Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.03.19 , 04:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Правила перевезення пасажирів

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
Print
Author Topic: Правила перевезення пасажирів  (Read 4749 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4497


View Profile
« Reply #50 on: 29.11.18 , 17:11 »
Share

Вчора на Робочій групі КШ запропонував до вартості квитка включити додатковий збір в розмірі 1 грн для забезпечення охорони поїздів (приміських та пасажирських) працівниками Поліції. Безплатно Поліція супроводжувати поїзди не буде.
Хай хоч так
Logged
VB
Active user

Posts: 3746


View Profile
« Reply #51 on: 30.11.18 , 17:11 »
Share

А навіщо поліція? Давайте одразу ще бригаду реанімаційників, пожежників, можна ще аварійні бригади газової служби, трамвайну, водоканалу та енергомереж. Можна ще покемонів для розваги. Це все корупція.
Logged
www3
Active user

Posts: 705


View Profile
« Reply #52 on: 30.11.18 , 17:11 »
Share

Ну якщо про ПДС можна дискутувати, то з розїзними касирами так як і наприклад з контролерами в міському транспорті було б дуже непогано, оскільки наприклад оплатити штраф вимагати ці посадовці можуть, але далі вимог йти не можуть.
Logged
www3
Active user

Posts: 705


View Profile
« Reply #53 on: 30.11.18 , 17:11 »
Share

.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9706


View Profile
« Reply #54 on: 30.11.18 , 18:11 »
Share

А навіщо поліція?
Ну як варіант - розширити штат та повноваження ВОХР. Випадків, коли потрібна саме поліція - безліч. Всі перераховувати - часу не вистачить. Не зрозуміло, чому транспортну поліцію замість "переформатувати" просто знищили покращили. Причому в метрополітені поліцію залишили. Звичайно, теж важливий об'єкт, але погодьтеся, що на залізниці в разИ більше правопорушень, як банальних адміністративних, так і кримінальних.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3102


View Profile
« Reply #55 on: 30.11.18 , 19:11 »
Share

Вчора на Робочій групі КШ запропонував до вартості квитка включити додатковий збір в розмірі 1 грн для забезпечення охорони поїздів (приміських та пасажирських) працівниками Поліції. Безплатно Поліція супроводжувати поїзди не буде.
Хм-м-м...якщо двоє поліціантів будуть їздити по 5-7 приміських рейсів на день, то для них це має бути досить непоганою надбавкою до зарплатні  )). Це я про великі міста (великий потік).

Хоча чомусь мені так здається, що вони (УЗ) захочуть винести це питання на прозорро (як же ж без нього). І буде дуже дотепно, коли "охоронцями" виявляться якісь бритоголові братки з приватної фірми (з битами, кастетами...).
« Last Edit: 30.11.18 , 19:11 by sergius » Logged
Александр19
Active user

Posts: 155


View Profile
« Reply #56 on: 30.11.18 , 21:11 »
Share

Вчора на Робочій групі КШ запропонував до вартості квитка включити додатковий збір в розмірі 1 грн для забезпечення охорони поїздів (приміських та пасажирських) працівниками Поліції. Безплатно Поліція супроводжувати поїзди не буде.
  А ещё лучше сопровождение поездов из Константиновки сотрудниками  ВСП. Они там без работы не останутся
Logged
Volotar
Active user

Posts: 521


View Profile
« Reply #57 on: 02.12.18 , 23:12 »
Share

Проект наказу Міністерства інфраструктури України

Про затвердження Змін до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України

Насколько реально прислушаются - х.з., но пока ещё есть возможность подавать замечания

Раз уже пішла така п'янка, то може є сенс нарешті почати гармонізацію з правилами перевезення пасажирів залізничним транспортом в ЄС?
Йдеться про правила викладені в "Регламенті (ЄC) №1370/2007 Європейського Парламенту та Ради від 23 жовтня 2007 року про громадські послуги з перевезення пасажирів залізницею і автомобільними шляхами": https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2007:315:0014:0041:EN:PDF

Переклад українською колись був тут, але, на жаль, наразі сайт недоступний: http://www.transport-ukraine.eu/docs/reglament-ies-no13702007-ievropeyskogo-parlamentu-ta-radi-vid-23-zhovtnya-2007-roku-pro
Зате можна відшукати дорожню карту (простіше кажучи – план) його імплементації в українському законодавстві: https://mtu.gov.ua/files/Reg%201370.doc . І судячи з того, що там написано, ми і так відстаємо від графіку (хоча, можливо, всі причетні в Україні орієнтуються на кінцеву дату, і думають, що до 2022 року ще дуже багато часу, хз)
Quote
Угода про асоціацію передбачає 8 років перехідного періоду для імплементації даного регламенту (повинен вступити в дію в українському законодавстві до 1 листопада 2022р)

У Регламенті багато чого цікавого, тож шкода, що переклад українською зараз недоступний. Відшукав переклад російською: http://docs.pravo.ru/document/view/32993550/38318380/

В Євросоюзі пасажири залізниці знають про цей регламент, в основному завдяки 17 статті, де йдеться про компенсацію в разі запізнення потягу в пункт призначення: 25% від вартості квитка при запізненнях від 60 до 119 хв., і 50% при запізненнях від 120 хв.
Quote
Article 17
Compensation of the ticket price

1. Without losing the right of transport, a passenger may request compensation for delays from the railway undertaking if he or she is facing a delay between the places of departure and destination stated on the ticket for which the ticket has not been reimbursed in accordance with Article 16. The minimum com- pensations for delays shall be as follows:
(a) 25 % of the ticket price for a delay of 60 to 119 minutes,
(b) 50 % of the ticket price for a delay of 120 minutes or more.
« Last Edit: 03.12.18 , 00:12 by volotar » Logged
niсk
Active user

Posts: 760


View Profile
« Reply #58 on: 03.12.18 , 00:12 »
Share

А навіщо поліція?
Ну як варіант - розширити штат та повноваження ВОХР. Випадків, коли потрібна саме поліція - безліч. Всі перераховувати - часу не вистачить. Не зрозуміло, чому транспортну поліцію замість "переформатувати" просто знищили покращили. Причому в метрополітені поліцію залишили. Звичайно, теж важливий об'єкт, але погодьтеся, що на залізниці в разИ більше правопорушень, як банальних адміністративних, так і кримінальних.
но нужны ли копы непосредственно в салонах пс?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7527


View Profile
« Reply #59 on: 03.12.18 , 11:12 »
Share

Нужны. Куча неадекватов ездит в вагонах любых классов.

И как правильно заметили проблема не только в "административках" то есть употребление спиртного и курение в поезде, но и кражи, мошенничество и т.д. 
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!