Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 20:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Мукачево - Кошіце/Братислава

Pages: [1] 2 3 4 5
Reply | Print
Author Topic: Мукачево - Кошіце/Братислава  (Read 2586 times)
adul
User

Posts: 43


View Profile
« on: 16.11.18 , 12:11 »
Share Reply with quote

Доброго дня, виникла думка, що потрібно започаткувати нову тему згідно останнього коментара міністра Омельяна в фейсбук. https://cfts.org.ua/news/2018/11/15/v_miu_dogovorilis_o_zapuske_poezda_iz_mukachevo_v_slovakiyu_po_evrokolee_50491

В МИУ договорились о запуске поезда из Мукачево в Словакию по евроколее
Следующим направлением поездов из Мукачево в Евросоюз станет один из городов Словакии. Об этом со ссылкой на сообщение министра инфраструктуры Украины Владимира Омеляна в Facebook пишет ЦТС.

"Следующее направление - на Словакию, и тоже евроколея. Об этом недавно договорились со словацким коллегой", - отметил министр, комментируя тестовый запуск пассажирского поезда из Будапешта.

"Таким образом, имея удобное сообщение со многими украинскими городами и странами ЕС, Мукачево имеет все возможности стать большим железнодорожным хабом. И не только пассажирским", - уверен Омелян.

Напомним, в ноябре прошлого года и. о. главы правления "Укрзализныци" Евгений Кравцов заявлял, что поскольку комбинированная колея (1520 мм + 1435 мм), не доходит до станции Мукачево всего 300 м, в этом месте УЗ планирует построить железнодорожную платформу (что и было сделано), которая позволит отправлять пассажирские поезда по колее европейского стандарта в Венгрию (Захонь, Будапешт), Словакию (Кошице, Братиславу) и Румынию (Сату-Маре).
« Last Edit: 16.11.18 , 12:11 by adul » Logged
Andrey007
Active user

Posts: 1949


View Profile
« Reply #1 on: 16.11.18 , 15:11 »
Share Reply with quote

Могут РегиоДжет и ЛеоЭкспресс пустить.
Logged
adul
User

Posts: 43


View Profile
« Reply #2 on: 16.11.18 , 23:11 »
Share Reply with quote

Могут РегиоДжет и ЛеоЭкспресс пустить.
Сумніваюсь того що вони націлені на звязок з Чехією і особливо Прагою, не думаю що міністри б домовлялися стосовно не державних залізниць. Хоч якщо б вийшло так то потяг був би завалений навіть не туристами, а саме заробітчанами, під завязку. Із Закарпаття щодня курсують безліч автобусів в напрямку Праги, десь в 2016 ситуація змінилась таким чином. Тимпаче, що Регіоджет і Леоекспресс щодня здійснює по 2 автобусні рейси на Прагу.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22122


View Profile
« Reply #3 on: 17.11.18 , 00:11 »
Share Reply with quote

взагалі-то найуспішнішим поїздом на Словаччину буде поїзд до Чехії, по-моєму це очевидно. Звісно в першу чергу на Прагу, але наприклад Мукачево - Брно через Братиславу теж видається істотно життєздатнішим ніж Мукачево - Братислава.
Quote
не думаю що міністри б домовлялися стосовно не державних залізниць
"Залізниця" - це перш за все інфраструктура, а не рухомий склад. Тому RegioJet і Лео - не так залізниці, як перевізники - тобто власники рухомого складу (при чому з третьої країни), вони їздять по інфраструктурі національних залізниць.
Гіпотетично міністри могли б домовлятись про сприятливіші ставки на доступ для інфраструктури, можливо для сторонніх перевізників також.
Quote
Хоч якщо б вийшло так то потяг був би завалений навіть не туристами, а саме заробітчанами, під завязку.
там всі підряд були б - і туристи, і заробітчани і студенти і навіть якась частина тих хто у Чехію у відрядження їде
« Last Edit: 17.11.18 , 00:11 by Maxy » Logged
VB
Active user

Posts: 3490


View Profile
« Reply #4 on: 17.11.18 , 01:11 »
Share Reply with quote

Кількість заробітчан в Чехії та Словаччині й поряд не стоїть з тією кількістю, яка є їх в Польщі. Хоча згоден, що відсотків з 80 пасажирів цього напрямку,- будуть саме заробітчани. Але варто не забувати, що перевезення між заходом України та країнами трудової міграції здебільшого забезпечуються за технологією а-ля "З лану до столу", й зломати це,- не під силу ні регіо, ні лео, ні будь-кому. Деякі навіть з Монци не поїдуть до Бергамо на літак за 5 євро плюс 40, а вперто будуть за стуву їхати бусом дві доби. А є й інший прошарок, який теж не є потенційним клієнтом проекту, - речі відправити бусом, а самому полетіти літаком з маленькою сумочкою-косметичкою. Навіть з тієї ж Праги через Краків чи Катовіце чи Братиславу чи той же Будапешт чи Відень. Чи навіть Мюнхен. На жаль Прага чи Брно обділені трішки авіасполученням з Україною. Тобто продовжуючи, я вважаю що серед заробітчан цей потяг може знайти клієнта лише закарпатського, який працює в містах, які лежать на шляху прямування того потяга.  Також відлякає потяг заробітчан Праги тим, що чужинецька поліція останнім часом дуже зачастила на головний залізничний вокзал та станцію метро біля автовокзалу. Автобуси в такому випадку є пріоритетнішими завдяки тому, що можуть висаджувати пасажирів на інших безпечних місцях, а буси,- на паркінгах супермаркетів ще й збирати їх по всьому місту. І відповідно привезуть не в Мукачеве, а в той же Рахів чи Чернівці, Вижницю. На останок,- значна кількість заробітчан вибирають потяг в Польщу не тому, що вони такі суперові, а тому, що час проходження кордону зменшується навіть на 10 годин та є прогнозованим. А той напрямок не є таким завантаженим і мерзнути на морозі чи потіючи в спеку в у очікуванні в якомусь Мукачевому ( а про криміноген там всі чули) на потяг й на кордоні в автобусі 2 години вийде одне на інше по часу, але це дві великі різниці. Резюмуючи,- вважаю що Регабусу чи Еколайну, а рівно з тим і Спрінтерам, на тому напрямку нічого не загрожує, навіть коли б там 5 пар потягів було б.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3353


View Profile
« Reply #5 on: 17.11.18 , 01:11 »
Share Reply with quote

Есть категория пассажиров, которая принципиально выберет рельсовый транспорт. Я из таких, скажем. У меня современная пассажирская авиация с ее аэродромами в ебенях, металлоискателями и динамическим ценообразованием вызывает острую изжогу.
Logged
VB
Active user

Posts: 3490


View Profile
« Reply #6 on: 17.11.18 , 01:11 »
Share Reply with quote

Звичайно є такі.  Саме для таких в першу чергу й будуть корисними такі нові маршрути. Локально є такі місця, навіть можна сказати багато місць, де потяг, і лише потяг і нічого іншого крім потяга чи власного авто. То там всі такі. Люди не уявляють як це десь є рейки і одна пара потягу в 4 дні.... і приміських дві,- то в людей в мозку зразу кипіння
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3353


View Profile
« Reply #7 on: 17.11.18 , 02:11 »
Share Reply with quote

Так. Особливо на Поліссі та Волині, суб'єктивно це одна з найбільш відлюдькуватих місцин у Європі (або була такою до початку масового контрабандного видобутку бурштину). З нею можуть посперечатись за цією ознакою хіба що землі на кордонах Норвегії й Швеції та, можливо, Угорщини і Румунії. Російські нетрі Північного Уралу, Карелії та Кольщини зараз до уваги не беремо, все-таки Росію треба розглядати окремо, фактично як субконтинент на зразок Індії.
« Last Edit: 17.11.18 , 02:11 by Emblaze » Logged
_vs_
Active user

Posts: 1009


View Profile
« Reply #8 on: 17.11.18 , 02:11 »
Share Reply with quote

Щойно повернувся з поїздки Київ - Прага - Брюссель + Брюгге і назад майже виключно залізницею, за винятком ділянки Мукачево - Кошице регіоджетівським автобусом, який спізнився на 2 з лишнім години (при цьому прямо перед ним ішов автобус Мукачево - Прага). Залізниця — це (відносна) стабільність і прогнозованість перетину кордону. Хіба в ЄС їздять лише заробітчани? Я особисто залюбки скористався б комбінацією ІС Київ - Мукачево і прямого потяга звідти на пиво, чи хоча б човника, але залізничного і в зручний час, а не двічі на добу Чоп - ЧнТ.
До речі, а чому це на кордоні Угорщини та Румунії "відлюдькувата місцина"?
Logged
VB
Active user

Posts: 3490


View Profile
« Reply #9 on: 17.11.18 , 02:11 »
Share Reply with quote

Так. Особливо на Поліссі та Волині, суб'єктивно це одна з найбільш відлюдькуватих місцин у Європі (або була такою до початку масового контрабандного видобутку бурштину). З нею можуть посперечатись за цією ознакою хіба що землі на кордонах Норвегії й Швеції та, можливо, Угорщини і Румунії. Російські нетрі Північного Уралу, Карелії та Кольщини зараз до уваги не беремо, все-таки Росію треба розглядати окремо, фактично як субконтинент на зразок Індії.
згоден.  Причому на всі сто. Але я мав на увазі Белінцону та Лугано :) потяг і лише потяг. Ну ще хіба впроситись в буса до Мальпензи, але для белінцонців це теж як би за межею логіки
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!