Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.18 , 05:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Пропозиція: колективна вимога пасажирів поїздів до Кабміну

Pages: [1] 2 3
Reply | Print
Author Topic: Пропозиція: колективна вимога пасажирів поїздів до Кабміну  (Read 968 times)
Antimason
Active user

Posts: 1358


View Profile
« on: 21.11.18 , 13:11 »
Share Reply with quote

Переглядаючи тему про графік поїздів 2018/2019, побачив, що багато хто обговорює який поїзд краще грохнути, а який (поки що) залишити. Але чому ніхто з нас досі не задумався про те, як підготувати колективне письмове звернення від імені пасажирів потягів (впевнений у тому, що дуже багато бажаючих знайдеться під ним підписатись, а прості трудівники залізниці не лише не перешкоджатимуть цьому, а будуть лише вітати) на адресу Кабінету міністрів України з вимогою профінансувати масову закупівлю нових вагонів? Чому ми думаємо тільки про те, як підлаштуватися під тренд, а не як його зламати? Скоро завдяки кривоштанам не лише БЧ або PKP будемо заздрити, а й навіть РЖД, на якій в жертву оптимізаторському Молоху було принесено (скасовано) безліч поїздів, у тому числі й безальтернативних і таких, які могли б бути цілком рентабельними. РЖД часто-густо відштовхувала від себе навіть пасажира з грішми, який готовий був платити по недешевим РЖДшним тарифам, втім у Росії все ж таки знайшлися здорові сили, які змогли зупинити негативні тенденції і хоча б трішки, але все ж таки змусити РЖД повернутися обличчям до пасажира.
Невже ми хочемо залишитися без пасажирських перевезень узагалі? З такими темпами скоро нас доречно буде порівнювати навіть не з Росією (попри всі гріхи РЖД), а з Мексикою, яка залишилась без пасажирського залізничного сполучення взагалі.

Ми можемо нарахувати безліч гріхів з боку Укрзалізниці. Але чи побачили ми б покалічені, які шокували навіть тих, хто звик до колєсніковських пакращень часів яника, графіки багатьох потягів, якби на те не було вказівки щонайменше з Кабміну чи навіть Банкової? Особисто я дуже сумніваюся. А вказівка ця виходить з небажання Кабміну і вищих державних органів влади фінансувати оновлення приписного парку пасажирських вагонів Укрзалізниці. На його думку, "шестерки" кривоштани (а КШ "по жизни номер шесть", який прогинається під усіх, інакше його назвати не можна) зроблять усім потягам незручні графіки з прибуттям до великих міст о 4 годині ранку, а то й узагалі о 3 ночі. І тоді "через зменшення пасажиропотоку", досягнуте у шахрайський спосіб, виникне привід скасувати потяги. І так до останнього, допоки на всю Україну не залишиться лише декілька топових маршрутів між великими містами. А решту України (поза межами кількох великих міст), на догоду продовжувачам справ сталінських організаторів Голодомору-1933, буде перетворено на пустелю. Недарма сміляни, що страждали через відсутність опалення аж до 15 листопада, свої негаразди назвали Холодомором-2018, проводячи паралелі з Голодомором-1933.
Тож давайте думати, яким повинен бути зміст колективного звернення до Кабінету міністрів України. Свій проект пропонованого колективного звернення від імені пасажирів до Кабміну готовий буду оприлюднити незабаром.
В першу чергу я б вимагав від Кабміну (саме Кабміну, а не УЗ, зверніть на це увагу!) масової закупівлі суцільнометалевих купейних, СВ, сидячих, плацкартних вагонів на Крюківському вагонобудівному заводі. А також продовження випуску електровозів ДС3 на ДЕВЗ з прицілом на подальшу заплановану електрифікацію миколаївського напрямку та відмову від використання для пасажирського руху енерговитратних вантажних електровозів ВЛ80, які часто використовуються у пасажирському русі. Є також думки про перспективний рухомий склад для міської електрички Києва, а також ближнього приміського сполучення Києва, де усі платформи високі. Втім, оприлюдню їх трохи згодом.

Запрошую усіх небайдужих долучатися до дискусії, давайте думати як примусити Кабмін шляхом громадського тиску профінансувати закупівлю нового рухомого складу і не допустити ситуації, коли їздити буде нічим і навіть на рукожопі "потяги єднання" не вистачатиме вагонів.
Let's go!
« Last Edit: 21.11.18 , 13:11 by Antimason » Logged
opex
Active user

Posts: 11748


View Profile
« Reply #1 on: 21.11.18 , 13:11 »
Share Reply with quote

И за гиперлуп надо не забыть, и за космопорт в Лохвице.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #2 on: 21.11.18 , 16:11 »
Share Reply with quote

И за гиперлуп надо не забыть, и за космопорт в Лохвице.
Ви теж знайомі з деталями проекту Лохопорту? :)
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12038


View Profile
« Reply #3 on: 21.11.18 , 16:11 »
Share Reply with quote

Ивановские ткачихи говорят решительное «нет» агрессии США против Гренады.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1358


View Profile
« Reply #4 on: 21.11.18 , 16:11 »
Share Reply with quote

Каким боком здесь ивановские ткачихи вообще? Это суровый офф
Logged
www3
Active user

Posts: 589


View Profile
« Reply #5 on: 21.11.18 , 16:11 »
Share Reply with quote

Это экскурс по спирали.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #6 on: 21.11.18 , 22:11 »
Share Reply with quote

Я не знаю чи є сенс простим людям писати листи в Кабмін на цю тему.  Бо їх переадресують в Міністерство інфраструктури,  а ті в свою чергу - Укрзалізниці.  От якби депутатські звернення,  було б непогано.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2620


View Profile
« Reply #7 on: 22.11.18 , 09:11 »
Share Reply with quote

Надо, чтобы на УЗ могли работать частные перевозчики, со своими вагонами и своими локомотивами. Это будет в разы лучше, чем то, что есть сейчас. И что-то мне кажется, что деятельность такого частного перевозчика будет прибыльной. Не сильно, но на уровне лоукост-авиакомпании запросто.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1358


View Profile
« Reply #8 on: 22.11.18 , 12:11 »
Share Reply with quote

Я не знаю чи є сенс простим людям писати листи в Кабмін на цю тему.  Бо їх переадресують в Міністерство інфраструктури,  а ті в свою чергу - Укрзалізниці.  От якби депутатські звернення,  було б непогано.
Ну чому такий скептицизм? Кабмін при недостатньо великому розголосі питання з недостатнім висвітленням у ЗМІ може придумати відписку про відсутність коштів, але переводити стрілки на Міністерство інфраструктури і Укрзалізницю... Дуже сумніваюся. Тим більше що в Омеляна (я не є його прихильником і до його фантазій про гіперлуп ставлюся з гумором) Укрзалізницю забрали.

Надо, чтобы на УЗ могли работать частные перевозчики, со своими вагонами и своими локомотивами. Это будет в разы лучше, чем то, что есть сейчас. И что-то мне кажется, что деятельность такого частного перевозчика будет прибыльной. Не сильно, но на уровне лоукост-авиакомпании запросто.
Чтобы у нас полноценно работали частные ж/д перевозчики со своим ПС, и это приносило пользу, нужна свободная конкурентная среда. Я лично ничего не имею против частных поездов и такой среды. Есть она в Чехии и в соседней Словакии. Но у нас её, увы, нет даже на внутренних автобусных перевозках, не говоря уж о жд. Попытка запустить частный поезд Киев-Измаил тому доказательство. Так что пока остаётся напрягать Кабмин и УЗ. Рынок монополизировали бывшие рыги, дружно перескакавшие сейчас в БПП и прочие властные партии, а чужаков на пушечный выстрел не подпускают. Вспомните, как в Николаеве одному перевозчику сожгли весь парк автобусов за то, что возил людей на Одессу почти в два раза дешевле, чем конкуренты.
« Last Edit: 22.11.18 , 12:11 by Antimason » Logged
opex
Active user

Posts: 11748


View Profile
« Reply #9 on: 22.11.18 , 13:11 »
Share Reply with quote

Надо, чтобы на УЗ могли работать частные перевозчики, со своими вагонами и своими локомотивами. Это будет в разы лучше, чем то, что есть сейчас. И что-то мне кажется, что деятельность такого частного перевозчика будет прибыльной.
А посмотрите, как на частника смотрят некоторые пассажиры:
Quote
Боже, врятуй Укрзалізницю від олігархів-мародерів!
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!