Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
05.06.20 , 12:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 р&#

Pages: 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 71
Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 р&#  (Read 95709 times)
VB
Active user

Posts: 4279


View Profile
« Reply #500 on: 25.06.19 , 07:06 »
Share

То як же їх експлуатувати? Це ж не на велосипеді трубу вварили, педалі проприварювали, все інше на проволку, та й гей до дівок у Ведмеже Вушко. Хто буде відповідати в разі, не дай Бог, нещасного випадку?
Червоноплюші так звані сплавити бухим груникам на пригород і видерти в них вбиті ДР1А для Коростеня чи Полтави. Хай ті красноплюші катаються на найбільш повільних маршрутах із найважчим профілем. Наприклад на буковинських тупиках. Буковинці таким вагонам лише зрадіють замість того страхіття, яке там їздить на пригороді. І так репутації бухих груників, яка нижче плінтуса падати вже нема куди. На відміну від христинівського депо, яке має непогану репутацію. "Калини" №  032 30380 1987 року випуску та № 033 21114 1982 року випуску передати в якості підмінного фонду в Христинівку після ремонту з приведенням до придатного для експлуатації стану. У першого до 41 року залишилося ще дев'ять років, а у другого чотири роки. Два вагони в якості підміни для Христинівки вже краще ніж нічого. Цього вистачить для того, щоб якийсь раз видати на Вапнярку два вагони під чмешкою, а Д1 у той день міг "відпочити" (зараз майже не відпочивають). Це краще ніж якщо черговий христинівський Д1 (які можна перелічити на пальцях однієї руки) згорить, як це було три роки назад.
То хай десь розвалиться надвоє? Нівіщо зараз пишете, а причини відставки під тин цих вагонів,- так і не знаєте.
P.S. Згорів він в Коломиї, куди віджали дизеля. Рахів зараз в пріоріті. Чи про що мову ведете?
Logged
www3
Active user

Posts: 1278


View Profile
« Reply #501 on: 25.06.19 , 08:06 »
Share

Наверное речь о Винница-Гайворон, когда христиновская голова Д1 згорела через несколько месяцев после востановления работы маршрута.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #502 on: 25.06.19 , 09:06 »
Share

Раз мова зайшла за христинівський вузол, ось таке питання у мене назріло. Відправка першого дизеля з Умані - досить рання, о 6:16. Я раніше думав, що добратися до залізничного вокзалу в Умані в такий час не складно. Але виявилося, що автобусів в таку годину з боку центра на залізничний вокзал практично немає. І, відповідно, заповнення дизеля по Умані було дуже невеликим. Фактично ним можуть скористатися тільки жителі прилеглого до вокзалу району.
Трохи дивно, чого не додумалися пустити кілька рейсів 1-ки чи подібного маршруту вранці для підвозу на дизель. Можливо, тут замкнене коло: не пускають автобус за відсутності пасажиропотоку, а пасажиропотоку нема тому що ніхто не ризикує добиратись автобусом на ранковий дизель. Відтак у мене питання: чи не було б доцільним перенести відправлення хоча б на півгодини пізніше, скажімо на 6:45, так щоб жителі могли добиратись автобусами до вокзалу в Умані?
Logged
VB
Active user

Posts: 4279


View Profile
« Reply #503 on: 25.06.19 , 21:06 »
Share

І куди? І о котрій годині в Черкасах? Вони в Черкаси всі автобусом поїдуть. Умань,- взагалі не є зараз аудиторією цього дизеля. До Христинівки ще трохи на роботу їдуть, їм теж пізніше не треба. Ранком з Христинівки до Умані базарники ще їдуть трохи. Ось у Христинівці потроху вже починається движ, Поташ, Тальне, Новоселиця Катеринопіль, Звннигородка, а по Багачевому вже стоячі можуть бути. Навпаки раніше треба, а не пізніше. Велика висадка ( з наступною посадкою на зустрічний) по Багачевому на базар. І часу базарувати,- дуже мало.
Logged
Роман_ZP
User

Posts: 27


View Profile
« Reply #504 on: 25.06.19 , 23:06 »
Share

https://zanoza-news.com/?p=145403
И кому интересно такое взбело в голову. Прибытие в Энергодар в пол второго ночи...)))
« Last Edit: 25.06.19 , 23:06 by Роман_ZP » Logged
wappoltava
Active user

Posts: 946


View Profile
« Reply #505 on: 26.06.19 , 05:06 »
Share

Цеж засилочний рей мабуть?
Logged
Роман_ZP
User

Posts: 27


View Profile
« Reply #506 on: 26.06.19 , 08:06 »
Share

Цеж засилочний рей мабуть?
Та нет, не засылочный.  Он всю жизнь был вечерним. Только отправление было его около девяти вечера.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5415


View Profile
« Reply #507 on: 26.06.19 , 12:06 »
Share

Звернув увагу,  що Придніпровська відмінила в будні дні:
е/п 6140 Дніпро-Чаплине (11.30-14.49) та 6121 Чаплине-Дніпро (13.33-16.26).  Вони тепер лише в суботу та неділю будуть курсувати. 
6140 по Чаплино зручно стикувалась з 963 Чаплине-Пологи (відпр. 15.40) та 6156 Чаплине-Авдіївка (відпр.  15.30).
Поток там наче і в будні був, але мабуть він видався малим для УЗ. Якщо його хтось аналізував))
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #508 on: 26.06.19 , 22:06 »
Share

Підкажіть, а яка реальна частота курсування "кукушки" Антонівка - Зарічне? Торік була по дням, зараз на сайті ЛЗ пише щоденно, але я щось не впевнений в цьому, може бути просто черговий баг розкладів на сайті.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #509 on: 27.06.19 , 15:06 »
Share

І куди? І о котрій годині в Черкасах? Вони в Черкаси всі автобусом поїдуть.
Зараз прибуття в Черкаси об 11:53. Якщо воно буде о 12:20, чи навіть 12:40, ви думаєте це щось принципово змінить?

Умань,- взагалі не є зараз аудиторією цього дизеля.

Дякую, капітане, чи не про це саме я і писав?) Умань не є аудиторією, бо розклад незручний. Якщо його зробити зручнішим, пасажиропотік може зрости. Питання в тому, наскільки.

До Христинівки ще трохи на роботу їдуть, їм теж пізніше не треба.

Якщо їм на роботу на 08:00, думаю прибуття о 7:30 буде більш приємним, ніж о 6:56, враховуючи що навряд чи ця робота буде десь на околиці міста, скоріше за все в центрі, або на колії.

Ранком з Христинівки до Умані базарники ще їдуть трохи. Ось у Христинівці потроху вже починається движ, Поташ, Тальне, Новоселиця Катеринопіль, Звннигородка, а по Багачевому вже стоячі можуть бути. Навпаки раніше треба, а не пізніше. Велика висадка ( з наступною посадкою на зустрічний) по Багачевому на базар. І часу базарувати,- дуже мало.

Ну це справді серйозний аргумент. Тільки от яка кількість цих базарників? Враховуючи, що це "прискорений" рейс дизеля, думаю що їдуть з Звенигородки і Новоселиці, максимум, бо вже з Тального навряд чи хтось буде їхати в Багачеве.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 71
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!