Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Мукачево - Кошіце/Братислава

Pages: 1 [2] 3 4 5
Reply | Print
Author Topic: Мукачево - Кошіце/Братислава  (Read 2588 times)
Emblaze
Active user

Posts: 3353


View Profile
« Reply #10 on: 17.11.18 , 03:11 »
Share Reply with quote

Так. Особливо на Поліссі та Волині, суб'єктивно це одна з найбільш відлюдькуватих місцин у Європі (або була такою до початку масового контрабандного видобутку бурштину). З нею можуть посперечатись за цією ознакою хіба що землі на кордонах Норвегії й Швеції та, можливо, Угорщини і Румунії. Російські нетрі Північного Уралу, Карелії та Кольщини зараз до уваги не беремо, все-таки Росію треба розглядати окремо, фактично як субконтинент на зразок Індії.
згоден.  Причому на всі сто. Але я мав на увазі Белінцону та Лугано :) потяг і лише потяг. Ну ще хіба впроситись в буса до Мальпензи, але для белінцонців це теж як би за межею логіки
А ви їм розповідали, що міжгостариф у нас прив'язаний до їхнього франка? xD
Logged
VB
Active user

Posts: 3490


View Profile
« Reply #11 on: 17.11.18 , 03:11 »
Share Reply with quote

я одному ретороману, який ще до Месокко вузькоколійку будував, розказав де є Україна. Він втикнув лише тоді, коли я сказав це є за Польщею. Через тиждень він мене запитав чи буду я за Юргорден вболівати (хокей). Запитую,- чому раптом,? Він,- ну то це ж твоя країна.... Причому це дійсно за Польщею :)  Я до того, що вони знають де є Італія, там Мілан є. Є Німеччина, де трохи дивно говорять. Вона за Базелем. Є Австрія ще і за Женевою Франція. Все інше їх не цікавить. Молодь зразу хапає смартфона і гуглить, якщо треба.
« Last Edit: 17.11.18 , 03:11 by VB » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3353


View Profile
« Reply #12 on: 17.11.18 , 03:11 »
Share Reply with quote


До речі, а чому це на кордоні Угорщини та Румунії "відлюдькувата місцина"?
Можливо, невдало висловився, мав на увазі, що села та інші поселення там, в Бекеші, Араді, Кришані й Біхарі, хоча й розлогі, але їх малувато для такої великої рівнини, яка була, до речі, колись замкнутим морем на кшталт Каспію (і Ужгород стояв би акурат на його березі). Хоча, згоден, приклад невдалий, можна прибрати його й лишити в порівнянні тільки норвезько-шведський та фінсько-російський кордони.

я одному ретороману, який ще до Месокко вузькоколійку будував, розказав де є Україна. Він втикнув лише тоді, коли я сказав це є за Польщею. Через тиждень він мене запитав чи буду я за Юргорден вболівати (хокей). Запитую,- чому раптом,? Він,- ну то це ж твоя країна.... Причому це дійсно за Польщею :)  Я до того, що вони знають де є Італія, там Мілан є. Є Німеччина, де трохи дивно говорять. Вона за Базелем. Є Австрія ще і за Женевою Франція. Все інше їх не цікавить. Молодь зразу хапає смартфона і гуглить, якщо треба.
Він міг згадати про футбольний "Юргорден", який цього сезону дійсно грав з українською командою ("Маріуполем"). Щось в його свідомості відклалося та дивним чином заломилося.
« Last Edit: 17.11.18 , 03:11 by Emblaze » Logged
VB
Active user

Posts: 3490


View Profile
« Reply #13 on: 17.11.18 , 03:11 »
Share Reply with quote

Прикольно. То це Рахів був би як Сочі.... це на скільки міліонів років наша УЗ відстала?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3353


View Profile
« Reply #14 on: 17.11.18 , 03:11 »
Share Reply with quote

Прикольно. То це Рахів був би як Сочі.... це на скільки міліонів років наша УЗ відстала?

Палеогеологи вважають, що на 10 млн.

Детальніше можна подивитись тут:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7e/Pannoniansea_currentborders_hu.png
« Last Edit: 17.11.18 , 03:11 by Emblaze » Logged
VB
Active user

Posts: 3490


View Profile
« Reply #15 on: 17.11.18 , 03:11 »
Share Reply with quote

Мені Корнуолл з Уельсом показались спочатку :)
Logged
adul
User

Posts: 43


View Profile
« Reply #16 on: 21.11.18 , 17:11 »
Share Reply with quote

Кошице-Киев ВБС призначили и пока не понятно будет ли сообщение в этом году или ждем к концу следующего. Интересно было бы увидить в Украине zssk OS 671 Skoda cityelephant, которая катит на чьерну.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1009


View Profile
« Reply #17 on: 21.11.18 , 23:11 »
Share Reply with quote

Кто на том ВБС ездит с такой ценой и графиком... лучше бы пустили что-то к вечернему подкидышу, позволяющее попасть из Киева в Кошице за день без ночевки.
А каким образом этот слон может попасть в Украину? Словаки планируют продлить его в Чоп, что ли?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22122


View Profile
« Reply #18 on: 21.11.18 , 23:11 »
Share Reply with quote

Кто на том ВБС ездит с такой ценой
там ціна до-речі досить помірна.
Квиток+плацкрта Кошице - Київ у Словаччині коштує  46,60 євро в тримісне купе і 55,6 євро в двомісне (тобто ціна приблизно як на Київ - Варшава або Будапешт - Львів, при тому що відстань у першому випадку 1,5 рази більша, а у другому майже вдвічі). При покупці в Україні - ціна на євро з гаком більша (і плюс кзб і страховий збір).
Yambor нещодавно їздив, просто тому, що у потрібну йому дату всі поїзди з Закарпаття до Києва були безнадійно розпродані (і 29 також, і СВ на нього теж), а він їхав з жінкою і дочкою, а полювати на місця, що випадатимуть з броні коли треба три місця одночасно і бажано в одному купе - аж надто сумно було б.

Quote
и графиком...
ось в цьому головна біда.
Якби ці вагони якимось чудом могли-б їхати у складі 29/30 (ну звісно ж не буквально теперішнього 29/30,а трішки зміщеного і трішки прискореного, щоб без втрати часу на їзду через Бердичів і з заходом у Чоп, коротше гадаю всі зрозуміли що я маю на увазі) - то навіть теперішня ціна була б цілком виправданою (просто тому що внутрішньоукраїнський квиток на 29 + вартість проїзду у сидячих вагонах Чоп - Кошице - у випадку купейного була б менш ніж на 10 євроро вище ніж з розбивкою по Чопу, а розбивка по Чопу, але так щоб і Чоп - Кошице їхати в тому-ж вагоні -  була б навіть не вигідна, а в СВ міжнародний тариф Київ - Кошице виходив-би навіть дешевше ніж розбивка по Чопу, навіть якщо на ділянку Чоп - Кошице ретируватись у сидячий 2-го класу).
Тобто іншими словами - якби пасажирам, що заплатили за внутрішньоукраїнську ділянку по міжнародному тарифу - компенсовували це-б тим, що везли-б їх по Україні в складі НЕ і IC, а не звичайних поїздів. Власне з вагоном Київ - Відень щось подібне відбувається, нехай і частково, лише між Києвом і Львовом, і це одна з запорук його відносної успішності.
« Last Edit: 22.11.18 , 00:11 by Maxy » Logged
Ulf
Active user

Posts: 2784


View Profile
« Reply #19 on: 22.11.18 , 18:11 »
Share Reply with quote

Кошице-Киев ВБС призначили и пока не понятно будет ли сообщение в этом году или ждем к концу следующего. Интересно было бы увидить в Украине zssk OS 671 Skoda cityelephant, которая катит на чьерну.

До Ужгорода вряд ли доедет.

С уважением, Ульф
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!