Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.02.20 , 06:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: продовження 79/80 до Львова + 92/91 до Дніпра

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7
Print
Author Topic: Пропозиція: продовження 79/80 до Львова + 92/91 до Дніпра  (Read 4770 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1970


View Profile
« on: 22.12.18 , 09:12 »
Share

Lviv 23.19 - Kyiv 06.44-07:20 - Dnipro 16:20 -- Dnipro 23.48 - Kyiv 07.13-07:35 - Lviv 16:05
Lviv 14:25 - Kyiv 22:55-23.18 - Dnipro 06.47 -- Dnipro 13:15 - Kyiv 22:15-22.37 - Lviv 06.00

Для збереження категорії НЕ при відстані 1104 км сумарний час в дорозі не повинен перевищувати 15:46.
91 Дніпро - Львів краще завести в Київ після 766 з пропуском 732 та 766 по Миронівці.
При цьому треба розробити новий графік 91 Київ - Львів зі зміщенням на 1:20 пізніше.

79/80 Дніпро – Львів
Code:
23:48 Дніпро 6:47
7:13 7:33 Київ 22:58 23:18
15:34 Львів 15:01

92/91 Львів – Дніпро
Code:
23:19 Львів 7:20
6:44 7:20 Київ 23:36 23:56
15:27 Дніпро 16:34
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5223


View Profile
« Reply #1 on: 22.12.18 , 09:12 »
Share

А яка періодичність планується?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8927


View Profile
« Reply #2 on: 22.12.18 , 11:12 »
Share

79/80 Дніпро – Львів
Code:
23:48 Дніпро 6:47
7:13 7:33 Київ 22:58 23:18
15:34 Львів 15:01

92/91 Львів – Дніпро
Code:
23:19 Львів 7:20
6:44 7:20 Київ 23:36 23:56
15:27 Дніпро 16:34

Ок. А якусь більш приорітетну нитку для 92 з Києва до Дніпра нереально вибити, бо якось дуже довго з 7.20 до 15.27?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5327


View Profile
« Reply #3 on: 22.12.18 , 11:12 »
Share

А хто сказав, що має бути збережена категорія НЕ? Секти Свідків "Поєзд нє зайдьот" одразу піднімуть вой.

бо якось дуже довго з 7.20 до 15.27?

Я фломастірував взагалі до 16:20, там дуже багато схерщень до Миронівки. "З 7.20 до 15.27" може дійсно статися, що "поєзд нє зайдьот", а якщо ми додаємо умову зберегти категорію НЕ, то раніше ніж через рік ми поїзда не отримаємо.
Logged
art-trans
Active user

Posts: 177


View Profile
« Reply #4 on: 22.12.18 , 11:12 »
Share

79/80 Дніпро – Львів
Code:
23:48 Дніпро 6:47
7:13 7:33 Київ 22:58 23:18
15:34 Львів 15:01
По пасажирському ходу впирається у 6071 зі стартом у 7:28 з Києва, а по вантажному наздоганяє ніжинську 6907, котра притримає його по КарДачам і К-Волинському (а там же ще заповзання на Борщагівку під три жовтих на перестій...).
92/91 Львів – Дніпро
Code:
23:19 Львів 7:20
6:44 7:20 Київ 23:36 23:56
15:27 Дніпро 16:34
Чи погодяться особи з Тверської тулити за шестихвилинним віддаленням після 766 цей видовжений поїзд, якщо потім 10 хвилин дірка до 786? В ідеалі там проситься одразу восьмихвилинні розриви 7:14 (766) 7:22 (92) 7:30 (786). Тим паче, що за К-Московським все одно потрібно буде їх трохи розтягнути між собою щоб не спіткалися на жовті.

Особисто мені ця пропозиція дуже подобається - по всім фронтам: ув'язка локомотивів, ув'язка составів, ув'язка локбригад, чимало схрещень з мінімумом перестоїв (хоча й доведеться трохи повозитися з підрівнюванням зустрічних на одноколійках).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8927


View Profile
« Reply #5 on: 22.12.18 , 12:12 »
Share

А хто сказав, що має бути збережена категорія НЕ? Секти Свідків "Поєзд нє зайдьот" одразу піднімуть вой.

бо якось дуже довго з 7.20 до 15.27?

Я фломастірував взагалі до 16:20, там дуже багато схерщень до Миронівки. "З 7.20 до 15.27" може дійсно статися, що "поєзд нє зайдьот", а якщо ми додаємо умову зберегти категорію НЕ, то раніше ніж через рік ми поїзда не отримаємо.
А якщо, йому дати приорітетну нитку без зхрещень до Миронівки. Там, по суті, назустріч лиш один приміський та Славутич наче. Ну й літні допи, які можна викинути з прайм-тайму. Що робити зі Славутичем та приміським, питання, звичайно, цікаве. Або ставити під потрійне схрещення, або також викидати з прайм-тайму.     
Logged
Vert
Active user

Posts: 5651


View Profile
« Reply #6 on: 22.12.18 , 12:12 »
Share

А якщо, йому дати приорітетну нитку без зхрещень до Миронівки. Там, по суті, назустріч лиш один приміський та Славутич наче. Ну й літні допи, які можна викинути з прайм-тайму. Що робити зі Славутичем та приміським, питання, звичайно, цікаве. Або ставити під потрійне схрещення, або також викидати з прайм-тайму.     


Славутич пригонять в Киев в 6 утра. От пассажиров не будет отбоя.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1970


View Profile
« Reply #7 on: 22.12.18 , 12:12 »
Share

Тогда включаем сюда изменение 12/11 и делаем комплексное предложение.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 502


View Profile
« Reply #8 on: 22.12.18 , 13:12 »
Share

Я фломастірував взагалі до 16:20, там дуже багато схерщень до Миронівки. "З 7.20 до 15.27" може дійсно статися, що "поєзд нє зайдьот"
Даладна? Второй этаж пути на станцию Киев-Пасс предложите построить, где-то над конкорсом, или принять поезд к себе в огород и пойдет, бумага всё выдержит! Какая хер разница на всё лишь бы это выглядело популистически, чтоб всякая кабища подхватила и схавала.
Logged
VSK
Active user

Posts: 936


View Profile
« Reply #9 on: 22.12.18 , 13:12 »
Share

А якщо, йому дати приорітетну нитку без зхрещень до Миронівки. Там, по суті, назустріч лиш один приміський та Славутич наче. Ну й літні допи, які можна викинути з прайм-тайму. Що робити зі Славутичем та приміським, питання, звичайно, цікаве. Або ставити під потрійне схрещення, або також викидати з прайм-тайму.     


Славутич пригонять в Киев в 6 утра. От пассажиров не будет отбоя.
А чи вистачить колій /перонів/ниток щоб завести його на 6 ранку. І чим вивозити Мелітополь якщо його будуть розбирати Дніпро з Запоріжжям. На мою думку оптимально би було  його склад ставити якісь простіші вагони і зробити фірмовим другого класу з групою вагонів першого класу і в складі має бути хоча би 5-6 плацків. А з вивільнених вагонів  Славутича та фірмового складу 83/84сформувати 2 фірмових склади на 103/104 (це вже здається колись пропонувалось) поїзд з таким графіком не має складатися з таких вагонів які є зараз в 103/104, це частково відібє бажання Дніпра брати білети від Федорівки. А 83/84 хай будуть всі склади нефірмові так як це в цьому поїзді висока трамвайність та і для Маріуполя це буде альтернатива дорогщому 103/104
« Last Edit: 22.12.18 , 13:12 by VSK » Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!