Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.07.19 , 05:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Мукачево - Кошіце/Братислава

Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18
Reply | Print
Author Topic: Мукачево - Кошіце/Братислава  (Read 15097 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22528


View Profile
« Reply #160 on: 01.07.19 , 12:07 »
Share Reply with quote

так.
по різному.

Для рейса Кошице - Мукачево - домовились про ґлобалпрайс. Тариф паритетний в Словаччині і в Україні при чому це квиток+плацкарта (але дурнуватий КЗБ і страховий збір, котрі УЗ бере, а ZSSK - ні - все-ж створюють невеликий диспаритет)

А для рейсів Чоп - Чиєрна - Кошице - все по старому - тариф SCIC-EWT зі знижкою 50% по УЗ і 50% по ZSSK при продажу в Україні, а ZSSK по гібридному тарифу, де словацька частина порахована по внутрішньому тарифу, а українська - SCIC-EWT з 50% знижкою, тому у словаків навіть суто тариф виходить нижчий. А потім ще страховий збір (котрий УЗ бере, а ZSSK - ні) -  додатково збільшує диспаритетність ціни. Крім того для реляції Чиєрна - Чоп для підкидишів у словаків передбачена окрема реляційна ціна (на кільканадцять євроцентів нижча, ніж навіть мало б бути навіть по їхньому дешевшому гібридному тарифу), 2 євро.

Вартість квитка+плацкарти для того ґлобалпрайсу, про котрий домовились для рейсів Мукачево - Кошице - нижча ніж той тариф квитка для підкидишів, що застосовує УЗ (SCIC-EWT зі знижкою 50% по УЗ і 50%). За моїми розрахунками вона приблизно (я нарахував розходження на ~0,1 євро, хоча може я десь помилився) відповідає гібидному тарифу, що ZSSK застосовує для квитка для підкидишів (але аналога ще більш халявної 2-єврової реляційної ціни до Чиєрни - тут не передбачено).
« Last Edit: 01.07.19 , 12:07 by Maxy » Logged
adul
User

Posts: 142


View Profile
« Reply #161 on: 07.07.19 , 08:07 »
Share Reply with quote

Доброго дня! Щодо електротяги, по євроколії, в ютубі зявилося відео поїздки потяга де чітко видно що вона проходить нелектрифікований участок в межах с.Страбічово, але стоять нові стовпи що може означати що до електрифікації готуються переглянувши інші відео автора по цьому маршруту видно що 1435 мм має навіть відгалудження по електрифікації без сумісництва з 1520 мм, що явно доводить що до цього мають наміри готуватись, до електротяги по 1435 мм. Відео показує що місця розстиковки 1520 та 1435 потяги проїжають дуже повільно, та самі розїзди стоять на старих переважно деревяних шпалах, при тому що 1520 вся перебита на бетон. Посиланнячко залишаю https://www.youtube.com/watch?v=KITgXV8goHM&t=126s. P.S. чи про цей 10 км участок писав Красноштан відповідаючи про відсутність електротяги по 1435 мм на маршруті до чопа? Чи пов'язана ця електрифікація в зв'язку з перевезенням ядерного палива по 1435 мм до Мукачево для перевалки на 1520 мм з угорської атомної станції пакш?!?! теж не зрозуміло.
« Last Edit: 07.07.19 , 09:07 by adul » Logged
dots2004
Active user

Posts: 246


View Profile
« Reply #162 on: 07.07.19 , 12:07 »
Share Reply with quote

Цікаво, я думав, що завжди глухий перетин, а тут такі незвичайні стрілки
Logged
Владимир
User

Posts: 88


View Profile
« Reply #163 on: 07.07.19 , 17:07 »
Share Reply with quote

Звичайно є такі.  Саме для таких в першу чергу й будуть корисними такі нові маршрути. Локально є такі місця, навіть можна сказати багато місць, де потяг, і лише потяг і нічого іншого крім потяга чи власного авто. То там всі такі. Люди не уявляють як це десь є рейки і одна пара потягу в 4 дні.... і приміських дві,- то в людей в мозку зразу кипіння
Я дико извиняюсь, за майскую ситуацию, но вы сейчас очень  правы и  с этим мне пришлось столкнутся. И ехал я в Ватутино с мамой и дядей именно этим поездом, обратно дизелем плюс пересадка по Шевченко/Цветково была
Logged
sean
Active user

Posts: 3891


View Profile
« Reply #164 on: 11.07.19 , 11:07 »
Share Reply with quote

У словаків на сайті для рейсів Кошице - Мукачево:
Кошице - Мукачево 7.50 євро
Кошице - Чоп 6.80 євро

В укр касах до них плюсуються ще й компостер та страх збір, вірно? А розбивати Мукачево - Чієрна 4.50 євро / Чоп - Чієрна 3.80 євро зі зборами + онлайн Чієрна - Кошице за 5 євро немає сенсу, виходячи зі звичайних підрахунків чи я десь помилився?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22528


View Profile
« Reply #165 on: 11.07.19 , 12:07 »
Share Reply with quote

Quote
В укр касах до них плюсуються ще й компостер та страх збір, вірно?
не компостер, а КЗБ, бо рейс Мукачево - Кошице на ґлобалпрайсі, там вказуються місця і квиток зрощений з плацкартою. Збір за компостер же стягують у випадку, якщо плацкарта не потрібна і місця не вказуються - при продажі квитка на підкидиш на Загонь або на Чоп - Чиєрна - Кошице на підкидиш.
Там не треба рахувати, щоб зрозуміти, що розбивка недоцільна. ґлобалпрайс для мукачево - Кошице чисельно збігається зі словацьким гібридним тарифом для підкидиша (внутрішньословацька частина по внутрішньому тарифу і міжнародний тариф лише для УЗшної частини). Тобто купуючи у УЗ - єдиною істотною переплатою  буде КЗБ, котрий має однаковий розмір хоч у випадку Мукачево - Чиєрна, хоч у випадку Мукачево - Кошице. Бо страховий збір - це копійки. А з іншого боку розбивка привносить перелом тарифа, що у даному випадку збільшить ціну більшою мірою, аніж виграш від несплати страхового збору за кілометри між Чиєрно і Кошице. І навіть можлива 5% знижка (за покупку внутрішньословацького квитка в інтернеті) - також не перекриє програшу від перелому тарифа.
« Last Edit: 11.07.19 , 12:07 by Maxy » Logged
sean
Active user

Posts: 3891


View Profile
« Reply #166 on: 11.07.19 , 13:07 »
Share Reply with quote

Дякую. Про мукачівські рейси зрозуміло. А якщо їхати Чоп - Кошице об 11:35, то теж, не парячись, купувати в касі прямий квиток?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22528


View Profile
« Reply #167 on: 11.07.19 , 15:07 »
Share Reply with quote

А якщо їхати Чоп - Кошице об 11:35, то теж, не парячись, купувати в касі прямий квиток?
ні. Розбивати по Чиєрні обов'язково. Про ціну, що чисельно збігається з дешевшим словацьким гібридним тарифом - домовились суто для поїзда Мукачево - Кошице. Тарифікація ж підкидишів нажаль не змінилась і там такий-же диспаритет навіть самого тіла тарифа, як і раніше - УЗ рахує словацьку частину по міжнародному тарифу, тому виходить істотно дорожче ніж такий-же квиток, куплений у ZSSK (де словацька частина порахована по внутрішньому тарифу), при чому розбіг тим більший чим більша відстань вглиб Словаччини. Навіть суто у тіла тарифа - до Кошице набігає євро з гаком різниці суто на тарифі. А потім цей диспаритет ще трішки посилюється через страховий збір.
Збір за компостер, навідміну від КЗБ у випадку поїзда Мукачево - Кошице - тут додаткового диспаритету не вносить, бо ті, хто купив квиток Чоп - Кошице у Словаччині - зобов'язані перед використанням такий квиток надати до каси у Чопі і одержати у нього такий самий компостер і сплатити такий самий збір за його простановку. Додатковий диспаритет вносить лише страховий збір, але це копійки (особливо порівнюючи з розбігом у тілі тарифа). За тим, щоб компостер на куплених поза Україною квитках проставлено - зазвичай дивляться на вході у митну залу - і у кого з пасажирів раптом немає - у митну залу не пускають, скеровують до каси, щоб одержали. Але буває через неуважність контролю на вході у митну залу - пасажирам з купленим поза Україною квитком без компостера все-ж деколи вдається прослизнути до митної зали. А там уже компостери нікого не цікавлять.
« Last Edit: 11.07.19 , 15:07 by Maxy » Logged
sean
Active user

Posts: 3891


View Profile
« Reply #168 on: 11.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

Ось це я і хотів з'ясувати. Тобто  твердження
Зорієнтуйте мене, будь ласка, щодо наступного.

Няр, немає резону купувати в Чопі прямий квиток Чоп - Кошице, що вартує 8.3 євро + 0.17% + комп.

Виходячи з того, що написано тут:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=16897.msg477431#msg477431,
правильніше буде придбати Чоп - Чієрна 2.2 євро + 0.17% + комп та на цей же потяг Чієрна - Кошице онлайн за 5 євро.

Upd: Maxy, побачив уже Вашу відповідь в іншій гілці. Дякую.
таки вірні і прямий Чоп-Кошице на підкидиші коштує аж 8.30 (взагалі не можу згадати, звідки взята ця цифра) проти 6.80 на мукачівський рейс? Але ж я їхав в травні Кошице - Чоп на підкидиші і він коштував 6.90.
« Last Edit: 11.07.19 , 16:07 by sean » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22528


View Profile
« Reply #169 on: 11.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

так, вірні.
Те що на підкидиш дорожче - видно навіть по фотографіях аркушика з цінами що висить на склі каси у Чопі. Там тепер 2 різні графи - для підкидишів і для поїздів Мукачево - Чоп.
Quote
аж 8.30 (взагалі не можу згадати, звідки взята ця цифра)
це звичайний міжнародний тариф зі знижкою УЗ-ЗССК.
Коли ще була жива jizdenka.idos.cz можна було подивитись величину міжнародного тарифа. Так, jizdenka давала ціну при придбанні у Чехії, але зараз множники до міжнародного тарифа УЗ - ЧД через ЗССК і УЗ-ЗССК збігаються, тому додаткових поправок ціна показана jizdenkою не потребувала.
Quote
Але ж я їхав в травні Кошице - Чоп на підкидиші і він коштував 6.90.
так і зараз ZSSK вам продасть по такій ціні. Мало того, у Словаччні і квиток у зворотньому напрямку - тобто Чоп - Кошице -  Ви по такій-же ціні можете купити. Бо це те, що я називаю гібридний тариф - коли словацькі кілометри протарифіковані по внутрішньословацькому тарифу замість міжнародного і лише УЗшні по міжнародному. Тарифікація своєї складової по внутрішньому тарифу замість міжнародного у даному разі є неузгодженою однобічною поступкою з боку ZSSK, котра не передбачена угодами з УЗ (це не порушення, рамкова угода там передбачає що загалом залізниці можуть надавати неузгоджені знижки за свою складову на власний розсуд). Тому все зайве що УЗ бере з пасажирів у тілі тарифа, у порівнянні зі ZSSK - УЗ не собі загрібає, а віддає ZSSK. Тобто головна винуватиця цього диспаритету - все-таки ЗССК, а не УЗ. Гріх УЗ менший і полягає у тому, що вони знають про цей диспаритет (я ж таки сподіваюсь що знають, бо якщо раптом ні, то ой), і нічого не роблять - можна наприклад було б якось домовитись з ZSSK, щоб величини того гібридного тарифу якось (наприклад шляхом оголошення реляційних цін) би внесли в угоду, щоб УЗ одержала право і у себе по такій ціні людям квитки продавати.
« Last Edit: 11.07.19 , 16:07 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!