Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.19 , 21:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Мукачево - Кошіце/Братислава

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18
Reply | Print
Author Topic: Мукачево - Кошіце/Братислава  (Read 16251 times)
Vova
User

Posts: 127


View Profile
« Reply #100 on: 02.04.19 , 15:04 »
Share Reply with quote

https://transkarpatia.net/transcarpathia/hot-news/110196-pershiy-reys-potyagu-mukachevo-koshice-foto.html
Logged
dots2004
Active user

Posts: 246


View Profile
« Reply #101 on: 02.04.19 , 16:04 »
Share Reply with quote

А Чернівці - Сучава, ніби також обіцяли "очеловечить", не чути?
Logged
bond
Active user

Posts: 1563


View Profile
« Reply #102 on: 02.04.19 , 17:04 »
Share Reply with quote

Десь в сусідній темі було інтерв'ю з Красноштаном, де він вказав, що даний маршрут можливий лише за умови співфінансування з боку чернівецької влади купівлі Песи.
Logged
dots2004
Active user

Posts: 246


View Profile
« Reply #103 on: 02.04.19 , 18:04 »
Share Reply with quote

Дякую, знайшов. Ну, якщо вважати один вагон на тиждень (Київ - Бухарест) з дикими цінами (там досі тільки двомісні купе?), що  В НАС Є ПОЇЗД, то пасажиропотоку не буде ніколи.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #104 on: 02.04.19 , 19:04 »
Share Reply with quote

Ну, якщо вважати один вагон на тиждень (Київ - Бухарест) з дикими цінами (там досі тільки двомісні купе?), що  В НАС Є ПОЇЗД, то пасажиропотоку не буде ніколи.
Ви хочете сказати, що загальний (не тільки залізничний) паспотік Україна-Румунія є істотнішим за Україна-Угорщина чи Україна-Словаччина? І тому УЗ варто перекинути ресурси з Мук.-Чоп на Чернівці-Вадул-Сірет? Це ж УЗ і налагодити все і одразу це точно не варіант, тут їм хоча б з пріоритетними за паспотоками ділянками нормально впоратися ;)

Якщо навіть безвіз не зміг розкатати вагомого пас.трафіку між частинами історичної Буковини, то звідки впевненість, що наявність залізничного сполучення з пересадкою(!) якось змінить ситуацію?
Logged
adul
User

Posts: 149


View Profile
« Reply #105 on: 02.04.19 , 19:04 »
Share Reply with quote

Ну, якщо вважати один вагон на тиждень (Київ - Бухарест) з дикими цінами (там досі тільки двомісні купе?), що  В НАС Є ПОЇЗД, то пасажиропотоку не буде ніколи.
Ви хочете сказати, що загальний (не тільки залізничний) паспотік Україна-Румунія є істотнішим за Україна-Угорщина чи Україна-Словаччина? І тому УЗ варто перекинути ресурси з Мук.-Чоп на Чернівці-Вадул-Сірет? Це ж УЗ і налагодити все і одразу це точно не варіант, тут їм хоча б з пріоритетними за паспотоками ділянками нормально впоратися ;)

Якщо навіть безвіз не зміг розкатати вагомого пас.трафіку між частинами історичної Буковини, то звідки впевненість, що наявність залізничного сполучення з пересадкою(!) якось змінить ситуацію?
Про який ресурс ви пишете? 800 тисяч гривень за які збудували сільську платформу на 3 вагона? Ресурс якщо вірити планам дає ЄС і не вам розпоряджатися куди спрямовувати європейські гранти. Якщо дали завдання зробити і ми не втрачаємо тоді ок. На рахунок євроколії вона там стоїть з часів Австро-Угорщини.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #106 on: 02.04.19 , 21:04 »
Share Reply with quote

Ну, якщо вважати один вагон на тиждень (Київ - Бухарест) з дикими цінами (там досі тільки двомісні купе?), що  В НАС Є ПОЇЗД, то пасажиропотоку не буде ніколи.
Ви хочете сказати, що загальний (не тільки залізничний) паспотік Україна-Румунія є істотнішим за Україна-Угорщина чи Україна-Словаччина? І тому УЗ варто перекинути ресурси з Мук.-Чоп на Чернівці-Вадул-Сірет? Це ж УЗ і налагодити все і одразу це точно не варіант, тут їм хоча б з пріоритетними за паспотоками ділянками нормально впоратися ;)
Якщо навіть безвіз не зміг розкатати вагомого пас.трафіку між частинами історичної Буковини, то звідки впевненість, що наявність залізничного сполучення з пересадкою(!) якось змінить ситуацію?
Про який ресурс ви пишете? 800 тисяч гривень за які збудували сільську платформу на 3 вагона? Ресурс якщо вірити планам дає ЄС і не вам розпоряджатися куди спрямовувати європейські гранти. Якщо дали завдання зробити і ми не втрачаємо тоді ок. На рахунок євроколії вона там стоїть з часів Австро-Угорщини.
LOL, дуже смішно ))) Ви ніби не в Україні живете і не знаєте що таке УЗ. Двома словами - яка залізнична компанія, такі і вкладення ресурсів із зусиллями ;)  Няп, окрім власне платформи, там були якісь роботи і по колії, тобто якась мінімальна підготовка до пас.руху таки була + в УЗ навіть до усіх тих потенційних оголошень про гроші ЄС говорили, що планують щось робити з 1435 задля пришвидшення (питання стрілок, переплетення з 1520 і т.д.). Тож так, знаючи УЗ і їх небажання чогось нового, я вважаю весь цей проект "Мукачево-Чоп по 1435" вкладанням коштів і зусиль, зроблене все а-ля УЗ, але чого ви хотіли?

Ресурс якщо вірити планам дає ЄС і не вам розпоряджатися куди спрямовувати європейські гранти.
По-перше, ніхто ще нічого не дав і не факт, що таки дадуть. По-друге, і не adul'у "розпоряджатися куди спрямовувати європейські гранти". Мене просто дивують усі прожекти по Вадулам, Раховам і т.д., бо знаючи УЗ і їх можливості (фінансові та ідейні) їх треба довбати аби вони хоча б найперспективніші проекти (Мукачево-Чоп і Мостиська-кордон) спочатку довели до ладу, а ви хочете від них все і одразу. Вибачте, але з УЗ так не буває, саме тому на сьогодні "предєл мечтаній" з Вадулом це узгодження 900 веселих з потягами CFR
Logged
Vova
User

Posts: 127


View Profile
« Reply #107 on: 02.04.19 , 21:04 »
Share Reply with quote

https://youtu.be/19aEaLJgFoI
Logged
adul
User

Posts: 149


View Profile
« Reply #108 on: 02.04.19 , 22:04 »
Share Reply with quote

Ну, якщо вважати один вагон на тиждень (Київ - Бухарест) з дикими цінами (там досі тільки двомісні купе?), що  В НАС Є ПОЇЗД, то пасажиропотоку не буде ніколи.
Ви хочете сказати, що загальний (не тільки залізничний) паспотік Україна-Румунія є істотнішим за Україна-Угорщина чи Україна-Словаччина? І тому УЗ варто перекинути ресурси з Мук.-Чоп на Чернівці-Вадул-Сірет? Це ж УЗ і налагодити все і одразу це точно не варіант, тут їм хоча б з пріоритетними за паспотоками ділянками нормально впоратися ;)
Якщо навіть безвіз не зміг розкатати вагомого пас.трафіку між частинами історичної Буковини, то звідки впевненість, що наявність залізничного сполучення з пересадкою(!) якось змінить ситуацію?
Про який ресурс ви пишете? 800 тисяч гривень за які збудували сільську платформу на 3 вагона? Ресурс якщо вірити планам дає ЄС і не вам розпоряджатися куди спрямовувати європейські гранти. Якщо дали завдання зробити і ми не втрачаємо тоді ок. На рахунок євроколії вона там стоїть з часів Австро-Угорщини.
LOL, дуже смішно ))) Ви ніби не в Україні живете і не знаєте що таке УЗ. Двома словами - яка залізнична компанія, такі і вкладення ресурсів із зусиллями ;)  Няп, окрім власне платформи, там були якісь роботи і по колії, тобто якась мінімальна підготовка до пас.руху таки була + в УЗ навіть до усіх тих потенційних оголошень про гроші ЄС говорили, що планують щось робити з 1435 задля пришвидшення (питання стрілок, переплетення з 1520 і т.д.). Тож так, знаючи УЗ і їх небажання чогось нового, я вважаю весь цей проект "Мукачево-Чоп по 1435" вкладанням коштів і зусиль, зроблене все а-ля УЗ, але чого ви хотіли?

Ресурс якщо вірити планам дає ЄС і не вам розпоряджатися куди спрямовувати європейські гранти.
По-перше, ніхто ще нічого не дав і не факт, що таки дадуть. По-друге, і не adul'у "розпоряджатися куди спрямовувати європейські гранти". Мене просто дивують усі прожекти по Вадулам, Раховам і т.д., бо знаючи УЗ і їх можливості (фінансові та ідейні) їх треба довбати аби вони хоча б найперспективніші проекти (Мукачево-Чоп і Мостиська-кордон) спочатку довели до ладу, а ви хочете від них все і одразу. Вибачте, але з УЗ так не буває, саме тому на сьогодні "предєл мечтаній" з Вадулом це узгодження 900 веселих з потягами CFR


Ага і на долинську кредита теж не давав, ну про що ви пишете? Мені не розпоряджатися але маю велике бажання щоб хоча б з цього прямоцільного руху, почалося втілення євроколії для України і був перехід на євростандарти, і вихід з мертвої точки. Розрахунок дуже простий враховуючи графіки курсувань потягів можна зробити висновок що приціл вбити двох зайців це європейських туристів та українських подорожуючих до ЄС, що з Чопом банально не проходить. І думаю що для 7 євро вартості квитка на кошицький він однозначно знайте своїх клієнтів тим паче що з Черни квиток 5 Євро.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #109 on: 02.04.19 , 23:04 »
Share Reply with quote

Ага і на долинську кредита теж не давав, ну про що ви пишете?
Якщо ви не бачете різниці між конкретним і повністю погодженим кредитом ЄБРР та інвестиційним проектом(!) Єврокомісії, котрий ще знаходиться на початковій стадії і ще 10 разів може змінитися відповідно до умов, перемовин і реалій в кожній країні, то, вибачте, не бачу сенсу далі про щось говорити
Мені не розпоряджатися але маю велике бажання щоб хоча б з цього прямоцільного руху, почалося втілення євроколії для України і був перехід на євростандарти, і вихід з мертвої точки. Розрахунок дуже простий враховуючи графіки курсувань потягів можна зробити висновок що приціл вбити двох зайців це європейських туристів та українських подорожуючих до ЄС, що з Чопом банально не проходить. І думаю що для 7 євро вартості квитка на кошицький він однозначно знайте своїх клієнтів тим паче що з Черни квиток 5 Євро.
І? Я одразу стверджував, що проект "Мукачево-Чоп по 1435" має бути пріоритетним, хоч з грошима ЄС, хоч без, а усі ті прожекти з CFR мають отримати лише другорядну важливість. А от сенс ваших коментарів я почав втрачати, до чого вони? Сказати, що в УЗ нічого не зробили самостійно і треба мати надію тільки на гроші ЄС?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!