Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.19 , 04:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пересадки між поїздами (Пропозиції)

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12
Print
Author Topic: Пересадки між поїздами (Пропозиції)  (Read 6082 times)
VSK
Active user

Posts: 493


View Profile
« Reply #60 on: 04.12.18 , 16:12 »
Share

На мою думку плацкарт цілком має право на подальше існування так як на уз найблищим часом суттєво швидкості підвищувати не збирається тому паски і далі будуть їздити в нічних поїздах.
І за таких умов плацкарт має існувати хоч і поступово його частка може зменшуватись
Але плацкарт має бути не в тому вигляді який він має зараз. Наприклад в плацках які КВРятся потрібно ставити ролети щоб паски могли закриватись і перегородку щоб ноги пасків не торчали в проході-таким чином у паска будевласне пространство що є дуже великим плюсом.Щось аналогічно придумали в Рашці але там реалізація гівняна-поробили в тій перегородці якісь дирки і шторка там гімняна-при першому ж необережному русі зірветься.
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 208


View Profile
« Reply #61 on: 04.12.18 , 16:12 »
Share

У чому дискусія взагалі? по Європі їздять кушеткові вагони усюди.. А у нас чогось аналог (плацкарт) став прежитком?!  Коли можна буде з Харкова до Львова доїхати годин за 7, тоді почнете думати про відміну плацкартів.
Logged
sean
Active user

Posts: 3953


View Profile
« Reply #62 on: 04.12.18 , 16:12 »
Share

Офф, але щодо плацкарту: що то за кльові плацки (нові/квр?) в Славутичі?
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4308


View Profile
« Reply #63 on: 04.12.18 , 16:12 »
Share

У чому дискусія взагалі? по Європі їздять кушеткові вагони усюди.. А у нас чогось аналог (плацкарт) став прежитком?!  Коли можна буде з Харкова до Львова доїхати годин за 7, тоді почнете думати про відміну плацкартів.
У тому що 6-місних кушетів навіть в Європі небагато - тому що сидячка все одно буде дешевше ( і в Україні сидячка на 68 теж може бути дешевшою за плацкарт).
А український плацкарт і навіть 6-місний кушет - дві великі різниці.
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 355


View Profile
« Reply #64 on: 04.12.18 , 16:12 »
Share

1) Ну то давайте в принципі скасовувати пішохідні переходи й світлофори на дорозі (там теж збивають, а перейти можна й не на них), поліцію як таку (якщо захочуть, то вчинять злочин незважаючи на існування поліції), всі закони в принципі -- їх же можна обійти... Переважна більшість учителів вважає, що відмінність ймовірності для відкритого плацкарту і закритого купе досить суттєва.
Если объективно рассматривать уровень обучения в школах (преимущественно в средних), становиться все равно что-там "Переважна більшість учителів вважає". Очень часто это люди которые не только не умеют преподавать, но и отбивают желание учится.
То це ж Ваші однодумці хочуть бачити їх такими -- стверджують, що низькооплачувана категорія, ну і ок, ну і плювати на них. Якби було не_так, була б інша реакція на мій випад "поставте себе на їхнє місце". Причому, недавно була у FB ціла буря, як лаяли вчительку за те, що вона відмовилася надалі возити на необов'язкові екскурсії проблемну дитину. Виявляється, відмовитися везти не має права, проконтролювати не матиме можливості, бо так вирішили nikooolay та Emblaze, а відповідальність має нести. Зашибісь. І чоловічі й жіночі купе швидше посилять цю проблему, ніж пом'якшать.

2) Це Ви будете платити такий спеціальний податок, щоб школи могли задешево викуповувати цілі вагони, чи пропонуєте, щоб діти тієї більшості населення, для якої така різниця в ціні є істотною, взагалі нікуди не їздили? Ну то в головах тих, хто нікуди не їздить, ростуть і множаться найгірші прояви совка.
Уж если вспомнили школу. Примем стоимость перевозки всех пассажиров 1 вагона за Х. В случае с плацкартом стоимость одного места будет составлять х/54, в случае с купе х/40 или одно место в купейном вагоне стоит на 35% дороже, в сравнении с плацкартом. Какая доля транспортных затрат в подобных поездках? Если для кого-то эта разница велика, это скорее вопрос к соцфондам, а не к тарифу.  
Треба заплатити і заплатити дорожчий тариф, і вишукувати місця так, щоб виходили цілі (не поділені з чужими пасажирами) купе, що стрімко звужує можливості. Персонально Ви погодитеся, щоб Вам не_можна було купляти нижні місця в купе, поки в інших купе є нерозпродані верхні, бо може раптом потім якійсь школі треба буде везти групу дітей? Тільки не зістрибувати на те, що візьмете місце в СВ. Усі/більшість в СВ не підуть. А американська модель, коли викуповується тільки ціле купе -- одна з причин краху залізниць США.

Хорошо, плацкарты в текущем виде - пережиток, но какая-то альтернатива плацкарту должна быть. Или купе на 6 человек, или еще какой-то формат. И дело не в заботе о льготниках, а именно в возможности доехать с минимальным комфортом лежа, и по соответствующей цене.
Якраз-таки стверджується, що, крім ціни, бувають також інші ситуації -- перевезення груп дітей, небажання лишатися віч-на-віч у замкненому просторі з чужими людьми, тощо.

Аргумент про девушку вообще смешной. Щас первокурсница вуза за пару месяцев работы в сфере услуг, в том же "Дарлинге", может себе на MacBook накопить, и, что характерно, это происходит сплошь и рядом. А тут пытаются доказать, что они в купе насильников бояться должны.
Аргумент про девушку смешной в том числе и потому, что проблема легко решается введением мужских/женских купе. Насколько я знаю, в РФ р Турции это вполне работает, и затраты на программирование невелики.
Це вирішує лише один частковий випадок ситуацій, коли людина може категорично не бажати їхати у замкненому просторі з чужими людьми. Можуть бути інші. Аж до боязні замкненого простору в принципі. До того ж, якщо робити одностатевими всі чи значну більшість купе, це буде і змушувати розділятися ті групи, які взагалі-то не хотіли б розділятися, і множити ситуації, коли квитки є, але не для тих, кому якраз треба їхати, і так далі.

Якась дивна логіка. організовані групи школярів їздять кілька разів на рік, і для цього пропонується мати окремий клас вагонів??
Але якщо вже є плацкарти (наявні, та які можна зробити ще, технології обкатані), вони задовольняють і цим вимогам, і ще деяким іншим, то чи не є це причиною їх збереження? До того ж, "кілька разів на рік" організованих груп дітей буває багато, а потроху їх буває в самий різний час.

====================================

Переважний розвиток альтернатив плацкарту, з деяким зменшенням його частки -- цілком можливо. Повна відмова від плацкарту -- категорично ні.
Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 333


View Profile
« Reply #65 on: 04.12.18 , 17:12 »
Share

Аргумент про девушку смешной в том числе и потому, что проблема легко решается введением мужских/женских купе. Насколько я знаю, в РФ р Турции это вполне работает, и затраты на программирование невелики.
Це вирішує лише один частковий випадок ситуацій, коли людина може категорично не бажати їхати у замкненому просторі з чужими людьми. Можуть бути інші. Аж до боязні замкненого простору в принципі.
Перепрошую, але якщо у когось клаустрофобія, і при цьому він чи вона хочуть їхати саме лежачи, тоді можна думати про виділення дуже обмеженої кількості вагонів спеціально для таких людей, але це дуже вузька ніша. Будувати на цьому політику закупівель тощо? Ні, дякую.
Давайте ще в багатоповерхових будинках зробимо відкриті ліфти, бо хтось боїться замкненого простору в принципі. (А я знаю, про що йдеться: у мене є чудова близька родичка, яка багато років тому в ліфті мало не померла від страху, коли ліфт зупинився між поверхами.)
Logged
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 207


View Profile
« Reply #66 on: 04.12.18 , 17:12 »
Share

Офф, але щодо плацкарту: що то за кльові плацки (нові/квр?) в Славутичі?

КВР ДВРБ, останніми роками роблять такі
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4308


View Profile
« Reply #67 on: 04.12.18 , 17:12 »
Share

Треба заплатити і заплатити дорожчий тариф, і вишукувати місця так, щоб виходили цілі (не поділені з чужими пасажирами) купе, що стрімко звужує можливості. Персонально Ви погодитеся, щоб Вам не_можна було купляти нижні місця в купе, поки в інших купе є нерозпродані верхні, бо може раптом потім якійсь школі треба буде везти групу дітей? Тільки не зістрибувати на те, що візьмете місце в СВ. Усі/більшість в СВ не підуть. А американська модель, коли викуповується тільки ціле купе -- одна з причин краху залізниць США.
А до чого тут персонально? Семеро одного не чекають, як каже народна мудрість. Скільки цих груп школярів у цифрах? максимум пара відсотків. І ви серйозно вважаєте що ці пару відсотків - серйозна причина щоб робити для них преференції? Тим більше, що можна просто спробувати спланувати поїздку раніше. Або продавати квитки не всі одразу, це було б всім корисно.

А щодо американських залізниць - так вони ніколи не були розвиненими. І зараз продаж цілого купе це більше для туристів, а бюджетний варіант - сидячий (а розміри США уявляєте).


Це вирішує лише один частковий випадок ситуацій, коли людина може категорично не бажати їхати у замкненому просторі з чужими людьми. Можуть бути інші. Аж до боязні замкненого простору в принципі. До того ж, якщо робити одностатевими всі чи значну більшість купе, це буде і змушувати розділятися ті групи, які взагалі-то не хотіли б розділятися, і множити ситуації, коли квитки є, але не для тих, кому якраз треба їхати, і так далі.

Про небажання замкненого простоу - досить дивно. Спеціальних тулетів ці люди не потребують.
Мені особисто плацкарт здається незбалансованим міксом. Я думаю, що відсотків 90-95 людей бажають спати та переодягатись в більш-менш ізольованому просторі. А хто не бажає - так для цього є сидячі вагони, і можна зекономити. А їздити на бокових в плацкарті - це, вибачте, збочення.
Logged
sean
Active user

Posts: 3953


View Profile
« Reply #68 on: 04.12.18 , 17:12 »
Share

(А я знаю, про що йдеться: у мене є чудова близька родичка, яка багато років тому в ліфті мало не померла від страху, коли ліфт зупинився між поверхами.)
+1
Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 333


View Profile
« Reply #69 on: 04.12.18 , 17:12 »
Share

А український плацкарт і навіть 6-місний кушет - дві великі різниці.
+100500.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!