Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 20:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 рр.

Pages: [1] 2 3 4 5 6
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 рр.  (Read 4540 times)
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« on: 24.11.18 , 22:11 »
Share Reply with quote

702 ЛЬВОВ - ЧЕРНОВЦЫ

ЛЬВОВ      18:09   0 мин.   0
ХОДОРОВ   19:06   19:07   1 мин.   64
ИВАНО-ФРАНКОВСК   20:07   20:11   4 мин.   141
КОЛОМЫЯ   20:56   20:59   3 мин.   196
СНЯТЫН   21:23   21:25   2 мин.   231
ЧЕРНОВЦЫ   21:58      0 мин.   267

702 ЧЕРНОВЦЫ - ЛЬВОВ

ЧЕРНОВЦЫ      06:07   0 мин.   0
СНЯТЫН   06:39   06:41   2 мин.   36
КОЛОМЫЯ   07:08   07:12   4 мин.   71
ИВАНО-ФРАНКОВСК   07:58   08:02   4 мин.   126
ХОДОРОВ   08:58   09:01   3 мин.   203
ЛЬВОВ   09:51      0 мин.   267
Здійснили "легалізацію" технічної зупинки по Ходорову. [іронічно] Дивно, а як же ж мешканці Дубівець?
графік не погано перекроїли  цікаво як їхатиме приміський з Коломиї після 20.00 тому що він не встигне прибути в Чернівці до 22 години

Я бачу деякий позитив: можна випрошувати вечірній шустрий дизельок Коломия-Заліщики*, щоб нарешті Львів отримав хоч якесь сполучення із Заліщиками. Коломия 21:15 - Заліщики 23:59.
Колись причетні пропонували гнати ДПКр-2 через Чернівці на Заліщики з прибуттям о 23:59. З нового графіка так можуть зробити (зекономивши приміський через Городенку).
* - після того, як 357 зроблять із Києва о 20:05.
Logged
Philip
User

Posts: 130


View Profile
« Reply #1 on: 24.11.18 , 22:11 »
Share Reply with quote

702 ЛЬВОВ - ЧЕРНОВЦЫ

ЛЬВОВ      18:09   0 мин.   0
ХОДОРОВ   19:06   19:07   1 мин.   64
ИВАНО-ФРАНКОВСК   20:07   20:11   4 мин.   141
КОЛОМЫЯ   20:56   20:59   3 мин.   196
СНЯТЫН   21:23   21:25   2 мин.   231
ЧЕРНОВЦЫ   21:58      0 мин.   267

702 ЧЕРНОВЦЫ - ЛЬВОВ

ЧЕРНОВЦЫ      06:07   0 мин.   0
СНЯТЫН   06:39   06:41   2 мин.   36
КОЛОМЫЯ   07:08   07:12   4 мин.   71
ИВАНО-ФРАНКОВСК   07:58   08:02   4 мин.   126
ХОДОРОВ   08:58   09:01   3 мин.   203
ЛЬВОВ   09:51      0 мин.   267
Здійснили "легалізацію" технічної зупинки по Ходорову. [іронічно] Дивно, а як же ж мешканці Дубівець?
графік не погано перекроїли  цікаво як їхатиме приміський з Коломиї після 20.00 тому що він не встигне прибути в Чернівці до 22 години

Я бачу деякий позитив: можна випрошувати вечірній шустрий дизельок Коломия-Заліщики*, щоб нарешті Львів отримав хоч якесь сполучення із Заліщиками. Коломия 21:15 - Заліщики 23:59.
Колись причетні пропонували гнати ДПКр-2 через Чернівці на Заліщики з прибуттям о 23:59. З нового графіка так можуть зробити (зекономивши приміський через Городенку).
* - після того, як 357 зроблять із Києва о 20:05.

Не спорю але є 1 але потрібен ремонт тих трупів які в РПЧ-4 стоять не робочими .
нагадаю що в вічний спочинок відійшли вже досить багато приміських які курсували з Коломиї
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3353


View Profile
« Reply #2 on: 25.11.18 , 00:11 »
Share Reply with quote

А що у нас там з дзеркальною парою? Жодних перспектив?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #3 on: 25.11.18 , 17:11 »
Share Reply with quote

А що у нас там з дзеркальною парою? Жодних перспектив?
Ви про дзеркальність до 701/702? Чи про дзеркальний приміський до Заліщиків?

... Не спорю але є 1 але потрібен ремонт тих трупів які в РПЧ-4 стоять не робочими .
нагадаю що в вічний спочинок відійшли вже досить багато приміських які курсували з Коломиї
Не заперечую, це лише солодкі фантазії, які можуть здійснитися лише за умови вирішення питання монетизації пільг, і ще деяких суміжних питань.
Logged
Philip
User

Posts: 130


View Profile
« Reply #4 on: 25.11.18 , 17:11 »
Share Reply with quote



... Не спорю але є 1 але потрібен ремонт тих трупів які в РПЧ-4 стоять не робочими .
нагадаю що в вічний спочинок відійшли вже досить багато приміських які курсували з Коломиї
Не заперечую, це лише солодкі фантазії, які можуть здійснитися лише за умови вирішення питання монетизації пільг, і ще деяких суміжних питань.
Десь я вже писав як усунути питання про повернення залізницею коштів за пільгові категорії населення.

Пропоную щоб залізниця не сплачувала кошти за Землю до місцевих бюджетів а ті кошти направила на погашення пільговиків
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3353


View Profile
« Reply #5 on: 25.11.18 , 17:11 »
Share Reply with quote

Дзеркальну до 701/702, час від часу поновлюються чутки про гіперлупні плани щодо неї.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22122


View Profile
« Reply #6 on: 25.11.18 , 21:11 »
Share Reply with quote



... Не спорю але є 1 але потрібен ремонт тих трупів які в РПЧ-4 стоять не робочими .
нагадаю що в вічний спочинок відійшли вже досить багато приміських які курсували з Коломиї
Не заперечую, це лише солодкі фантазії, які можуть здійснитися лише за умови вирішення питання монетизації пільг, і ще деяких суміжних питань.
Десь я вже писав як усунути питання про повернення залізницею коштів за пільгові категорії населення.

Пропоную щоб залізниця не сплачувала кошти за Землю до місцевих бюджетів а ті кошти направила на погашення пільговиків
це дурниця, одназу з кількох причин

1. Ваша пропозиція це фактично те саме, що ці ж суми примусово відібрати у місцевих громад. Це нічим не краще ніж наприклад теперішню заборогованість дозволили б у безакцептний спосіб стягувати з громад.
 
2. Це не усуває, а навіть посилює вже відому проблему, через котру на місцях ухиляються від оплати компенсацій - їх неадекватний розподіл по громадах. Коли пільговиків "приписують" відповідно до станції початку їх поїздки, тому населені пункти що є місцем пересадки з автотранспорта на електрички мусять платити за чужих пільговиків - наприклад на Коростень "вішають" тих пільговиків, що з сіл (при чому деякі села навіть з чужих районів) приїхали у Коростень на маршрутці і там беруть квиток на електричку до Києва. Так тут буде аналогічне свинство ще раз - коли кошти поцуплять у бюджетів тих населених пунктів, по котрих пролягає залізниця і розмазюкають на користь пільговиків з усіх населених пунктів рівною мірою. Є ще елемент несправедливості у тому, що податок на землю залізниця платить за інфраструткуру, по котрій ходять різні поїзди, і пасажирські від приміських до IC+ і вантажні. Саме припущення що всі ці кошти мусять бути скеровані на користь суто пасажирів, при чому суто приміських - вже дещо сумнівне.

3. Заходи з підходом назразок цього принципово не здатні вирішити проблему, бо все це - спроби вишукати і забрати кошти там, де і так грошей майже немає і не буде, принаймні при теперешній системі оподаткування. Власне ідіотським розподілом з "навішуванням" пільговиків з далеких сіл на міста і містечка де люди пересідають з автотранспорту на залізницю - мені здається, що продовжуються користуватись скоріше не так здуру, чи там по інерції, а більше через те, що якби вдалось якимось чарівним способом по чесному правильно облікувати пільговиків - результат все-одно виявився-б невтішним - бо істотна частка пільговиків виявилась-би з тих населених пунктів, що все-одно не здатні за "своїх" пільговиків розрахуватись (і з котрих ці кошти все-одно фізично стягнути не вийшло б при всьому бажанні).
« Last Edit: 25.11.18 , 21:11 by Maxy » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #7 on: 25.11.18 , 21:11 »
Share Reply with quote

Не можу не погодитись із Maxy. Всі деталі проблеми добре описані в профільній темі:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122981.msg460441#msg460441
Нагадаю, відповідно до чинних законів, виплату пільг повинен здійснювати той орган, який ухвалює рішення.
Всі пільговики повинні сплачувати коштами, і отримувати ці кошти (в порядку компенсації) від тих, хто надав їм ці пільги.
Пенсіонерам за віком можна компенсувати із місцевих бюджетів.
Philip, як маєш натхнення, то можеш прочитати ті 20 сторінок, і написати свою думку (там).
З біллінгом жодних проблем - все автоматизовано (не складніше, ніж біллінг в операторів мобільного зв'язку).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #8 on: 25.11.18 , 22:11 »
Share Reply with quote

Ось що саме я мав на увазі... був колись такий 675/676, якого по Коломиї у бік Тернополя/Шепетівки брали штурмом:



Причетні "скотиняки" переконували пасажирів сплачувати за проїзд готівкою (провідникам)... статистика падала... давали менше вагонів... вагони були заповнені на 150..200%. Статистика трохи більше нуля. Поїзд вбили, а приміського на заміну не дали... нічого людям не дали.

Зараз графік гіпотетичного приміського Коломия-Заліщики-Коломия (навіть якби це був ДПК (підвищеного комфорту)) мав би попит сам по собі, а ще краще - у поєднанні з новим розкладом 701/702. Або у варіанті приміського одним складом з ІФ до Коломиї, в Коломиї його обганяє 701, а дизель після 701 - на Заліщики. Вранці аналогічно: Заліщики-Коломия дочікується обгону від 702, і продовжує рух на ІФ. Зміна бригад по Коломиї. Це був би ідеальний варіант... навіть для Львів-Заліщики.
Ще ідеальніше - нові ДПКр-3 в спарці Львів-Коломия, а далі половинка - на Чернівці, та інша половинка - на Заліщики.

п.м. у порівнянні із теперішнім 357 розклад Шепетівка-ІФ приблизно співпадає з ним на ділянці Чортків-Товсте. По Коломиї вже набігає 1:13 розбіжності. У разі зміщення 357 на 20:05 із Києва, цей приміський буде "те що треба" із Заліщиків до Коломиї.
« Last Edit: 25.11.18 , 22:11 by Iwan » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22122


View Profile
« Reply #9 on: 25.11.18 , 23:11 »
Share Reply with quote

Іване, я їздив на 675/676,коли він вже був куценьким, щоправда у ніч з суботи на неділю. Мої спостереження не стикуються з тим, що Ви розповідаєте. Посадка по Коломиї в напрямку Шепетівки була до десятка осіб в загальні і плацкартні, в купейний - я сідав один.
Logged
Tags: timetable 
Pages: [1] 2 3 4 5 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!