Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.19 , 01:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 р&#

Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 71
Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 р&#  (Read 71302 times)
VB
Active user

Posts: 4001


View Profile
« Reply #310 on: 06.05.19 , 13:05 »
Share

І що тепер? Ви їх зараз пропонуєте знову зробити такими?

Даремно було проігнороване це запитання щодо
Что подробнее? Эти дизеля одно время были как ПДС, тут вообще ничего нового не будет.

Тому стовідсотково підтримую тезу
Извините, но последние две страницы реально оторваны от большинства реальных пассажиров пригорода!

Utopist освічена й грамотна людина, але купився на всі ці начебто дармові смаколики, які тут роздають, у вигляді ідей.
 Я не даремно запитав саме про
Умань/Христиновка - Черкассы
, тому що наразі я не володію у повній мірі інформацією з інших ділянок так, щоб щось можна було говорити, тим більш влаштовувати полеміки. Але саме ця ділянка, гадаю, буде справедливою для ототожнення всіх подібних, тобто таких, де в приміському русі використовується автономна тяга. І саме тут є найбільші проблеми, а не
Эти дизеля одно время были как ПДС, тут вообще ничего нового не будет.
, тому що не буде не лише нічого "нового" скоро, а не буде нічого "взагалі" через недолугість як керівництва галуззю в цілому, пасажирським рухом, так і приміським рухом зокрема як частини пасажирського. І "рехворматори" лише підіграють цьому. Одне діло говорити про один квиток та узгодженість пересадок, а інше діло, коли люди намагаються вчепити папузі хобота замість одного крила. В папуги є два крила, а хобот є у слона. Христинівське депо є найкращим як щодо експлуатації, так і банального збереження мотлоху. Але навіть вже тут їздять трьома вагонами, бо скільки бабу не малюй, целкою вона не стане. Мова якраз про Черкаси. На ділянки, які не потребують зміни видаються замість голови Д1, - ЧМЕ3... Так і їдуть, - голова, один причіпний. То який вагон Ви воліли б виділити для уявного ПДСу? Голову, чи причіпний? А у неділю? А у п'ятницю? Або коли пишуть на стенді,-  " в зв'язку з колійними роботами" п.№ 6301/6302 Умань - Черкаси в понеділок і суботу прямуватиме зміненим розкладом плюс скільки-то, які думки? Десь подумають, - ой які молодці, колійні роботи (того тижня вони дійсно були біля Багачевого з понеділка по п'ятницю, баласт чистили, при цьому ПМСники стояли по Багачевому й чекали коли нарешті вже він проїде з тим плюсом), а хтось подумає, - скоро, мабуть, піхвець, раз нема що видати вже навіть на Черкаси й видають те, що приїхало з Вапнярки (солярки вистачило, тому, хто сильно цікавиться; хто хотів пересадку в Умань з Ладижина, - була така)...
 Хороша ідея. На Львів - Чернівці її реалізували, де людей як бидло возять за їхні ж гроші. Треба бути ближче до реальності. Буде новий рухомий склад з адекватом (чекаємо саме його (рухомий склад теж) від нових людей в політиці), - буде тоді розмова. Колись байки про хаби теж піпл схавав на ура, коли вбивали рух.
P.S. Я уявляю палкого активіста, який купив Запор - Христинівка з пересадкою в якомусь Цвітковому (або Вапнярці, це навіть веселіше) за 45 діб (та вистачить і за зняттям броні, звідкіля вони в тому Запоріжжі щось знають...). По Цвітковому вийшов, а дизелька з його вагоном №1, - нема. Від слова "взагалі". Відмінили його на сьогодні, ще минулого тижня телеграма була. Точніше приміський дизель-потяг відмінили. Зате про Ваш, - мови не було. В телеграмі такого не було. Зате є квиток. З символічним 21-м місцем. І думаю, ввести один розклад ПДС з приміськими, - швидше буде (і реальніше), чим змусити УЗ вводити якусь локальну телеграму зі змінами в приміському русі з Одеси по Придн.
P.P.S. Автобуси в Цвітковому  - за кілометрів з 5, на трасі. Вапнярка в цьому плані, - це торба повна.
P.P.P.S. Коли доросте УЗ до того, що при відміні чогось прийде СМС та емейл про те, що Вас, шановний Ви наш, ми заберемо на автобусі, бо відмінили вагон № 1 Ваш на таку-то дату, дякуємо що Ви з нами - тоді можна про щось говорити.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8307


View Profile
« Reply #311 on: 06.05.19 , 21:05 »
Share

Стосовно Дніпро - Апостолове.
Їхали 29 квітня в понеділок (середина свят). Склад 5 вагонів, після Зустрічного наш хвостовий забитий вхлам, що ледве пройти через прохід. В інших вагонах - ще гірше. Що там було 27 квітня я навіть уявити боюся. Пару років назад - було на свята 9-10 вагонів, зараз 5, місцеві казали іноді буває до 7 але не більше.
Для того щоб реалізувати ідею з ПДСними квитками - треба додатковий вагон, яких з кожним роком усе менше та менше. І кинути туди додатковий вагон - це забрати його зі львівського чи одеського напрямку.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4125


View Profile
« Reply #312 on: 07.05.19 , 02:05 »
Share

Стосовно Дніпро - Апостолове.
Їхали 29 квітня в понеділок (середина свят). Склад 5 вагонів, після Зустрічного наш хвостовий забитий вхлам, що ледве пройти через прохід. В інших вагонах - ще гірше. Що там було 27 квітня я навіть уявити боюся. Пару років назад - було на свята 9-10 вагонів, зараз 5, місцеві казали іноді буває до 7 але не більше.
Для того щоб реалізувати ідею з ПДСними квитками - треба додатковий вагон, яких з кожним роком усе менше та менше.
Это проблемы УЗ с ее европейским сервисом. Ремонтировать и продлевать сроки эксплуатации до бесконечности тоже нельзя.
На Львів - Чернівці її реалізували, де людей як бидло возять за їхні ж гроші.
Справедливости ради, эта идея реализована не только там, а и по всей Украине, ведь джихад-бусики бегают везде. По сравнению с ними любые пригородные все еще заметно удобнее.
Колись байки про хаби теж піпл схавав на ура, коли вбивали рух.
К чему сейчас снова разводить антимонию. Вы не задумывались, что если б не перелопатили бы тогда старосоветские схемы движения, так и вообще бы не было бы ни ИС, ни НЭ? Как правило, можно либо дешево и в трамвайном режиме, либо дороже, быстрее и по выделенке/с пересадками.
« Last Edit: 07.05.19 , 02:05 by Emblaze » Logged
www3
Active user

Posts: 889


View Profile
« Reply #313 on: 07.05.19 , 08:05 »
Share

Вы не задумывались, что если б не перелопатили бы тогда старосоветские схемы движения, так и вообще бы не было бы ни ИС, ни НЭ? Как правило, можно либо дешево и в трамвайном режиме, либо дороже, быстрее и по выделенке/с пересадками.

Тут я с Вами не соглашусь, ведь идею ускореного СЭ Киев-Харьков с подготовкой инфраструктуры сделали при Кирпе в 2002 с дальнейшим развитием в 2003(4?) Киев-Днепр. Это доказывает абсолютную возможность существования Ясиноватая-Умань и Киев-Перемышль в одной реальности. То что пришел 2005 и Кирпы не стало стало крахом УЗ.
VB говорит о том что ни в 2011 ни сейчас нет ни идей ни желания развивать, а есть только желание юзать и осваивать. Вот только воплощение ИС+ в 2011 убрало огромное количество недорогих поездов, а хабовость так и не появилась. Это сейчас цена на ИС+ относительно невелика по сравнению с НШ, а в 2011-2012 разница была очень серйозной. Потому были бы и ИС+ и НЭ и 3хх и 6хх, если бы предприятие развивали, а не смотрели исключительно в отчеты :(
Logged
VB
Active user

Posts: 4001


View Profile
« Reply #314 on: 07.05.19 , 08:05 »
Share


На Львів - Чернівці її реалізували, де людей як бидло возять за їхні ж гроші.
Справедливости ради, эта идея реализована не только там, а и по всей Украине, ведь джихад-бусики бегают везде. По сравнению с ними любые пригородные все еще заметно удобнее.
Немає тут ніякої справедливості. Джихад-Буси є вбитими в мотлох, які й подаються (та продаються) як економ-варіант, а презентований ДПКР, - новий потяг економ-класу (якому якраз і їздити Коломия - Городенка), який подавався (й продавався) так, начебто це верхівка комфорту.

Колись байки про хаби теж піпл схавав на ура, коли вбивали рух.
К чему сейчас снова разводить антимонию. Вы не задумывались, что если б не перелопатили бы тогда старосоветские схемы движения, так и вообще бы не было бы ни ИС, ни НЭ? Как правило, можно либо дешево и в трамвайном режиме, либо дороже, быстрее и по выделенке/с пересадками.
Людей на лініях, де вбили від слова "зовсім", - це не хвилює.   Це раз, і саме головне. Не "перелопатили", а відмінили єдині потяги, так що антимонія, чи як там назвали, - справа Ваша. Далеко я не йду.  Вапнярка - Цвіткове через Христинівку та гілка в Умань. Два, - потяги Одеса - Христинівка, Умань - Харків /Ясинувата (Дніпро) не є витвором того, що Ви назвали " старосоветские схемы движения". Це вже досягнення власне Незалежності. Крім того, - ніяким чином вони не заважали б IC \ NE. В гіршому випадку, - були б два рази поставлені під обгін на станції 4-го класу. В кращому, - харківський обігнався б раз по Гребінці під час перечіпки, нормально пройшов одноколійні ділянки та стоянці по Полтаві, причому в обидва боки. Так само й дніпровський. Після відміни потягів кримського напрямку, - поготів. Одеса, - ноу комент взагалі. Там нічого не заважало. Хтось за вагони розкаже зараз, які старі та бла-бла. Отож і воно, - бла-бла. Бо вагони ті й досі бігають...
Logged
Владимир
Active user

Posts: 256


View Profile
« Reply #315 on: 07.05.19 , 11:05 »
Share


На Львів - Чернівці її реалізували, де людей як бидло возять за їхні ж гроші.
Справедливости ради, эта идея реализована не только там, а и по всей Украине, ведь джихад-бусики бегают везде. По сравнению с ними любые пригородные все еще заметно удобнее.
Немає тут ніякої справедливості. Джихад-Буси є вбитими в мотлох, які й подаються (та продаються) як економ-варіант, а презентований ДПКР, - новий потяг економ-класу (якому якраз і їздити Коломия - Городенка), який подавався (й продавався) так, начебто це верхівка комфорту.

Колись байки про хаби теж піпл схавав на ура, коли вбивали рух.
К чему сейчас снова разводить антимонию. Вы не задумывались, что если б не перелопатили бы тогда старосоветские схемы движения, так и вообще бы не было бы ни ИС, ни НЭ? Как правило, можно либо дешево и в трамвайном режиме, либо дороже, быстрее и по выделенке/с пересадками.
Людей на лініях, де вбили від слова "зовсім", - це не хвилює.   Це раз, і саме головне. Не "перелопатили", а відмінили єдині потяги, так що антимонія, чи як там назвали, - справа Ваша. Далеко я не йду.  Вапнярка - Цвіткове через Христинівку та гілка в Умань. Два, - потяги Одеса - Христинівка, Умань - Харків /Ясинувата (Дніпро) не є витвором того, що Ви назвали " старосоветские схемы движения". Це вже досягнення власне Незалежності. Крім того, - ніяким чином вони не заважали б IC \ NE. В гіршому випадку, - були б два рази поставлені під обгін на станції 4-го класу. В кращому, - харківський обігнався б раз по Гребінці під час перечіпки, нормально пройшов одноколійні ділянки та стоянці по Полтаві, причому в обидва боки. Так само й дніпровський. Після відміни потягів кримського напрямку, - поготів. Одеса, - ноу комент взагалі. Там нічого не заважало. Хтось за вагони розкаже зараз, які старі та бла-бла. Отож і воно, - бла-бла. Бо вагони ті й досі бігають...
   то что сейчас только 95/96 Черкассы Львов раз в 4 дня из ПДС на участке Цветково-Христиновка Вапнярка , и ни одного в Умань, то это мягко говоря очень портит репутацию даже с пригородом Черкассы Умань,  который идёт 6 часов с копейками от начала до конца, при том что до окупации ходил Ясиноватая Умань ч/з Днепр и можно спокойно было добратся напрямик без пересадки  в Ватутино(ст. Багачево) на могилу пра бабушки с маминой стороны (её папа,мой дед, его мама короче там похоронена)   Если бы сейчас хоть ещё один поезд пустили, например этот же, только сокращенный Умань Днепр, ноу проблем, но мешает раз  то что едет он в почти тоже время что и трускавецкий , и два это малый пасажиропоток)
Logged
VB
Active user

Posts: 4001


View Profile
« Reply #316 on: 07.05.19 , 11:05 »
Share

Ще один доказ того, що це інкарнація стюарду раховозу. Якби хоч раз проїхав у Ясинувата - Умань, та дійсно вийшов би по Багачевому, - такого б не писав.  Тим більш перед неділею, а ще тим більш перед поминальною неділею, коли дві групи складались з 24-х вагонів і тепловоз зупинявся аж біля мосту перед вихідним, щоб якось хвоста втягнути до перонної.... Дуже малий пасажиропотік, так... 
P.S. Трускавецький на Дніпро йшов позаду уманського приблизно 7 годин, якщо говорити про минуле.... Якщо про сьогодення. - десь 3-4... Дійсно,майже в один час. З Дніпра, - ще більш вгадав.
Logged
sean
Active user

Posts: 4046


View Profile
« Reply #317 on: 07.05.19 , 11:05 »
Share

Ох воно і вєздєсуще.
Logged
unatan
Active user

Posts: 154


View Profile
« Reply #318 on: 07.05.19 , 15:05 »
Share

Дуже малий пасажиропотік, так... 
Воно і не дивно, що пасажиропотік малий: 1. Чекати поїзд три дні це ненормально. Середньостатистичному пасажиру треба виїхати сьогодні/максимум завтра. 2. Кому треба приїзд в 4 години ранку? Чомусь кременчуцька група вагонів, яка їздила з 397/398, нормально заповнювалась з прибуттям о 6.30 ранку. Є ймовірність, що задовольнивши ці дві умови пасажиропотік суттєво зросте.
Logged
VB
Active user

Posts: 4001


View Profile
« Reply #319 on: 07.05.19 , 16:05 »
Share

Мова не про Тясьмин.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 71
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!