Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 рр.

Pages: 1 [2] 3 4 5 6
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 рр.  (Read 4544 times)
VB
Active user

Posts: 3490


View Profile
« Reply #10 on: 26.11.18 , 09:11 »
Share Reply with quote

Теж пам'ятаю штурми. Як тоді, коли він до Козятина ще був, так і уже у вигляді до Шепетівки. Він в принципі ще з Франківська був забитим завжди. До Стефанешт були окремі вагони навіть. Їх ввели на заміну скасованому дизелю, який серед ночі йшов до Городенки і потім вертався поряд з цим 600-м. Але було дуже багато пересадкових, люди скаржились, що не могли втрапити саме до франківського потягу, і залізничники вбили двох зайців, отримавши вільний дизель.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #11 on: 26.11.18 , 22:11 »
Share Reply with quote

Іване, я їздив на 675/676,коли він вже був куценьким, щоправда у ніч з суботи на неділю. Мої спостереження не стикуються з тим, що Ви розповідаєте. Посадка по Коломиї в напрямку Шепетівки була до десятка осіб в загальні і плацкартні, в купейний - я сідав один.
Мушу дещо уточнити. Забитим він був, коли я інтенсивно їздив ним в період із 1990 до 1999 (в т.ч. голодоморні роки, коли кожен виживав як міг). В загальних вагонах було за щастя постояти годинку аби потім присісти четвертим на лавку. Їзда на 2-й полиці була "суперщастям"... нижні і верхні полиці були без поролону під дермантином... такі твердючі лавки, як в Д1, тільки без анатомічного рельєфу, а пласкі. Постояти з Тернополя до Теребовлі з квитком - це було нормально. Таким популярним він був по п'ятницях та неділях. В будні було якось легше, але не завжди. Поїзд (коли курсував до Козятина) часто возив пасажирів, які сідали в Полонному із тамтешньою "черепковою" продукцією (тарілки), і тарахкотіння цих тарілок доносилось звідусіль. Люди змушені були виживати, в т.ч. за допомогою цього поїзда. Це був єдиний ПДС на ділянці Коломия-Стефанешти та Тернопіль-Шепетівка.

Теж пам'ятаю штурми. Як тоді, коли він до Козятина ще був, так і уже у вигляді до Шепетівки. Він в принципі ще з Франківська був забитим завжди. До Стефанешт були окремі вагони навіть. Їх ввели на заміну скасованому дизелю, який серед ночі йшов до Городенки і потім вертався поряд з цим 600-м. Але було дуже багато пересадкових, люди скаржились, що не могли втрапити саме до франківського потягу, і залізничники вбили двох зайців, отримавши вільний дизель.
Так, були там сидячки міжобласні ІФ-Стефанешти... такі, що пасажири сучасних сидячих складів могли б позаздрити: схема 2+2, дуже м'які крісла (хоч і дермантинові), з регулюванням нахилу.
http://scaletrainsclub.com/board/download/file.php?id=171247&mode=view
http://scaletrainsclub.com/board/download/file.php?id=171246&mode=view

Люди багато скарг писали... різні, з Коломийщини, із Шепетівщини, з Ланівеччини (це  тільки те, що я знаю), але й "нині віз там". Воно може б не було так критично, якби не грунтові (зараз засипали вапняком, так, що листя на горіхах уздовж дороги не зелені, а біло-сірі) дороги та відірваність окремих населених пунктів від навіть тих же грунтових доріг. Чому на Рахів з ІФ можна М62+2ЦМВ, а на Заліщики - не можна. Раз немає МВРС, то нехай пустять якогось 9хх дохлика з двома вагонами. До речі, цей дохлик міг би забирати зерновози з Городенки-Завод, бо зараз вони катаються через Стефанешти чмухою від 9хх Чернівці-Стефанешти.
« Last Edit: 26.11.18 , 22:11 by Iwan » Logged
bond
Active user

Posts: 1524


View Profile
« Reply #12 on: 26.11.18 , 22:11 »
Share Reply with quote

Пригадую, як в 2000 році їхав у позачергову відпустку з армії із Києва до Вінниці у поїзді 7 Київ-Прага лежачи на 3-й (багажній) полиці:)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22122


View Profile
« Reply #13 on: 26.11.18 , 22:11 »
Share Reply with quote

ой, ну Ви знайшли з чим рівняти. Як то кажуть - згадала баба, як дівкою була. Тоді в середині 90-х багато напрямків стали незвично популярними, з тих що не були суперпопулярними до цього періоду і що і зараз не мають шансів на популярність - зокрема і тому, що з автобусами зовсім біда була. Всякі збочення назразок поїзда у Васильків-1 - Васильків-2 навіть мали якусь помітну кількість пасажирів. Крім того до 1999 року (здається) року був непропорційно низький залізничний тариф (його потім різко підняли десь у ~1999 році, через що кілька місяців поїзди ходили напівпорожні, але потім все устаканилось).
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9330


View Profile
« Reply #14 on: 29.11.18 , 20:11 »
Share Reply with quote

Всякі збочення назразок поїзда у Васильків-1 - Васильків-2 навіть мали якусь помітну кількість пасажирів.
в 2000-му було 2, а по вихідним навіть інколи 3 вагони. І Спартак-Буян ще був :)
Logged
Entony
Active user

Posts: 2625


View Profile
« Reply #15 on: 30.11.18 , 11:11 »
Share Reply with quote

На сайті ПЗЗ по деяким напрямкам появився розклад з 9 грудня.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 527


View Profile
« Reply #16 on: 30.11.18 , 13:11 »
Share Reply with quote

На сайті ПЗЗ по деяким напрямкам появився розклад з 9 грудня.

А що то на сайті Львівської залізниці пише таке повідомлення:

Quote
964 (6006)
20:55 Львів
23:16 Рава-Руська
з 9 грудня буде переведено в розряд вантажо-пасажирських.
Що то означає??
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1358


View Profile
« Reply #17 on: 30.11.18 , 14:11 »
Share Reply with quote

На сайті ПЗЗ по деяким напрямкам появився розклад з 9 грудня.

А що то на сайті Львівської залізниці пише таке повідомлення:

Quote
964 (6006)
20:55 Львів
23:16 Рава-Руська
з 9 грудня буде переведено в розряд вантажо-пасажирських.
Що то означає??
Це уже не ДР1А. У жовтні був свідком його відправлення у вигляді ЧМЕ3+2ЦМВ. А тепер ще й вантажні чіпляти будуть. Оплата проїзду повинна залишитися за приміським тарифом. Є така категорія: вантажопасажирський поїзд. На Чернівецькому вузлі їх декілька.
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 78


View Profile
« Reply #18 on: 30.11.18 , 15:11 »
Share Reply with quote

Там давно ЧМЕ3 + 2ЦМВ з кодами Придніпровки )
Logged
Philip
User

Posts: 130


View Profile
« Reply #19 on: 30.11.18 , 16:11 »
Share Reply with quote

На сайті ПЗЗ по деяким напрямкам появився розклад з 9 грудня.

А що то на сайті Львівської залізниці пише таке повідомлення:

Quote
964 (6006)
20:55 Львів
23:16 Рава-Руська
з 9 грудня буде переведено в розряд вантажо-пасажирських.
Що то означає??
Це уже не ДР1А. У жовтні був свідком його відправлення у вигляді ЧМЕ3+2ЦМВ. А тепер ще й вантажні чіпляти будуть. Оплата проїзду повинна залишитися за приміським тарифом. Є така категорія: вантажопасажирський поїзд. На Чернівецькому вузлі їх декілька.
https://trainpix.org/photo/207373/   https://trainpix.org/photo/101937/
« Last Edit: 30.11.18 , 16:11 by Philip » Logged
Tags: timetable 
Pages: 1 [2] 3 4 5 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!