Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Правила перевезення пасажирів

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
Print
Author Topic: Правила перевезення пасажирів  (Read 3633 times)
nikooolay
Active user

Posts: 724


View Profile
« Reply #60 on: 03.12.18 , 14:12 »
Share

И как правильно заметили проблема не только в "административках" то есть употребление спиртного и курение в поезде
сколько помню курили и пили всегда независимо от наличия ментов(
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7225


View Profile
« Reply #61 on: 03.12.18 , 20:12 »
Share

И как правильно заметили проблема не только в "административках" то есть употребление спиртного и курение в поезде
сколько помню курили и пили всегда независимо от наличия ментов(
Убийства и грабежи также не сильно зависит от наличия/отсутствия стражей порядка. Так может вообще тогда расформируем эту полицию к чертовой матери, зачем на нее деньги тратить?
Logged
Александр19
User

Posts: 138


View Profile
« Reply #62 on: 05.12.18 , 08:12 »
Share

Чинними "Правилами..." передбачено "телеграфно засвідченим викликом про смерть, нещасний випадок"
Quote
3.3. Правом першочергового оформлення проїзду в добових касах користуються:

б) особи, які їдуть за телеграфно засвідченим викликом про смерть, нещасний випадок;




Ішими актами припинено надання послуг телеграфного зв’язку загального користування:
Quote
Телеграфний зв'язок

Офіційне повідомлення ПАТ «Укртелеком»

До уваги!

З 1 березня 2018 року припинено надання послуг телеграфного зв’язку загального користування для всіх категорій споживачів, а саме приймання, обробку та передачу на доставку телеграм усіх видів та категорій.
http://www.ukrtelecom.ua/services/customers/telegraph_new

Тому виникає неузгодженість у питанні застосування телеграфно засвідченого виклику про смерть, нещасний випадок, тобто потрібно закріпити більш сучасний механізм дії засвідченого виклику про смерть, нещасний випадок
.

Как вариант расширить список документов, подтверждающих несчастный случай. Например вместо телеграммы скан справки о смерти или свидетельства о смерти, полицейского протокола и др. Так же дать возможность таким пассажирам при отсутствии мест, ехать вообще без места(болтаться в тамбуре/коридоре по цене общего вагона)

По поводу льготного проезда. Сделать льготный/бесплатный проезд не по принципу: "предъявил кондуктору/кассиру удостоверение и получил льготу", а по принципу: "купил билет за полную стоимость, а потом обратился с билетом за компенсацией в пенс. фонд или УТСЗН по месту жительства"
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 216


View Profile
« Reply #63 on: 05.12.18 , 23:12 »
Share

Панове, а можете пояснити, навіщо в правилах описана можливість 1 зупинки на маршруті слідування за бажанням пасажира? Наскільки я зрозумів, для пасажира від цього толку мало - йому все одно треба докупати нову плацкарту на маршрут після зупинки. Фактично, виходить те ж саме, що і при перериванні поїздки (вертається невикористана частина квитка) і купівля нового квитка (квиток+плацкарта) на залишок маршруту.
Може це взагалі запропонувати викинути з правил, для спрощення останніх?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22122


View Profile
« Reply #64 on: 06.12.18 , 00:12 »
Share

ще біда в тому що по електронних квитках ані зупинку зробити, ані припинення поїздки, ані докупити плацкарту.

Quote
Фактично, виходить те ж саме, що і при перериванні поїздки (вертається невикористана частина квитка) і купівля нового квитка (квиток+плацкарта) на залишок маршруту
а от і ні.

Зупинка в дорозі завжди вигідніша ніж припинення поїздки і покупка нового квитка на залишлок шляху.
Є 5 причин чому так, при чому кожної з них по окремості було б достатньо:
1. бо не доводиться платити КЗБ за операцію повернення невикористаного залишка 1-го квитка. Крім того іноді вдається уникнути КЗБ при покупці другої плацкарти, бо там сума без квитка, там більа вірогідність укластись у суму < 2 КЗБ
2. бо тариф регресивний - навіть якби вертали залишок без вирахування КЗБПВ і не брали б кзб за продаж - все-одно новий квиток на 2-гу ділянку був-би дорожче, ніж оформлення зупинки по дорозі по першому квитку, суто тому, що перелом тарифа збільшує ціну
3. якщо другий сегмент короткий і там ходять приміські і час швидкість проїзду на приміських не сильно повільніша, ніж ПДС - можна по квитку з оформленою зупинкою в дорозі їхати на приміському не докуповуючи плацкарти. При чому оскільки чинність при оформленні зупинки в дорозі продовжується до 10 днів - то це можна ще частинами їхати протягом кількох днів.
4. буває ще специфічний випадок - коли місце переривання поїздки ближче до пункта призначення і потрапляє з ним в один тарифний пояс. Якщо загальна довжина велика - то це можуть бути на істотній відстані один від одного (бо з ростом відстані - збільшується "розмір" тарифних поясів). Наприклад починаючи з 700-го кілометру тарифні починають йти через 100 км
Наприклад вартість проїзду Щаслива - Рівне (701 км) і Щаслива - Луцьк (778 км) - коштують абсолютно однаково. Якщо комусь треба спершу у Рівне, а потім у Луцьк - то резонно брати квиток одразу до Луцька (бо він все-одно стільки-ж як до Рівного коштує), а потім виходити в Рівному і ставити штампик про зупинку в дорозі. І далі в Луцьк або взагалі нічого не доплачуючи поїхати на приміському, або доплативши лише плацкарту - за на ПДС (замість квитка+плацкарти).
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 791


View Profile
« Reply #65 on: 06.12.18 , 00:12 »
Share

варто звернути увагу на пункти про посадку на поїзд в ситуації, коли квиток залишається у того, хто проводжає. Як на мене, тут можна було б трошки розширити і аналогічне правило ввести для бланків замовлення - тобто, якщо з технічних причин УЗ не може забезпечити обмін квитка на паперовий, то дозволити пасажирам роздрукувати на протязі 4-х годин після посадки
Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 320


View Profile
« Reply #66 on: 06.12.18 , 00:12 »
Share

По поводу льготного проезда. Сделать льготный/бесплатный проезд не по принципу: "предъявил кондуктору/кассиру удостоверение и получил льготу", а по принципу: "купил билет за полную стоимость, а потом обратился с билетом за компенсацией в пенс. фонд или УТСЗН по месту жительства"
При этом, как и при любой попытке монетизации льгот, будет возникать одна фундаментальная проблема. Состоит она в том, что денег в бюджете, Пенсионном фонде и т.д., в том числе и на весь объём установленных законодательством льгот, хронически не хватает.
Сейчас государство может "нагнуть" перевозчиков (государственные предприятия ему нагнуть проще, негосударственные типа маршруточников — несколько сложнее, но в принципе тоже получается), сказав "Будете возить бесплатно (или с такой-то скидкой) пассажиров из таких-то льготных категорий, а мы вам потом вернём за это деньги. А если не вернём вовремя, всё равно будете возить". Вовремя не возвращают, перевозчики жалуются, кто-то из них пытается незаконно ограничивать проезд льготников (хорошо знаю, о чём говорю: сам, как бывший юрист, писал развёрнутые жалобы в Укртрансинспекцию и т.д. по поводу некоторых автобусных перевозчиков, отказывавшихся выполнять закон по отношению ко мне и моим однополчанам), но в целом система _как-то_ (хоть и плоховато) работает.
Теперь представьте себе, что в этой ситуации реализовано Ваше предложение. "Купил билет за полную стоимость, а потом обратился с билетом за компенсацией, услышал "Ждите, денег нет", потом услышал это ещё через какое-то время". Представили? Много ли времени пройдёт до погрома льготниками госучреждений, или ещё каких-то подобных событий?
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9330


View Profile
« Reply #67 on: 06.12.18 , 00:12 »
Share

Максим Козуб, всё так. Но в случае с получением денег "по месту" для той же УЗ снимается проблема ОПГ ОТГ "это не "наш" льготник, мы за него платить не будем!" И, да, когда исчезнет "безразмерная" шара - в 90% случаев окажется, что и нет никакой такой особой необходимости 2 раза в день ездить на дачу "котиков кормить", или ехать из Киева в Гребёнку, потому что там сало на 5 грн дешевле, а проезд всё равно шаровый. А с отпаданием такой шары окажется, что и денег то в бюджете хватает.
Logged
Александр19
User

Posts: 138


View Profile
« Reply #68 on: 06.12.18 , 07:12 »
Share

Максим Козуб
Возможно Вы помните как лет 10 назад ввели категорию граждан как "дети войны" и назначили им дополнительные выплаты. Так вот тогда им тоже говорили, что "денег в бюджете нет". А решилась проблема массовым обращением данной категории людей в суд. У меня дед так же обращался в суд, причем НЯП там нужно было только подать заявление,(когда они массово ломанулись в суды, для них тогда даже отдельный стол и график приема организовали), а рассматривали и выносили решение в отсутствии заявителя, и отправляли решение в ПФ. А суммы там были не соизмеримые с компенсацией проезда. 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #69 on: 06.12.18 , 18:12 »
Share

По поводу льготного проезда. Сделать льготный/бесплатный проезд не по принципу: "предъявил кондуктору/кассиру удостоверение и получил льготу", а по принципу: "купил билет за полную стоимость, а потом обратился с билетом за компенсацией в пенс. фонд или УТСЗН по месту жительства"
В нас є профільна тема для цього. Все це працюватиме "на автоматі".

При этом, как и при любой попытке монетизации льгот, будет возникать одна фундаментальная проблема. Состоит она в том, что денег в бюджете, Пенсионном фонде и т.д., в том числе и на весь объём установленных законодательством льгот, хронически не хватает.
Сейчас государство может "нагнуть" перевозчиков (государственные предприятия ему нагнуть проще, негосударственные типа маршруточников — несколько сложнее, но в принципе тоже получается), сказав "Будете возить бесплатно (или с такой-то скидкой) пассажиров из таких-то льготных категорий, а мы вам потом вернём за это деньги. ....
При цьому приватні перевізники малюють довільні цифри і претендують на відшкодування. При цьому якщо автобус курсує територією 5-ти громад, то він доїть кожну громаду... в сучасному світі вже немає проблем з оперативною документальною реєстрацією (через прикладання картки)... і перевізники не повинні фінансувати пільги "від держави", бо таким чином ці перевізники перекладають вартість пільг на інших пасажирів.

Про все це прошу продовжити дискусію у профільній темі:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122981.msg460441#msg460441

Максим Козуб, там є красива схема... я впевнений, що Вас такий варіант влаштує.
« Last Edit: 06.12.18 , 18:12 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!