Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.04.20 , 15:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 р&#

Pages: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... 71
Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 р&#  (Read 91675 times)
Brodjaga
Guest
« Reply #550 on: 26.07.19 , 13:07 »
Share

чому б нашій уз не зробити частину приміських прибутковішими водночас покращивши життя пасажирам?

на напрямку львів- мостиська 6 електричок, лиш половина їде до кордону і далеко не в зручний час.
чому б не продовжити усі 6 до перемишля? ціна - звичайний приміський до кордону, кордон - перемишль - 2є, як у словаків та угорців. львів-перемишль - 3є. 3є це трішки дорожче ніж повозка львів-кордон - 60грн + кордон-перемишль- 15грн, але значно комфортніше, тому значний пасажиропотік гарантований. рухомий склад - більш-менш пристойні епл, трускавецькі та недавно ремонтовані ер. на існуючі 6 рейсів потрібно 3 електрички - таку кількість більш-менш чистими підтримувати реально.
наявні інтерсіті порожніми не будуть, бо мають менший час в дорозі і більшу швидкість.

український контроль можна проводити під час стоянки на кордоні, польський - на виході з платформи - відповідно не буде сенсу псувати обшивку і ховати там щось.

таке ж продовження можна зробити і іншим прикордонним рейсам: ковель-ізов, ковель - ягодин, ужгород-ужгород2 подовжити хоча б до капушан, куди рух відновили словаки (прямим пасажирам мукачево-сянки доведеться виходити в ужгороді, але їх не багато), батьово-королево і солотвино-королево могли б поїхати до галмеу.

рені-етулія могли б їздити болград-галац, успішність вказаних подовжень була б додатковим аргументом за ремонт колій далі рахова, хирова
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3095


View Profile
« Reply #551 on: 26.07.19 , 13:07 »
Share

Никто не будет делать рейсы пригорода через границу, особенно в ЕС. Основная причина - контрабандисты. Туда только поезда уровня ИС имеют право на жизнь, т.к. на них едут в основном дальние пассажиры (туристы, заробитчане), а не "перемитники" из приграничных территорий.
Logged
sean
Active user

Posts: 4429


View Profile
« Reply #552 on: 26.07.19 , 14:07 »
Share

514, ви хотіли сказати, мо? Бо 524 - міська.
А хрен її знає. А 542 не може бути? ROFL
Logged
Ganzh
User

Posts: 103


View Profile
« Reply #553 on: 26.07.19 , 14:07 »
Share

542 вчора 10ма вагонами їздила.
Logged
sean
Active user

Posts: 4429


View Profile
« Reply #554 on: 26.07.19 , 14:07 »
Share

Добре, переконали, я помилився в номері і не пам'ятаю його.
Ввечері - так, я їхав 6033 10-вагонкою.
« Last Edit: 26.07.19 , 14:07 by sean » Logged
Brodjaga
Guest
« Reply #555 on: 26.07.19 , 16:07 »
Share

не будуть бо просто не хочуть.
іноземні приміські без проблем до нас їздять. чому ми можемо запускати лише іс та не?

2є за перетин кордону не копійки і водночас не скажена сума, що відлякає пасажирів. дозаповнення приміських пасажирами гарантоване.

щоб не було контрабанди європейський контроль слід проводити на вулиці.
електричка заїхала до загородки, люди вийшли (в аеропортах перевірити 1 літак встигають за менше години, сам понад годину ніколи не чекав на контролі). порожню електричку перевіряють з собаками і везе вона собі вже перевірених пасажирів назад.

мінімум витрат, зусиль від залізниці, але відразу зростання виторгу від квитків та покращення життя людям
Logged
www3
Active user

Posts: 1164


View Profile
« Reply #556 on: 26.07.19 , 16:07 »
Share

541 сейчас ездит 6 вагонкой на челноках :) но что у нее, что у 514 сидения обычные диваны. 515, 542 и 392 вчера и сегодня в 10 вагонов ездят.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3095


View Profile
« Reply #557 on: 26.07.19 , 16:07 »
Share

іноземні приміські без проблем до нас їздять. чому ми можемо запускати лише іс та не?
Они ездят в Чоп, и пассажиры проходят погранконтроль в здании вокзала, т.е. в обшивку вагонов прятать сигареты бессмысленно. А в Медыке и Дорохуске погранконтроль в самом поезде...
Logged
vitaliy_lviv
Active user

Posts: 151


View Profile
« Reply #558 on: 26.07.19 , 16:07 »
Share

Уявляю собі бабок та інший пролетаріат в Мостиській електричці, яка з криками "в мене посвідчення" чи "в мене форма" преться "прославляти" Україну за кордон. Народ, Ви собі навіть не уявляєте, що там за контингент їздить. Мені самому вона є зручною, проте я її оминаю при можливості альтернативно добратись ці 20 хвилин з Рудно на Привокзальну у Львові.
Logged
www3
Active user

Posts: 1164


View Profile
« Reply #559 on: 26.07.19 , 16:07 »
Share


мінімум витрат, зусиль від залізниці, але відразу зростання виторгу від квитків та покращення життя людям

ДПСУ с большой долей вероятности будет требовать деньги за допнаряды по аналогии с МВД, которая не хочет сопровождать нарядами поезда и пригород. С УЗ точно пока не выйдет ничего, они вроде как ПАТ, но при этом государственные, потому УЗ говорит свои аргументы (мол полиция такая же государственная как и они, потому какие еще деньги). Правда как платить бородачам и индийцам дивиденты, так они частника включают.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... 71
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!