Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 20:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Мукачево - Кошіце/Братислава

Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Author Topic: Мукачево - Кошіце/Братислава  (Read 2583 times)
GAMER
Active user

Posts: 2675


View Profile
« Reply #30 on: 02.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

Щодо електрифікації для євроколії по Мукачево. Здається в парку для євроколії, де розміщена тільки євроколія без суміщення, я бачив старі (радянських часів) електроопори з обірваною підвіскою. Сам парк розміщений там, де добре видно із залізниці Мукачівський Замок. Тож живлення можливо там колись і було або планувалося. Щодо ділянок, де йде розплетення - здається теж звернув увагу що не всюди є, хоча, можливо в той момент теж їхав по суміщеній з проводами наверху. Або стовпи там давно зняли.
Logged
MVM
Active user

Posts: 264


View Profile
« Reply #31 on: 02.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

Колія 1435 була електрифікована аж до Мукачево. А з Батьово до Чопа-Сорт. була окрема електрифікована двоколійка - частина транзитного коридору Румунія - Словаччина. По ст. Есень мала навіть окремий парк.
« Last Edit: 02.12.18 , 16:12 by MVM » Logged
adul
User

Posts: 43


View Profile
« Reply #32 on: 02.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

Колія 1435 була електрифікована аж до Мукачево. А з Батьово до Чопа-Сорт. була окрема електрифікована двоколійка - частина транзитного коридору Румунія - Словаччина. По ст. Есень мала навіть окремий парк.
Була.... а що з нею стало ніхто не знає , так? Ось і в цьому я вбачаю слова Кравцова що вони вивчають технічну можливість, задіяння цього рейсу.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22122


View Profile
« Reply #33 on: 03.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

tl;dr= можно с утра будет билеты до Кошице брать, угу?
один билет вместо двух и безпересадочность - не зависят друг от друга.
Хоть сейчас (когда проезд в сидячем вагоне всегда с пересадкой) можно покрыть участок Чоп -Кошице или Кошице - Чоп хоть одним билетом, хоть разбить по Чиерне. Ничего не поменяется и после того как по одному из рейсов в каждом направлении проезд станет безпересадочным - точно так-же можно в будет - как разбивать так и не разбивать.

Сейчас ценник такой, что разбивать не выгодно, если билет покупается в Словакии (потому-что вместо международного тарифа ZSSK использует гибридный тариф, где словацкая часть посчитана по внутреннему тарифу, это выходит дешевле чем с разбивкой по Чиерне), и выгодно - если в Чопе (там международный тариф со скидкой УЗ-ZSSK, который оказывается чуть выше гибрида). Хотя во всех трех случаях разница небольшая.
Logged
tk
Active user

Posts: 159


View Profile
« Reply #34 on: 08.12.18 , 01:12 »
Share Reply with quote

Щодо сполучення Ужгорода с Кошицями: майже зараз є можливість зробити кінцеву зупинку по широкої колії на ст. Требішов. Потрібно саме розібрати бетонний "паркан" першої платформи:



На другій платформі у Требішові, поруч, зупиняються всі поїзди R/REX/EN в напрямку Кошиц, Праги, Братислави, приміські на Словенське Нове Місто (звідтіля пішки до Шатораяуйхей).
Певно, кошт всього питання - приладжувати деякий ВЛ11/ЧС2 до в'їзду на словацькі колії. Якщо на ШРТ використовується VZ80/Mirel, АЛСН в теорії може бути сумісний з ним. Ну ще додати словацьке радіо.

Logged
_vs_
Active user

Posts: 1009


View Profile
« Reply #35 on: 08.12.18 , 02:12 »
Share Reply with quote

По ходу Требішов — це такий словацький Волочиськ:) ну краще, ніж зовсім ніякого сполучення. Тим більше там зупиняється той самий нічний регіоджет на Прагу, до якого зараз автобусом підвозять.
Під першою платформою мається на увазі конструкція праворуч, а не колія під цифрою 1?
Logged
tk
Active user

Posts: 159


View Profile
« Reply #36 on: 08.12.18 , 02:12 »
Share Reply with quote

По ходу Требішов — це такий словацький Волочиськ:) ну краще, ніж зовсім ніякого сполучення. Тим більше там зупиняється той самий нічний регіоджет на Прагу, до якого зараз автобусом підвозять.
Під першою платформою мається на увазі конструкція праворуч, а не колія під цифрою 1?

Так, перша платформа при будинку станцiї праворуч. Невiдомо з яких пiдстав, у цьому "козирному" мiсцi лежить широка колiя, але її зараз вiдгороджено, хиба з метою захисту пасажирiв вiд проїжджаючих вантажних.

Краще навiть Люботин, якщо порiвнювати Кошице з Харковом :)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22122


View Profile
« Reply #37 on: 09.12.18 , 00:12 »
Share Reply with quote

Невiдомо з яких пiдстав, у цьому "козирному" мiсцi лежить широка колiя
з досить очевидних підстав - бо саме таке розташування колії 1520 мм відносно 1435 мм дозволяє відбутись без перетинів.
Там же будівля вокзала на південь від колій. При цьому зі сходу 1520 мм приходить з найпівденнішого боку (всі інші лінії що приходять у східну горловину і шириною 1435 мм - вони північніше), тобто саме таке розташування довзоляє уникати перетинів.
З західної горловини Требішова - навпаки колії 1520 мм треба йти найпівнічніше (це дозволить уникнути перетинів). Тому перестрибування на інший бік відносно колій 1435 мм - 1520 мм робить на шляхопроводі трішки західніше Требішова. А по ст. Требішов - їй як-раз найзручніше розташовуватись якнайпівденніше, от і проходить вона як-раз поряд з вокзалом.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 821


View Profile
« Reply #38 on: 12.12.18 , 23:12 »
Share Reply with quote

Цікаво який вагон буде їздити з Кошице до Чопа і назад? Сайт ZSSK пише, що з WIFI для поїзда Чоп - Кошице, і без інтернету для зворотнього, тобто можна припустити, що можливо це буде новий вагон (типу Bmpeer чи Bdteer), однак віриться слабо. Принаймні ще влітку поїзд Чієрна 11:35 - Кошице 13:54 складався з нових вагонів, і якось складно уявити, щоб до нього зараз вчепили те старе одоробло, яке катається з Чопа до Чієрни. З іншого боку, згідно позначень на сайті, веловагон вже відсутній в тому поїзді, тому можливо цей рейс якраз і виконуватимуть старими відрами (однак з WIFI?). А було б непогано мати веловагон із самого Чопа, до того ж ZSSK навіть офіційно дозволяє возити ровери через кордон за 1.50 євро. Ще більш дивно те, що на сайті не можна купити квиток між словацькими станціями на поїзд Чоп - Кошице: Na toto spojenie nie je možný nákup lístka online. На всі інші і на зворотній рейс продають.
Logged
adul
User

Posts: 43


View Profile
« Reply #39 on: 13.12.18 , 00:12 »
Share Reply with quote

Министр инфраструктуры Владимир Омелян рассчитывает на запуск поезда "Мукачево - Прага (Чехия)" по евроколее в 2019 году.
Об этом он сказал Українським Новинам.

"Недавно был запущен первый поезд, который отправился из Будапешта в Мукачево. Я уверен, что он будет пользоваться популярностью, особенно после того, как мы ускорим его прохождение и венгерской, и украинской частями. В случае Словакии и Чехии я хотел бы, чтобы этот проект был запущен в следующем году", - сказал он.

По словам министра, труднее всего было проложить евроколею до Мукачева, обустроить перрон.

"Это все готово, технически инфраструктура готова к принятию. Нужно только доработать (этот вопрос) со словацкой и чешской сторон", - сказал он.

Омелян добавил, что обслуживание поездок по железнодорожному маршруту "Мукачево - Прага" будут осуществляться чешской или словацкой железнодорожной компанией, поскольку у Украины нет поездов, способных передвигаться по евроколее.

Министр добавил, что Мининфраструктуры планирует превратить Мукачево в мощный железнодорожный хаб - не только пассажирский, но и грузовой.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!