случае.   
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 819


View Profile
« Reply #79 on: 12.12.18 , 21:12 »
Share

А есть еще прибытие в 4.10 (в Сумы, Прилуки) к примеру и ждать надо до 8.00 хотя бы.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!