Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 рр.

Pages: 1 2 [3] 4 5 6
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 рр.  (Read 4546 times)
EKS
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #20 on: 01.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

Там давно ЧМЕ3 + 2ЦМВ з кодами Придніпровки )

Відповідно, Тернопільські дизеля вже теж сдихають... Як і Здолбунівські...
Logged
Philip
User

Posts: 130


View Profile
« Reply #21 on: 02.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

Як раніше писали тут про дизель 6470 який відправляється після 20.00 з Коломиї на Чернівці буде відправлятися з Коломиї після 702 Львів-Чернівціі в 21,08 тому це полегшить жителям Лінії Коломия-Чернівці добирання з Львова до свого місця проживання.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #22 on: 03.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote

Як раніше писали тут про дизель 6470 який відправляється після 20.00 з Коломиї на Чернівці буде відправлятися з Коломиї після 702 Львів-Чернівціі в 21,08 тому це полегшить жителям Лінії Коломия-Чернівці добирання з Львова до свого місця проживання.
Також цією зміною розкладу (21:08 замість наявного 20:00) будуть потішені пасажири з лінії Городенка-Завод - Коломия, які раніше не мали можливості пересісти по Коломиї на цей дизель до Чернівців.
Logged
bond
Active user

Posts: 1524


View Profile
« Reply #23 on: 05.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

З нового графіка УЗ сповільнює дизель  Христинівка - Козятин на 38 хвилин (загальний час в дорозі складе 6.17), а зворотній Козятин - Христинівка на 47 хвилин (загальний час в дорозі 6.27)! За таке Кравцова і компанію потрібно на кіл садити.
Logged
Alex_The_Scorpio
User

Posts: 113


View Profile
« Reply #24 on: 05.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

Там же ж и так время хода невыносимо долгое и растянуто!
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7225


View Profile
« Reply #25 on: 05.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

На такой периферии обычно причина в низких скоростях движения
Logged
VB
Active user

Posts: 3490


View Profile
« Reply #26 on: 05.12.18 , 18:12 »
Share Reply with quote

Ага.... ось їздить він, нормально все,- запізнень не тягне. І тут на тобі,- низькі швидкості.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7225


View Profile
« Reply #27 on: 05.12.18 , 19:12 »
Share Reply with quote

Ага.... ось їздить він, нормально все,- запізнень не тягне. І тут на тобі,- низькі швидкості.
Нажаль такий варіант цілком можливий та ймовірний.
Коли працював у дистанції колії, то десь місяця за 4 до введення нового розкладу ми отримували телеграмму зі служби колії стосовно можливих обмежень швидкості та для своєчасну розробку розкладу з урахуванням цих чинників.
Тому цілком можливо що ПЧ (ШЧ, ЕЧ та інші причетні підрозділи) знаючи реальне положення справ вирішили це закласти в розклад, щоб потім не отримати брак в роботі.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2668


View Profile
« Reply #28 on: 05.12.18 , 19:12 »
Share Reply with quote

Коли працював у дистанції колії, то десь місяця за 4 до введення нового розкладу ми отримували телеграмму зі служби колії стосовно можливих обмежень швидкості та для своєчасну розробку розкладу з урахуванням цих чинників.
Це є прогнозування?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7225


View Profile
« Reply #29 on: 05.12.18 , 19:12 »
Share Reply with quote

Коли працював у дистанції колії, то десь місяця за 4 до введення нового розкладу ми отримували телеграмму зі служби колії стосовно можливих обмежень швидкості та для своєчасну розробку розкладу з урахуванням цих чинників.
Це є прогнозування?
Так.
Наприклад я начальник дистанції колії. В мене провели нещодавно капремонт великої ділянки колії, вже провели опоряджувальні роботи, пройшов колієвимірюіач та підпсан (або готується до підписання) акт на приймання та телеграмма на відміну швидкості руху 60 км/год та встановлення швидкості руху 120/80 км/год. Тому я відповідаю на таку телеграмму, що на перегоні Краснодупівка - Роздовбаївка з 321 км пк 5 по 347 км пк 8 планується збільшення швидкості руху.
І навпаки, якщо справи кепські, на ділянці після весняного огляду вилізе багато "кущів", а дерев"яні шпали не факт що дадуть у достатоньому обсязі, або навпаки все добре і згідно річного плану на наступний рік мені будуть проводити капітальний ремонт, після якого буде кілька місяців (а може й років) обкатка з обмеженням швидкості руху - то я даю аналогічну телеграмму, що на перегоні Мокроштанівка - Закрепівка з 666 км пк 6 по 691 км пк 2 буде обмежена швидкість з 100/80 до 40 км/год. Інакше ризикую отримати мінімум догану за незабезпеченння розкладу руху поїздів.       
Logged
Tags: timetable 
Pages: 1 2 [3] 4 5 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!