Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.05.19 , 12:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 рр.

Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 рр.  (Read 32080 times)
Emblaze
Active user

Posts: 3747


View Profile
« Reply #290 on: 04.05.19 , 15:05 »
Share Reply with quote

Как сказать... Часто междугородние автобусы в виде дряхлых Рут на разбитых дорогах и по сути без места для багажа ничем не лучше обшарпанных электропоездов.
А, в этом смысле согласен и даже усилю: они гораздо хуже.

Я имел в виду, что о комфортности на УЗ имеет смысл спорить для категорий поездов, подсчет которых займет пальцы одной руки, и еще останется про запас. Поэтому не совсем ясно, какой круг пользователей услуг "сучасного європейського підприємства" вообще имеет смысл считать изнеженными. ;)
« Last Edit: 04.05.19 , 15:05 by Emblaze » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4383


View Profile
« Reply #291 on: 04.05.19 , 22:05 »
Share Reply with quote

Я вже бачу, як в забитій в гавно коростенській електричці, куди народ по три хвилини втискується і машиніст не може закрити двері, виділяють один вагон і не пускають туди страждущіх.

Це робиться не так, і не туди. Чомусь та ж Ельвірочка покаже вам роут і квитки від будь-якого Балатонсекешфехервара до будь-якого Шаторальяхуєя, навіть з шістьма пересадками. Букінг теж повинен навчитись знаходити такі роути і продавати єдині квитки. Ми колись з подачі Логіста їх жорстко їбли за відміну єдиного квитка і його коряву реалізацію, але з тих пір, коли Логіст вирішив, що з нами кашу хуй звариш і припинив брати участь в цьому загулі демократії, ми забули за питання єдиного квитка. Недостаючий функціонал докупки квитка на пригороді можна вирішити продажем за тарифом О, можна у віртуальний, блять, вагон, але не гратися з маразмом по виділенню чогось-там під щось, якщо ми хочемо мати результат, а не відписку.
« Last Edit: 04.05.19 , 22:05 by Віктор Гарвона » Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1214


View Profile
« Reply #292 on: 04.05.19 , 22:05 »
Share Reply with quote

Если смущает факт, что часть вагонов будет как ПДС, а часть как пригород - но такое ведь тоже бывает (вроде и сейчас есть дальние электрички из Киева, в которых вдали от Киева часть вагонов превращаются из регионального поезда в пригородные), и как-то справляются. Еще бывают ВБСы типа УЗ-шной прицепки Сумы - Новоалексеевка поезду БЧ, тоже не подрались.
Додам, що був навіть прецедент, коли у складі одного й того ж поїзда були вагони як зі статусом РП, так і приміські за всім маршрутом - дві пари дизелів Чернігів - Горностаївка.
А як там було з завантаженням? Я боюсь, що на завантажених напрямках, наприклад згадуваний тут Дніпро-Генічеськ, буде дуже важко заставити пасажирів з приміськими квитками не заходити в вагони, що продаються як ПДС/ЕПК.
Саме там - вагон з приміським статусом був головний, двері з тамбура у наступний замикали, а з приміським квитком до решти вагонів не пускали провідники. Виглядало це все звичайно трешово, один газенваген лютих пенсіонерів і 3-5 вільних із шторками. Потім все ж пільговики/місто дотисли ПЗЗ і все повернули як було. З того часу як згадка лишилася 8 у номері обох пар рейсів, до якої додали шістку попереду.
Але такий випадок був.
Підтримаю останні речення з вікторового попереднього посту. Додам, що не обов'язково О, нехай то буде навіть той самий тариф, за яким я їду основну частину поїздки, але без "перелому" по станції пересадки на приміський.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9890


View Profile
« Reply #293 on: 04.05.19 , 22:05 »
Share Reply with quote

Я вже бачу, як в забитій в гавно коростенській електричці, куди народ по три хвилини втискується і машиніст не може закрити двері, виділяють один вагон і не пускають туди страждущіх.
Чому лише в коростенській? Якщо ти прийшов на ніжінсську електричку з оборотом по Дарниці не на час прибуття, а на час відправлення то в кращому випадку до Заворич ти будеш їхати просто "пішки"(тобто стоячи) а в гіршому - просто не зайдеш у тамбур взагалі. Ну і не треба забувати, як "прошарені" козятинські пасажири знаючи оборот сідають на козятинську електричку по К-Волинському чи Кар.Дачам. Так само як і "прошарені" пасажири сідають на 6911 по ДВРЗ або Депо
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2878


View Profile
« Reply #294 on: 04.05.19 , 23:05 »
Share Reply with quote

Я делал предложение о выделении вагонов для поездов на 200+ км, а не для околокиевских электричек, которые активно обсуждаются в последних сообщениях.
Виртуальный общий вагон не поможет решить проблему контингента и хотя бы минимального комфорта (банальных шторок и чистоты), который нужен для дальних поездок, и ради которого есть смысл переплатить за билет. Давайте уйдем от киевского узла с пригородными поездами максимум на 160 км и подумаем о поездах типа Полтава - Гребенка, Одесса - Помошная, хотят ли там пассажиры лучших условий проезда и возможно ли реализовать разделение поезда на разные типы вагонов? Причем для пригорода оставлять не 1 вагон, а наоборот, делать ПДСным 1 вагон (этого хватит вполне, все равно в этих поездах большая часть пассажиров едут километров по 50-100, им ПДСные штуки не нужны), а в остальных пусть бабушки с гопниками тусуются. Ведь этот всего 1 вагон даст очень много преимуществ - больше гарантий выполнения рейса (на период ковырялок поезд просто так за 1 день не отменят), возможность купить билет заранее и узнать о существовании поезде из привычного букинга, может и с комфортом повезет.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4383


View Profile
« Reply #295 on: 05.05.19 , 00:05 »
Share Reply with quote

Так вас Валера попросил предоставить список, где именно вы хотите видеть подобное, в ответ игнор. И опять кидаетесь общими фразами.
Logged
VB
Active user

Posts: 3825


View Profile
« Reply #296 on: 05.05.19 , 02:05 »
Share Reply with quote

Якщо робити так, то потрібно робити й навпаки, - вставляти приміські вагони в ПДС. Від перепричепки до перепричепки.
Logged
MORRO
Active user

Posts: 368


View Profile
« Reply #297 on: 05.05.19 , 04:05 »
Share Reply with quote

Якщо робити так, то потрібно робити й навпаки, - вставляти приміські вагони в ПДС. Від перепричепки до перепричепки.

Такое уже делают в поезде Запорожье-Одесса, цепляют общие  вагоны Запорожье-Фёдоровка.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9890


View Profile
« Reply #298 on: 05.05.19 , 10:05 »
Share Reply with quote

За один день до "ковырялок" даже пригород никто не отменяет. То, что несвоевременно вывешивают инфу, это уже второй вопрос.
Logged
VB
Active user

Posts: 3825


View Profile
« Reply #299 on: 05.05.19 , 13:05 »
Share Reply with quote

Якщо робити так, то потрібно робити й навпаки, - вставляти приміські вагони в ПДС. Від перепричепки до перепричепки.

Такое уже делают в поезде Запорожье-Одесса, цепляют общие  вагоны Запорожье-Фёдоровка.
Не Нововесела?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!