Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.05.19 , 05:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Мукачево - Кошіце/Братислава

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14
Reply | Print
Author Topic: Мукачево - Кошіце/Братислава  (Read 10417 times)
bliskun
User

Posts: 12


View Profile
« Reply #50 on: 01.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Краще добудувати 11 км. євроколії до  Ужгорода і робити Ужгород Прага, Братислава і тд. За 2 місяці можна поставити суміщену колію від Ужгорода -2 до ст. Ужгород.
« Last Edit: 01.02.19 , 13:02 by bliskun » Logged
adul
User

Posts: 114


View Profile
« Reply #51 on: 01.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Ну да Ви праві, Требішов добрий варіант. Київ Требішов з підвязками дало би більшу кількість людей. Наприклад зараз дуже мало людей їдуть на поїзді в Словакію порівняно з Угорщиною.
Київ + Ужгород Требішов було би класно і думаю було би людям удобно.Прибуття з 29 чи 13 в Ужгород а звідти туди.
Бог з нею, з колією, чим розвертати по Требішову? Там одноколійний рух!
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22434


View Profile
« Reply #52 on: 01.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Так само, як в Енергодарі. Кінцева для пасажирів на зупинковій платформі, а після висадки - порожні вагони їдуть на оборот на найближчу наступну непасажирську станцію.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22434


View Profile
« Reply #53 on: 01.02.19 , 14:02 »
Share Reply with quote

Краще добудувати 11 км. євроколії до  Ужгорода і робити Ужгород Прага, Братислава і тд. За 2 місяці можна поставити суміщену колію від Ужгорода -2 до ст. Ужгород.
Ну, якби це було б безкоштовно - то мабуть так. А якщо честно за все платити - то мабуть ні. У вас дуже наївне уявлення про вартість добудови 1 км колій, це набагато дорожче ніж Ви думаєте. Кількість пасажирів на Словаччину навіть за найрайдужніших перспектив (назразок розкатки маршрута на Чехію цією дорогою) - аж надто невелика, подібна витрата навряд-чи колись буде виправдана.
Це ж не Польша, куди пасажиропотік більший разів у 100.

Тим більше 11 км 1435 мм від Матівців - це лише до станції Ужгород-2, котра зовсім не в Ужгороді. А до нормального вокзала Ужгорода - там ще 4 км.
Logged
VB
Active user

Posts: 3824


View Profile
« Reply #54 on: 01.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

А куди раніше доходила 1435 в тому районі? Якраз десь до 4-го км на парку Ужгород-II, гадаю...
Logged
bliskun
User

Posts: 12


View Profile
« Reply #55 on: 01.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

Ви говорите що немає пасажирів на Словаки? Подивіться скільки автобусів за день на Кошіце або Міхайлівці. Там пасажиропотік більший ніж через Чоп. І чим стояти на кордоні по 2-10 годин щоб проїхати всі поїдуть потягом. І ціна  на поїзд дешевша. А на Словакію  через Чоп ніхно майже неїде  тому що дурацьке  сполучення з Чопом. Більшість поїздів з Киева обходять Чоп(без зупинки № 46, 18, 4, 30).
Була ж європейська колія з Ужгорода до Чопа, але розібрали на металобрухт. По слухам Словаки разом з УЗ  створили робочу групу  для розробки ТО продовження колії до ст. Ужгород та відкриття  пасажирського  пограничного контролю по с. Павлово (Ужгород - 2)
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3036


View Profile
« Reply #56 on: 01.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

А куди раніше доходила 1435 в тому районі? Якраз десь до 4-го км на парку Ужгород-II, гадаю...

Не понял. Зачем там 1435 мм? Станцию Ужгород-II попстроили до или вместе с линией на Ханиску?
http://spz.logout.cz/trate/srt.html
https://crimecat1.livejournal.com/13213.html
https://de.wikipedia.org/wiki/Bahnstrecke_Uschhorod%E2%80%93Ko%C5%A1ice

Все-таки быстро строили.

С уважением, Ульф
Logged
bliskun
User

Posts: 12


View Profile
« Reply #57 on: 01.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

Через ст. Ужгород 1435 колію прокладали до ст. Чоп та ст. Мукачево. Будували колію військові. На ст. Струмківка вона роздвоювалася і була платформа для вигрузки та погрузки техніки. До речі колія 1435 до ст. Ужгород -2 прокладена  давно і не суміщена. Давно не експлуатується. Треба  перекладати.
« Last Edit: 01.02.19 , 15:02 by bliskun » Logged
Vova
User

Posts: 114


View Profile
« Reply #58 on: 01.02.19 , 17:02 »
Share Reply with quote

Ну з цих всіх варіантів який самий реальний???
Logged
VB
Active user

Posts: 3824


View Profile
« Reply #59 on: 01.02.19 , 18:02 »
Share Reply with quote

До речі колія 1435 до ст. Ужгород -2 прокладена  давно і не суміщена. Давно не експлуатується. Треба  перекладати.
Вона ж демонтована від кордону. Принаймі ні по Павловому, ні по Ужгороду (нема станції Ужгород-2, є парк Ужгород-2 станції Ужгород) нема її давно. По Павловому 1435 ще у 2010-му фігурувала, йшла з південним обходом станції однією колією, а по Ужгороду її вже не було. Якісь залишки залишились під козловим краном південної частини ланкозбиральної бази ПЧ-16.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!