Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
05.06.20 , 13:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 р&#

Pages: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... 71
Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 р&#  (Read 95717 times)
Мандрівник
Active user

Posts: 1468


View Profile
« Reply #490 on: 23.06.19 , 14:06 »
Share

Я планую найближчим часом звернення до урядового контакт-центру надіслати, щоб підняли з-під паркану старі вагони які стоять біля вінницького Трансприладу і передали в Христинівку для підміни дизелям на Козятин і Вапнярку в разі якогось форс-мажору з Д1. Якщо оборотне локомотивне депо Гайворон може обслуговувати приміський поїзд локомотивної тяги Вінниця-Гайворон, заправляти його водою і навіть вугіллям взимку, то моторвагонне чи локомотивне депо Христинівка обслужити ЦМВ для підміни рейсів на Козятин і Вапнярку зможуть тим більше. Хоч це і не властива для них задача.
« Last Edit: 23.06.19 , 14:06 by Мандрівник » Logged
VB
Active user

Posts: 4279


View Profile
« Reply #491 on: 23.06.19 , 17:06 »
Share

Я планую найближчим часом звернення до урядового контакт-центру надіслати, щоб підняли з-під паркану старі вагони які стоять біля вінницького Трансприладу і передали в Христинівку для підміни дизелям на Козятин і Вапнярку в разі якогось форс-мажору з Д1. Якщо оборотне локомотивне депо Гайворон може обслуговувати приміський поїзд локомотивної тяги Вінниця-Гайворон, заправляти його водою і навіть вугіллям взимку, то моторвагонне чи локомотивне депо Христинівка обслужити ЦМВ для підміни рейсів на Козятин і Вапнярку зможуть тим більше. Хоч це і не властива для них задача.
Як це не властива? Всю свою історію депо займалось обслуговуванням ЦМВ. Вапнярка, Липовець, Умань обслуговувались такими вагонами. А Ви цікавились тими вагонами? Чому вони там стоять? Я пам'ятаю навіть відповіді про балки та рами. Ті вагони були б давно утилізовані, якби тендер відбувся про брухт. Ризикувати життям пасажирів пропонуєте?
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1468


View Profile
« Reply #492 on: 23.06.19 , 18:06 »
Share

Так, цікавився. Їх пригнали зі Жмеринки, бо там нема вільних колій. Навіть номери деяких з них попереписував.

UPD:  З 25.06 у приміському сполученні Жмеринської дирекції підвищуюються тарифи на приміські залізничні перевезення. Навіть вінницький вокзальний гучномовець сповіщає про це пасажирів. Але біля приміських кас вінницького вокзалу навіть листочка на стіні немає, який би дав змогу ознайомитись пасажирам приміського сполучення з новими тарифами, які вступають в силу вже післязавтра. Коли я спитав у довідковому бюро, скільки буде коштувати квиток на електричку до Києва по новим підвищеним тарифам, баба яка там сиділа, незадоволено пробурчала "а я шо, знаю? Идите в пригородные кассы!"
В приміських касах вінницького вокзалу нової тарифної сітки також не знають. Одна касирка на моє запитання про нові тарифи відповіла "було до Жмеринки 12, стане 15". Більше вона нічого не знає.

ДОЖИЛИ!!! ЗА ДВА ДНІ ДО МАЙБУТНЬОГО ПІДВИЩЕННЯ ТАРИФІВ НАВІТЬ ПОГАНЕНЬКОГО ПАПІРЦЯ З НОВОЮ ТАРИФНОЮ СІТКОЮ НЕМАЄ! І ЦЕ НА ВОКЗАЛІ З ОДНИМ ІЗ НАЙБІЛЬШИХ В УКРАЇНІ ПАСАЖИРОПОТОКОМ!
Logged
sean
Active user

Posts: 4581


View Profile
« Reply #493 on: 23.06.19 , 20:06 »
Share

Бардак на уз? Це так не схоже на них LOL.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1468


View Profile
« Reply #494 on: 23.06.19 , 20:06 »
Share

В минулі роки, в тому числі й у 2015, коли восстаннє підвищувались приміські тарифи Жмеринської дирекції, на вінницькому вокзалі оголошення про підвищення приміських тарифів чіпляли щонайменше за тиждень.  Те саме стосується оголошень про зміну розкладів руху приміських поїздів по ст. Вінниця. Єдиний позитив те, що іноді повідомляють пасажирів про можливість запізнення приміських поїздів під час ремонтних робіт. Тижня два назад було таке.
Logged
VB
Active user

Posts: 4279


View Profile
« Reply #495 on: 23.06.19 , 23:06 »
Share

Так, цікавився. Їх пригнали зі Жмеринки, бо там нема вільних колій. Навіть номери деяких з них попереписував.
То чого вони там таки стоять? Нема різниці, - Жмеринка, Вінниця... Що з ними не так, що вони не ремонтуються і зараз не курсують у складах потягів?
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1468


View Profile
« Reply #496 on: 24.06.19 , 00:06 »
Share

То чого вони там таки стоять? Нема різниці, - Жмеринка, Вінниця... Що з ними не так, що вони не ремонтуються і зараз не курсують у складах потягів?

Наведу уривок з відповіді на моє письмове звернення ще за часів Романківа, за підписом Скидана і Романківа:

"Пасажирські вагони, які знаходяться на залізничних коліях ст. Вінниця регіональної філії "Південно-Західна залізниця", приписані до виробничого підрозділу вагонної дільниці ст. Жмеринка. Експлуатація зазначених вагонів у складі пасажирських поїздів заборонена по причині закінчення у них граничного терміну служби 41 рік від дати побудови. Частина з цих вагонів вже виключена з інвентарного парку Товариства та очікує їх розукомплектування з метою отримання старопридатних запасних частин для ремонту інших пасажирських вагонів".

Logged
VB
Active user

Posts: 4279


View Profile
« Reply #497 on: 24.06.19 , 06:06 »
Share

То як же їх експлуатувати? Це ж не на велосипеді трубу вварили, педалі проприварювали, все інше на проволку, та й гей до дівок у Ведмеже Вушко. Хто буде відповідати в разі, не дай Бог, нещасного випадку?
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1468


View Profile
« Reply #498 on: 25.06.19 , 00:06 »
Share

То як же їх експлуатувати? Це ж не на велосипеді трубу вварили, педалі проприварювали, все інше на проволку, та й гей до дівок у Ведмеже Вушко. Хто буде відповідати в разі, не дай Бог, нещасного випадку?
Червоноплюші так звані сплавити бухим груникам на пригород і видерти в них вбиті ДР1А для Коростеня чи Полтави. Хай ті красноплюші катаються на найбільш повільних маршрутах із найважчим профілем. Наприклад на буковинських тупиках. Буковинці таким вагонам лише зрадіють замість того страхіття, яке там їздить на пригороді. І так репутації бухих груників, яка нижче плінтуса падати вже нема куди. На відміну від христинівського депо, яке має непогану репутацію. "Калини" №  032 30380 1987 року випуску та № 033 21114 1982 року випуску передати в якості підмінного фонду в Христинівку після ремонту з приведенням до придатного для експлуатації стану. У першого до 41 року залишилося ще дев'ять років, а у другого чотири роки. Два вагони в якості підміни для Христинівки вже краще ніж нічого. Цього вистачить для того, щоб якийсь раз видати на Вапнярку два вагони під чмешкою, а Д1 у той день міг "відпочити" (зараз майже не відпочивають). Це краще ніж якщо черговий христинівський Д1 (які можна перелічити на пальцях однієї руки) згорить, як це було три роки назад.
« Last Edit: 25.06.19 , 00:06 by Мандрівник » Logged
Влад1984
Guest
« Reply #499 on: 25.06.19 , 03:06 »
Share

Дожились. ЕД9М-006 стала ходити п'ятьма вагонами. Вранці з Тарасівки забита, а ввечері на Роток - шпроти.
ЕД9М-006 ???)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... 71
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!