Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.01.19 , 20:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Аэроэкспресс Борисполь Жуляны

Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Reply | Print
Author Topic: Аэроэкспресс Борисполь Жуляны  (Read 2280 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22180


View Profile
« Reply #40 on: 09.01.19 , 22:01 »
Share Reply with quote

Умови одержання Лондонського міжаеропортового VOA зараз менш лояльні, аніж колись.
Зараз - такі квитки не підходять, а колись - пускали мало не по будь-якому набору квитків.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2823


View Profile
« Reply #41 on: 10.01.19 , 12:01 »
Share Reply with quote

Умови одержання Лондонського міжаеропортового VOA зараз менш лояльні, аніж колись.
Зараз - такі квитки не підходять, а колись - пускали мало не по будь-якому набору квитків.

Насколько понял, проблема не в наборе авиабилетов, а в том, что без западной визы или западного вида на жительство из списка,
не разрешают проходить иммиграцию:

You must also:
be travelling to (or on part of a reasonable journey to) Australia, Canada, New Zealand or the USA and have a valid visa for that country
be travelling from (or on part of a reasonable journey from) Australia, Canada, New Zealand or the USA and have a valid visa for that country
be travelling from (or on part of a reasonable journey from) Australia, Canada, New Zealand or the USA and it’s less than 6 months since you last entered that country with a valid entry visa
have a residence permit issued by Australia or New Zealand
have a common format residence permit issued by an European Economic Area (EEA) country or Switzerland
have a residence permit issued by Canada issued after 28 June 2002
have a uniform format category D visa for entry to a country in the EEA or Switzerland
have an Irish biometric visa (marked ‘BC’ or ‘BC BIVS’ in the ‘Remarks’ section) and an onward flight ticket to the Republic of Ireland
have a valid USA permanent residence card issued by the USA on or after 21 April 1998
have a valid USA I-551 Temporary Immigrant visa issued by the USA (a wet-ink stamp version will not be accepted)
have an expired USA I-551 Permanent Residence card issued by the USA on or after 21 April 1998, with a valid I-797 letter authorising extension
have a valid standalone US Immigration Form 155A/155B issued by the USA (attached to a sealed brown envelope)


Повтораю, про данные острава не пишут. Была бы у босса шенгенская мультивиза...

С уважением, Ульф
Logged
VB
Active user

Posts: 3551


View Profile
« Reply #42 on: 10.01.19 , 12:01 »
Share Reply with quote

Маху з білетами теж має рацію. Неформально, -  озувучене Ульфом, - це майже (якщо до цього не було ніяких конфліктів з хоумофісом) стопроцентна гарантія.  І коли кінцевий пункт не Австралія чи Н.Зеландія, а Мальдіви, - то білет від ВА вкупі з якоюсь шенгенкою теж відкриють двері. Не ВА, - можуть мурижити. Все це знаменита англійська любов до свого. Хоча я не розумію, - маючи такий набір білетів, - було б гріх не податись до британців на нормальну візу, якщо говорити про росіян. Раз, другий, - на третій дадуть довгострокову візу й не морочте нам голову. Але я розумію їх, тих британців. Зараз в інтернеті є оголошення про цей лайфхак та за 3500 євро пропонують і ввезти туди, і роботу знайти на туманному Альбіоні для росіян. Саме перше, - лавку потрібно прикривати з шенгенськими візами. І зараз дуже дивно виглядає транзитник через Лондон до Австралії з Москви при живих Катарах та Емірейтсах.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2823


View Profile
« Reply #43 on: 10.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

І зараз дуже дивно виглядає транзитник через Лондон до Австралії з Москви при живих Катарах та Емірейтсах.

Почему бы нет?

На SVO - PER 15 января туда через AMS,  CGK назад 22 января через  SIN,  CDG предлагают:


С уважением, Ульф
Logged
VB
Active user

Posts: 3551


View Profile
« Reply #44 on: 10.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

Це може Вам чи мені здаватися логічним. А прикордонникам такі фінти дуже часто є нелогічними. І це на фоні падаючого пасажиропотоку. Сама фішка отого безвізового транзиту теж колись задумувалась для хоча б не збільшення пасажиропотку т. зв. нацперу, то хоча б зниження темпів його падіння. Саме це і сидить у них в головах, що через Лондон не літають, бо є інші шляхи. А якщо приперся сюди, - значить якийсь підвох. Хотів би Лондон відвідати, - візу взяв би.
Logged
vito
User

Posts: 118


View Profile
« Reply #45 on: 10.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

В разных а/п реализованы разные модели рельсового сообщения - см.  https://en.wikipedia.org/wiki/Airport_rail_link
* прямые/беспересадочные "экспрессы" - как нон-стоп, так и с небольшим количеством промежуточных остановок (Amsterdam, Athens, Barcelona, Belfast City, Birmingham, Brussels, Cologne/Bonn, Copenhagen, Düsseldorf, Frankfurt, Friedrichshafen, Geneva, Helsinki, Krakow, Kyiv Boryspil, Leipzig/Halle, London Heathrow, London Gatwick, London Stansted, London Southend, Lyon, Manchester, Málaga, Milan Malpensa, Oslo Gardermoen, Paris Charles de Gaulle, Palermo, Pisa, Rome Fiumicino, Southampton, Stockholm Arlanda, Strasbourg, Turin, Vienna, Vilnius, Szczecin, Warsaw Chopin, Trondheim, Zürich, Anchorage, Denver, Philadelphia, Providence, Toronto,..)
* обычные пригородные/городские/муниципальные общественные элетрички/U-bahn/S-bahn etc (Bergen, Berlin-Schonefeld, Dresden, Düsseldorf, Frankfurt, Hamburg, Hannover, Munich, Nuremberg, Stuttgart, Vienna, Zurich, Barcelona, Helsinki, Paris Charles de Gaulle, Paris Orly, Stockholm Arlanda, Baltimore, Chicago O'Hare, Minneapolis, Oakland, Phoenix, Portland, Salt Lake City, San Francisco, Seattle-Tacoma, St. Louis, ...)
* станция, находящаяся на расстоянии от терминала со связкой автобус/шаттл/AirRailLink а/п - станц. (DUS, BHX, MAN, LTN, DTM, LPL, TLL, OTP, CIA, TSF, BFS, BGY, CRL, ORD, EDI, EMA, GLA, FMM, LAX, BOS, BUD, GLA, MRS, ORY, ARN, SJC, JFK, EWR, ...)
* легкое/наземное метро (CPH, NCL, LCY, SOF, YVR, DFW, ATL, ...)
* метро (LHR, ATH, LIS, OPO, BCN, IST, ATL, CLE, DCA, MEX, ...)
* трамваи (ZRH, BRE, TLL, EDI, MAN, ORY, LYS, NCE, ...)

Я б краще сказав посортувати аеропорти по тому чи вони мають повноцінні залізничні вокзали з дальніми потягами в різні міста країни (наприклад а/п Амстердам, Цюрих, Франкфурт, Париж), чи просто залізничне сполучення тільки з одним містом (Рим, Київ, Москва)- це більше впливає на те як саме реалізовано сполучення залізницею і які інтервали можна органіхувти між потягами.
Скажімо в Амстердамі-Схіпхол потяги відходять приблизно що 5-10хв. Але тільки десь третина з них прямує в сам Амсетерам - більшість або інтерсіті в інші міста Нідерландів, або транзитні дальні потяги (типу Amsterdam->Schiphol->Rotterdam ->...). Так само й в Франкфурті й Цюриху - потяги переважно транзитні й ходять часто. Оскільки тільки незначна частина пасаживів потягів виходять/заходять на станції "аеропорт", заповнюваність потягів висока навіть при інтервалах 5-10хв.
В аеропортах де потяг везе людей суто в одне місто досягти високої частоти між потягами (типу раз 10хв) можна тільки якщо пасажиропотік аеропорту буде 3000пас/годину (30+ млн пасажирів в рік) що явно не варіант для Києва в найближчі років 15.
* аеропорти, що мають повноцінні залізничні вокзали з дальніми потягами в різні міста країни:
Amsterdam, Brussels, Cologne/Bonn, Copenhagen, Frankfurt, Geneva, Leipzig/Halle, London Gatwick, London Stansted, Lyon, Milan Malpensa, Oslo Gardermoen, Paris Charles de Gaulle, Southampton, Stockholm Arlanda, Vienna, Trondheim, Zürich,...

* аеропорти, що просто мають залізничне сполучення тільки з одним містом/районом:
- "експрес": Barcelona, Belfast City, Friedrichshafen, Krakow, Kyiv Boryspil, London Heathrow, Málaga, Palermo, Pisa, Rome Fiumicino, Strasbourg, Turin, Vilnius, Szczecin, Warsaw Chopin, Anchorage, Denver, Philadelphia, Providence, Toronto,
- мiсцевий транспорт (примiський потяг/"електричка"/U-bahn/S-bahn/метро/трамвай): Athens, Barcelona, Bergen, Berlin-Schonefeld, Bremen, Dresden, Edinburgh, Hamburg, Hannover, Helsinki, Istanbul, London Heathrow, London City, London Southend, Lisbon, Madrid, Munich, Nuremberg, Oporto, Paris Orly, Stuttgart, Chicago O'Hare, Minneapolis, Oakland, Phoenix, Portland, Salt Lake City, San Francisco, Seattle-Tacoma, St. Louis, Newcastle, Nice, Sofia, Vancouver, Dallas-Fort Worth, Atlanta, Istanbul, Cleveland, Washington National , Mexico, Tallinn, ...

* аеропорти, де станцiя/вокзал (з дальніми потягами в різні міста країни) далеко вiд термiналу (автобус/шаттл/AirRailLink): DUS, BHX, MAN, LTN, DTM, LPL, TLL, OTP, CIA, TSF, BFS, BGY, CRL, ORD, EDI, EMA, GLA, KIR, FMM, LAX, BOS, BWI, BUD, GLA, MRS, ORY, SJC, JFK, EWR, ...
« Last Edit: 10.01.19 , 14:01 by vito » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22180


View Profile
« Reply #46 on: 10.01.19 , 16:01 »
Share Reply with quote

Де Ви цей список взяли?

Я одразу бачу помилки.

Малага тут неправильно відкласифікована, там аеропорт - зупинка на маршруті звичайної приміської електрички, при чому не кінцева, а проміжна, там немає ні виділеності ні жодного екстра тарифа ні експресності, її треба в наступний пункт.

Те що ходить в аеропорт Пізи- взагалі не всі його залізницею назвуть, це піплмувер на канатній тязі, при чому рейки там більш схожі на напрямні від ліфта, а не на залізничні. І взагалі там і пішки можна пройти, тому воно такий собі напіватракціон.

У Палермо - це скоріше один з маршрутів міської електрички, там просто аеропорт виявляться кінцевою. До Аеропортової станції там екстра ціна, але така-ж екстра-ціна до аеропорта має місце і в Мадриді, в Барселоні (при чому і на метро і на електрички) і Валенсії (на метро). Проїзд між іншими зупинками по звичайній ціні. А у Малазі до-речі екстра ціни від/до аеропорту немає, звичайний тариф cercanias відповідно до відстані. І ті поїзди що ходять до аеропорта - на ділянці що збігається з маршрутом внутрішньоміських електричок - роблять всі зупинки. На заміській ділянці деякі рейси пропускають частину зупинок, деякі ні, на ціну це не впливає. Жодною "експресністю" там і не пахне, вона як-раз досить повільна. Ірша справа що там по місту переважна частина траси в тунелях, але воно по тих тунелях не дуже швидко їздить. Тому теж однозначно в місцевий транспорт.
У Варшаві так само, в аеропорт ходять звичайні поїзди KM і SKM з усіма зупинками. Ну але так, аероопорт кінцева. Втім у Мюнхені також аеропорт є кінцевою.



« Last Edit: 10.01.19 , 18:01 by Maxy » Logged
vito
User

Posts: 118


View Profile
« Reply #47 on: 10.01.19 , 18:01 »
Share Reply with quote

Де Ви цей список взяли?

Я одразу бачу помилки.

Малага тут неправильно відкласифікована, там аеропорт - зупинка на маршруті звичайної приміської електрички, при чому не кінцева, а проміжна, там немає ні виділеності ні жодного екстра тарифа ні експресності, її треба в наступний пункт.

Те що ходить в аеропорт Пізи- взагалі не всі його залізницею назвуть, це піплмувер на канатній тязі, там і пішки можна пройти тому воно такий собі напіватракціон.

У Палермо - це скоріше один з маршрутів міської електрички, там просто аеропорт виявляться кінцевою. До Аеропортової станції там екстра ціна, але така-ж екстра-ціна до аеропорта має місце і в Мадриді, в Барселоні (при чому і на метро і на електрички) і Валенсії (на метро). Проїзд між іншими зупинками по звичайній ціні. А у Малазі до-речі екстра ціни від/до аеропорту немає, звичайний тариф cercanias відповідно до відстані. І ті поїзди що ходять до аеропорта - на ділянці що збігається з маршрутом внутрішньоміських електричок - роблять всі зупинки. На заміській ділянці деякі рейси пропускають частину зупинок, деякі ні, на ціну це не впливає. Жодною "експресністю" там і не пахне, вона як-раз досить повільна. Ірша справа що там по місту переважна частина траси в тунелях, але воно по тих тунелях не дуже швидко їздить. Тому теж однозначно в місцевий транспорт.
У Варшаві так само, в аеропорт ходять звичайні поїзди KM і SKM з усіма зупинками. Ну але так, аероопорт кінцева. Втім у Мюнхені також аеропорт є кінцевою.
Цей список був взятий тут: https://en.wikipedia.org/wiki/Airport_rail_link

Так, в ньому помилки: там в одну купу скинули експреси та "One-seat ride via main-line train - directly from a city centre to the airport" (окрiм Малаги, Пізи, Палермо, Варшави  - там ще Athens, Barcelona, Belfast City, Friedrichshafen, Krakow, Strasbourg, Turin, Szczecin, Southampton, Trondheim, Anchorage, Denver, Philadelphia, Providence) - тому умовне поняття "експрес" було мною взяти в лапки.

Тому чистих експресів там: Kyiv Boryspil, London Heathrow, Rome Fiumicino, Vilnius, Toronto, ...
а також (в аеропортах, що мають повноцінні залізничні вокзали з дальніми потягами в різні міста країни - Express, ICE, InterCity, TGV):
London Gatwick, London Stansted, Manchester, Milan Malpensa, Oslo Gardermoen, Stockholm Arlanda,
Cologne/Bonn, Copenhagen, Frankfurt, Leipzig/Halle, Lyon, Paris Charles de Gaulle, Amsterdam, Brussels, Geneva, Vienna, Zürich, Düsseldorf, Birmingham, ...
Logged
DJVLAD2003
Active user

Posts: 512


View Profile
« Reply #48 on: 11.01.19 , 09:01 »
Share Reply with quote

У Фьюмічіно повернулися високошвидкісні. Наприклад Frecciaargento 8431Fiumicino Venezia.
Logged
vito
User

Posts: 118


View Profile
« Reply #49 on: 13.01.19 , 16:01 »
Share Reply with quote

Де Ви цей список взяли?

Я одразу бачу помилки.

Малага тут неправильно відкласифікована, там аеропорт - зупинка на маршруті звичайної приміської електрички, при чому не кінцева, а проміжна, там немає ні виділеності ні жодного екстра тарифа ні експресності, її треба в наступний пункт.

Те що ходить в аеропорт Пізи- взагалі не всі його залізницею назвуть, це піплмувер на канатній тязі, там і пішки можна пройти тому воно такий собі напіватракціон.

У Палермо - це скоріше один з маршрутів міської електрички, там просто аеропорт виявляться кінцевою. До Аеропортової станції там екстра ціна, але така-ж екстра-ціна до аеропорта має місце і в Мадриді, в Барселоні (при чому і на метро і на електрички) і Валенсії (на метро). Проїзд між іншими зупинками по звичайній ціні. А у Малазі до-речі екстра ціни від/до аеропорту немає, звичайний тариф cercanias відповідно до відстані. І ті поїзди що ходять до аеропорта - на ділянці що збігається з маршрутом внутрішньоміських електричок - роблять всі зупинки. На заміській ділянці деякі рейси пропускають частину зупинок, деякі ні, на ціну це не впливає. Жодною "експресністю" там і не пахне, вона як-раз досить повільна. Ірша справа що там по місту переважна частина траси в тунелях, але воно по тих тунелях не дуже швидко їздить. Тому теж однозначно в місцевий транспорт.
У Варшаві так само, в аеропорт ходять звичайні поїзди KM і SKM з усіма зупинками. Ну але так, аероопорт кінцева. Втім у Мюнхені також аеропорт є кінцевою.
Цей список був взятий тут: https://en.wikipedia.org/wiki/Airport_rail_link

Так, в ньому помилки: там в одну купу скинули експреси та "One-seat ride via main-line train - directly from a city centre to the airport" (окрiм Малаги, Пізи, Палермо, Варшави  - там ще Athens, Barcelona, Belfast City, Friedrichshafen, Krakow, Strasbourg, Turin, Szczecin, Southampton, Trondheim, Anchorage, Denver, Philadelphia, Providence) - тому умовне поняття "експрес" було мною взяти в лапки.

Тому чистих експресів там: Kyiv Boryspil, London Heathrow, Rome Fiumicino, Vilnius, Toronto, ...
а також (в аеропортах, що мають повноцінні залізничні вокзали з дальніми потягами в різні міста країни - Express, ICE, InterCity, TGV):
London Gatwick, London Stansted, Manchester, Milan Malpensa, Oslo Gardermoen, Stockholm Arlanda,
Cologne/Bonn, Copenhagen, Frankfurt, Leipzig/Halle, Lyon, Paris Charles de Gaulle, Amsterdam, Brussels, Geneva, Vienna, Zürich, Düsseldorf, Birmingham, ...

Тодi так:
* "аеро-експрес": Kyiv Boryspil, Vilnius, Toronto, ...

* "аеро-експрес" + мiсцевий/примiський рейковий транспорт: London Heathrow, London Gatwick, London Stansted, Manchester, Milan Malpensa, Rome Fiumicino, Oslo Gardermoen, Stockholm Arlanda, ...

* повноцінні залізничні вокзали з дальніми потягами в різні міста країни (Express, ICE, InterCity, TGV): Cologne/Bonn, Copenhagen, Frankfurt, Leipzig/Halle, Lyon, Paris Charles de Gaulle, Amsterdam, Brussels, Geneva, Vienna, Zürich, Düsseldorf, Birmingham, ...

* примiський потяг/"електричка"/U-bahn/S-bahn: Athens, Barcelona, Malaga, Pisa, Palermo, Warsaw, Belfast City, Friedrichshafen, Krakow, Strasbourg, Turin, Szczecin, Southampton, Trondheim, Bergen, Berlin-Schonefeld, Dresden, Hamburg, Hannover, Helsinki, Istanbul, London Southend, Madrid, Munich, Nuremberg, Paris Orly, Stuttgart, Anchorage, Denver, Philadelphia, Providence, Chicago O'Hare, Minneapolis, Oakland, Phoenix, Portland, Salt Lake City, San Francisco, Seattle-Tacoma, St. Louis, Santos Dumont,  Porto Alegre, ...
* легке/наземне метро: Newcastle, London City, Dallas-Fort Worth, ...
* метро: London Heathrow, Athens, Lisbon, Oporto, Madrid, Barcelona, Istanbul, Copenhagen, Sofia, Cleveland, Washington National, Atlanta, Mexico, Vancouver, ...
* трамвай/швидкiсний трамвай: Zürich, Bremen, Nice, Tallinn, Edinburgh, Manchester, Paris Orly, Lyon, ...

* аеропорти, де станцiя/вокзал (з дальніми потягами в різні міста країни) далеко вiд термiналу (автобус/шаттл/AirRailLink): DUS, BHX, MAN, LTN, BRS, CWL, DTM, LPL, TLL, OTP, CIA, TSF, BFS, BGY, CRL, ORD, EDI, EMA, GLA, KIR, FMM, BUD, MRS, ORY, RTM, LAX, IAD, BOS, BWI, ORD, SJC, JFK, LGA, EWR, ABQ, SAN, MKE, YUL, YEG, YOW, GRU, POA, REC, ...

* окрiм того, в свiтi серед великих а/п (бiльше Kyiv Boryspil - пас.потiк вище 15+ млн.рiк), iснує ще декiлька, якi використовують лише автобусне сполучення (Dublin, Prague, Houston Intercontinental, Las Vegas, Calgary, Charlott, Detroit, Hangzhou, Brasília, Rio de Janeiro–Galeão) - але таких дуже мало - це виключення з правила. В половинi з них вже будують/планують/проектують рейкове сполучення: Dublin (Metro), Prague , Houston Intercontinental, Las Vegas, Calgary (Light rail).
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!