Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.08.19 , 18:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Мукачево - Кошіце/Братислава

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Reply | Print
Author Topic: Мукачево - Кошіце/Братислава  (Read 16299 times)
orest_soltivsky
User

Posts: 39


View Profile
« Reply #40 on: 13.12.18 , 04:12 »
Share Reply with quote

Цікаво який вагон буде їздити з Кошице до Чопа і назад? Сайт ZSSK пише, що з WIFI для поїзда Чоп - Кошице, і без інтернету для зворотнього, тобто можна припустити, що можливо це буде новий вагон (типу Bmpeer чи Bdteer), однак віриться слабо. Принаймні ще влітку поїзд Чієрна 11:35 - Кошице 13:54 складався з нових вагонів, і якось складно уявити, щоб до нього зараз вчепили те старе одоробло, яке катається з Чопа до Чієрни. З іншого боку, згідно позначень на сайті, веловагон вже відсутній в тому поїзді, тому можливо цей рейс якраз і виконуватимуть старими відрами (однак з WIFI?). А було б непогано мати веловагон із самого Чопа, до того ж ZSSK навіть офіційно дозволяє возити ровери через кордон за 1.50 євро. Ще більш дивно те, що на сайті не можна купити квиток між словацькими станціями на поїзд Чоп - Кошице: Na toto spojenie nie je možný nákup lístka online. На всі інші і на зворотній рейс продають.
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=ZSSK&kategorie=Os&cislo=8861&nazev=&rok=2019В даному випадку все в принципі гарно роз*яснює ілюстративне зображення з вищенаведеного сайту. Насправді у порівнянні з тим, що було раніше формат принципово не зміниться- єдина відмінність полягає в тому, що вагон з Чопа не буде залишатися в Чієрні, а прямуватиме аж до Кошіце разом з більшістю вагонів та київськими причіпними.
Logged
adul
Active user

Posts: 150


View Profile
« Reply #41 on: 29.12.18 , 07:12 »
Share Reply with quote

Мукачево стане транспортним хабом у залізничному сполученні України з ЄС (ВІДЕО)

Субота, 29.12.2018 | 00:10322 1
Втілення проекту вже розпочалося, і передбачає як пасажирське, так і вантажне сполучення країни з європейськими сусідами.

Про це заявив зaступник директорa депaртaменту пaсaжирських перевезень Укрзaлізниці Олексaндр Крaсноштaн під час звіту Міністерства інфраструктури за 2018 рік, який пройшов у прямому ефірі.

За словами Красноштана, окрім нещодавно відкритого рейсу до Будапешта вже до літа 2019-го року має запрацювати сполучення європейською колією з Прагою.

Далі – пряма мова з ефіру телеканалу Прямий.

Нагадаємо, що цьогоріч також стало відомо про можливість запуску інтерсіті з Ужгорода до словацького міста Кошице, який зміг би курсувати також до Братіслави та Праги. Джерело - http://www.mukachevo.net/ua/news/view/480816

https://www.youtube.com/watch?v=ftQyPu2hLGk видеопруф
Logged
adul
Active user

Posts: 150


View Profile
« Reply #42 on: 31.01.19 , 19:01 »
Share Reply with quote

Омелян анонсировал запуск поездов в Берлин и Кошице в 2019 году

https://cfts.org.ua/news/2019/01/31/omelyan_anonsiroval_zapusk_poezda_v_berlin_i_koshitse_v_2019_godu_51466

Поезда в Словакию, вероятно, будут отправляться из Мукачево, а в Берлин - из Киева.


Министр инфраструктуры Украины Владимир Омелян заявил, что в 2019 году планируется запустить поезда из Украины в Германию и Словакию, пишет ЦТС.

Об этом, как передает корреспондент ЦТС, заявили сегодня на брифинге в Мининфраструктуры.

"Мы планируем запустить поезда на Берлин и Кошице в этом году", - сказал Омелян.

Ранее в министерстве заявляли о таких намерениях, однако точных дат не называли.

Так, ЦТС писал о том, что благодаря наличию в Мукачево колеи европейского стандарта, город может стать крупным ж/д хабом. "Следующее направление - на Словакию, и тоже евроколея. Об этом недавно договорились со словацким коллегой", - отмечал министр в ноябре 2018 года.

"Таким образом, имея удобное сообщение со многими украинскими городами и странами ЕС, Мукачево имеет все возможности стать большим железнодорожным хабом. И не только пассажирским", - сказал тогда Омелян.

Комбинированная колея (1520 мм + 1435 мм), не доходит до станции Мукачево всего 300 м, в этом месте УЗ планирует построить железнодорожную платформу (что и было сделано), которая позволит отправлять пассажирские поезда по колее европейского стандарта в Венгрию (Захонь, Будапешт), Словакию (Кошице, Братиславу) и Румынию (Сату-Маре).

О возобновление поезда Киев-Берлин ранее упоминал председатель "Укрзализныци" Евгений Кравцов. "Перед собой ставим новые цели, среди которых - возобновление поезда Киев-Берлин", - заявил он в сентябре прошлого года.

Дополнено. Позже во время брифинга председатель правления АО УЗ Евгений Кравцов подтвердил, что речь идет о запуске маршрутов Киев-Берлин, Мукачево-Кошице.

Logged
_vs_
Active user

Posts: 1211


View Profile
« Reply #43 on: 31.01.19 , 20:01 »
Share Reply with quote

Навіть не знаю, що там актуальніше — збільшувати частоту на Словаччину чи запускати хоч що-небудь на Румунію...
Вони хоча б ще Чернівці - Сучава нормально реалізували, там багато не треба і практично вся затримка з нашого боку.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22589


View Profile
« Reply #44 on: 31.01.19 , 23:01 »
Share Reply with quote

Будьмо відверті - і на Словаччину і на Румунію - їздять в обох випадках надто мало (у багато разів менше, ніж на Польщу чи на Угощину). Тому слово "актуальність" щодо чогось на Словаччину чи Румунію - мабуть не зовсім коректне. Можна говорити про намагання дорозкрити якийсь потенціал, який наразі не розкритий.
Quote
Вони хоча б ще Чернівці - Сучава нормально реалізували, там багато не треба і практично вся затримка з нашого боку.
Ви про що? Що там можна ось так просто зробити, щоб вийшло нормально з нашого боку?
НМД зараз головна перешкода - недостатня кількість рейсів хоча б просто до Чернівців з решти України.
На ділянці Чернівці - Вадул-Сірет - швидкості огидні (навіть для швидкого поїзда що прямує цю ділянку без зупинок), додаткові рейси з такими швидкостями - по-моєму не дуже збільшать привабливіть такої комбінації, більше користі може було б з автобуса з Чернівців до Черпківців, що возив-би від вокзалу до вокзалу і був-би узгоджений з CFRівськими поїздами.
Logged
Vova
User

Posts: 127


View Profile
« Reply #45 on: 01.02.19 , 07:02 »
Share Reply with quote

А чому не хотять попробувати проект Ужгород - Кошіце по колії 1520?
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2964


View Profile
« Reply #46 on: 01.02.19 , 09:02 »
Share Reply with quote

1520 в Кошице не заходит в город.
Logged
Vova
User

Posts: 127


View Profile
« Reply #47 on: 01.02.19 , 10:02 »
Share Reply with quote

 А наприклад де би можна зробити стиковку, щоб пересідати на словацькі поїзди?
Думаю так з мінімальними затратами можна би було запустити ще один міжнародний рейс.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22589


View Profile
« Reply #48 on: 01.02.19 , 10:02 »
Share Reply with quote

Колія 1520 мм приходить не до міста Кошице, а на Кошицький металургійний комбінат (станція Ганиська при Кошицях) - її розташовано у промзоні, при чому станція Ганиська при Кошицях і місто Кошице - надодачу розташовані по різні боки від території комбінату.

Місце де залізниці на Кошице і на Ганиська розгалуджуються (не найближча станція з парками обох колій, а саме місце де перегони лежать поряд на відстані кількох метрів, тобто якщо у уявному випадку, якщо б наприклад вирішили-б добудовувати до Кошице - довелось-би вляпати стрілку вліпити в тому місці, де зараз перегон) - це 11 км не доїзджаючи до Кошице. Найближча станція - ще далі від Кошице, коротше дохлий номер.

При чому ще до місця розгалудження з залізницею на місто Кошице - на більшості станцій не вийде ось так просто організувати пересадку неможливо без істотної перебудови - часто колія 1520 мм обминає місцями станції колії 1435 мм (коло багатьох станцій 1435 мм - колію 1520 прокладено в стороні - в деяких місцях - за 2 км). Коло з.п. колії 1435 мм до речі колія 1520 мм лежить поряд, але робити в такому місці кінцеву і місце пересадки з очевидних причин небажано.

Найближча до Кошице станція (саме станція, а не з.п.) колії 1435 мм, де колія 1520 мм ненароком опиняється коло вокзалу і тут ще пощастило що там є навіть платформа - це Требішов, про це написано на попередній сторінці цієї ж теми
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124620.msg509301#msg509301

Щодо стиковки в Требішові - по-моєму на стиковку уявного нічного експреса Київ - Требішов з з поїздом на Чехію - трішки легше зібрати хоча б сотню-півтори пасажирів, ніж на таку ж стиковку поїзда Ужгород - Требішов з таким-же поїздом на Чехію.
Logged
Vova
User

Posts: 127


View Profile
« Reply #49 on: 01.02.19 , 12:02 »
Share Reply with quote

Ну да Ви праві, Требішов добрий варіант. Київ Требішов з підвязками дало би більшу кількість людей. Наприклад зараз дуже мало людей їдуть на поїзді в Словакію порівняно з Угорщиною.
Київ + Ужгород Требішов було би класно і думаю було би людям удобно.Прибуття з 29 чи 13 в Ужгород а звідти туди.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!