Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.07.19 , 06:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Мукачево - Кошіце/Братислава

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18
Reply | Print
Author Topic: Мукачево - Кошіце/Братислава  (Read 15072 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22527


View Profile
« Reply #90 on: 21.02.19 , 09:02 »
Share Reply with quote

звісно саме він і мається на увазі. Пишеться ж Priame vozne - тобто ВБС.
Logged
adul
User

Posts: 141


View Profile
« Reply #91 on: 01.03.19 , 09:03 »
Share Reply with quote

http://iho.hu/hir/lekoppintjak-a-munkacsi-jaratot-190228
Угорці пишуть про 2 рейси на день під пражські та братиславські потяги. Виконуватися будуть дизельними рельсобусами zssk class 813-913.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #92 on: 01.03.19 , 11:03 »
Share Reply with quote

Логічні рішення і щодо розкладу (не тільки ж Leo та Regiojet "сидіти" на цьому паспотоці), і щодо РС (в контексті потрібних маневрів та стану колії)
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1172


View Profile
« Reply #93 on: 01.03.19 , 11:03 »
Share Reply with quote

Тобто мова фактично про видовження тих самих човників Чоп - ЧнТ, один з яких уже видовжили до Кошиць?
Сподіваюся, хоч тепер причетні звернуть увагу на чорну діру між Львовом і Мукачевом після 11 год. Якщо воно справді відправлятиметься о 18:10 — то навіть о 14 можна щось пустити зі Львова (узгоджено з 715).
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3180


View Profile
« Reply #94 on: 02.03.19 , 15:03 »
Share Reply with quote

У словаків пише такий розклад і номер рейсу можливо це мається на увазі київський?


А раньше выезда из Чопа приедет на границу?

С уважением, Ульф
Logged
Aleksej
Active user

Posts: 540


View Profile
« Reply #95 on: 02.03.19 , 21:03 »
Share Reply with quote

http://iho.hu/hir/lekoppintjak-a-munkacsi-jaratot-190228
Угорці пишуть про 2 рейси на день під пражські та братиславські потяги. Виконуватися будуть дизельними рельсобусами zssk class 813-913.
може хтось знає- чи є в цьому словацькому дизелі місце для велосипедів, і скільки б коштувало проїхати із велосипедом із Мукачева до Кошиць?
Logged
snookerok
Active user

Posts: 874


View Profile
« Reply #96 on: 02.03.19 , 22:03 »
Share Reply with quote

На деяких фото видно позначку велосипеда на дверях https://cs.wikipedia.org/wiki/Motorov%C3%A1_jednotka_813#/media/File:Szlov%C3%A1kia,_%C3%89rsek%C3%BAjv%C3%A1r_(Nov%C3%A9_Z%C3%A1mky),_SK-ZSSK_813_044-5_(M%C3%A1ria),_SzG3-2.jpg

У поїзді Чоп - Чиєрна перевезення велосипеда зараз коштує 1.50 євро (але спеціального місця для велосипеда там немає) https://www.slovakrail.sk/sk/ceny-zlavy-sr/preprava-bicyklov.html
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #97 on: 02.03.19 , 22:03 »
Share Reply with quote

Навіщо видивлятися позначки? Будь-хто, хто їздив даним РС має пам"ятати, що місця під ровери там є ;) Та й самі словаки мають спеціальний розділ сайту з описом свого РС, тож завжди є змога перевірити. Вартість має бути як і майже всюди з ZSSK (в т.ч. з Чопа) в таких випадках, тобто 1,5 євро
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4726


View Profile
« Reply #98 on: 30.03.19 , 10:03 »
Share Reply with quote

Частная чешская железнодорожная компания RegioJet хотела бы наладить ж/д сообщение с Украиной, запустив поезд в Мукачево.

Это следует из слов начальника департамента пассажирских перевозок дальнего следования "Укрзализныци" Александра Красноштана, сказанных в интервью ЦТС.

На вопрос о том, готова ли УЗ пускать на свою инфраструктуру частных перевозчиков, А. Красноштан ответил утвердительно, добавив, что от зарубежных частных ж/д компаний поступали соответствующие обращения. Одна из таких компаний - RegioJet.

"У нас уже была встреча с одним из перевозчиков - RegioJet, у них есть большая заинтересованность ездить в Мукачево", - сообщил Красноштан.

Также начальник департамента пассажирских перевозок дальнего следования УЗ напомнил, что на следующей неделе состоится пробный рейс по маршруту Мукачево-Кошице: "Второго апреля будет тестовая поездка этого поезда. Мы еще раз отработаем все технические детали со словацкой стороной и начнем осуществлять этот рейс с девятого июня".

https://cfts.org.ua/news/2019/03/30/cheshskaya_regiojet_khochet_zapustit_poezd_v_ukrainu_52494
Logged
Entony
Active user

Posts: 3200


View Profile
« Reply #99 on: 02.04.19 , 14:04 »
Share Reply with quote

Регулярне пасажирське сполучення Кошице – Мукачево запустимо у червні.

Сьогодні, 2 квітня 2019 року, о 14:00 на станцію Мукачево зі Словацької республіки прибув пасажирський рейковий автобус словацької залізничної компанії АТ ЗССК, який здійснив тестовий рейс колією європейської ширини (1435 мм). Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
«З українського вокзалу до Словаччини можна буде доїхати рейковим автобусом по євроколії за 4 години. Маршрут наступний: Кошице – Чієрна над Тисою – Чоп – Мукачево»,- написав Євген Кравцов.
Під час тестового рейсу відбувається робоча зустріч українських та словацьких залізничників, під час якої сторони аналізують технічні параметри інфраструктури та рухомого складу, а також узгодять організаційні аспекти, пов’язані зі запровадженням регулярного міжнародного пасажирського сполучення між українським Мукачевом та словацьким Кошице вже влітку цього року.
Нагадаємо, що спільне рішення про запровадження нового залізничного пасажирського сполучення Мукачево – Кошице було прийняте у лютому цього року в Києві під час зустрічі менеджменту залізничних компаній України та Словаччини. Під час переговорів було вирішено, що перевезення будуть здійснюватися рухомим складом словацької сторони, оскільки Укрзалізниця не експлуатує пасажирський рухомий склад для колії шириною 1435 мм.
Варто зауважити, що інфраструктуру для руху пасажирських поїздів на дільниці Мукачево – Чоп українські залізничники підготували ще минулого року, в рамках підготовки до запровадження міжнародного пасажирського сполучення Мукачево – Будапешт (Угорщина). З цією метою фахівці Львівської магістралі виконали комплекс робіт з покращення технічного стану суміщеної колії на дільниці Чоп – Мукачево, безпосередньо на станції Мукачево провели реконструкцію колії №100 шириною 1435 мм, а залізничні будівельники збудували павільйон, низьку острівну пасажирську платформу довжиною 120 м та провели благоустрій прилеглої території.

https://info.uz.ua/news/regulyarne-pasazhirske-spoluchennya-koshitse-mukachevo-zapustimo-u-chervni-evgen-kravtsov
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!