Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.08.19 , 18:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 р&#

Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 61
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 р&#  (Read 58983 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4777


View Profile
« Reply #270 on: 03.05.19 , 10:05 »
Share Reply with quote

Кожен хвалить своє))
В ідеалі сайти філій і на фіг не потрібні (принаймні для розкладів).  Треба щоб всі розклади (та оперативні зміни) були на єдиному сайті -  booking.uz.gov.ua.  Щоб коли людина вводить запит,  наприклад,  Дніпро-Запоріжжя,  то щоб їй разом з ПДСами висвітлювались і електрички. 
Logged
www3
Active user

Posts: 847


View Profile
« Reply #271 on: 03.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote


Те, що ви звикли користуватись сайтом ПЗЗ не означає, що всі інші звикли до нього також.

Аналогічно і навпаки :) Тут мені здається мабуть два варіанти є розумними. Залишити як є (тобто на сайті регіональних філій хай будуть рохзклади і на тому ж сайті ПЗЗ зведені з усієї УЗ) або як вище пропонують, завести все на один сайт.
Однак давайте подумаємо. Питання сприйняття розкладів ПДС та приміських разом або окремо це виключно питання звички мабуть. Тобто значна переважна більшість пассажирів звикла користуватися ними в роздільному форматі і зайди ти на Київ-Пас чи вокзал Слотовино вони будуть розташовані однаково. В чому перевага зведення все в одну корзину? Я бачу лише недоліки: додаткове фінансування для допилювання ПО (а якщо будемо аналогічно змінювати і друковані по станціям то ще +витрати) та звикання до нового формату (мабуть десь з рік хтось буде невстигати на останню електричку оскільки недогледить що то відправляєтья ПДС о 23.13). Тобто поки я категорично проти, бо бачу тільки зміни заради змін.
Logged
art-trans
Active user

Posts: 162


View Profile
« Reply #272 on: 03.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

І знову ж, відсутність можливості подивитися актуальний розклад на конкретну дату з урахуванням оперативних змін у зв'язку з проведенням ремонтів...
У "ElTrain v3", що нині використовує П-ЗАХ, присутня технічна можливість використання календаря. Й наскільки мені відомо є можливість окремі рейси (на вікна тощо) закріплювати за певною датою. От тільки графічний стан відображення (читайте дизайн) бажає кращого у цьому календарі, це без сумнівів.
Logged
sean
Active user

Posts: 3970


View Profile
« Reply #273 on: 03.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Пам'ятаю, купував колись в Португалії онлайн квиток від точки А до точки Б. По ен сайтах ен регіональних підрозділів ен дирекцій не ходив. Квиток продався приміський+пдс. Ну і так не тільки в Португалії.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8160


View Profile
« Reply #274 on: 03.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Ну, наприклад, на малих вокзалах Одеської філії зараз усі поїзди разом, як приміські, так і пасажирські.

Стосовно сайту Придн. зал. він мені не дуже й подобається. Кілометраж найчастіше від балди там. Розклад далеких рейсів заведений "по шматках", як в служебці, а не як відрбражено в розкладі на вокзалі. Показування часу проходження без зупинки - погана практика, вона збиває з пантелику звичайних користувачів - краще взагалі не показувати. Той же сайт ПЗЗ або ОДС набагато краще. Шкода, що там немає кілометражу. Хоча нв сайті ОДС є розділ з дійсно вірним кілометражем по всім напрямкам.
Logged
www3
Active user

Posts: 847


View Profile
« Reply #275 on: 03.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Пам'ятаю, купував колись в Португалії онлайн квиток від точки А до точки Б. По ен сайтах ен регіональних підрозділів ен дирекцій не ходив. Квиток продався приміський+пдс. Ну і так не тільки в Португалії.

Практично не стикався з залізницею Португалії, тому питання виключно гегорафічно-практично обумовлене. Чи можна порівнювати кількість рейсів, напрямків, розгалудження мережі в УЗ та Португалії?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22589


View Profile
« Reply #276 on: 03.05.19 , 15:05 »
Share Reply with quote

звести все пасажирське та приміське сполучення в єдиний розклад?
якщо прямо зараз з приміським рухом у його теперішньому стані "як є" і без розбору - то у більшості місць буде більше шкоди.

Справа не лише в різноякісності умов проїзду (як по комфортності і контингенту, так і по швидкостях), а також в надто сильній різнонадійності (наприклад приміський буває, що скасовують попередивши в кращому разі попереднього дня).

В результаті для надто істотної частки пасажирів ПДС - приміські поїзди - не розглядаються транспорт - дехто з цих пасажирів скоріше відмовиться від поїздки, ніж розглядатиме можливість на такому їхати. З точки зору таких пасажирів зведення їх в один розклад - це засмічення розкладу ПДСів.

Звісно ж це не нормально, але починати вирішувати цю проблему мабуть краще не з цього кінця.

Інша справа попри всю біду - існують ділянки з винятково вдалим збігом обставин - де прямо зараз час в дорозі при проїзді в приміських не сильно довше ніж на ПДСі (і буває що при цьому одночасно все-одно швидше автобуса) і умови проїзду в приміських кращі середньоукраїнських і серед пасажирів ПДСів немає істотної кількості "зажертих", що від приміських би носом крутили - і одночасно існує досить великий пасажиропотік до місця біфуркації і відстань достатньо велика щоб грубо кажучи ПДСний квиток не виходив дорожче автобусного. Лише за такого збігу обставин може бути широке коло пасажирів, коли з поміж приміського і ПДС обиратимуть той, що у більш зручний час їде, не дуже зважаючи на ціну і категорію (приміський чи ПДС). Лише у таких місцях зведений розклад був-би корисним. Прикладом такої ділянки може бути Чернігів - Ніжин, чи там Львів - Тернопіль або скажімо Львів - Дубно.

Втім я не дуже уявляю як можна було б спонукати УЗ на таких ділянках розклад вказувати зведеним, а в інших місцях поки-що цього не робити. Це означало б що такі місця слід спершу розрізнити, а отже визнати їх інакшість, а там ще кілька логічних кроків і надто очевидними стають неприємні для УЗ висновки.
Коротше Ви звісно як хочете, але я б не радив зараз цю тему педалювати.

Quote
І друкувати його на жовтих і білих аркушах, як у ЄС.
будь-ласка намагайтесь уникати таких формулювань.


ЄС, попри всю його схильність уніфікувати де треба і часто де не треба - чомусь на залізниці такої активності не виявляє. Тому в різних країнаї має право бути по-різному. Навіть якщо у багатьох країнах майже однаково - це їх добра воля, як правило не зумовлена жодними приписами ЄС. І все-одно в ЄС можна знайти такі місця де і приміські в усіх відношеннях зовсім-зовсім окремо від ПДСів (в Іспанії наприклад) і є місця не не друкують на жовтому/білому тлі.

Quote
в 2013 році була спроба, на Святошино, Дарниці та Північній ПДСи та приміські звели в один розклад та вивісили прибуття на один колір, відправлення на інший (що на який колір не памятаю, на Святошино той стенд вже заклеїли рекламою працевлаштування).
ну, там було огидне виконання (неадекватний розмір, висота розміщення).

Але фактор незвичності теж слід взяти до уваги.

Крім того є ще один нюанс - мабуть для потреб України краще трохи модифікувати форму.

У нас в розгорнутій формі розклад вивішували "по-італійськи" - з повним списком зупинок.
Варіант повних розкладів у такому вигляді - в Україні виходив надто громіздким - це наслідок того, що у нас надто багато поїздів з великою кількістю зупинок і при цьому довгим як для такої частоти зупинок маршрутом - це стосується як приміських, так і ПДС (бо щоб була більш відповідні одна одній частота зупинок і довжина маршрута - треба було б багато де замість одного поїзда зробити два чи три)

Напівскорочене подання у розкладах такого вигляду - відоме. Але робити це "по-німецьки" - коли перелічуються всі станції до якоїсь порогової (по-моєму просто 4-ї по ходу), а далі лише найважливіші - нам не підходять.

Я маю на увазі приклад назразок такого:

04:38
EC 7   Interlaken Ost
Hamburg Hbf 04:38 - Bremen Hbf 05:34 - Diepholz 06:09 - Osnabrück Hbf 06:35 • Duisburg Hbf 08:11
 - Düsseldorf Hbf 08:25 - Köln Hbf 08:50 - Mannheim Hbf 11:21 - Karlsruhe Hbf 11:47 - Interlaken Ost 15:57

Якщо раптом хто не знає - тут важливий значок - крапочка (між Оснабрюком і Дуйбурґом). Від початку до крапочки - перелічуються всі зупинки без винятку, а після крапочки - вказані лише важливіші (насправді від Оснабрюка до Інтерлакена - там 21 зупинка). Для України скорочення в такий спосіб - має мало сенсу (у нас як-раз мало хто лізе в ПДС щоб 1 зупинку проїхати).

такий спосіб подання в напівкороткому вигляді - підходить якщо більшість пасажирів справді їдуть не більш ніж кілька зупинок, як це часто буває у Німеччині (у такому разі 4 наступні зупинки - мабуть справді найактуальніші).

Я про цю проблему замислився років з 8 тому. Що я тоді надумав - що для України - там слід відпочатку вказувати не повний список, вираховуючи рейтингову достойність бути не пропущеною в першу чергу по пасажиропотоку від місця розміщення розкладу бажано з поправкою на актуальність у даному рейсі (якщо від станції розміщення розкладу до якогось пункту призначення пасажиропотік в трохи більший порогової величини, але в якомусь одному з поїздів час проходження у дуже незручний час - то можна пропустити і навпаки).
У такому разі там треба не крапочкою позначати, а між станціями використовувати два різні роздільники - наприклад ... якщо між названими станціями є неназвані проміжні зупинки, що не потрапили в напівдовгу форму розклада через малоактуальність і - якщо таких немає.

Якось назразок

21:00
45НШ Лисичанськ
Ужгород 21:00 ... Мукачево 22:38 ... 03:03 Львів 03:23 ... Дубно 05:14 ... Кривин 06:21
 ... 06:57 Шепетівка 07:09 ... 08:04 Новоград-Волинський 1 08:16 ... Коростень 09:26
 - Святошин 11:30 - 11:46 Київ-Пас. 12:06 ... Ніжин 13:54 ... Конотоп-Пас. 15:24
 ... 18:00 Суми 18:30 ... 21:30 Люботин 21:37 - 22:07 Харків-Пас. 22:45
 - Чугуїв 23:44 ... Рубіжне 03:55 - 04:15 Лисичанськ



Пам'ятаю, купував колись в Португалії онлайн квиток від точки А до точки Б. По ен сайтах ен регіональних підрозділів ен дирекцій не ходив. Квиток продався приміський+пдс. Ну і так не тільки в Португалії.
ну окремо по сайтам для регіональних - не треба лазити у більшості місць.
Але Португалія поганий приклад, я їх у цій ситуації не люблю за те, що там квиток на ПДС+приміський - тупо сума тарифів (а не спряження, що завжди було б дешевшим). Втім у них є маленьке виправдання, їх тарифи на ПДС - ґлобалпрайсоподібні, тому "склеїти" з приміським технічно не вийде.
« Last Edit: 03.05.19 , 16:05 by Maxy » Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 213


View Profile
« Reply #277 on: 03.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote

УЗ за роки незалежності такого з тими приміськими розкладами накуралєсила, що його тепер мабуть важко звести в один розклад.
Хоча, з іншого боку, яндекс же якось зміг те все відображати в адекватному вигляді.
Мабуть справа в небажанні виділити на цю справу первну суму фінансових ресурсів.
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #278 on: 03.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote

А я от обома руками і хвостом за введення приміських у розклад ПДС. Тому що в деяких місцях їхати приміськими дійсно зручніше, особливо в певний час. А деякі люди не знають, що є ще й інші поїзди, крім тих, що показані на букінгу у розкладі.
А щоб не було "засмічення", варто поставити галочку показувати/не показувати приміські.
Logged
Brodjaga
Guest
« Reply #279 on: 03.05.19 , 20:05 »
Share Reply with quote

Дуже актуальне питання поставили.
теж за те, щоб все було на одному місці та в одному сайті, щоб інтерфейс сайту, додатку, квиткових автоматів був однаковим.

загальне віконечко з пошуком та купівлею має бути відразу на головній сторінці, як зараз букінгу. опції пошуку - по станції, між станціями та маршрут через конкретні зупинки (за замовчуванням на всі дні та при виборі на конкретну дату, час, часовий інтервал). потяги за замовчуванням показувати усі, з можливістю обрати варіанти лиш без пересадок, з пересадками , тривалістю від-до, вибором категорій поїздів чи вагонів (хтось хоче лиш сидіти чи лежати, лиш приміські чи швидкісні).

показувати результати по порядку з цінами (якщо день не обрано - найнижчими на кожен клас вагонів), якщо день обрано а квитків на потяг немає - вказувати на який найближчий день є квитки на цей потяг. додати можливість сортувати результати пошуку за швидкістю чи ціною.

щоб не було плутанини категорії потягів зручно показувати емблемами різних кольорів. кількість категорій має бути максимально скорочена. не нормально мати категорію супершвидкий і над фірмовий. як у розвиненому світі. білоруси не погану реформу категорій провели.

зручно - знайшов, побачив максимум інформації про всі варіанти і відразу купив. продавати єдиний квиток на потяги з пересадками різних категорій. можна встановити єдину вартість квитка на відстань, цей квиток буде дійсним у всіх потягах певний час (залежно від відстані) + додаткова плата за місце + доплата за швидкість у не та іс. все зручно і зрозуміло.

запізнився на поїзд - докупив місце на наступний, поїхав приміським + пасажирським від наступного вузла. доплата за місце чи швидкість теж може бути різною в залежності від відстані. кожну наступну доплату за місце в 1 квитку продавати зі знижкою, щоб їдучи з пересадками людина не отримувала значного здорожчання. завдяки такій системі менше людей перейде на маршрутки, зменшиться не вивіз, до заповняться потяги, розкуплені лиш на частину маршруту

поєднання приміських та пасажирських розкладів в 1 систему, продаж і тих і тих квитків через інтернет разом та окремо можна вважати транспортною революцією
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 61
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!