Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
05.06.20 , 13:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 р&#

Pages: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 71
Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 р&#  (Read 95715 times)
frankys
Active user

Posts: 267


View Profile
« Reply #480 on: 22.06.19 , 19:06 »
Share

Ну вже не запропонують. Бо хтось розвалив цю хвилю. А так, то дійсно.... Знаю таке. Коли раптово дітям дали путівки до Затоки, то саме так і їхали. Не було нічого вже. Зато безкоштовно. Ви й ще одну гарну справу зробили. Тепер всі з ґубницького кантону, як кажете, Швейцарії,- будуть сидіти по Вапнярці на 2 години довше. Їм, вибачте, рахови,- до ліхтаря. З самого початку цей дизель пробивався як підвіз під Одесу з можливістю пересадки по Христинівці. Але завжди хтось таки знайдеться, якому краще все видніше...

Планував поїздку на липень по черкащині, розраховуючи на пересадку в Христинівці.
« Last Edit: 22.06.19 , 19:06 by voronin » Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #481 on: 23.06.19 , 11:06 »
Share

Ну вже не запропонують. Бо хтось розвалив цю хвилю. А так, то дійсно.... Знаю таке. Коли раптово дітям дали путівки до Затоки, то саме так і їхали. Не було нічого вже. Зато безкоштовно. Ви й ще одну гарну справу зробили. Тепер всі з ґубницького кантону, як кажете, Швейцарії,- будуть сидіти по Вапнярці на 2 години довше. Їм, вибачте, рахови,- до ліхтаря. З самого початку цей дизель пробивався як підвіз під Одесу з можливістю пересадки по Христинівці. Але завжди хтось таки знайдеться, якому краще все видніше...

Для екстреного пікового вивозу Черкащини в Одесу непогано було б продовжити дизель Шевченка - Виска до Помічної, якраз буде близько півночі пересадка на електричку на Одесу. Хоча б у пікові дні.
Logged
klepko
Active user

Posts: 522


View Profile
« Reply #482 on: 23.06.19 , 11:06 »
Share

Ага. І зробити з нього мегадизель Золотоноша - Помічна
Logged
VB
Active user

Posts: 4279


View Profile
« Reply #483 on: 23.06.19 , 11:06 »
Share

Ну вже не запропонують. Бо хтось розвалив цю хвилю. А так, то дійсно.... Знаю таке. Коли раптово дітям дали путівки до Затоки, то саме так і їхали. Не було нічого вже. Зато безкоштовно. Ви й ще одну гарну справу зробили. Тепер всі з ґубницького кантону, як кажете, Швейцарії,- будуть сидіти по Вапнярці на 2 години довше. Їм, вибачте, рахови,- до ліхтаря. З самого початку цей дизель пробивався як підвіз під Одесу з можливістю пересадки по Христинівці. Але завжди хтось таки знайдеться, якому краще все видніше...

Для екстреного пікового вивозу Черкащини в Одесу непогано було б продовжити дизель Шевченка - Виска до Помічної, якраз буде близько півночі пересадка на електричку на Одесу. Хоча б у пікові дні.
Навіть знаю, що зараз відпишуть. В дійсності, - думки у них будуть наступними.
Для бригади треба щоб приїхали, і назад зразу. Але тоді не попадає на свій графік. А його в обидві сторони неможна змінювати, десять хвилин ситуацію не рятують. Якщо під графік,- бригада по годинах не вкладеться, там явка/здача якраз  не на коліях, в депо. А відпочивати по Помічній нема коли. Так само виникнуть питання з прогрівальником, який не зможе вже бути другим помічником.... Але на цьому якраз можна грати, й бригада сама буде на прогріві, зекономивши прогрівальника.
 Треба змінювати оборот. Змінювати графік ТО. В ідеалі,- продовжити ці рейси до Черкас, тим більше що час там піковий для перевезень між Смілою та Черкасами. По Шевченка стоянка для зміни бригади. Тоді буде все окей. Те, яке зараз бачимо,- відголосок заточення розкладу під під працівників залізниці та тих підприємств, де ще практикується день-ніч-48. Але одну пару вивозом з-під закінчення звичайного робочого дня в 17.00 та під підвоз до 20.00 відмінили ( до речі, як на мене,- саму завантажену якраз звичайними пасажирами, які купували квитки на той час).
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #484 on: 23.06.19 , 12:06 »
Share

Гіпотетично Шевченка 20:59 - Виска 23:17 - Помічна 00:40, Помічна 3:40 - Виска 05:02 - Шевченка 7:11, виходить 3 години на відпочинок, практично те саме що в нічого рейса Шевченка - Гребінка, що прибуває в Гребінку о 0:33 і вирушає назад о 3:36. Тобто, якщо по Гребінці такий "фокус" виходить, чому не можна по Помічній зробити так само?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9218


View Profile
« Reply #485 on: 23.06.19 , 12:06 »
Share

Наче скорочений відпочинок має бути не менше 4 годин. Але, можливо, є варіант 12-годинної зміни без відпочинку.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #486 on: 23.06.19 , 12:06 »
Share


В напрямку Вапнярки відправляється з Христинівки о 19.59, прибуває до Вапнярки о 23.03. По п'ятницях та неділях.


Дуже добре! з"являється пересадка на ізмаїльський потяг в обидва боки. А головне, наступним кроком можна добиватись запуска рейса Христинівка - Умань - Христинівка - Вапнярка прибл. таким графіком: Христинівка 18:17 - Умань 18:57-19:17 - Христинівка 19:57-19:59 і далі діючим графіком. Таким чином перетворивши потяг на повноцінний студентовоз) (правда, ріже око відсутність пересадки з Вапнярка - Христинівка, що прибуває о 18:44, можливо узгодження буде наступним кроком). Це за умови, що чергові по Умані і Розсішках працюють до 20 години.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1468


View Profile
« Reply #487 on: 23.06.19 , 13:06 »
Share


В напрямку Вапнярки відправляється з Христинівки о 19.59, прибуває до Вапнярки о 23.03. По п'ятницях та неділях.


Дуже добре! з"являється пересадка на ізмаїльський потяг в обидва боки. А головне, наступним кроком можна добиватись запуска рейса Христинівка - Умань - Христинівка - Вапнярка прибл. таким графіком: Христинівка 18:17 - Умань 18:57-19:17 - Христинівка 19:57-19:59 і далі діючим графіком. Таким чином перетворивши потяг на повноцінний студентовоз) (правда, ріже око відсутність пересадки з Вапнярка - Христинівка, що прибуває о 18:44, можливо узгодження буде наступним кроком). Це за умови, що чергові по Умані і Розсішках працюють до 20 години.
Я також бачу його студентовозом і планую вибивати такий варіант в майбутньому, але це стане можливим коли дизель з Козятина прискорять. Адже хоча б один дизель повинен стояти в Христинівці на підміні. Сподіваюся на те, що чекати залишилося не довго. До речі, в кращому разі після прискорення козятинського мала б стати можливою узгоджена пересадка з козятинського дизеля на такий рейс до Умані, про який ти написав.

Навіть знаю, що зараз відпишуть. В дійсності, - думки у них будуть наступними.
Для бригади треба щоб приїхали, і назад зразу. Але тоді не попадає на свій графік. А його в обидві сторони неможна змінювати, десять хвилин ситуацію не рятують. Якщо під графік,- бригада по годинах не вкладеться, там явка/здача якраз  не на коліях, в депо. А відпочивати по Помічній нема коли. Так само виникнуть питання з прогрівальником, який не зможе вже бути другим помічником.... Але на цьому якраз можна грати, й бригада сама буде на прогріві, зекономивши прогрівальника.
 Треба змінювати оборот. Змінювати графік ТО. В ідеалі,- продовжити ці рейси до Черкас, тим більше що час там піковий для перевезень між Смілою та Черкасами. По Шевченка стоянка для зміни бригади. Тоді буде все окей. Те, яке зараз бачимо,- відголосок заточення розкладу під під працівників залізниці та тих підприємств, де ще практикується день-ніч-48. Але одну пару вивозом з-під закінчення звичайного робочого дня в 17.00 та під підвоз до 20.00 відмінили ( до речі, як на мене,- саму завантажену якраз звичайними пасажирами, які купували квитки на той час).
Як на мене, в ідеалі для рейсів Гребінка — Шевченка через Черкаси було б логічно замінити христинівсько-шевченківські Д1 на ДР1А з обслуговуванням у Гребінці. Щоб вистачило ДРок, позабирати їх у бухих груників з-під паркану в Тернополі, підняти на ноги й передати на обслуговування гребінківцям. А запропоновані Вами Черкаси-Помічна можна буде спробувати закрутити в спільний оборот з Черкаси-Христинівка/Умань приблизно так: Христинівка-Черкаси, Черкаси-Помічна, Помічна-Черкаси, Черкаси-Христинівка.
« Last Edit: 23.06.19 , 13:06 by Мандрівник » Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #488 on: 23.06.19 , 13:06 »
Share

Мене тільки турбує ось який момент: рух на лінії Христинівка - Умань починається о 5 ранку. Відповідно, якщо там одна зміна чергових на добу(а не дві), то я припускаю що вона триває не з 8 по 20, як усюди, а з 5 по 17. Більше 12 годин навряд чи там хтось сидить...
Logged
VB
Active user

Posts: 4279


View Profile
« Reply #489 on: 23.06.19 , 14:06 »
Share


В напрямку Вапнярки відправляється з Христинівки о 19.59, прибуває до Вапнярки о 23.03. По п'ятницях та неділях.


Дуже добре! з"являється пересадка на ізмаїльський потяг в обидва боки. А головне, наступним кроком можна добиватись запуска рейса Христинівка - Умань - Христинівка - Вапнярка прибл. таким графіком: Христинівка 18:17 - Умань 18:57-19:17 - Христинівка 19:57-19:59 і далі діючим графіком. Таким чином перетворивши потяг на повноцінний студентовоз) (правда, ріже око відсутність пересадки з Вапнярка - Христинівка, що прибуває о 18:44, можливо узгодження буде наступним кроком). Це за умови, що чергові по Умані і Розсішках працюють до 20 години.
Купіть ( краще в лізинг ) під це хоча б якогось двовагонного, чи що, дизель-потяга. Кажуть в Естонії ще лишились. А може й нового, якщо потягнете. Думаю, під шум барабанів під час передачі в безоплатне користування, - таке признчать. Бо в Христинівці три штуки лишилось.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 71
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!