Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 20:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Мукачево - Кошіце/Братислава

Pages: 1 2 [3] 4 5
Reply | Print
Author Topic: Мукачево - Кошіце/Братислава  (Read 2584 times)
adul
User

Posts: 43


View Profile
« Reply #20 on: 22.11.18 , 19:11 »
Share Reply with quote

Кошице-Киев ВБС призначили и пока не понятно будет ли сообщение в этом году или ждем к концу следующего. Интересно было бы увидить в Украине zssk OS 671 Skoda cityelephant, которая катит на чьерну.

До Ужгорода вряд ли доедет.

С уважением, Ульф
Ну хотябы до Мукачево тем более евроколии электрифицированны.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 821


View Profile
« Reply #21 on: 22.11.18 , 23:11 »
Share Reply with quote

Найменше, що можна було б зробити вже зараз - це домовитися зі словаками про ще дві пари Чоп - Чієрна зранку і пізно ввечері (або хоча б ще одну з нічним перестоєм по Чопу як раніше було), створивши умовний такт з 3-4 поїздів на день. При цьому узгодити їх з прибуттям пасажирських поїздів в Чоп. Це справді покращило би сполучення, бо зараз по суті нема чим виїхати зі східної Словаччини в Україну після 5 вечора крім леокспресівського автобуса після 23:00, який ще й не має тарифних зупинок між Кошице і Ужгородом. Зараз ті дві пари підкидишів, що є, виглядають досить безтолково в плані пересадок, бо підв"язані під кошицький вагон, який ще мусить у Чопі переставлятися. Таким чином ті хто планують пересадку у Чопі мусять вештатися 2 години, чекаючи найближчого поїзда. І таке в обидва напрямки з обома парами. Кошицький вагон (якщо він так потрібен) можна було б також катати разом з віденським з нічною перестановкою і ранковим (годині в 5) підкидишом далі в напрямку Кошице та вечірнім зворотньо.

А от коли вирішать покращити стан євроколії в Закарпатті (або дотягнути 1435 до Ужгорода), тоді вже варто буде говорити про видовження поїздів MAV/ZSSK/CFR до нас (хоча б прикордонних, а можливо і групи вагонів організувати з Ужа/Мукачева до словацько-чеських EN).

Аналогічно щодо заяв про Сату-Маре. Хтозна в якому там стані 1435 до Дяково і скільки такий поїзд буде їхати з Мукачева до кордону. Крім того, з"їзд з головного ходу на Берегове (щоб не змінювати напрямок у Батьові) заріс кущами, якщо не розібраний (хоча я навіть не впевнений чи там є 1435 на тому з"їзді). То чому б для початку не домовитись з CFR про видовження їхніх Сату-Маре - Халмеу до Королева (чи до Виноградова, якщо 1435 не заходить на саму станцію Королеве). Хоча б дві пари і підв"язати їх під 601 чи 13 чи що там буде в новому графіку. Глянув розклади поїздів, що ходили там в 90-ті, то в них контроль був не на самій станції Дякове, а на лінії кордону, поруч з автомобільним пунктом пропуску, тобто там мабуть навіть нічого нового відкривати/розконсервовувати не треба, там поїзди обслуговували прикордонники з автомобільного КПП, який і зараз цілодобово функціонує.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22122


View Profile
« Reply #22 on: 23.11.18 , 11:11 »
Share Reply with quote

Кошице-Киев ВБС призначили и пока не понятно будет ли сообщение в этом году или ждем к концу следующего. Интересно было бы увидить в Украине zssk OS 671 Skoda cityelephant, которая катит на чьерну.

До Ужгорода вряд ли доедет.

С уважением, Ульф
Ну хотябы до Мукачево тем более евроколии электрифицированны.
це лише так здається.
Контактна мережа висить в такий спосіб, щоб ним міг користуватись рухомий склад на 1520 мм. В тих місцях де колії 1435 мм і 1520 мм розплітаються - над 1435 мм - контактної мережі немає.
Крім того я певен, що навіть утих місцях де контактна мережа випадково опинилась над колією 1435 мм також (суто через суміщеність колій) - її позиція усюди відповідатиме вимогам, бо мережу вішали для 1520 мм, тому про те як вона висить відносно 1435 мм гадаю навіть не міряли. Там можуть виявитись місця де один з країв зиґ-заґа виступає в бік сильніже, ніж можна.
Logged
adul
User

Posts: 43


View Profile
« Reply #23 on: 23.11.18 , 11:11 »
Share Reply with quote

Кошице-Киев ВБС призначили и пока не понятно будет ли сообщение в этом году или ждем к концу следующего. Интересно было бы увидить в Украине zssk OS 671 Skoda cityelephant, которая катит на чьерну.

До Ужгорода вряд ли доедет.

С уважением, Ульф
Ну хотябы до Мукачево тем более евроколии электрифицированны.
це лише так здається.
Контактна мережа висить в такий спосіб, щоб ним міг користуватись рухомий склад на 1520 мм. В тих місцях де колії 1435 мм і 1520 мм розплітаються - над 1435 мм - контактної мережі немає.
Крім того я певен, що навіть утих місцях де контактна мережа випадково опинилась над колією 1435 мм також (суто через суміщеність колій) - її позиція усюди відповідатиме вимогам, бо мережу вішали для 1520 мм, тому про те як вона висить відносно 1435 мм гадаю навіть не міряли. Там можуть виявитись місця де один з країв зиґ-заґа виступає в бік сильніже, ніж можна.
Дуже цікаво, а що ви можете сказати щодо того що, на європлатформі ліва Євроколія має електрифікацію без суміщеної до неї 1520 мм., Нащо її взагалі там поставили тоді. Доречі на платормі і ліва і права колії 1435 мм.



Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22122


View Profile
« Reply #24 on: 24.11.18 , 17:11 »
Share Reply with quote

гм. це цікаво. Може справді планують перенавісити мережу.
Logged
adul
User

Posts: 43


View Profile
« Reply #25 on: 27.11.18 , 18:11 »
Share Reply with quote

https://cfts.org.ua/news/2018/11/27/v_ukrzaliznytse_zadumalis_nad_zh_d_soedineniem_mukachevo_praga_50648

І всетаки ще й в Прагу. Планів мільйон, а з реалізації тільки военний стан...
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3353


View Profile
« Reply #26 on: 28.11.18 , 02:11 »
Share Reply with quote

Ну, значит, железнодорожным войскам поручат прокладывать.
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 158


View Profile
« Reply #27 on: 30.11.18 , 17:11 »
Share Reply with quote

хлопці, хто знає, шо то означає? підкидиш тепер буде аж до Кошице?

Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22122


View Profile
« Reply #28 on: 01.12.18 , 01:12 »
Share Reply with quote

Ну мабуть той сидячий вагон, що зараз катається між Чиєрною і Чопом - чіплятимуть до поїзда Чиеєрна - Кошице.
Судячи з усього зранку це робитимуть тільки з рейсом з Чопа на Кошице, а ввечері - назад.
Тобто ранкова хвиля Кошице - Чоп - буде з пересадкою в Чиєрні, а назад той-же вагон поїде з перечепленням до поїзда до Кошице, і ввечері з Кошице до Чопа до пересадки, а назад вагон з Чопа поїде лише до Чиєрни і далі кому на Кошице  - потрібна пересадка.
Тобто замість того, щоб перестоювати по Чиерні серед дня - вагон катнеться до Кошице і назад, але на ніч лишатиметься у Чиєрні.
« Last Edit: 01.12.18 , 01:12 by Maxy » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3353


View Profile
« Reply #29 on: 01.12.18 , 02:12 »
Share Reply with quote

tl;dr= можно с утра будет билеты до Кошице брать, угу?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!