Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.01.19 , 11:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Мукачево - Чернівці через Румунію

Pages: [1] 2
Print
Author Topic: Пропозиція: Мукачево - Чернівці через Румунію  (Read 725 times)
dots2004
Active user

Posts: 178


View Profile
« on: 11.01.19 , 19:01 »
Share

У зв'язку з безвізом та Мукачівським проривом навіяло:
https://drive.google.com/open?id=17G4AD8_SFXwTydcd7fpuBV6oA4DcaZD7
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1029


View Profile
« Reply #1 on: 13.01.19 , 04:01 »
Share

Що це за чудасія і як на неї планується пересаджуватися звідки-небудь (з Києва, Львова і т. д.)? Цигановозом до Берегова? І де тут перестановка візків по ВС?
Насправді там актуальніший човник до Халмеу кілька разів на день, узгоджений з румунськими поїздами, бо зараз через кордон немає взагалі нічого.
З чернівецького боку для початку потрібен 2-разовий нормальний човник під наявні рейси, хоча б така сама 900-та чмуха. Потім відразу домовлятися з румунами про додаткові рейси, насамперед зранку туди - ввечері звідти, і видовжувати до них щось зручніше з Києва / Львова / майбутній ДПКр3 з Тернополя тощо.
По Румунії там місцевого РС вистачає, якщо запустити наш — цінник буде космічним. Нафіг воно треба. Халмеу, В-Сірет і все.
А от що могло б мати перспективу, це Мукачево - Тімішоара - Белград. Тут міг би спрацювати ефект 4 столиць. Сполучення між Румунією і Сербією чомусь розірвано і зараз це спричиняє великі логістичні незручності мандрівникам у тих краях.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1029


View Profile
« Reply #2 on: 13.01.19 , 05:01 »
Share

ps: з чернівецького боку графік теж ні з чим у нас не узгоджений, хоча по Сучаві виходить пересадка на Бухарест 8:52 - 15:47.
Але найбільш актуально там якимось чином потрапити на перший рейс 05:20 - 11:40, бо після нього йде єдиний поїзд на Болгарію о 12:45.
Для цього потрібен буде нічний човник на зразок Чоп - Захонь або цілий поїзд хоча б кількох вагонів Київ / Львів - Софія / Варна (потенційно Стамбул) з проходженням Чернівців десь посеред ночі в обидва боки.
Це може бути видовжена причепка до Київ - КП як варіант, але його доведеться дещо прискорити.
Logged
dots2004
Active user

Posts: 178


View Profile
« Reply #3 on: 13.01.19 , 11:01 »
Share

Дякую за неочікуваний детальний розгляд. Я, взагалі то, не спеціаліст. І це все фентезі. Але якщо хоч трошки спуститися до реалій, то зрозуміло, що потрібно хоча би до Халмеу з Мукачево і з прив'язками. Але з якими прив'язками ходить реальний потяг Мукачево - Будапешт і чим до нього дістатися з Києва/Львова?
І там, якщо подивитися, то у Вадулі пересадка на Чернівці (а не зміна візків) для чого можна було б використати склад 701/702 (якби було бажання :) ). А склад по Румунії пропонується виключно ЧФР (тобто як видовження одного з їхніх потягів, а не додатково УЗешний), УЗ там нідочого, тільки домовитись про ціни.
Стосовно Мукачево - Тімішоара - Белград цікаво, але це, майбудь, ще більше коло, ніж запропоноване вище. Та, знову такі, наша участь тут може бути така як в Латориці (а не як Київ - Рига), тобто і cклад і обслуговування ЧФР або Србія Воз, а вони чомусь припинили залізничне співробітництво.
« Last Edit: 13.01.19 , 11:01 by dots2004 » Logged
adul
User

Posts: 65


View Profile
« Reply #4 on: 13.01.19 , 19:01 »
Share

У зв'язку з безвізом та Мукачівським проривом навіяло:
https://drive.google.com/open?id=17G4AD8_SFXwTydcd7fpuBV6oA4DcaZD7

Неочікувано, а що за Мукачівський прорив? Однозначно згоден що румунський шлях теж необхідно розвивати, а як щодо Кошіце-Мукачево-Тімішоара/Клуж
Logged
dots2004
Active user

Posts: 178


View Profile
« Reply #5 on: 13.01.19 , 21:01 »
Share

"Мукачівський прорив" - це, коли знову, після великої переви, потяги 1435 мм почали так далеко заходити вглиб України. Згоден, що потрібно розвивати прикордонний залізничний рух (як самий простий варіант). Тим більше є безвіз.
Я ще в жовтні 16-го року створив тему, чи готується якось УЗ до безвізу, де висловив думку, що як перший крок потрібно запустити потяги хоча б до станцій, куди доходить 1520 мм (Пшемисль, Хелм). Мене оголосили фантазером, сказали, що спочатку нехай дадуть безвіз, а потім будемо обговорювати і закрили тему. А невдовзі поїхали хюндаї і песи... Я от тепер думаю, може мені УЗ винна відсоток з продажів? :)
Потяг Кошице - Клуж  через Чієрну, Чоп, Берегово, Дяково ходив у 97 - 99 роках, також був ЧФР.
« Last Edit: 13.01.19 , 21:01 by dots2004 » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4216


View Profile
« Reply #6 on: 14.01.19 , 19:01 »
Share

... Я от тепер думаю, може мені УЗ винна відсоток з продажів? :) ...
Якщо Ви не в курсі, то нагадаю, що усі "перші ластівки", то виняткова заслуга високопричетного КШ.
Quote
Якщо говорити про Західну Україну, то й в цьому напрямку ми добре попрацювали. Першою туристичною ластівкою можна назвати потяг Київ-Рахів, який в експериментальному режимі був запущений в серпні 2014 р. Тоді на перший рейс були продані квитки у всі 12 вагонів, тож незабаром довелося включати ще два вагони.
Деталі тут: https://info.uz.ua/blogi/realizuvati-turistichniy-potentsial-kraini-bez-virishennya-transportnikh-pitan-ne-mozhlivo
Logged
adul
User

Posts: 65


View Profile
« Reply #7 on: 17.01.19 , 12:01 »
Share

"Мукачівський прорив" - це, коли знову, після великої переви, потяги 1435 мм почали так далеко заходити вглиб України. Згоден, що потрібно розвивати прикордонний залізничний рух (як самий простий варіант). Тим більше є безвіз.
Я ще в жовтні 16-го року створив тему, чи готується якось УЗ до безвізу, де висловив думку, що як перший крок потрібно запустити потяги хоча б до станцій, куди доходить 1520 мм (Пшемисль, Хелм). Мене оголосили фантазером, сказали, що спочатку нехай дадуть безвіз, а потім будемо обговорювати і закрили тему. А невдовзі поїхали хюндаї і песи... Я от тепер думаю, може мені УЗ винна відсоток з продажів? :)
Потяг Кошице - Клуж  через Чієрну, Чоп, Берегово, Дяково ходив у 97 - 99 роках, також був ЧФР.
А що це потяг був є інфа якась, графіки курсування? Нещодавно дивився в картах по планах по TEN-T є модифікація залізничної колії по ст. Халмеу і розвитком на Сатумаре/Клуж і Тімішоару з підводом по Дяково-Мукачево. Тобто ЄС виділяє кошти для цього?!?
Logged
VB
Active user

Posts: 3570


View Profile
« Reply #8 on: 17.01.19 , 13:01 »
Share

Пробуйте тут через пошук шукати. Колись тут вже розжували це питання, вкупі з історичними розкладами.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1029


View Profile
« Reply #9 on: 17.01.19 , 13:01 »
Share

"Мукачівський прорив" - це, коли знову, після великої переви, потяги 1435 мм почали так далеко заходити вглиб України. Згоден, що потрібно розвивати прикордонний залізничний рух (як самий простий варіант). Тим більше є безвіз.
Я ще в жовтні 16-го року створив тему, чи готується якось УЗ до безвізу, де висловив думку, що як перший крок потрібно запустити потяги хоча б до станцій, куди доходить 1520 мм (Пшемисль, Хелм). Мене оголосили фантазером, сказали, що спочатку нехай дадуть безвіз, а потім будемо обговорювати і закрили тему. А невдовзі поїхали хюндаї і песи... Я от тепер думаю, може мені УЗ винна відсоток з продажів? :)
Потяг Кошице - Клуж  через Чієрну, Чоп, Берегово, Дяково ходив у 97 - 99 роках, також був ЧФР.
А що це потяг був є інфа якась, графіки курсування? Нещодавно дивився в картах по планах по TEN-T є модифікація залізничної колії по ст. Халмеу і розвитком на Сатумаре/Клуж і Тімішоару з підводом по Дяково-Мукачево. Тобто ЄС виділяє кошти для цього?!?
Пам'ятаю, що це був потяг Констанца - Краків (можливо, його скоротили чи видовжили), колись його показували по ящику і подавали як досягнення, що він ішов транзитом через Україну. Тільки НЯЗ там були якісь проблеми з опаленням.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!